Skoči na vsebino

BMW S 1000 R


domina

Priporočene objave

Ampak ce bi se zgledal tko noro dobr bi stal 4.000 vec sigurno. In potem ni poante da mas super motor za dejansko malo denarja. Pa tut ce ni visek oblikovanja. S tisto slamparijo malo pretiravas. Itak pa ni poanta tega motorja da ga obcudujes zaradi izgleda. Pac majo enga al pa dva kupca zarad tega manj. Ce bi bil pa noro drag jih bi bilo pa 90% manj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ce bi se zgledal tko noro dobr bi stal 4.000 vec sigurno. In potem ni poante da mas super motor za dejansko malo denarja. Pa tut ce ni visek oblikovanja. S tisto slamparijo malo pretiravas. Itak pa ni poanta tega motorja da ga obcudujes zaradi izgleda. Pac majo enga al pa dva kupca zarad tega manj. Ce bi bil pa noro drag jih bi bilo pa 90% manj...

Ne vem no, če bi kvalitetna izdelava prinesla tako drastčo razliko v ceni, ker japoncem je očitno ne, tako da s tem se ne strinjam. In ja, verjamem da je motor v bistvu za vozit, ampak vseeno, zamisli, da si kupil BMW-ja M power, ki je ultimativni super avto, katerikoli je ODLIČEN in tudi kvaliteta izdelave je res na najvišjem nivoju, zdaj pa zamisli, da nebi bila. To ne gre skupaj, žal. Ne pretiravam, BMW je bil in bi naj bil sinonim za kvaliteto in zmogljivost, pa s tem modelom žal ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves..komplet je super kvaliteten. To da je dusilec mal cuden in plastike ne take kot bi bile ce bi karbon gor dal se vseeno ni sinonim za slamparijo...moje mnenje je tako..po drugi strani pa tiste gumijaste plastike najbrz niso taksne brezveze. Mogoce bi kak karbon pokal. Zaradi nevem cesa ze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ok, kakor za koga. Zame žal to ne velja. Od BMW-ja pričakujem VAU efekt pri popolnoma vsem, ne pa samo pri voznih lastnostih. Ker dejstvo je, da pri masovni proizvodnji, tako kot ta BMW je, je razlika v ceni zaradi kvalitete minimalna, se porazgubi med številom prodanih enot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poanta je, da treba neki najst, da tle drgneš. isti šmorn je kar se izdelave tiče kot ostala bavarska flota. to je itak popolnoma brezvezna debata. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povej to japoncem..je prov fajn ko ne samo na nakedih ampak tut na SS motorjih montirajo cungalunga cevi za bremze in vzmetenje za 50 kilske voznike, medtem ko ma vsak normalen evropejc 80 plus kil.

Mislim da bi bilo treba dat bmw in japonske nakede skup in naredit vizuelno primerjavo na mestu. In potem se eno agusto zraven da bi bli vsi tiho. In bmw avtomobili so fajn dragi. S1000r je pa pocen za kar nudi. Zelo pocen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14.000€ napram 11.000€ ni glih pocen, je kar celih 3000 € razlike. Vidim pa, da je vaša objektivnost zelo podobna Nemškim testom, kjer bo Golf GTI zmagal tudi proti Ferrariju LaFerrari in to v vseh točkah, še na pisti... Super, kar tako naprej.

14.000€ napram 11.000€ ni glih pocen, je kar celih 3000 € razlike. Vidim pa, da je vaša objektivnost zelo podobna Nemškim testom, kjer bo Golf GTI zmagal tudi proti Ferrariju LaFerrari in to v vseh točkah, še na pisti... Super, kar tako naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst še nism vidla japonskega motorja, za katerega bi lahko rekla, waw to je pa super narejeno, in prav tako ne evropskega za katerega bi rekla da je totalen sekret. vse je isti šmor. edin moped k se mi je zdel grdo narejen je bil nc700, k ma grši stikala k moj skuter. pa une pohištvene cevi k jih majo eni motorji namest zadnje nihajke, tisto se mi zdi tudi slaba izdelava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ni 14, 12500je ta motor. Tistga jurja in pol ni videt. Mene tud cudi, kam je zginla razlika v ceni med eu in japonci. Zdej. Je razlika minimalna. Oboji pa postajajo predragi. Fakin hornet 11000€! Jebemti, za ceno enga solidnega motorja dobis solidnega golfa, al pa zelo opremlenga opla, hondo....top zadeve pa useceko cez 20 000. Bolano.

Btw, ce clovk obcuduje in na kofeti opazuje vinsko rdec cbr 1000 pac ni prav kredibiln komentator kar se estetike tice.

In za razlioo od tebe, sem bmw hater. Ene sorte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ooo, se zelo motiš. Točno mi, potencialni kupci motorjev smo kredibilni komentatorji, in žal nihče drug. Niti ljudje ki testirajo motorje niso, če niso potencialni kupci, ker motorji se izdelujejo za kupce, ne pa za teste.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej..zato ker teb ni vsec so na bavarskem ze sklical krizni sestanek..

Aja..zakaj pa te ni prijelo da bi kakega japonskega nakeda kupil ko so tolk bl kvalitetno narejeni?

