Fantocci Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Danes jo vzamem na test, pa da vidimo to čudo... 4 urce bo samo moja.
igorkr Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Danes jo vzamem na test, pa da vidimo to čudo... 4 urce bo samo moja. Kje si jo boš sposodil? Cena za sposojo? Jst bi jo šel tudi testirat.
V-strom650 Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Ima gdo to yamaho iz okolice Slovenske Bistrice/Maribora? Ja, sem jo nabavil pred tremi tedni :-) BigOne 1
cikadina Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Ja, sem jo nabavil pred tremi tedni :-) bo pa treba vzdevek na moto svetu zamenjat, zdej se mal smešno sliši da ima vstrom, mt 07 :lol: Efendi 1
Fantocci Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 (popravljeno) Kje si jo boš sposodil? Cena za sposojo? Jst bi jo šel tudi testirat. Yamaha KK, ne rabiš nič plačat. Dobiš jo s polnim tankom in jo s polnim tankom vrneš, to je vse. Ni pa kasko zavarovana, tako da jo kupiš, če jo razbiješ po svoji krivdi Torej, naredil sem nekaj čez 200km na relaciji KK-Zidani most-CE-Frankolovo (sem hotel do MB pa je postalo pred menoj preveč črno in sem raje obrnil)-Šentjur- Prevorje-Kozje-Bizeljsko-Brežice-KK Motorinček je izredno lahkoten in kar kliče po objestni vožnji Ko ga spodbodeš pri prehitevanju se odzove kot bi ga pičila čebela, daje vtis da ima precej več od 75KM. Premetavaš pa ga kot 125 kubičnika... Jaz nisem dobil občutka da bi bile zavore ali vzmetenje podhranjeno. ABS zavore so na vročem celjskem asfaltu zanesljivo ustavile, ABS funkcionira b.p. Vzmetenje mogoče deluje res malo nervozno, ampak po moje je bolj razlog v tem, ker smo navajeni voziti večje (in s tem bolj stabilne) zverine. Ta mali motorček pa je tako odziven, da deluje nemirno, ampak meni je zanesljivo pobiral vse neravnine na slabih cestah. Me je pa po 200km že začela boleti rit in tam, kjer se sedež neha žuli v bedra. Lahko bi dali malo več spužve v tapecirung, rezerve v višini je še več kot dovolj, ker je motor nizek. Všeč mi je: + agregat s svojim navorom + odzivnost v ovinkih, motor pade v ovinek "kar sam" + izgled + fun factor + gume, ki odlično držijo v ovinkih + veliko informacij na armaturi Všeč mi ni: - zvok (nekako preveč "skuterski") - digitalni merilniki, sploh obratomer je nepregleden - položaj merilnikov (preveč nazaj in moraš glavo nagibati, da jih vidiš) - pretrd sedež (tu so naredili precejšen korak nazaj glede na MT-03, ki je imel odlično ukrojeno široko in udobno sedlo). Je pa res bil nov MT-03 kar nekaj dražji. Ves čas so naju preganjali nevihtni oblaki, ki sva jim pa uspešno bežala: Odlične gume: Ne najbolj posrečeno postavljena in oblikovana armaturka, nudi pa nadpovprečno veliko informacij: Imel bi ga, ampak še raje od naked varijante v nečemu, kar bi bilo podobno manjši potovalni enduri z udobnejšim sedežem in vetrno zaščito. OK, potem to sicer ne bi bila več MT serija, ampak lahko bi naredili varijacije na isto temo kot to dela Kawaski er6/Versys in Honda s CB500 F/R/X in si povečali krog kupcev. Popravljeno Junij 12, 2014. Popravil Fantocci igorkr in Buzdovan 2
Fantocci Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 aha, poraba je bila 11l/210 km, torej okoli 5,2l/100 precej živahne vožnje... Vidim, da sem prav naredil, ko sem v Frankolovem obrnil: http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/foto-video-povodenj-pustosi-po-mariboru
igorkr Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Imel bi ga, ampak še raje od naked varijante v nečemu, kar bi bilo podobno manjši potovalni enduri z udobnejšim sedežem in vetrno zaščito. OK, potem to sicer ne bi bila več MT serija, ampak lahko bi naredili varijacije na isto temo kot to dela Kawaski er6/Versys in Honda s CB500 F/R/X in si povečali krog kupcev. Ja jst čakam, da ta motor zapakirajo v okvir Tenerejke. Pole bo konkurenca malemu GS-u Zanimivo pa, da se MT - 09 ni nevem kako prijel ... bosa 1
