Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Na http://www.crash.net/bikes/news/200837/1/rossi-signs-off-with-speedy-simulation.html so primerjali današnje "long run-e" 

 

A summary of the final day long-run average lap times can be seen below:

Valentino Rossi Yamaha 1m 30.019s (13 successive fast laps) 8*
Dani Pedrosa Honda 1m 30.161s (12 laps) 3*
Cal Crutchlow Ducati 1m 30.340s (17 laps) 1*
Jorge Lorenzo Yamaha 1m 30.505s (24 laps) 0*
* Number of sub-1min 30s laps during the run.

Objavljeno

Rossi leta 2007 prepreči prihod Stonerja v Yamaho, no to ni bilo trenutno slabo, saj je bil Kamenko prvak z Ducatiom, takega voznika pa Rossi zagotovo ni hotel imeti v svojem moštvu, kolega v moštvu Lorenzo dobi pregrado, ker ga Yamah odslovi, nima kam iti kot k Ducatiju in Stonerju reče, da nima pojma in da bo v 18 sek zrihtal Ducatija, ta mu je bla najjačja :grim​ , kako se je končalo zopet vsi vemo, razen fanov :headbang: , povozi Sica in se kasneje skrega z njegovimi :eek: , z Maxom Biaggi sta super prijatla :lol1:, kaj je bilo med njima ve cel svet razen Rossi fanov :grim , že to mi je dovolj, da ga ocenim, kot sem ga, zato, ne pametujte, raje povejte, kako je pomagal komu, razen sebi :BUA: , podgana pokvarjena, je pa dobr manipulator, vlko zmanipuliranih, no, kakor kdo hoče, men je vseeno, zame je podn :grim 

Objavljeno

Še malo pa,da se vrne mali (veliki) MM  :OK:  pa bodo tudi testiranja bolj zanimiva.....

 

1654350_753167784693674_844278029_n.jpg

Objavljeno

Še malo pa,da se vrne mali (veliki) MM  :OK:  pa bodo tudi testiranja bolj zanimiva.....

 

1654350_753167784693674_844278029_n.jpg

Ne ne bodo, skoz bo isti :evilgrin:  spredaj

Objavljeno

Imam močen občutek, da bo Hondi počasi prekipelo. Glede na to da bo Ducati svoj software dal v uporabo vsem v Open klasi in tako bo praktično izničil pomanjkljivosti. 

Objavljeno

Imam močen občutek, da bo Hondi počasi prekipelo. Glede na to da bo Ducati svoj software dal v uporabo vsem v Open klasi in tako bo praktično izničil pomanjkljivosti.

hehe, po moje bo Nakamoto zdej en dan dozivu samovzig. Ampak...ocitno je robantenje padlo na plodna tla. Takoj uvajajo podkategorijo factory2. v primero da open dirkalnik zmaga, doseze dve drugi ali tri tretja mesta bo iz open prekvalificiran v factory 2. 22,5 namesto 24l benza, 9 namest 12 motorjev....

kar je zgledalo kot totalna zmaga, je koncalo kot popolnoma bezvezna komplikacija.

Objavljeno (popravljeno)

Ne ne bodo, skoz bo isti :evilgrin:  spredaj

itak,da bodo vedno isti spredaj....ampak ta prvi trenutno še manjka  :grim

Popravljeno . Popravil DXR16
Objavljeno

hehe, po moje bo Nakamoto zdej en dan dozivu samovzig. Ampak...ocitno je robantenje padlo na plodna tla. Takoj uvajajo podkategorijo factory2. v primero da open dirkalnik zmaga, doseze dve drugi ali tri tretja mesta bo iz open prekvalificiran v factory 2. 22,5 namesto 24l benza, 9 namest 12 motorjev....

kar je zgledalo kot totalna zmaga, je koncalo kot popolnoma bezvezna komplikacija.

