ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Sem pa malo poračunal izgubo teže s karbonskim nosilcem za regler trobentami ter novim nosilcem za tablico sem prišparal 0,5kg
gregorjanc Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Sem pa malo poračunal izgubo teže s karbonskim nosilcem za regler trobentami ter novim nosilcem za tablico sem prišparal 0,5kg Če si pa še mal jezik skrajšaš boš pa 3 kg našparu. Pa kaka manj telesna kilca bi tud pasala cikadina 1
ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Eh jezika pa ne bom krajšal. Hujšam pa tko skoz
gregorjanc Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Sej če se boš vozu z napol polnim tankom, boš tud na kilah pršparu, sam če mene vprašaš bi namesto karbona bolj pasala kaka turbina cikadina 1
DXR16 Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 (popravljeno) Če bi dal pa še zadnji sedež,bi jih pridobil pa 50kg Pa še samski nebi bu več Popravljeno Februar 20, 2014. Popravil DXR16 cikadina in gandi 2
ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Če bi dal pa še zadnji sedež,bi jih pridobil pa 50kg Pa še samski nebi bu več Ma to pa ni šans da bom mel še zadnji sedež DXR16 1
aselak Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 za par e dobis u lekarni odvajalo:) pa pršparaš kilo pred vožno k nič brez karbona:) cikadina, Cartman in igorkr 3
ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 za par e dobis u lekarni odvajalo:) pa pršparaš kilo pred vožno k nič brez karbona:) Boš ti na slabšem ko se boš za mano vozu aselak 1
Kawl Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Važn da maš deu. A si kdaj zračunal kolk € te je stalo teh 0.5kg minusa ?
ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Važn da maš deu. A si kdaj zračunal kolk € te je stalo teh 0.5kg minusa ? Kolk me je stalo tolko kot me stane en večer žuranja pa to sploh ni važno glavno da nekej delam in mam zrihtan motor trebor, gandi, Dr_Jakob in 3 others 6
Dr_Jakob Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 (popravljeno) Kolk me je stalo tolko kot me stane en večer žuranja pa to sploh ni važno glavno da nekej delam in mam zrihtan motor Nč jih poslušat, Luka. Glavno, da bo velik karbona na mopedu!! p.s. Če boš menjal vse šraufe za titanove, prišparaš samo na šraufih par kg. Popravljeno Februar 20, 2014. Popravil Dr_Jakob
ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Mah karbon sploh ni pomemben vazno je da je motor lahek karbon je le sredstvo da to dosezem itak velika vecina karbonskih deldov bo pobarvana (oklepi) sicer barva je spet tezka sam motor more bit rdec
HyperJack Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Mah karbon sploh ni pomemben vazno je da je motor lahek karbon je le sredstvo da to dosezem itak velika vecina karbonskih deldov bo pobarvana (oklepi) sicer barva je spet tezka sam motor more bit rdec PA bodi faca pa kupi pofarbano karbonsko tkanino
ludiluka Objavljeno Februar 20, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 Kolkor vem je karbon samo črn tiste barvane tkanine so pa ponavadi steklo dobiš tudi karbon-steklo tkanino
sesir Objavljeno Februar 20, 2014 Opozori Objavljeno Februar 20, 2014 čista karbonska folija je...črna,srebrna,siva,bela,modra,zelena te se vidu
ludiluka Objavljeno Februar 22, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 22, 2014 (popravljeno) čista karbonska folija je...črna,srebrna,siva,bela,modra,zelena te se vidu Ne štekam Drugače sem pa dal kalup narazen in je ratu super morem ga pa še na fino obrezat Popravljeno Februar 22, 2014. Popravil ludiluka orcus, DXR16, gandi in 2 others 5
janduc Objavljeno Februar 22, 2014 Opozori Objavljeno Februar 22, 2014 Lep projekt, vidim, da si se ga resno lotil, pohvalno .. Izdelava trobent na nivoju, verjetno je bilo kar zamudno, prav škoda je, da se jih potem ne vidi. A si že kaj razmišljal o zamenjavi akumulatorja s kakšnim lažjim litijevim npr. Shorai, pridobiš skoraj 3kg.