Buzdovan Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 Zanimivo pa, da se MT - 09 ni nevem kako prijel ... Zato, ker vsi cakamo eno S varianto za dve osebi z tem agregatom. igorkr 1
cikadina Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 (popravljeno) mt 09 s ne prime ker je na tri cilindre kar vsi vemo da je k**** dragač pa itak da mt07 je med najbolj prodajanimi, ker je skor pol cenejša od drugih novih motorjev. 09 ima že veliko več konkurence. sicer pa že prodajne številke novih motorjev povejo, da se najbolj prodajajo poceni motorji (mt07 in nc700) ter bmw, ki ga pa kupuje druga ciljna skupina, ki ima nekaj pod palcem in se ji gre tudi za statusni simbol. poleg tega pa ima bmw odličen način financiranja. pa še to, kako lahko nimajo testnega motorja kasko zavarovanega? Popravljeno Junij 13, 2014. Popravil cikadina
Snečer Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Po moje ne zaradi tega. Ampak kaj boš z naked modelom, ki ima npr. prvi 75, drugi pa prek 100ps... Omejitve so znane, pri normalni vožnji ni razlik, prevlada torej cena in to je to. 3 cilindri so boljše od dveh, lepše teče.
cikadina Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Po moje ne zaradi tega. Ampak kaj boš z naked modelom, ki ima npr. prvi 75, drugi pa prek 100ps... Omejitve so znane, pri normalni vožnji ni razlik, prevlada torej cena in to je to. 3 cilindri so boljše od dveh, lepše teče. sneči take performanse ma skori vsak naked (razn res nekih švoh zadevščin). glede vetra, more it krepko čez vse omejitve (vsa ene 130+) da lahko rečemo, da je veter že malo problematičen. "veliki" nakedi so pri nas kar priljubljeni, ampak predvsem par modelov. ostalo je spet bolj eksotika. tuki pr tej yamahci je gotovo cena odlučujoč faktor, ker dobiš nov motor, za ceno par let starege rabljenega.
Snečer Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Nad 130+ je problematičine, nad 90 pa ni več prijetno in udobno, vsaj na er6n, ki sem ga vozil. Da bi pri drugih veter bistveno drugače pihal, ne verjamem Nad 130 je takšen upor v telo in glavo, da rabiš tyson vrat, če se hočeš nekaj časa konstantno tako peljati + vsa svinjarija, ki jo pobereš. Men se zdi neumnost imeti naked s 140, 200ps... Pa AC ne moreš omežati, drugje pa ne izkoristiš. Skratka nobene dileme ne more biti in kupiš mt07.
cikadina Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Nad 130+ je problematičine, nad 90 pa ni več prijetno in udobno, vsaj na er6n, ki sem ga vozil. Da bi pri drugih veter bistveno drugače pihal, ne verjamem Nad 130 je takšen upor v telo in glavo, da rabiš tyson vrat, če se hočeš nekaj časa konstantno tako peljati + vsa svinjarija, ki jo pobereš. Men se zdi neumnost imeti naked s 140, 200ps... Pa AC ne moreš omežati, drugje pa ne izkoristiš. Skratka nobene dileme ne more biti in kupiš mt07. mah za na ac so itak samo tourerji dobri. drugo je vse eno trpljenje. kako da je tebe tako zelo motilo nimam pojma. mogoče je bila kriva tudi kaka šica, ki velikokrat naredi več škode kot dobička, saj preusmeri tok zraka iz prsi na glavo. mene pač veter tudi pri višjih hitrostih ni motil.
Snečer Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 AC po Sloveniji je zaradi obupnih cest nujna vsaj na določenih odsekih, pa tudi sicer ne škodi kombinacija malo ac malo lepe običajne ceste. Na začetku nisem imel šipice, z njeno montažo je bilo že bolje, lepo udobno pri 90km/h.
biker77 Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 (popravljeno) 90 na uro lih mal hladi. 130 mal pihlja. 150 je na enih nakedih mal neprijetno na enih pa cist bp. 200 pa na vseh fajn piha. Sicer mam pa se vedno raje da mi pri 180 piha v prsi kot pa v hrbet (goldwing K1600 in podobni). Pri mt07 je voznja pri 130 brez dodatnih sipc popolnoma brez problema. Ce ni si nabavte druge celade ali obleko. Ali oboje. Popravljeno Junij 13, 2014. Popravil biker77 vandrovec, cikadina, mare25 in 1 other 4
bobk56 Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Kako je pa na temu motorju v dvoje?
