Skoči na vsebino

KTM 950 SM-R


Ktm Supermoto

Priporočene objave

Lepa cifra :) Jaz pa nisem še prišel do 30kkm. 
Potem smo na vezi, da naredimo kak krog skupaj ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja tuki sem ga nastavljal le tok da je vedno enako čvrst - težko razložim ampak, ko se mi zdi premehek obrnem za en klik to sem naredil 4x imam še nekaj fore ampak bo pa počasi potrebno obnove vilic in zadnjega - pušča pa še nikjer...

 

Uglavnem je malce mehkejši ker je supermoto, ni pa nobenega zabijanja ter zibanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam težavo pri svojem smr 990. Namreč pri večjih hitrostih (nad 150kmh) mi začne ,,rametavati,, krmilo levo-desno. 

Menjal sem že sprednjo gumo, naredil kompleten servis federacije in nastavitve, sprobal različna sedenja na motorju ( pozna se oda če sedim bolj zadaj ali pa bolj spredaj da se da peljati do cca 190kmh preden začne tresti krmilo ). 

Če zadaj sedi punca pa nima motor nobenih težav in se pelje odlično, če pa se vozim sam pa se ga nikakor ne da peljati.

 

Marsikateri mehanik ne ve kje je napaka, saj sem govoril že z parimi. Luftov motor nima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Cury pravi:

Imam težavo pri svojem smr 990. Namreč pri večjih hitrostih (nad 150kmh) mi začne ,,rametavati,, krmilo levo-desno. 

Menjal sem že sprednjo gumo, naredil kompleten servis federacije in nastavitve, sprobal različna sedenja na motorju ( pozna se oda če sedim bolj zadaj ali pa bolj spredaj da se da peljati do cca 190kmh preden začne tresti krmilo ). 

Če zadaj sedi punca pa nima motor nobenih težav in se pelje odlično, če pa se vozim sam pa se ga nikakor ne da peljati.

 

Marsikateri mehanik ne ve kje je napaka, saj sem govoril že z parimi. Luftov motor nima.

Nič ni narobe ! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Cury pravi:

Imam težavo pri svojem smr 990. Namreč pri večjih hitrostih (nad 150kmh) mi začne ,,rametavati,, krmilo levo-desno. 

Menjal sem že sprednjo gumo, naredil kompleten servis federacije in nastavitve, sprobal različna sedenja na motorju ( pozna se oda če sedim bolj zadaj ali pa bolj spredaj da se da peljati do cca 190kmh preden začne tresti krmilo ). 

Če zadaj sedi punca pa nima motor nobenih težav in se pelje odlično, če pa se vozim sam pa se ga nikakor ne da peljati.

 

Marsikateri mehanik ne ve kje je napaka, saj sem govoril že z parimi. Luftov motor nima.

Ufff razlogov je lahko veliko, najbolj verjeten si ti...
Sprosti svoj oprijem balance...
Ne nosi prevelikih ohlapnih jaken, hlač... 
Ter sama pozicija na motorju...

Pri motorju pa:
Ali ste spuščali prednje vilice? Neboš verjel zna biti razlika, če jih dvigneš za samo 7mm...
Možnost nepravilne nastavitve vzmetenja..
Si preveril pritisk v pnevmatikah?
Možnost zrahljanega ležaja v križu..
...


Če ni nič od tega pa si razen tega zadovoljen z motorjem kupi stabilizator krmila, zmontiraj. Za začetek pa probaj odstraniti prednji blatnik saj zajema veliko zraka... 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vglavnem vse našteto sem že naredil pa je še vse popolnoma enako.  Vilice smo dvignili za približno toliko kot si napisal od standard pozicije. 

Ležaji nimajo lufta, saj bi mehanik vzmetenja to verjetno opazil in mi povedal ( je zelo dober mehanik kar se tiče vzmetenja na motorju tko da ni en vaški mehanik). Tudi sam mi je svetoval stabilizator ampak sem mnenja da če tovarniško motor nima teh težav potem je pri mojem nekaj narobe in je treba le to odpraviti. 

Edin kar nisem menjal je zadnja guma ( Mitas). 

Pri tlaku sem pa opazil da če sem tlak spustil na 1.7bara v sp. gumi ( zadnja 2.2) se je motor peljal bolje, ko sem jo filal na 2.5 sprednjo ali več je bilo slabše.

Tudi tiste ščitnike za roke sem dol dal, ampak nobene razlike. 

Je pa motor izredno nevaren za vozit, saj v kolikor se nagneš čez ovinek pri večji brzini ga prične res močno premetavat v balanci.