 

ajej sem ravno prebral....pol še je najboljše da za A. Espargaroja naredijo Factory 3 klaso, ker ni tovarniški a zna bit predober. :) Mater kaj mučkajo nekaj....Honda pa tudi ne more iz svoje kože... Yamahe še nisem slišal, da bi se pritoževala čez Open ali čez Ducati. Vsi so imeli možnost prijavit dirkalnike v Open. A edino Honda ni znala prebrat pravilnika in razvijala nek open motor, ki na koncu ni ne tič ne miš. Naj raje dajo Nikiju lansko Hondo.

Ampak oni bodo raje pritiskali in izsiljevali. Dorna pa tudi preveč mučka. Dvomim da bi Honda kar zapustila MotoGP ... ker nikjer drugje jih ni ... 

Objavljeno

he he he burne reakcije so tudi drugod, kjer se večina ne strinja s spreminjanjem pravil tik pred začetkom prvenstva..... en od komentarjev:

 

"Let me suggest a new last minute rule " No manufacturers are allowed to race if their name begins with “H”. That would eliminate all the bitching." :):):)

Objavljeno

Hih, spet je Honda dobila po glavi in izsiljuje pravila. Najprej v Moto3, kjer so zmanjšali max obrate s 15 na 14.000 in zdej še na 13.500 za drugo leto, zdej pa še v GPju.

Stoner jih je že sit in se mu ne da več testirat za njih letos. Zdej če je Gigi frajer(in on JE frajer), potem bo do jeseni Stonerjev telefon nonstop zvonil s številko iz Italije. In pol mamo zaresno dirko v 2015! :D

Objavljeno

ajej sem ravno prebral....pol še je najboljše da za A. Espargaroja naredijo Factory 3 klaso, ker ni tovarniški a zna bit predober. :) Mater kaj mučkajo nekaj....Honda pa tudi ne more iz svoje kože... Yamahe še nisem slišal, da bi se pritoževala čez Open ali čez Ducati. Vsi so imeli možnost prijavit dirkalnike v Open. A edino Honda ni znala prebrat pravilnika in razvijala nek open motor, ki na koncu ni ne tič ne miš. Naj raje dajo Nikiju lansko Hondo.

Ampak oni bodo raje pritiskali in izsiljevali. Dorna pa tudi preveč mučka. Dvomim da bi Honda kar zapustila MotoGP ... ker nikjer drugje jih ni ... 

 

 

Honda je, kjub vsemu dokaj fer fabrika. Ne golfajo, in se držijo dogovorov (ki jih izsilijo). V moto 3 je KTM gladko obšel pravilo o ceni motorja. Kao mašina ne sme bit dražja od 12 000€. In jo majo v ceniku za ta denar. Kupš jo pa lahko le skupaj z okvirjem za 300 000€. Hondino plačaš 12 000 in jo neseš domow. V Moto2 se ni še nihče nikoli pritožil, da je dobil slabši motor. 

 

Open klasa je bla narejena da bodo dirkalniki cenejši. RCV1000R stane eno tretjino Bradlove ali Bautistine RCV. Espargarojeva Yamaha in Ducati sta še vedno grozno draga. Forward ima podobno ceno kot Tech3, Aspar pa 60% nižjo kot Gresini in LCR. Seveda če bi OPEN zaostajali 3 sekunde, in bi se ducatiji vrteli okrog Hernandeza, Honde to ne bi tolk motlo.  So pa v HRC dejansko edini, ki so se držali dogovora o proračunu in temu primerno pocenili motor. 