Jest bi tega takoj mel. Sam nisem potencialni kupec ker nimam tolk evrov. Zato je vse kar recem cist brezveze..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ1 pa CB1000R pa ne morš primerjat z s1000r. Sem mel oba prva. Še danes se prodajata nova za okol 10k in praktično od leta 2006/2008 nespremenjena kar je prot BMWju drago. Da sta pa u detajle tok bolš narejena kot S1000R pa ne moreš rečt. Drgač pa vsak gleda na stvari po svoje. Pač kupiš kar ti je všeč in tošl zmore. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha, vedno se smejim "kredibilnosti" nekoga, ki se tako trudi prepričati druge (ali morebiti prepričuje sebe?), da je neka zadeva zanič, v tem primeru tale bemfl. seveda na drugi strani trdi, da je popolnoma objektiven in da ni nobenega sovražnega govora (a tip pisal s caps lockom  :kva1: ). pa glej ga šmenta, vozi japonca... važno da so japonci, ki so že ene 5 let enaki razen drugih plastik, tolk bolj kvaliteno narejeni napram bemflu, ki je res višek tehnologije, tako s stališča motorja, kot elektronike. ampak ja, pri motorju je najbolj važno da se plastike zvijajo... :sleep2:

 

demon, smo dojeli da ti tale bemfl pač ne sede, move along, ne rabiš tle do jutri drgnit tega.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wrong. Point je, da so (bli) bmfli precenjeni. Zdaj pa so Japonci cene dvignli (močan jen) bmflam oa se se vedno ocita precenjenost. Tale pac ni bistveno drazji kot japonci. Je pa v svojem bistvu cist drugacn. In clovek k si kupi metslno rdec cbr o estetiki ne sme govort.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je vsakomur s kančkom objektivnosti jasno, v katerem primeru dobiš za svoj denar (bistveno) več motorja. če ti pa sede je seveda stvar okusa, kar je popolnoma nekaj drugega. pa ne pozabimo, da japončki nakedov v stilu tune, bemfla ali novega superduka sploh nimajo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ooo, se zelo motiš. Točno mi, potencialni kupci motorjev smo kredibilni komentatorji, in žal nihče drug. Niti ljudje ki testirajo motorje niso, če niso potencialni kupci, ker motorji se izdelujejo za kupce, ne pa za teste.

Ravno ti si potencisalni kupec,če bi imel kaj soldov nebi tolk star mopi vozil ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fault! Udarci pod pas;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In clovek k si kupi metslno rdec cbr o estetiki ne sme govort.

 

big LIKE on that one ! :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap..sam cena je visja kot pa stane bmw z vso opremo..

S to razliko, da ima Suzuki malo več konjev, (direkt iz SS-a) in zelo prožen linearno zvezen motor, sploh v kolikor se menjajo zobniki, pa še lepši, vsaj za moj okus od BMW-ja ;).

 

Slika Suzuki Virus:

http://500px.com/photo/42362386/suzuki-gsxr-1000-virus-by-olivier-lachose?from=user

http://500px.com/photo/31465269/suzuki-virus-gsxr-1000-by-olivier-lachose?from=user

 

Slika BMW S 1000 R

http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2013/11/110513-2014-bmw-s1000r-06-518x389.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse to je res. Japonci bi lahko hude nakede mel..in 600 in 1000..

Sam jih nimajo.

In ce hoces nakeda tut prodat v kakem solidnem stevilu mors met gor abs in tc. Vsaj..kot pri vseh vecjih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to razliko, da ima Suzuki malo več konjev, (direkt iz SS-a) in zelo prožen linearno zvezen motor, sploh v kolikor se menjajo zobniki, pa še lepši, vsaj za moj okus od BMW-ja ;).

Saj ni fora imeti več konj na naked bikeu. Če je to važno, daš na RR ravno balanco.

Problem večine Japoncev je pomanjkanje napredne elektronike. Na novem modelu motorja pričakujem serijski (ne doplačljivi) ABS, traction control in podobne pomočnike. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to razliko, da ima Suzuki malo več konjev, (direkt iz SS-a) in zelo prožen linearno zvezen motor, sploh v kolikor se menjajo zobniki, pa še lepši, vsaj za moj okus od BMW-ja ;).

 

Slika Suzuki Virus:

http://500px.com/photo/42362386/suzuki-gsxr-1000-virus-by-olivier-lachose?from=user

http://500px.com/photo/31465269/suzuki-virus-gsxr-1000-by-olivier-lachose?from=user

 

Slika BMW S 1000 R

http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2013/11/110513-2014-bmw-s1000r-06-518x389.jpg

 

folk bi imel 180+ konj na nakedu, po drugi strani pa vsi jokajo kako piha  :slap: . prožnosti bemflu ravnotako ne manjka (če gre verjeti bikerju  :D ), ne rabiš nič zobnikov menjat.

 

kot pravi motolover, naj začnejo japončki na motorje montirat vsaj ABS in TC, pa po možnosti še quickshifter pod dodatno opremo, pa ne bodo rabili imeti 180 konj, da bodo ljudje raje o njih razmislili kot o nekem "precenjenem" europejcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj se jezite, bmw ponuja vrhunski izdelek po več kot fer ceni, če pa komu osebno ne štima ni treba tehnologije al plastike kritizirat :B

Raje poveš da je grd in je to to, ker iskat neke hibe je malo smotano.

Dvomim da en velepametni slovenceljn premore več znanja kot ekipa bavarskih inženirjev in marketišnkega oddelka, ki določa ceno.

 

Plastike kljub temu da niso najbolj "kakovostne" sluzijo svojemu namenu in mogoče ravno zaradi tega motor ohranja primerno ceno.

Sam nisem pristaš BMWjev ampak razen vizuelnih "napak" (grozno grozno zgrešen auspuh) temu motorju ni kaj oporekat.

 

Močno dvomim da je katerikoli japonec tako tehnološko kot vizuelno 3 stopničke višje od tega modela.

Pa tudi tako imenovana izdelava je bi celo upal rečt pri BMWju bol kakovostna.

Popravljeno . Popravil Aynach
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!