marcc Objavljeno Maj 10, 2014 Opozori Objavljeno Maj 10, 2014 To je res da v nijžjih vrtlajih trese, ampak se še z nobenim motorjem nisem pelal 50km/h v 5 ali 6 prestavi. Trenutno čakam na drug motor, tako da se tu pa tam z maminim vozim, ker je zakon! Tačke obrušene LP
Monika-nova Objavljeno Maj 10, 2014 Opozori Objavljeno Maj 10, 2014 Motor ima 14 dni, je lahek in vodljiv ter super za začetnika! Cena sprejemljiva...itd
Motocaster Objavljeno Maj 10, 2014 Opozori Objavljeno Maj 10, 2014 Matej, hvala za mnenje. Če boš preskusil še mt9 bi te pa res prosil še za mnenje o tem ter še malo glede same razlike med obema motorjema (kolikor berem so vsi bolj na strani 09ke, kar je logično, vendar me zanima če je razlika v motorju kot celoti vredna razliki v ceni) LP, P
mato295 Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 Evo, še test MT 09 je za menoj. Sem šel z velikimi pričakovanji na ta test, pa sem bil potem toliko bolj razočaran Bom delal bolj primerjavo, kot pa pisal test. Če začnem z plusom, ki je samo eden in sicer odsotnost tresenja pri nizkih obratih. Dejansko motor lepo vleče že od 2k obratov dalje (MT 07 od 4k). Zakaj je to pomembno? Ker lahko brez problema voziš 50km/h v šesti prestavi in nato močno pospešuješ in ni nikakršne potrebe po prestavlanju v nižjo prestavo. To je pa tudi edini plus, ki sem ga sam našel. Sama moč ni tako izrazita (v primerjavi z MT 07) in se bolj občuti šele, ko se motor požene v visoke vrtljaje. Pri normalni vožnji pa se skoraj ne občuti. Je pa zvok pri visokih obratih bolj športen in res lepo zapoje. Sama lahkotnost in vodljivost ni problematična in se tistih 10kg višja masa ne občuti. Prestavlja se normalno "zatikajoče" in opazno slabše kot pri MT 07. Tam je prestavlanje res neverjetno lepo. Prav tako ima nekaj zračnosti (odvzem in dodajanje plina), ki jo pri MT 07 nisem opazil. Meni kar nadležna zadeva. Poleg tega motor zavija (kot bi bil kakšen ležaj zanič). In vseskozi sem iskal 7-mo prestavo, kar se mi pri MT 07 ni dogajalo. Desna noga je vseskozi naslonjena na pokrov sklopke. Niti ni moteče, je pa omembe vredno. Tole je verjetno čisto subjektivno, ampak najbolj moteče za mene. Jaz se s tem motorjem nekako ne ujamem glede sedenja. Hrbet in zadnja plat sta me začela boleti že po 30 minut vožnje. Nikakor nisem našel pravega položaja, ki bi mi ustrezal in sem se vseskozi prestavljal po sedežu naprej in nazaj in tudi naklon zgornjega dela mi ni odgovarjal. Na MT 07 teh težav nisem imel in sem se takoj počutil odlično. Enake težave sem imel tudi na TDM-ki. Noge so po občutku malce manj pokrčene, kot pri MT 07. Pa tudi FUN faktor se mi je zdel na MT 07 večji. Slednjo sem nerad vrnil nazaj, z MT 09 pa sem še predčasno zaključil, saj ni bilo pravega užitka - sinergije. Ta 3-valjni motor bi si sam želel v TDM-ki, v nakedu pa me je 2-valjni bolj prepričal. Najbolj pa bi ga bil vesel (2-valnega) v tamali tenerejki s skupno težo 180 kil Kar se mene tiče, bi tudi, v kolikor bi bila za oba motorja enaka cena, izbral NT 07. Srečno vožnjo, Matej ciciban, igorkr, logarr in 4 others 7
vandrovec Objavljeno Maj 12, 2014 Opozori Objavljeno Maj 12, 2014 (popravljeno) Kar zanimiva primerjava le pri tistem pospeševanju pri 50 km/h in 6 prestavi, me "srce" zaboli...a ni to mučenje motorja? ...potem bi verjetno lahko že kar s 6 prestavo štartal in sploh ne bi rabil prestavljat. Ali ne bi bilo v tem primeru bolje uporabljati avtomatski menjalnik? Ne vem, jaz rad prestavljam, meni je to užitek pri vožnji in skoraj ne verjamem, da v šesti skoči tako, kot v drugi ali tretji, vsaj "zapoje" gotovo ne. Popravljeno Maj 12, 2014. Popravil vandrovec bosa 1
