igorkr Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 (popravljeno) Tudi tehnicnih podatkov ni v temi. Type Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts Bore x stroke 80 mm x 49.7 mm Capacity 999 ccm Rated output 118 kW (160 hp) at 11,000 rpm Max. torque 112 Nm at 9,250 rpm Compression ratio 12.0 : 1 Mixture control / engine management Electronic injection Emission control 2 closed-loop 3-way catalytic converters, EU-3 norm with interference pipe and acoustic valves Performance / fuel consumption Maximum speed over 200 km/h Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 5.4 l Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.6 l Fuel type Super (premium) unleaded, octane number 95 - 98 (RON) (knock control; rated output at 98 RON) Electrical system Alternator 350 W Battery 12 V / 9 Ah, maintenance-free Power transmission Clutch Multiplate clutch in oil bath, anti-hopping clutch, mechanically controlled Gearbox Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed Drive Chain 17/45 Chassis / brakes Frame Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting engine Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork Ø 46 mm, compression and rebound stage adjustable Rear wheel location / suspension Aluminium 2-sided swing arm, rebound damping adjustable Suspension travel front / rear 120 mm / 120 mm Wheelbase 1,439 mm Castor 98.5 mm Steering head angle 65.4° Wheels Cast aluminium wheels Rim, front 3.50 x 17" Rim, rear 6.00 x 17" Tyres, front 120/70 ZR 17 Tyres, rear 190/55 ZR 17 Brake, front Twin disc brake, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, diameter 320 mm, 5 mm thick Brake, rear Single disc brake, single piston floating caliper, diameter 220 mm, 5 mm thick ABS BMW Motorrad Race ABS (part-integral), disengageable Dimensions / weights Length 2,057 mm Width (incl. mirrors) 845 mm Height (excl. mirrors) 1,228 mm Seat height, unladen weight 814 mm Inner leg curve, unladen weight 1,805 mm Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 207 kg Dry weight Permitted total weight 407 kg Payload (with standard equipment) 200 kg Usable tank volume 17.5 l Reserve ca. 4 l Ce dam quote, zmece vse v eno vrsto. Pismu. Nekam znani se mi zdijo vsi ti podatki . Kot da bi ji že nekje bral .... Popravljeno November 11, 2013. Popravil igorkr
krucymucy Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Ja, na prejsnji strani. Zivnorc, GoBobi in igorkr 3
DAMI34 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 odloču sm se: grd je!!! V bistvu nima rdeče niti, to ni nobeno oblikovanje, je kr neki zmetano skupaj...očitno jim gredo določeni kosi (kar ne uspejo na servisih podtaknit) viška, pa so vse skup zmetali. Ror so pa cigani delali, k so ukradli žlebove!!! Mwahahahaha
igorkr Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 odloču sm se: grd je!!! V bistvu nima rdeče niti, to ni nobeno oblikovanje, je kr neki zmetano skupaj...očitno jim gredo določeni kosi (kar ne uspejo na servisih podtaknit) viška, pa so vse skup zmetali. Ror so pa cigani delali, k so ukradli žlebove!!! Mwahahahaha Dami, ne obupaj tako hitro ...
Žan96 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 S simetričnimi lučmi bi bil preveč podoben ostalim v tej klasi. Isto smo se zgražali pri SS verziji nekaj let nazaj. Tako bo pa vedno izstopal na prvi pogled :blink: I like it BMW res izstopa po ekstravagantnih lučeh (in bokser cilindrih ampak to je že druga pesm :grim ) .
Marcel-F Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 DAMI34--do spomladi je še kar dolga,tako da se boš morda še premislu,je kar dober veš :grim :grim
jozexj6 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Ene boli,ker je bavarc naredu boljši motor za manj dnarja k japonc krucymucy in cikadina 2
krucymucy Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Ene boli,ker je bavarc naredu boljši motor za manj dnarja k japonc Bova sla spomladi vprasat ce dajo kej popusta ce dva vzamemo... cikadina in TakeALookAround 2
cikadina Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 (popravljeno) Bova sla spomladi vprasat ce dajo kej popusta ce dva vzamemo... pa dejta vsaj vsak svoje barve si ga umislit , da bomo vedli komo smo mahali po poti, čeprav mislim da bo to samo švignilo mimo Popravljeno November 11, 2013. Popravil cikadina
krucymucy Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 (popravljeno) Ja to je jeba, ker jih bo 90% rdecih, 7% belih in 3% plavih. Jst bi belega. Popravljeno November 11, 2013. Popravil krucymucy gsxf750 in cikadina 2
jozexj6 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Men je tud rdeč najlepš. Razn če mi dajo belga z zlatimi vilcami krucymucy 1
jozexj6 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Bova sla spomladi vprasat ce dajo kej popusta ce dva vzamemo... Se bova pr Kmetu ustavla prej. cikadina 1
cikadina Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 no pol smo izpolnili naročilnico, enega belega, enega rdečega. a KTM-ove beštije pa ne bi noben mel? a ma sploh svojo temo
igorkr Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Pa ne norta. Joža vzame belega Kruci ti modrega jst pa rdečega. Pole gremo pa ku slovenska trobojnica gsxf750 1
jozexj6 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 KTM je pa zame prehuda zver. gsxf750 in cikadina 2
krucymucy Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 a KTM-ove beštije pa ne bi noben mel? a ma sploh svojo temo Zdej ne k sem tega videl. cikadina 1
Žan96 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 no pol smo izpolnili naročilnico, enega belega, enega rdečega. a KTM-ove beštije pa ne bi noben mel? a ma sploh svojo temo novi KTM je tabu tema. Prebrutalen za slovenske ceste :grrr ->Osebno menim da so endure edini primerni motorji za slovenijo krucymucy in gsxf750 2
krucymucy Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Na določenih delih, recimo po Baški grapi, na Soriško, Rovte-Žiri pa hard enduro. Žan96, gsxf750 in kosir85 3
Vito23 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Jst sem ga tud včeri v živo vidu , na njem sedel in mi je ful všeč. Cena je bla na sejmu 12,900 ključ na roko. Razen sprednijh luči ,ki mi niso najbolj všeč mi je top. Spet pa niso tko grozne, da se jih nebi navadu .Še zmeri 100x bolš kot triumph street-speed triple. Tko ,da sem včeri naredu ožji izbor mojga naslednjega motorja. Sam še cekine skup spravt matr bi ti bil kar malo fovš )
siks Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Pozabljaš kje živiš ! namreč npr: v Švici mesečna plača dobrega mehanika neto znaša ca 3-3.5K€ ali v Sfrs 4-4,5K od tega plačaš ca 150€ zavarovanj(socijalno in za brezposlene) in 13 plača gre za davke seveda življenski stroški hotel MAMA ! Če bi si moral vse življenske stroške sam plačat in živel bolj skromno(brez,alkohola cigaret,raznih potepanj, itd.) bi ta motor zaslužil v ca enem letu.Pred kratkim so imeli v Švici referendum,da mora biti NAJNIŽJA plača 2000 ali celo 2400 Sfrs to je ca 2K € . fajn.
siks Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Na določenih delih, recimo po Baški grapi, na Soriško, Rovte-Žiri pa hard enduro. pa na koroškem tut. zato je pa A blizu gsxf750 1
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Ej Joža! A je balanca dovolj siroka? Mal more bit sirsa od XJ6 da je kul zame. Kera rita Pa v bistvu ta metalik temno modra sploh ni slaba, zlate vilice ima.
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Znan obraz se mi je zdel tale S1R, kot da sem ga nekje ze videl. Sem se spomnil od kod. TakeALookAround, DAMI34 in RYDER 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se