Skoči na vsebino

KTM 950 SM-R


Priporočene objave

Objavljeno

Lp in evo zdaj ugotovitve, baje da naj bi bil problem v temle zobniku ki preskakuje zaradi prevelikega zagona.

Objavljeno

Eno vprasanje:) zanima me kaksno imate povprecno porabo na ktm 950sm in smr? Vsaj problizno, vem da je odvisno od nacina voznje in voznika ampak recimo neko povprecje koliko litrov na 100km?

Objavljeno

6-6.5

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem imel porabo povprecno 8.7... Od cele ture je bilo cca 50% hitre voznje in 50 normalne...meni se zdi to prokleto zejno. Sumim da je to zato ker je prejsni lastnik gor imel akrapote, ko ga je meni prodal je dal gor original, in ga imamna sumu da ima menjane dize...no drug tedn dobim nove rore pa bomo videli...ampak meni se zdi zadeva precej zejna;)

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

Men je toliko pil polno naložen z sopotnico.........pa ne se čudit ,takšne mašine spijejo tudi do 10l če ga ubijaš do kraja....žejne so, samo je pa nasmeh od ušesa do ušesa :grim

Objavljeno

Ja nasmeh do uses imajo predvsem na istrabenzu;) k recejo ce mam smile and drive kartico;)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ja nasmeh do uses imajo predvsem na istrabenzu;) k recejo ce mam smile and drive kartico;)

ko smo 950 sm rihtal pr jamniku smo sam položaj igle premaknil, šport filter oz zajemalce zraka .......ekologija.....tko da je pol malo več pil, posledično je bil tudi šel...sem že pozabil, verjetno se pa Mihi spomni, tako da se ustavi pri njemu...

Objavljeno

hello, imam eno težavo oziorma ne vem če temu lahko rečemo problem:) No predvsem mi ni jasno kako je to možno. In sicer ob zagonu potegnem čok za mrzel vžig, motor ima visoke obrate malo spustim, lepo padejo, ko ga pa čisto zaprem so obrati višji kot stopnjo pred tem...tukaj pa moje znanje izpuhti...se pravi recimo da ima čok 3 stopnje popolnoma odprt, obrati najvišji, na sredini najnižji in zaprt srednji....kako je to možno, ker kolikor jaz vem bi morali biti obrati pri zaprtem čoku najnižji...malce sem zakompliciral ampak če imam čok napol odprt mi motor lavfa lepše kot pri popolnoma zaprtem???:;)

in se ne podatek, drugi letos skurjen tank, in z 10.33l naredil celih 104km...

Objavljeno

Ta motor definitivno ne deluje pravilno........na to pa kaže poraba in čist možno je da je kaj povezano z vžigom,pojdi preverit h kakšnemu majstru!

Objavljeno

ta mojster bom kar jaz:) imam podatke kako so nastavljeni stock uplinjaci, tako da moram zadevo podret pa vse spucat pogledat kako je z dizam itd...sem mislil da je ze kdo imel tak problem, se pa strinjam da je uplinjac skoraj sigurno razstelan:)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Prodam ktm 950smr letnik 2007, 27000 km servisna potrjena kupljen pri motocenter habat, dodatno sportni izpuhi, crash padi, menjano olje, pregledani ventili, nove svecke, nastavljeni vplinjaci. Deluje brezhibno. Cena je stvar dogovora vec na ZS. Mozna menjava za zx10r 2008+

Objavljeno

Prodam ktm 950smr letnik 2007, 27000 km servisna potrjena kupljen pri motocenter habat, dodatno sportni izpuhi, crash padi, menjano olje, pregledani ventili, nove svecke, nastavljeni vplinjaci. Deluje brezhibno. Cena je stvar dogovora vec na ZS. Mozna menjava za zx10r 2008+

 

Aselak, brez zamere: vendar sam ne bi prodajal motocikla na niti, kjer o njem nisi napisal kaj dobrega. Tudi sam sem imel KTM 950 SMR in ga lahko ocenjujem samo pozitivno...

Objavljeno (popravljeno)

ko sem ga dobil nisem bil prav navdušen ker so bili razštelani vplinajči, in so bile zato posledično težave, sedaj je vse nastavljeno kot mora biti, poraba je okoli 7 litrov, gre super, kupujem motor za na pisto zato bom tega verjetno prodal. Čene ga bom pa imel ni nujno da gre. Moraš pa nekaj vedet da smo si ljudje različni kaj je komu dobro in komu ne, Prej sem 10 let vozil japonce, in je bil preskok kar velik... Nikoli pa nisem rekel da je to slab motor, le vplinjače lastnik pred menoj ni nastabil pravilno in ga je zato zalivalo...sedaj ko je to urejeno je to povsem drug motor.

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

ko sem ga dobil nisem bil prav navdušen ker so bili razštelani vplinajči, in so bile zato posledično težave, sedaj je vse nastavljeno kot mora biti, poraba je okoli 7 litrov, gre super, kupujem motor za na pisto zato bom tega verjetno prodal. Čene ga bom pa imel ni nujno da gre. Moraš pa nekaj vedet da smo si ljudje različni kaj je komu dobro in komu ne, Prej sem 10 let vozil japonce, in je bil preskok kar velik... Nikoli pa nisem rekel da je to slab motor, le vplinjače lastnik pred menoj ni nastabil pravilno in ga je zato zalivalo...sedaj ko je to urejeno je to povsem drug motor.

Upam, da boš dobil dobro ceno, novi lastnik pa odličen motor..

Objavljeno

Ja cena je pa v teh casih problem cene na netu so od 5 do 7000 za letnik 2006-2007 kar je po mojem dalec od realnosti....motor sem pa res zrihtal v piko, je slo precej zivcev ampak sedaj je res strela. Ampak za dirkalisce ga pa ne morem imet se mi ga zdi skoda.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Prodam original izpuhe za ktm 950sm pase tudi na 990 ugodno:) prodam tudi main dize ze vplinjace velikost 172-180

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

ta mojster bom kar jaz:) imam podatke kako so nastavljeni stock uplinjaci, tako da moram zadevo podret pa vse spucat pogledat kako je z dizam itd...sem mislil da je ze kdo imel tak problem, se pa strinjam da je uplinjac skoraj sigurno razstelan:)

 oi! kdo pa ti je naštelal frgazerje, al si sam? ker men tudi rahlo cuka če se počasi peljem pa topel malo slabše užiga pa tudi sumim frgazerje... :)

Popravljeno . Popravil MTXer
Objavljeno

Da cuka pri mali brzini je za ktm normalno.

Objavljeno

Moj  ne trza, to je  bolj značilno za modele s full injectionom.

Objavljeno

Moj  ne trza, to je  bolj značilno za modele s full injectionom.

 

Fuel injection, mislim :slap:

Objavljeno

Ce mas vse stock, potem imas nastavljeno tako;

Igla 2 pozicja od zgoraj dol,

Sravf za mesanico 2,1/4 ven

Sprednja glavna diza 155 zadnja 160

Dizi za prosti tek sta obe 42.

Podri in spucajvplinjace, ce imas gor sportne izpuhe ali filter daj iglo na 3 pozicijo od zgorej dol. ce ima tezave s prostim tekom ter probleme z ne dovolj poskocnim motorjem od 1/8 odprtega gasa, lahko poizkusis se z odvitjem vijaka za mesanico na 2,5 obrta. Je pa kar precej dela da to podres sam sem se kar igral z nastavitvami, na zacetku sem porabil 3 ure da sem dal gor in dol vse, nakoncu le se 40min...

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Dobr zgleda tole :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!