ELO Objavljeno Maj 13, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Kar zanimiva primerjava le pri tistem pospeševanju pri 50 km/h in 6 prestavi, me "srce" zaboli...a ni to mučenje motorja? tudi jaz sem se ob prebranem zamislil... ležaji v tistih par sekundah fašejo za par ur skrajšanja življenske dobe. nekateri ali nimajo občutka za tehniko ali pa se jim jebe za tuje stvari... potem pa kupi preverjeno dober motor, če lahko... sicer pa, vsak pogonski sklop ob pospeševanju iz prenizkih vrtljajev "trese". to je znak, da nekaj delamo narobe. recimo, da ne pospešujemo pravilno... že res, da lahko neobremenjeno kruzanje opravljamo pri vrtljajih malce nad prostim tekom. če je navora dovolj tudi ono, komajda občutna pospeševanja. za vse ostalo so pa inženirji dolga leta tuhtali in izboljševali zadevo, ki se ji reče menjalnik... z njegovo uporabo se lahko odprejo marsikatera obzorja. in menjalnik mt-07 je res lahko za zgled motorističnemu svetu, vsaj kar se lahkote in natančnosti pretikanja tiče.. sicer pa, pisati v temi Mt-07 o motečem vetru? hmmm, gre za naked motor. kaj pa ste pričakovali od goliča? sterilnost??? gsxf750, bosa in cikadina 3
mato295 Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Hvala, ker sta me nasmejala Ne bom se spuščal v debate, kdo ima večji občutek za tehniko, ker bi na koncu izpadel samovsečnež ali kaj podobnega. Določeni ljudje imajo določene želje in potrebe in tisti so razumeli sporočilo mojega posta. Kar se pa vetra tiče, sem ga pa zato omenjal, ker se sam še nisem vozil z motorjem brez oklepa in verjamem, da je še mnogo takih. Zato sem pisal, kako je z vetrom pri določenih hitrostih in moji velikosti. Se vidi, da je slabo vreme :grim . Srečno vožnjo, Matej
ELO Objavljeno Maj 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 vseeno pa upam da se strinjaš s tem, da zaradi "neprimerne" obremenitve potresavajoče delovanje motorja celotnemu pogonskemu sklopu škoduje bistveno bolj kot tisto enakomerno predenje... p.s.: ni slabega vremena, je samo slaba oprema
mato295 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Seveda se strinjam, sem tudi sam pisal o tem. Se mi pa ponuja testna MT 07, tukaj sem pa v dilemi. Ima 340 testnih km za seboj, ki pa so vse kaj drugega, kot pa zmerna vožnja, ki jo priporoča proizvajalec prvih tisoč km. Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil mato295
nxyz Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Če sam delaš tako s tujimi stvarmi potem je logično, da misliš, da tudi vse drugi
Motocaster Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 To je pa zanimiva primerjava 07/09! prvič sem bral da je bil kdo tako na strani 07ke, sploh če se izniči razlika v ceni! je fanj to slišat za moja ušesa ker kupujem prvi motor pa mi je mt-07 v krogu kandidatov. a testna ima ABS, a zaupaš kakšna je cena med testno in novo? Po moje če je razlika očitna se splača če ne pa dodaš še tistih par 100E pa imaš novega.....
c00L3r Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Načeloma imaš še vedno vsaj 2 in leti garancije na testnem? Če bi bilo kaj pokvarjeno, ne gre na tvoje stroške. Je pa tak, da bi naj prvih 1000-1500 km vozil do največ polovice možnih obratov. Testnega so ziher gnali do konca. Mogoče lahko kak mehanik pove kaj več o tem. Mene na MT seriji malo moti to, da nimajo držal za sopotnika. Sem bil prepričan, da je obdobje usnjenih pasov za sopotnika mimo Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil c00L3r
ELO Objavljeno Maj 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Se mi pa ponuja testna MT 07, tukaj sem pa v dilemi. Ima 340 testnih km za seboj, ki pa so vse kaj drugega, kot pa zmerna vožnja, ki jo priporoča proizvajalec prvih tisoč km. zase in za daljše obdobje jaz kaj takega ne bi vzel... to je odličen nakup za kako avtošolo, ki lahko zadevo potem v garancijskem obdobju amortizira in nato za par fičnikov proda...
