Skoči na vsebino

Yamaha MT 07


ELO

Priporočene objave

To je res da v nijžjih vrtlajih trese, ampak se še z nobenim motorjem nisem pelal 50km/h v 5 ali 6 prestavi.

Trenutno čakam na drug motor, tako da se tu pa tam z maminim vozim, ker je zakon! Tačke obrušene :D

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matej, hvala za mnenje.

Če boš preskusil še mt9 bi te pa res prosil še za mnenje o tem ter še malo glede same razlike med obema motorjema (kolikor berem so vsi bolj na strani 09ke, kar je logično, vendar me zanima če je razlika v motorju kot celoti vredna razliki v ceni)

 

LP,

P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, še test MT 09 je za menoj.

Sem šel z velikimi pričakovanji na ta test, pa sem bil potem toliko bolj razočaran  :?

Bom delal bolj primerjavo, kot pa pisal test.

Če začnem z plusom, ki je samo eden in sicer odsotnost tresenja pri nizkih obratih. 

Dejansko motor lepo vleče že od 2k obratov dalje (MT 07 od 4k). Zakaj je to pomembno? Ker lahko brez problema voziš 50km/h v šesti prestavi in nato močno pospešuješ in ni nikakršne potrebe po prestavlanju v nižjo prestavo.

To je pa tudi edini plus, ki sem ga sam našel.

Sama moč ni tako izrazita (v primerjavi z MT 07) in se bolj občuti šele, ko se motor požene v visoke vrtljaje. Pri normalni vožnji pa se skoraj ne občuti. Je pa zvok pri visokih obratih bolj športen in res lepo zapoje.

Sama lahkotnost in vodljivost ni problematična in se tistih 10kg višja masa ne občuti.

Prestavlja se normalno "zatikajoče" in opazno slabše kot pri MT 07. Tam je prestavlanje res neverjetno lepo.

Prav tako ima nekaj zračnosti (odvzem in dodajanje plina), ki jo pri MT 07 nisem opazil. Meni kar nadležna zadeva. Poleg tega motor zavija (kot bi bil kakšen ležaj zanič). In vseskozi sem iskal 7-mo prestavo, kar se mi pri MT 07 ni dogajalo. Desna noga je vseskozi naslonjena na pokrov sklopke. Niti ni moteče, je pa omembe vredno.

Tole je verjetno čisto subjektivno, ampak najbolj moteče za mene. Jaz se s tem motorjem nekako ne ujamem glede sedenja. Hrbet in zadnja plat sta me začela boleti že po 30 minut vožnje. Nikakor nisem našel pravega položaja, ki bi mi ustrezal in sem se vseskozi prestavljal po sedežu naprej in nazaj in tudi naklon zgornjega dela mi ni odgovarjal. Na MT 07 teh težav nisem imel in sem se takoj počutil odlično. Enake težave sem imel tudi na TDM-ki. 

Noge so po občutku malce manj pokrčene, kot pri MT 07.

Pa tudi FUN faktor se mi je zdel na MT 07 večji.   

Slednjo sem nerad vrnil nazaj, z MT 09 pa sem še predčasno zaključil, saj ni bilo pravega užitka - sinergije.

 

Ta 3-valjni motor bi si sam želel v TDM-ki, v nakedu pa me je 2-valjni bolj prepričal. Najbolj pa bi ga bil vesel (2-valnega) v tamali tenerejki s skupno težo 180 kil  :D

 

Kar se mene tiče, bi tudi, v kolikor bi bila za oba motorja enaka cena, izbral NT 07.

 

 

Srečno vožnjo,

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar zanimiva primerjava le pri tistem pospeševanju pri 50 km/h in 6 prestavi, me "srce" zaboli...a ni to mučenje motorja?

