Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Je verjetno domina mislila rečt, da je yamaha boljša od triumpha tudi kar se vzmetenja tiče in ne govori neumnosti :grim

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

khm... hehe, ti si pa nehi usta z varikino umivat, ker ti že mal škodi :P

Objavljeno

aaa, da si greš takoj usta z varikino umit, ker take traparije govoriš! :bum:

 

:P

 

Z unimi ki so jo vozili se pregovarjaj, jaz bom pocakal na pomlad in potem sodil kaj pa kako.

Sej ti bom dal za en krog ;)

Objavljeno

Z unimi ki so jo vozili se pregovarjaj, jaz bom pocakal na pomlad in potem sodil kaj pa kako.

Sej ti bom dal za en krog ;)

verejtno tudi odvisno s katerim primerjaš, al "navadnim" al pa R verzijo. sicer pa je po svoje res zanimivo, da triplčka v to kategorijo tlačijo, glede na to da ima kar nekaj manj kubature.

Objavljeno

Mt-09 ima dobro vzmetenje. Sploh zadaj. Spredaj si poceni po svojih zeljah zrihtas. Ce je seveda ostalo v redu. Tripl prov nc ne zaostaja med temi 800 kubicnimi motorji. Je se najbl prijazen in tudi najlepsi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mt-09 ima dobro vzmetenje. Sploh zadaj. Spredaj si poceni po svojih zeljah zrihtas. Ce je seveda ostalo v redu. Tripl prov nc ne zaostaja med temi 800 kubicnimi motorji. Je se najbl prijazen in tudi najlepsi.

Ne verjamem da ima dobro vzmetenje... bo treba probat.

 

Tripl je pa kul ja. Bi mel, sam se raje bi imel pa kaj drugega prej.

Objavljeno

Sem jo danes videl v živo... mislim, da bo večina dokupila Windscreen, ker malo čudno zgleda ta sprednja luč, pa še ključ se vtakne nad njo (pred krmilom:BUA:

Jp, flyscreen na tem mopedu je a must have :)

 

Sej bodo puig, givi, ermax, mra, rizoma in podobni kej pogruntal, ker originalna je premajhna, vsaj zame no.

Objavljeno

Sam tale je original, pa MT-09 gor pise. Sicer pa je to okoli 133€.

Objavljeno

Mt-09 ima dobro vzmetenje. Sploh zadaj. Spredaj si poceni po svojih zeljah zrihtas. Ce je seveda ostalo v redu. Tripl prov nc ne zaostaja med temi 800 kubicnimi motorji. Je se najbl prijazen in tudi najlepsi.

 

Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati?

Objavljeno

Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati?

Ni potrebno. Ampak eni dajo gor nov spojler, vetrobran, led zmigovce in notranji blatnik, drugi dajo 100€ za prednje fedre in olje. Nekaterim to bol pase. Po navadi tistim, ki zivijo na robu. Pnevmatike.

Objavljeno

Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati?

Sej nism reku da je polizdelek..ima dobro vzmetenje, sploh zadnje. bo zadovoljil prav vsakega.. mogoče se bo pa komu zdel ali pretrd ali pa premehak in je to lahko rešljivo. sploh ker so križi in okvir na nivoju in se zadeva ne zvija.

z razliko od nekih drugih primerljivih polizdelkov ki so dražji in dvakrat slabši..

edina stvar ki bi jo na tem motorju jest menjal so pnevmatike..ampak zarad svojega občutka.. ostalo je dobr..tut piha ne, zgleda pa res čudno..

no, kakor je nekdo pred mano že rekel bi jest raj kej druzga..sam za tako ceno tistega žal tudi rabljenega še ne bi dobil..

super motorček je tole..

bolj zadovoljen z odgovorom?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malo bolje, saj vzmetenje se da tudi nastavljati a ne? vsaj fedro zadaj, spredaj pa najbrž tudi eno vilico.

 

Kateri primerljivi polizdelek je 2x slabši? to je kar močna ocena.

 

Ti si pač zahteven šofer, če "vsak" dan na drugem sediš, pol z ničemer ne moreš biti zadovoljen.