ludiluka Objavljeno Februar 22, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 22, 2014 (popravljeno) Lep projekt, vidim, da si se ga resno lotil, pohvalno .. Izdelava trobent na nivoju, verjetno je bilo kar zamudno, prav škoda je, da se jih potem ne vidi. A si že kaj razmišljal o zamenjavi akumulatorja s kakšnim lažjim litijevim npr. Shorai, pridobiš skoraj 3kg. airbox.jpg Pride na vrsto tudi karbonski nosilec za akumulator ter lažji akumulator. Vendar to kasneje. A motor na sliki je tvoj? če je a maš velike cevi za zrak? Popravljeno Februar 22, 2014. Popravil ludiluka
RVT Objavljeno Februar 22, 2014 Opozori Objavljeno Februar 22, 2014 Teli skor sigurn niso tavelki ker jih vids da so tut tm k v geštel pridejo debelejši in bolj napihnjeni to so tavelki tuneli sesir 1
ludiluka Objavljeno Februar 23, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 Sam ni mi jasno kam jih pritrdiš original se stisnejo med nosile luči in masko kam grejo pa tej se mi ne sanja ker klapa jih rabi drugače tudi na cestnih motorjih. Aja pa še vedno iščem kompresorje od zmrzovalnih skrinj, hladilnikov.
baddad Objavljeno Februar 23, 2014 Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 Mah karbon sploh ni pomemben vazno je da je motor lahek karbon je le sredstvo da to dosezem itak velika vecina karbonskih deldov bo pobarvana (oklepi) sicer barva je spet tezka sam motor more bit rdec Če sem prav razumel, delaš unikaten motor. ki bo karbonska KOPIJA serijskega motorja in edino dodano vrednost motorja - karbon, boš pobarval v serijsko rdečo. Dobil boš motor, ki bo nezanimiv za ljubitelje originalnih motorjev - ker ni original in ki bo nezanimiv za ljubitelje predelav, ker na njemu ni nič unikatnega. Imaš prostor, tehnologijo, odlično znanje in denar. V celi tej zgodbi pogrešam kakšno originalno idejo. O:-) Ne pričakujem izdelka a la NCR, Walt Siegl ali Rad Duc ampak tudi pri nas se najde par lepih intervencij na Ducatiju ( recimo Orcus ) Brez zamere in želim ti še naprej veliko lepih trenutkov.
ludiluka Objavljeno Februar 23, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 Če sem prav razumel, delaš unikaten motor. ki bo karbonska KOPIJA serijskega motorja in edino dodano vrednost motorja - karbon, boš pobarval v serijsko rdečo. Dobil boš motor, ki bo nezanimiv za ljubitelje originalnih motorjev - ker ni original in ki bo nezanimiv za ljubitelje predelav, ker na njemu ni nič unikatnega. Imaš prostor, tehnologijo, odlično znanje in denar. V celi tej zgodbi pogrešam kakšno originalno idejo. O:-) Ne pričakujem izdelka a la NCR, Walt Siegl ali Rad Duc ampak tudi pri nas se najde par lepih intervencij na Ducatiju ( recimo Orcus ) Brez zamere in želim ti še naprej veliko lepih trenutkov. Torej kar se tiče videza mi je všeč originalna oblika in nisem pristaš raznih predelav ker mi je to legendaren motor . Kot vidiš zdej štimam original oklepe in ko bodo dej skončani pridejo še karbonski oklepi ki bodo pobarvani pač enim je všeč črna barva meni pa ni. Prav tako vsi deli ki so na mojih motorjih karbonski so tam samo zato da se motorju zbije teža in ne zato da se šminkam in hvalim pred drugimi da mam motor nabildan s karbonom.. (moja ideja motorja je da more bit čimlažji in čim bolj močen ) Motor delam za sebe in me niti malo ne sekira kaj si drugi mislijo o njemu. Če bi me skrbelo kaj si drugi mislijo o mojem motorju nebi mel niti enega motorja pomoje Drugače pa ja prostor mam tehnologijo tudi znanje tudi. Če bi pa imel denar bi te dele preprosto kupil pa že v osnovi bi kupil kakega sps-a alpa 998r Če koga zanima prodam naslednje stvari DXR16, orcus, dore in 2 others 5
janduc Objavljeno Februar 23, 2014 Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 Dobr si tole napisal, tako razmišljanje mi je všeč. Ja, cevi imam originalne velikosti, imajo nosilce za smerokaze.
ludiluka Objavljeno Februar 28, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Sicer ni glih uspel vendar za prvič bo dobro :/ Bo pa naslednji po par popravkih boljši Teža originalnega je 212g teža karbonskega pa 63g DAMI34, HyperJack, thumper in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se