...potem bi verjetno lahko že kar s 6 prestavo štartal in sploh ne bi rabil prestavljat. Ali ne bi bilo v tem primeru bolje uporabljati avtomatski menjalnik? Ne vem, jaz rad prestavljam, meni je to užitek pri vožnji in skoraj ne verjamem, da v šesti skoči tako, kot v drugi ali tretji, vsaj "zapoje" gotovo ne.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar zanimiva primerjava le pri tistem pospeševanju pri 50 km/h in 6 prestavi, me "srce" zaboli...a ni to mučenje motorja?

 

 

tudi jaz sem se ob prebranem zamislil... ležaji v tistih par sekundah fašejo za par ur skrajšanja življenske dobe.

nekateri ali nimajo občutka za tehniko ali pa se jim jebe za tuje stvari... potem pa kupi preverjeno dober motor, če lahko...

 

sicer pa, vsak pogonski sklop ob pospeševanju iz prenizkih vrtljajev "trese". to je znak, da nekaj delamo narobe. recimo, da ne pospešujemo pravilno...

že res, da lahko neobremenjeno kruzanje opravljamo pri vrtljajih malce nad prostim tekom. če je navora dovolj tudi ono, komajda občutna pospeševanja.

za vse ostalo so pa inženirji dolga leta tuhtali in izboljševali zadevo, ki se ji reče menjalnik... z njegovo uporabo se lahko odprejo marsikatera obzorja.

 

in menjalnik mt-07 je res lahko za zgled motorističnemu svetu, vsaj kar se lahkote in natančnosti pretikanja tiče..

 

sicer pa, pisati v temi Mt-07 o motečem vetru? hmmm, gre za naked motor. kaj pa ste pričakovali od goliča? sterilnost???

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, ker sta me nasmejala  :OK:

Ne bom se spuščal v debate, kdo ima večji občutek za tehniko, ker bi na koncu izpadel samovsečnež ali kaj podobnega. 

Določeni ljudje imajo določene želje in potrebe in tisti so razumeli sporočilo mojega posta.

 

Kar se pa vetra tiče, sem ga pa zato omenjal, ker se sam še nisem vozil z motorjem brez oklepa in verjamem, da je še mnogo takih.

Zato sem pisal, kako je z vetrom pri določenih hitrostih in moji velikosti.

 

Se vidi, da je slabo vreme  :grim .

 

Srečno vožnjo,

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vseeno pa upam da se strinjaš s tem, da zaradi "neprimerne" obremenitve potresavajoče delovanje motorja celotnemu pogonskemu sklopu škoduje bistveno bolj kot tisto enakomerno predenje...

 

 

 

p.s.: ni slabega vremena, je samo slaba oprema ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda se strinjam, sem tudi sam pisal o tem.
 
Se mi pa ponuja testna MT 07, tukaj sem pa v dilemi. Ima 340 testnih km za seboj, ki pa so vse kaj drugega, kot pa zmerna vožnja, ki jo priporoča proizvajalec prvih tisoč km.  :?  
Popravljeno . Popravil mato295
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa zanimiva primerjava 07/09!

prvič sem bral da je bil kdo tako na strani 07ke, sploh če se izniči razlika v ceni!

je fanj to slišat za moja ušesa ker kupujem prvi motor pa mi je mt-07 v krogu kandidatov.

 

a testna ima ABS, a zaupaš kakšna je cena med testno in novo?

Po moje če je razlika očitna se splača če ne pa dodaš še tistih par 100E pa imaš novega.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma imaš še vedno vsaj 2 in leti garancije na testnem? Če bi bilo kaj pokvarjeno, ne gre na tvoje stroške.

Je pa tak, da bi naj prvih 1000-1500 km vozil do največ polovice možnih obratov. Testnega so ziher gnali do konca. Mogoče lahko kak mehanik pove kaj več o tem.

Mene na MT seriji malo moti to, da nimajo držal za sopotnika. Sem bil prepričan, da je obdobje usnjenih pasov za sopotnika mimo :P

Popravljeno . Popravil c00L3r
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Se mi pa ponuja testna MT 07, tukaj sem pa v dilemi. Ima 340 testnih km za seboj, ki pa so vse kaj drugega, kot pa zmerna vožnja, ki jo priporoča proizvajalec prvih tisoč km.  :?  

