Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Na uvodni strani pise, da je pomagal nekomu pri sraufanju.....

Objavljeno

Ja očitno je bilo nekaj... drgač pa Marčič odlično... dobro je ker imamo letos vsaj dva motorista na Dakarju... če ne en pa drugi napreduje

 

Kaj je bilo točno z Miranom pa upam da kmalu sporoči na fb ali preko kakega novega članka.

Objavljeno

evo nekaj že vem...Razlog za današnjo 1,5-urno zamudo... VODA! Več kmalu...

Objavljeno (popravljeno)

Ja, zgleda je svoj motor sraufal, oziroma pol Argentine ga je sraufal....  :D

Popravljeno . Popravil DIN
Objavljeno

Pisda res, ce ni pesek je pa voda....

Objavljeno

Še dobr, da ne vozi BMW-ja... potem si bi nekateri šele razpisali  :blink:

Objavljeno

Glavno, da ni bil padec. Sedaj bo pritisnil, ker bo lovil zaostanek (upam)...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Treenutno Stanovnik v tretji etapi CP1 na 51.mestu. 

Marčiča še ni v skupini do 121.  mesta, upajmo na najboljše.

 

Tole se je dogajalo pa v 2. etapi bolj podrobno:

 

http://miranstanovnik.blogspot.com/

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Tut Marčič skos 125....... kr precej zaostanka, zgleda je mel kake težave.... škoda ker nima nikogar da bi mu delal mal PR zadev.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Stanovnik v drugi etapi napredoval na 30. mesto! 

Dobro napreduje. 

 

Barreda vodi za 4-5 minut pred Čirotom in Komo. Opasan dečko! 

 

Če še kdo ni videl včerajšnjega povzetka:

http://uk.eurosport.yahoo.com/news/dakar-britain-s-sunderland-claims-maiden-stage-win-214512972--spt.html

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Despres in Coma se še vedno držita eden drugega, danes že v cilju...možno da tudi malo taktizirata. Presenečenje zame še vedno Barreda in Duclos s Shercom.

Na drugem merjenju Miran dobro, upam, da bo tako tudi na cilju današnje etape.

Objavljeno

Dons mu je slo odlicno!

Objavljeno (popravljeno)

Bili so nad 4000 m nmv, strme poti, redek zrak. 

Danes morajo sami vozniki pošraufat svoje motorje za naslednjo etapo. 

Marčiča ni med 84 terico. 

Tukaj se že pozna iskušenost, kondicija...

 

http://miranstanovnik.blogspot.com

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Kva pa je z Marčičam???? a še ni uspel do cilja prpelat?? 

Objavljeno

Upam, da ne bosta mela problemov z motorji....

 

Furajo se....zaenkrat jih je 88 na cilju, pa ta ma 3 ure pa pol zaostanka ze....ocitno je res zahtevna etapa.

Objavljeno

piše na uvodni strani kolk naj bi bla zahtevna... zajeban.... še marčič nej prdirka hitr 

Objavljeno

Bili so nad 4000 m nmv, strme poti, redek zrak. 

Danes morajo sami vozniki pošraufat svoje motorje za naslednjo etapo. 

Marčiča ni med 84 terico. 

Tukaj se že pozna iskušenost, kondicija...

 

http://miranstanovnik.blogspot.com

 

Ja res danes in jutri bo v primerjavi s prvo in drugo etapo precej težje... no Miran je danes odlično odpeljal. Marčiča trenutno ni niti med prvih 100 ki so v cilju... no glavno da prispe na cilj v tej etapi ... če bo med prvih 130 bo ok....

Objavljeno

Še vedno nič novega od Marčiča... 

Objavljeno

Na podlagi zelo težke 3 etape, velike višinske razlike in brez mehanične asistence, je etapa zaključena in je danes štartna pozicija iz 119. mesta.... Napor je redni spremljevalec težkih trenutkov na progi, ampak ni predaje.....Vestno vas bomo sproti obveščali o poteku 4 etape in vmesnih rezultatih..... Gasa Marča!

 

to ima napisano na FBju 

 

Duclosu pa prav privoščim stopniče... od vseh tovarniških je največji oudsider s shercotom. Včasih je tekmoval z Miranom v marathon klasi.

 

Glede Barrede pa imam občutek, da s takim tempom ne bo dolgo vodilni (pa ne da mu ne privoščim) samo da tak opere Despresa in Como, ki sta le stara mačka na Dakarju. Včeraj jih je kar nekaj odpadlo zaradi težke etape. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nekaj o maraton etapi:

 

One last year and two on this edition: the marathon stage is making a grand comeback. It involves the bike and quad riders handling a bivouac alone, without assistance and with the repairs that are often necessary. Whether amateur or professional, the strategies are often similar, even if he stakes are much different.

 

  • 2-s.jpg
  • 3-s.jpg
prev-gallerie2.gif
next-gallerie2.gif

A marathon stage means setting off very early and returning to the Dakar base camp the next day at the end of the afternoon, involving a sequence of two timed stages but more significantly an evening without anyone to have a look at your machine or get their hands dirty. It is a situation in which the first trades learned by the competitors are often very useful. Last year, Cyril Despres, who trained as a mechanic, stripped down the engine of Marek Dabrowski and re-fitted it to his own bike in order to make a big mark on the race on his victorious march to Santiago. Such know-how can often be very beneficial.

Jorge Velayos, who has over a certain number of years prepared many amateurs' bikes, has strong views on the subject of how to handle a marathon evening: “In mechanical terms, the less the riders know, the better it is. I've seen some riders install air filters the wrong way round!” He is flanked by two of his ‘protégés': David Batalla and Marc Pedrola. Neither of them gets too worked up about the perspective of this type of stage. “We've enough on our plate just finishing every day,” they explain. However, Marc, who is taking part in the Dakar for the first time, believes that he prepared well for it during the last Merzouga Rally. “I like it. It's the spirit of racing and rally-raids. But on the two marathon stages on this Dakar, I'll be even more careful than I usually am each day. It's a challenge within the challenge, so of course I'm a bit apprehensive about it”.

Another unfazed amateur is Carlos Gracida, a Mexican rookie. “The bike will be checked up properly by the assistance. After that, I'll have to make sure I look after the machine so that I only have simple things to do: changing the oil, adjusting the chain, changing the air filter. I think I'll be focusing on concentration and how to control my pace”.

In a certain way, the competitors are therefore trying to minimise the importance of the make or break situation that the bivouac without assistance can represent. Even the elite riders find themselves in the same boat. Francisco “Chaleco” Lopez almost sees the marathon stage as a non-event: “You need to approach it calmly, think about getting there serenely to be able to sleep without having to do anything or not much at all. Then you have to be ready the next day for the stage back to the normal bivouac...”

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Na podlagi zelo težke 3 etape, velike višinske razlike in brez mehanične asistence, je etapa zaključena in je danes štartna pozicija iz 119. mesta....

 

 

Ni mi jasna ta Marčičeva razlaga... 

Včeraj je končalo etapo 118 dirkačev, vsaj tako je navedeno na official Dakar strani...

Zakaj ga ni na seznamu 3 etape?

Niti ga ni na seznamu odstopov. 

 

Čudno, ampak upajmo na  najbolje. 

Objavljeno (popravljeno)

.

Popravljeno . Popravil Ni3ous

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!