 

Meni se zdi kul model 09 in ne dvomim, da yamaha ne bi znala.

 

Problem vidim edino, da ni dovolj uporaben = vsestranski, kar je očitno trend.

 

Ne vem kaj čakajo s "tdm"ko?

Objavljeno

Torej iz tovarne pride kot polizdelek, ki ga je potrebno popravljati?

Da, tako kot tvoj moped.

Objavljeno

Moj trenutni je baš super.  Se pa odločam ali bo drugi tudi super, ali bo MT-09.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moj trenutni je baš super.  Se pa odločam ali bo drugi tudi super, ali bo MT-09.

 

Očitno ni tako super, sicer ne bi menjaval :)

Objavljeno

sej verjetno je že super, samo je vsako leto toliko novega in privlačnega, da je zgleda treba poizkusit :P

Objavljeno

Da nima ta bike vetrne zaščite ok no, kupiš dodaš in je boljš. Da ma bedne gume gor tudi recimo ok, zamenjaš pa je kul. Sam 14l rezervoar za benz pri 115hp motorju mi je pa fail na2,ker ob mal bolj dinamični voznji kar ta bike tudi omogoča si "skoz na benzi"... pa rezervoarja ne moreš zamenjat :)

Objavljeno (popravljeno)

Očitno ni tako super, sicer ne bi menjaval :)

Zaenkrat dokupujem ;)

Je pa res da tako dolgo nisem imel se nobenega motorja.

 

Sicer pa prodajam marsikaj. Rabis kak avto?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Nam je na testu dobrih 5 litrov porabu. Kar ni veliko. Sicer se mi pa zdi da tole ni motor za 400 km naenkrat delat. Se pac ustavis a ne. Al pa kupis dizla z 80 litrskim tankom

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

gume so S20 ali pa D214, slednje naj ne bi bile najboljša izbira (so tudi prva vgradnja na Z800),  

 

kar sem sam zasledil in me malo bega, Nemci so na testu nastavili vzmetenje in pograjali prednji konec, Angleži vzmetenja niso nastavljali (4 testniki so testirali in nobenemu ni ustrezala tovarniška nastavitev.. .) in so pograjali zadnji konec,

 

Nemci na testu zavor postavijo nov najboljši rezultat pri zaviranju iz 100kmh, ki je bil prej v lastni Street tripla, Angležem niso všeč Yamahine zavore in pri zaviranju iz 70mph dosežejo slabši rezultat 49,38m kot pa na "svojem"  triplu 47,37m. 

 

Nemci ne testirajo končne hitrosti in verjamejo proizvajalcu (MT09 - 210kmh, Streety - 216kmh) Angleži stestirajo končno in ugotovijo da sta oba elektronsko omejena (Streety - 211,9, Yamaha naj bi bila malenkost hitrejša ampak podatka ne navedejo). Yamaha ga je posekala na 1/4 milje, Streety do 100ke...

 

Še en kup razlik glede na to kateri test bereš.... poanta vsega pa je da Streety v preteklosti navduševal in zmagoval na testih in da mu je Yamaha zelo podobna

 

včeraj sem sedel na MT09 in se mi zdi igrača med nogami (drugače prekladam kravico - XJR, ki je kar 60 kil težja)

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kar se zadnjega vzmetenja tiče:

-Monocross zadnje vzmetenje z progresivnim ročičevjem (vago)

-Blažilnik je nameščen pod sedežem in je skoraj vodoravno položen. Ta enkratna postavitev prispeva k centralizaciji mase in vitki liniji.

-Nastavljiva sta prednapetost vzmeti in povratno blaženje. 

 

Glede zavor pa:

-Nova oblika zavornega sistema z radialnimi zavornimi čeljusti spredaj in drsnim tipom zadaj.

-Radialna prednja zavorna čeljust je nove monoblok oblike, proizvajalec ADVICS. Ima dva  različna premera za enakomerno obrabo zavornih

 ploščic.

-Zadnja zavorna čeljust je enobatna z drsnim sornikom in so enake kot na FZ8.

 

 

(vir: YTA- Yamaha technical academy)

Popravljeno . Popravil BloodWolf

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!