Tudi prijem in držo balance sem probaval ampak vse je bilo enako. 150-180kmh in začne poplesovat v balanci, če pa je zadaj punca pa gre motor gladko v ovinek pri tej brzini in nobenega poplesovanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Cury pravi:

Vglavnem vse našteto sem že naredil pa je še vse popolnoma enako.  Vilice smo dvignili za približno toliko kot si napisal od standard pozicije. 

Ležaji nimajo lufta, saj bi mehanik vzmetenja to verjetno opazil in mi povedal ( je zelo dober mehanik kar se tiče vzmetenja na motorju tko da ni en vaški mehanik). Tudi sam mi je svetoval stabilizator ampak sem mnenja da če tovarniško motor nima teh težav potem je pri mojem nekaj narobe in je treba le to odpraviti. 

Edin kar nisem menjal je zadnja guma ( Mitas). 

Pri tlaku sem pa opazil da če sem tlak spustil na 1.7bara v sp. gumi ( zadnja 2.2) se je motor peljal bolje, ko sem jo filal na 2.5 sprednjo ali več je bilo slabše.

Tudi tiste ščitnike za roke sem dol dal, ampak nobene razlike. 

Je pa motor izredno nevaren za vozit, saj v kolikor se nagneš čez ovinek pri večji brzini ga prične res močno premetavat v balanci.

Tudi prijem in držo balance sem probaval ampak vse je bilo enako. 150-180kmh in začne poplesovat v balanci, če pa je zadaj punca pa gre motor gladko v ovinek pri tej brzini in nobenega poplesovanja.

Sprednja guma je meni pod 2 premalo...2.5 pa absurd....

Glede na primerjavo mojih nastavitev in nastavitev spreenjih vilic z interneta...kaj je že una stran saj sem link tu na MS dobil....nastavitne ekstremno podobne skoraj identične...poizkusi nastavit amortizacijo po njihovo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da pri vožnji kot praviš pomaga obtežitev zadaj bi se sam orientiral na zadnji blažilnik.

Ta problem imaš v času celotnega lastništva ali se je pojavil nekje vmes?

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar sem motor kupil. Prejšnji lastnik tega ni opazil, samo sem mnenja, da se ni nikoli vozil do 200kmh. Mi je pa res čudno ker sem imel prej 690smr in sem se lepo peljal pri teh brzinah kljub temu, da motor ni ravno aerodinamičen in je tudi malo mehkejši kot 990smr. 

  • Zadnji amortizer sem tudi navil za cca 2cm ( da je bolj trd ) pa ni bilo nič bolje. Moram vse ponastavit po tovarniških nastavitvah nazaj pa da vidim potem, čeprav imam slab filing da bi bila amortizacija kriva.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Nightmare said:

Če se lepše pelje v dvoje je lahko zadnji amortizer pretrd in ne premehek.

 

 

Lp, Samo

Bom sprobal še kontra-da naredim bolj mehak zadnji del.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Cury pravi:

Bom sprobal še kontra-da naredim bolj mehak zadnji del.

najprej nastavi defolt tovarniške nastavitve, potem pa korak po korak, klik po klik. Začni z zadnjim amortizerjem. Vsekakor je pa pametno vedeti, ali je bil prednji konec kaj predrugačen (gostejše olje, znižan)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

najprej nastavi defolt tovarniške nastavitve, potem pa korak po korak, klik po klik. Začni z zadnjim amortizerjem. Vsekakor je pa pametno vedeti, ali je bil prednji konec kaj predrugačen (gostejše olje, znižan)

Če gre od tovarniških nastavitev poizkušat nima veze gostota olja...saj isto občutiš ko prestavljaš...sam sem imel vedno bolj gosto olje...

Znižan v križih je pa drugo!Prvo ga mora dati na tovarniško...

Na keri strani so une nastavitve..ko piše kako kao naj bo idealno nastavljen...ko piše tudi koliko naj bo znižan...?

Jz bi prvo po unmo nastavil...bo lažje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, sesir pravi:

Če gre od tovarniških nastavitev poizkušat nima veze gostota olja...saj isto občutiš ko prestavljaš...sam sem imel vedno bolj gosto olje...

Znižan v križih je pa drugo!Prvo ga mora dati na tovarniško...

Na keri strani so une nastavitve..ko piše kako kao naj bo idealno nastavljen...ko piše tudi koliko naj bo znižan...?

Jz bi prvo po unmo nastavil...bo lažje....