 

 

zase in za daljše obdobje jaz kaj takega ne bi vzel...

to je odličen nakup za kako avtošolo, ki lahko zadevo potem v garancijskem obdobju amortizira in nato za par fičnikov proda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi vzel tak motor, če bi še hotel naked. Cena in kvalitetna firma sta močan adut.

 

Če ti ta stil paše, se lahko voziš kamorkoli. Itak nad 90kmh noben naked ni "vozen".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si Tyson, lahko voziš neomejeno.

Upor vetra nad 90 v glavo in telo na daljšo relacijo je vse prej kot prijeten.

 

Na motosvetu se seveda z nakedi vsi vozijo nad 200km/h + brez težav... tu je drug svet

 

V realnem pa imajo montirane dodatne vetrobrane in bože nedaj avtobahna za dlje časa.... spet drug svet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale mt07 počas postaja nov fazer, al pa GS. U glavnem, nešto neviđeno

 

 

Čudi me tudi, da je podobno poceni CB500 popolnoma spregledan, čeprav MCN o njemu lepo govori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale mt07 počas postaja nov fazer, al pa GS. U glavnem, nešto neviđeno

 

 

Čudi me tudi, da je podobno poceni CB500 popolnoma spregledan, čeprav MCN o njemu lepo govori.

Reklama naredi svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale mt07 počas postaja nov fazer, al pa GS. U glavnem, nešto neviđeno

Čudi me tudi, da je podobno poceni CB500 popolnoma spregledan, čeprav MCN o njemu lepo govori.

Ufff..pa ne mores cb500 in mt07 primerjat no. Lahko no, ampak lih tko kot speed in street tripla ali pa shiver in tuono..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda CB500 serija je motor A2 ranga in namenjen zamenjavi za 250 - 350ccm. MT-07 pa je v segmentu "cenejših" motorjev okrog 700ccm tako kot XJ6, NC700 (oz. 750), ER6 in še kateri. Je kar razlika med 50 in 75 konji (50% več moči). Prav tako je razlika, če maš spredaj 1 ali 2 zavorna koluta ;)

Je pa res, da je cena MT-07 izredno nizka. Sploh če jo primerjamo s CB500 serijo. Če bi obstajala MT-07 izvedenka z vetrno zaščito, bi ga najverjetneje sam vzel namesto XJ6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorry, my bad. Zayebal sem. primerjal sem nc700/cb500 in mt07/mt09. vmes pa pomešal segmente.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je ta motor kaj prilagodljiv glede višine, velik sem 185, bojim se le da mi nebo premajhen. Namen ga imam kupiti v začetku junija, 35kw verzijo za a2 kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako je ta motor kaj prilagodljiv glede višine, velik sem 185, bojim se le da mi nebo premajhen. Namen ga imam kupiti v začetku junija, 35kw verzijo za a2 kategorijo.

probat boš mogu..jest sm 180 in mi niti slučajno ni premejhn (čeprav velik zgledam na njem)..

je fajn motor, kar se blokade tiče pa se mal pozanimaj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probat boš mogu..jest sm 180 in mi niti slučajno ni premejhn (čeprav velik zgledam na njem)..

je fajn motor, kar se blokade tiče pa se mal pozanimaj ;)

 

O vibracijah pa nisi nič pisal v testu. Kako je s tem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O vibracijah pa nisi nič pisal v testu. Kako je s tem? 

o vibracijah pišem samo če so neprijetne..

ta neprijetnih vibracij nima..balanca je vpeta na gumi nosilcih..

tisto kar ob pospeševanju malo zavibrira občasno pa ni omembe vredno..ker ni tečno ampak je le proizvod vrstnega dvovaljnika..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!