Skoči na vsebino

BMW S 1000 R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Tudi tehnicnih podatkov ni v temi.

Type 	Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts
Bore x stroke 	80 mm x 49.7 mm
Capacity 	999 ccm
Rated output 	118 kW (160 hp) at 11,000 rpm
Max. torque 	112 Nm at 9,250 rpm
Compression ratio 	12.0 : 1
Mixture control / engine management 	Electronic injection
Emission control 	2 closed-loop 3-way catalytic converters, EU-3 norm with interference pipe and acoustic valves
Performance / fuel consumption 	 
Maximum speed 	over 200 km/h
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 	5.4 l
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 	5.6 l
Fuel type 	Super (premium) unleaded, octane number 95 - 98 (RON) (knock control; rated output at 98 RON)
Electrical system 	 
Alternator 	350 W
Battery 	12 V / 9 Ah, maintenance-free
Power transmission 	 
Clutch 	Multiplate clutch in oil bath, anti-hopping clutch, mechanically controlled
Gearbox 	Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed
Drive 	Chain 17/45
Chassis / brakes 	 
Frame 	Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting engine
Front wheel location / suspension 	Upside-down telescopic fork Ø 46 mm, compression and rebound stage adjustable
Rear wheel location / suspension 	Aluminium 2-sided swing arm, rebound damping adjustable
Suspension travel front / rear 	120 mm / 120 mm
Wheelbase 	1,439 mm
Castor 	98.5 mm
Steering head angle 	65.4°
Wheels 	Cast aluminium wheels
Rim, front 	3.50 x 17"
Rim, rear 	6.00 x 17"
Tyres, front 	120/70 ZR 17
Tyres, rear 	190/55 ZR 17
Brake, front 	Twin disc brake, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, diameter 320 mm, 5 mm thick
Brake, rear 	Single disc brake, single piston floating caliper, diameter 220 mm, 5 mm thick
ABS 	BMW Motorrad Race ABS (part-integral), disengageable
Dimensions / weights 	 
Length 	2,057 mm
Width (incl. mirrors) 	845 mm
Height (excl. mirrors) 	1,228 mm
Seat height, unladen weight 	814 mm
Inner leg curve, unladen weight 	1,805 mm
Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 	207 kg
Dry weight 	 
Permitted total weight 	407 kg
Payload (with standard equipment) 	200 kg
Usable tank volume 	17.5 l
Reserve 	ca. 4 l

Ce dam quote, zmece vse v eno vrsto.

 

Pismu. Nekam znani se mi zdijo vsi ti podatki  :hmm:. Kot da bi ji že nekje bral ....   :)  

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Ja, na prejsnji strani.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

odloču sm se:

grd je!!! V bistvu nima rdeče niti, to ni nobeno oblikovanje, je kr neki zmetano skupaj...očitno jim gredo določeni kosi (kar ne uspejo na servisih podtaknit) viška, pa so vse skup zmetali. Ror so pa cigani delali, k so ukradli žlebove!!! Mwahahahaha :D

Objavljeno

odloču sm se:

grd je!!! V bistvu nima rdeče niti, to ni nobeno oblikovanje, je kr neki zmetano skupaj...očitno jim gredo določeni kosi (kar ne uspejo na servisih podtaknit) viška, pa so vse skup zmetali. Ror so pa cigani delali, k so ukradli žlebove!!! Mwahahahaha :D

 

Dami, ne obupaj tako hitro ... 

Objavljeno

S simetričnimi lučmi bi bil preveč podoben ostalim v tej klasi. Isto smo se zgražali pri SS verziji nekaj let nazaj.

Tako bo pa vedno izstopal na prvi pogled  :blink:

I like it  :OK:

BMW res izstopa po ekstravagantnih lučeh (in bokser cilindrih ampak to je že druga pesm  :grim )  :OK:.  