Se ne strinjam. Izhajat moraš iz tovarniških nastavitev. Ponavadi se dobi service manual, kjer je lepo napisano kaka je nastavitev. Če je bolj gosto olje je pa vsekakor potrebno vedeti, ker je potem prvi konec bolj trd. Da bi takoj šel nastavljat po tej strani pa ne priporočam,  http://www.sportrider.com/suggested-sport-bike-motorcycle-suspension-settings ker je najprej potrebno ugotoviti, kaj te moti in kaj ni prav pri tovarniških nastavitvah, potem pa greš na "sport" nastavtve.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Se ne strinjam. Izhajat moraš iz tovarniških nastavitev. Ponavadi se dobi service manual, kjer je lepo napisano kaka je nastavitev. Če je bolj gosto olje je pa vsekakor potrebno vedeti, ker je potem prvi konec bolj trd. Da bi takoj šel nastavljat po tej strani pa ne priporočam,  http://www.sportrider.com/suggested-sport-bike-motorcycle-suspension-settings ker je najprej potrebno ugotoviti, kaj te moti in kaj ni prav pri tovarniških nastavitvah, potem pa greš na "sport" nastavtve.

 

Se bi strinjal...a le čim ima lastnik znanje in čas,občutke itd...glede na stvar,ki ga zanima ni glih počasen voznik!

Nasplošno pa bi v tem njegovem primeru pogledal točne tovarniške nastavitve...motor nastavil po tem linku,ki si ga dal...videl kako se motor obnaša...predvidevam,da se bo po teh nastavitvah umiril...so pa to nastavitve za eno osebo...Tako da bi mu svetoval,da prvo po tem nastavi a vidi kolk razlike med tovarniškimi..in se potem lahko igra in išče kolk lahko gre od teh proti tovarniškim nastavitvam,da mu bo še ustrezalo..

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledal sem tovarniške nastavitve v owners manual-u, tko da bom prvo nastavil vse na Sport nastavitev potem pa videl kako dalje.

Mislite da gume še vedno niso krive? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Cury pravi:

Gledal sem tovarniške nastavitve v owners manual-u, tko da bom prvo nastavil vse na Sport nastavitev potem pa videl kako dalje.

Mislite da gume še vedno niso krive? 

ma za neko woblanje pri 170km/h je lahko marsikaj krivo, jaz bi šel po poteh izključevanja. Najprej pravilna nastavitev vzmetenja, potem gume. Vse živo se lahko zgodi, Kmetu se je guma zasukala na feltni pa je pri visoki hitrosti začelo woblat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Cury pravi:

 

Mislite da gume še vedno niso krive? 

Čim v dvoje ok..vsaj jaz zelo dvomim...tudi nasplošno so gume zelo redko krivec...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da malo obnovim moj problem, skratka včeraj sem menjal zadnjo gumo ( Dunlop SS 2 max ) in je razlika kar precej občutna saj se motor pelje precej bolj mirno, balance ne stresava več tako močno kot prej, jo pa še vedno... moram iz firbca sprobati peljat enak motor od koga drugega pa da vidim če je težava v meni in mojem položaju sedenja, saj ko sem včeraj pri vožnji prek 160kmh premaknil rit bolj nazaj, da sem imel položaj telesa bolj ležeč je motor res nehal tresti, je pa zanimivo da mi pri 690smr to ni delalo, kljub temu da je motor lažji, bolj mehak in sem ga vozil tudi preko 170kmh ob normalnem sedenju...

Skratka večinski krivec je bila zadnja guma + moj položaj sedenja ( čeprav mi je čudno da bi moral voznik spreminjat položaj vožnje med vožnjo v napol ležeč ) ampak OK.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Cury pravi:

Da malo obnovim moj problem, skratka včeraj sem menjal zadnjo gumo ( Dunlop SS 2 max ) in je razlika kar precej občutna saj se motor pelje precej bolj mirno, balance ne stresava več tako močno kot prej, jo pa še vedno... moram iz firbca sprobati peljat enak motor od koga drugega pa da vidim če je težava v meni in mojem položaju sedenja, saj ko sem včeraj pri vožnji prek 160kmh premaknil rit bolj nazaj, da sem imel položaj telesa bolj ležeč je motor res nehal tresti, je pa zanimivo da mi pri 690smr to ni delalo, kljub temu da je motor lažji, bolj mehak in sem ga vozil tudi preko 170kmh ob normalnem sedenju...

Skratka večinski krivec je bila zadnja guma + moj položaj sedenja ( čeprav mi je čudno da bi moral voznik spreminjat položaj vožnje med vožnjo v napol ležeč ) ampak OK.

LP

jaz bi ti svetoval, da daš tvoj moped izkušenemu motoristu vozit in naj nato on poda svoje mnenje, oziroma ugotavlajta ali se njemu isto dogaja in kako bi zadevo rešil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!