 

Za ducati pa lahko rečemo da so jih prisilili v Open. Njihov motor je nekonkurenčen, razvoj med sezono pa praktično onemogočen. Predvsem zarad Hondinga lobiranja o pečatenju motorjev pred sezono.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hola,

 

mojster Cartman, se čist strinjam, a tudi Honda je zvita - dela čist po pravilih, ampak samo takrat ko to njim paše: saj imajo denarja vsaj toliko kot vsi ostali skupaj... npr prodajaš motor pod ceno, ali pa zahtevaš zapečatene motorje celo sezono, da se jih ne da razvijat... kadar jim kaj ne paše, pa izsilijo nova pravila, kot npr factory 2 zdej... stara zgodba, poznamo podobno sceno iz WSBKja ;)

 

ampak če bo šlo takole naprej, bodo v sezoni 2016 vsi vozili Open klaso, tudi Honda in Yamaha, tako kot si to želi Dorna... no, razen če ne bodo tega naredili že za 2015 ;) bomo videli kolk se bodo pravila še spremenila do nalsednje sezone...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ah no, Honda Moto3 je ena navadna drvarnica za 20k evrov, kjer si moral, če si hotel bit vsaj malo konkurenčen, takoj kupit drugo vzmetenje, zavore, kolesa, oklepe(ki so serijsko iz poliestra), izpuh in seveda HRC kit glavo. pa še vedno je manjkalo 6-7 konjev do kupivnega KTM Moto3, ki je stal 45.000, pa je imel zaresne zavore, karbon oklepe, zelo dobro vzmetenje in boljšo elektroniko. Serijsko je pridelal krepko prek 50 konj, ki jih je honda videla samo z veliko drage dodelave. Pa še razletela se je rada, ko si jo enkrat začel navijat.

Zdaj je HRC naredil svoj Moto3 dirkalnik, team Estrella Galicia ga je menda dobil ali pa plačal precej manj zaradi lastništva ekipe s strani Marquzevoega menedžerja Emilia Alzamore.

Ostali teami so plačali krepko čez 200k, pa motor na testiranjih še ni bil konkurenčen. Kar se bo definitivno spremenilo do začetka sezone, HRC je namreč nekaj ljudi iz MotoGp programa premaknil na Moto3 program. Če bo dovolj za naslov...na tesno bo.

 

V GPju pa so imajo specialni menjalnik, ki je v končnem efektu zelo podoben DSG menjalniku, ki pa ga pravila izrecno prepovedujejo. Res da deluje povsem drugače, ampak duh pravil bla bla bla...o čemer je Honda jokala v primeru Moto3.

 

Da bojo dirkalniki cenejši...dirkanje nikol ni blo poceni, zato naj nehajo bluzit. Yamaha je tudi najprej rekla, da bodo za miljon dobavili samo motor, sedaj pa se je izkazalo, da so dobavili kar lanske Tech3 motorje, s plastikami in nekaj ostale šare narejene s strani FTRa.

 

Pestro bo :D

Objavljeno

meni se še vedno boljše zdi dat v uporabo lanski motor, kot pa razvijat "počasnejši" motor... Ker konec koncev sam material in izdelava nista draga...drag je razvoj in testiranje novih komponent. "Stare" komponente so razvite in preizkušeno delujejo. Konec koncev je še vedno to "kup" kovine, karbona in kevlarja :)    Kaj ima Honda od svojega open motorja mi ni jasno....in še vedno ne vem kje so tiste tri desetinke (Niki jih še vedno išče)  

Objavljeno

Še vedno mislim, da so prva 3 mesta rezervirana in da bo zelo redko uspel do stopničk.... upam pa, da se motim in da nebo tako kot lani

Objavljeno (popravljeno)

ja itak,da za stopničke ne bo tako kot piše... lahko kakšno 3 mesto,če bo kdo med prvimi šu vn ali kaj podobnega... 

Popravljeno . Popravil DXR16
Objavljeno

No jst menim, da bo a. Espargaro tam nekje kot lani... Za tovarniškimi hondami in yamahami v boju s privat motorji in ducatijem... In verjetno ga bodo ponavadi vsaj nekateri namahali...

Objavljeno

Malo boljši kot lani bo,ker lani so bili njegovi časi v QATARJU z ARTjom okoli 1.57....  letos pa trenutno 1.55.386   B)

Objavljeno

Jaz pa napovem ene stopničke za starejšega Espargaroja (vedno ne končajo dirke vsi favoriti) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hector, hvala za ta podatek...oddaja je bila super 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!