Objavljeno

DAMI34--do spomladi je še kar dolga,tako da se boš morda še premislu,je kar dober veš :grim :grim

Objavljeno

Ene boli,ker je bavarc naredu boljši motor za manj dnarja k japonc :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ene boli,ker je bavarc naredu boljši motor za manj dnarja k japonc :OK:

 

Bova sla spomladi vprasat ce dajo kej popusta ce dva vzamemo...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Bova sla spomladi vprasat ce dajo kej popusta ce dva vzamemo...

pa dejta vsaj vsak svoje barve si ga umislit :P, da bomo vedli komo smo mahali po poti, čeprav mislim da bo to samo švignilo mimo ;)

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno (popravljeno)

Ja to je jeba, ker jih bo 90% rdecih, 7% belih in 3% plavih.

 

Jst bi belega.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Men je tud rdeč najlepš. Razn če mi dajo belga z zlatimi vilcami :)

Objavljeno

Bova sla spomladi vprasat ce dajo kej popusta ce dva vzamemo...

Se bova pr Kmetu ustavla prej. :smoke:

Objavljeno

no pol smo izpolnili naročilnico, enega belega, enega rdečega.

 

a KTM-ove beštije pa ne bi noben mel? a ma sploh svojo temo :?

Objavljeno

Pa ne norta.

 

Joža vzame belega

 

Kruci ti modrega

 

jst pa rdečega.

 

Pole gremo pa ku slovenska trobojnica :D

Objavljeno

a KTM-ove beštije pa ne bi noben mel? a ma sploh svojo temo :?

Zdej ne k sem tega videl.

Objavljeno

no pol smo izpolnili naročilnico, enega belega, enega rdečega.

 

a KTM-ove beštije pa ne bi noben mel? a ma sploh svojo temo :?

novi KTM je tabu tema. Prebrutalen za slovenske ceste  :grrr

:topic: ->Osebno menim da so endure edini primerni motorji za slovenijo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na določenih delih, recimo po Baški grapi, na Soriško, Rovte-Žiri pa hard enduro. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jst sem ga tud včeri v živo vidu , na njem sedel in mi je ful všeč. Cena je bla na sejmu 12,900 ključ na roko. Razen sprednijh luči ,ki mi niso najbolj všeč mi je top. Spet pa niso tko grozne, da se jih nebi navadu .Še zmeri 100x bolš kot triumph street-speed triple.

Tko ,da sem včeri naredu ožji izbor mojga naslednjega motorja. Sam še cekine skup spravt :)

matr bi ti bil kar malo fovš :))
Objavljeno

Pozabljaš kje živiš ! namreč npr: v Švici mesečna plača dobrega mehanika neto znaša ca 3-3.5K€ ali v Sfrs 4-4,5K od tega plačaš ca 150€ zavarovanj(socijalno in za brezposlene) in 13 plača gre za davke seveda življenski stroški hotel MAMA ! Če bi si moral vse življenske stroške sam plačat in živel bolj skromno(brez,alkohola cigaret,raznih potepanj, itd.) bi ta motor zaslužil v ca enem letu.Pred kratkim so imeli v Švici referendum,da mora biti NAJNIŽJA plača 2000 ali celo 2400 Sfrs to je ca 2K € .

fajn.

Objavljeno

Na določenih delih, recimo po Baški grapi, na Soriško, Rovte-Žiri pa hard enduro. 

pa na koroškem tut. zato je pa A blizu :kva2:

Objavljeno

Ej Joža! A je balanca dovolj siroka? Mal more bit sirsa od XJ6 da je kul zame. 

 

Kera rita :wub:

 

s1000r-006-850x637.jpg

 

Pa v bistvu ta metalik temno modra sploh ni slaba, zlate vilice ima.

 

s1000r-043-850x637.jpg

Objavljeno

Znan obraz se mi je zdel tale S1R, kot da sem ga nekje ze videl.

 

Sem se spomnil od kod.

 

post-19800-0-40753500-1384279923_thumb.jpg

post-19800-0-41215500-1384279938_thumb.jpg

 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!