Snečer Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 90 na uro lih mal hladi. 130 mal pihlja. 150 je na enih nakedih mal neprijetno na enih pa cist bp. 200 pa na vseh fajn piha. Sicer mam pa se vedno raje da mi pri 180 piha v prsi kot pa v hrbet (goldwing K1600 in podobni). Pri mt07 je voznja pri 130 brez dodatnih sipc popolnoma brez problema. Ce ni si nabavte druge celade ali obleko. Ali oboje. Najbolje kar brez čelade a ne. Kako je pa na temu motorju v dvoje? Verjetno bo dogovor, da brez težav, al si pa žensko menjaj
biker77 Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Kako je pa na temu motorju v dvoje? Cist normalno se pelje tudi zadaj. Samo motorcek zgubi nekaj na voznih lastnostih. Se mi zdi da je narejen zelo za solo.
Fantocci Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Narejen je bolj za solo in za krajše fure.
vandrovec Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Nad 130 je takšen upor v telo in glavo, da rabiš tyson vrat, če se hočeš nekaj časa konstantno tako peljati + vsa svinjarija, ki jo pobereš. Sam sem z Z 750 brez problema vozil nad 180 in še s staro Nolan N 80 al 81 čelado ki je bila brez spojlerja zadaj. Edino koža po rokah me je bolela od vetra, ko sem vozil le z brezrokavnikom in kratkimi rokavi. Tudi na TDM fajn piha v glavo in še bolj premetuje glavo, kot na nakedu ampak z dobro čelado gre tudi preko 200 dokaj vzdržno.
Saint Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 (popravljeno) Imam HJC RPHA 10 čelado visok sem pa skoraj 190cm tako da je na veliko motorjih kar kriza s tovarniško vetrno zaščito - namesto čez mi piha po sredi čelade. Na prejšnjem motorju sem RPHA 10 samo dal gor in to je bilo to. Na MT-07 sem montiral še podbradni ščitnik, saj je brez njega kar dobro pihalo spodaj. V glavnem s ščitnikom ni nikakršnega problema konstantno vozit 130km/h, samo je pa res da ima RPHA 10 vsaj po moje dobro preračunano tako areodinamiko kot tudi prezračevanje, pa še lahka je in ne opleta, kot sta moji prejšnji Nolan 80 in Arai NC 5. Nad 130 km/h kolikor uradno smeš je pa tako, meni ni problema samo ne dosti več, tam 180 je že res težko in ni kakega hudega užitka. Z novo GIVI šipco je dosti lažje že okoli 130km/h saj ti veter piha samo v čelado (že spet RPHA 10 nima problemov) in v roke. Tudi končna hitrost gre dosti čez vse zakonske in logične omejitve. Po nekaj več kilometrih lahko povem končno oceno, samo že do sedaj se mi zdi tale šipca zelo dobro investranih 90 EUR, saj motor še vedno da občutek, da si na nakedu saj imaš veter v čelado in zračnike, po drugi strani pa te ne napiha v prsa. Popravljeno Junij 14, 2014. Popravil Saint igorkr 1
V-strom650 Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 bo pa treba vzdevek na moto svetu zamenjat, zdej se mal smešno sliši da ima vstrom, mt 07 :lol: Hja, saj bi, pa se bojda ne da... Je pa nickname še iz časov, ko sem še vozil V-stroma... Kar nekaj let nazaj...
cikadina Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Hja, saj bi, pa se bojda ne da... Je pa nickname še iz časov, ko sem še vozil V-stroma... Kar nekaj let nazaj... seveda se da, moderatorjem piši pa bo. pa fajn je da ni pol nik mt07. da ne boš mogu čez par let spet menjat
davidg Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 (popravljeno) Evo, koncno prispel :-). Zena je zadovoljna :-). D. Popravljeno Junij 15, 2014. Popravil davidg igorkr in Saint 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se