Snečer Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Jaz pa bi vzel tak motor, če bi še hotel naked. Cena in kvalitetna firma sta močan adut. Če ti ta stil paše, se lahko voziš kamorkoli. Itak nad 90kmh noben naked ni "vozen".
Snečer Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Če si Tyson, lahko voziš neomejeno. Upor vetra nad 90 v glavo in telo na daljšo relacijo je vse prej kot prijeten. Na motosvetu se seveda z nakedi vsi vozijo nad 200km/h + brez težav... tu je drug svet V realnem pa imajo montirane dodatne vetrobrane in bože nedaj avtobahna za dlje časa.... spet drug svet nxyz, franc, Cartman in 1 other 4
Cartman Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 tale mt07 počas postaja nov fazer, al pa GS. U glavnem, nešto neviđeno Čudi me tudi, da je podobno poceni CB500 popolnoma spregledan, čeprav MCN o njemu lepo govori. cikadina 1
nxyz Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 tale mt07 počas postaja nov fazer, al pa GS. U glavnem, nešto neviđeno Čudi me tudi, da je podobno poceni CB500 popolnoma spregledan, čeprav MCN o njemu lepo govori. Reklama naredi svoje.
biker77 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 tale mt07 počas postaja nov fazer, al pa GS. U glavnem, nešto neviđeno Čudi me tudi, da je podobno poceni CB500 popolnoma spregledan, čeprav MCN o njemu lepo govori. Ufff..pa ne mores cb500 in mt07 primerjat no. Lahko no, ampak lih tko kot speed in street tripla ali pa shiver in tuono..
c00L3r Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Honda CB500 serija je motor A2 ranga in namenjen zamenjavi za 250 - 350ccm. MT-07 pa je v segmentu "cenejših" motorjev okrog 700ccm tako kot XJ6, NC700 (oz. 750), ER6 in še kateri. Je kar razlika med 50 in 75 konji (50% več moči). Prav tako je razlika, če maš spredaj 1 ali 2 zavorna koluta Je pa res, da je cena MT-07 izredno nizka. Sploh če jo primerjamo s CB500 serijo. Če bi obstajala MT-07 izvedenka z vetrno zaščito, bi ga najverjetneje sam vzel namesto XJ6.
Cartman Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) sorry, my bad. Zayebal sem. primerjal sem nc700/cb500 in mt07/mt09. vmes pa pomešal segmente. Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil Cartman
Luka Brodnik Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Mene pa zanima kako je ta motor kaj prilagodljiv glede višine, velik sem 185, bojim se le da mi nebo premajhen. Namen ga imam kupiti v začetku junija, 35kw verzijo za a2 kategorijo.
biker77 Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Mene pa zanima kako je ta motor kaj prilagodljiv glede višine, velik sem 185, bojim se le da mi nebo premajhen. Namen ga imam kupiti v začetku junija, 35kw verzijo za a2 kategorijo. probat boš mogu..jest sm 180 in mi niti slučajno ni premejhn (čeprav velik zgledam na njem).. je fajn motor, kar se blokade tiče pa se mal pozanimaj ELO 1
Snečer Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 probat boš mogu..jest sm 180 in mi niti slučajno ni premejhn (čeprav velik zgledam na njem).. je fajn motor, kar se blokade tiče pa se mal pozanimaj O vibracijah pa nisi nič pisal v testu. Kako je s tem?
biker77 Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 O vibracijah pa nisi nič pisal v testu. Kako je s tem? o vibracijah pišem samo če so neprijetne.. ta neprijetnih vibracij nima..balanca je vpeta na gumi nosilcih.. tisto kar ob pospeševanju malo zavibrira občasno pa ni omembe vredno..ker ni tečno ampak je le proizvod vrstnega dvovaljnika.. ELO in igorkr 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se