Markisan Objavljeno Maj 25, 2022 Opozori Objavljeno Maj 25, 2022 Oj. Imam opcijo nakupa rabljenega r ninet l 2017. Glede na to da je tema mrtva. Je kakšen lastnik še tukaj za kakšno mnenje? Ali je dejansko zadeva takorekoč ista kot stari GS/R z drugačnim prvim koncem kar se mehanike tiče?
Tromba Objavljeno Junij 22, 2022 Opozori Objavljeno Junij 22, 2022 Ob 25. 5. 2022 ob 18:09, Markisan pravi: Oj. Imam opcijo nakupa rabljenega r ninet l 2017. Glede na to da je tema mrtva. Je kakšen lastnik še tukaj za kakšno mnenje? Ali je dejansko zadeva takorekoč ista kot stari GS/R z drugačnim prvim koncem kar se mehanike tiče? Nisem lastnik sem pa testiral že trikrat (različne letnike in variacije (scrambler in pure)), prvega mislim da letnik 2018. Gre za vožnje po cca 45 min, dovolj, da občutiš obnašanje motorja in ugotoviš ali ti je všeč ali ne. Na kratko, motor je izredno močan, drža relativno pokončna, teža cca 220 kg, ki je zaradi nizkega težišča ne občutiš. Motor je relativno nizek a še vedno dovolj dolg, kar rezultira v stabilno vožnjo. Na njem se zelo uživa, ker drža ni prisilna, v ovinke zlahka pada. Ima izredno močan pospešek kar pa rezultira v powerslide (načeloma kadarkoli odpreš ročico za plin do konca). Tudi navor je super, motor namreč npr. od 100-180 vleče res konstantno in hitro in je v tem segmentu (hitrosti) popolnoma konkurenčen ostalim. Ni pa na primer quickshifterja, kar je na novejših BMWjih že standard. Da ne pozabim, ker gre za boxer motor, je tresenje neizogibno. Tudi ob navitju ročke za plin, čutiš, da motor rahlo potegne vstran. Nisem ga vozil na celodnevni vožnji a verjamem, da za to niti ni primeren - sam sem že ob koncu voženj čutil rahle mravljince v rokah zaradi konstantnega tresenja motorja. DAMI34 in GoBobi 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se