Jump to content

SUZUKI DR 650 SE


yamahaxt600

Recommended Posts

Zdravo, kupil sem suzukija dr 650 se, pri katerem ob nakupu nisem opazil da ima počen okvir pri zadnji nihajki. Napokanega okvirja sicer sploh nebi opazil, ker razpoka ni tako velika, ampak sem nekje videl sliko, kako je na levi strani nihajko "odtrgalo", tako da sem hitro letel še do mojega pogledati. Je morda kdo imel podobne težave, in kako je to rešil?

Link to comment
Share on other sites

Zavedaj se, da je to resna poškodba okvirja. Varilec boi moral biti A-testiran, saj boš le tako vedel, da je stvar popravljena kot se spodobi. Motor ni igra in če se bo kdo poškodoval, pride lahko do sodišča.

Link to comment
Share on other sites

Danes sem bil pri varilcu, za katerega vem da je v svojem delu resnično mojster, saj doma izdeluje tudi lahka letala, in če bi slabo varil...vrjetno nebi več varil :D Je rekel da ni problema :)

Link to comment
Share on other sites

Zdravo, ponovno jaz. Je že kdo imel kako izkušnjo z nastavitvijo uplinjača pri suzuki dr 650 se? Namreč pri nizkih obratih ob konstantnem plinu mi motor cuka, takoj ko dam malo več plina, motor normalno potegne brez cukanja. Pri višjih obratih tega cukanja ni. Svečke so dobre, uplinjač je čist. Kakšna ideja morda?

Link to comment
Share on other sites

Zdravo, ponovno jaz. Je že kdo imel kako izkušnjo z nastavitvijo uplinjača pri suzuki dr 650 se? Namreč pri nizkih obratih ob konstantnem plinu mi motor cuka, takoj ko dam malo več plina, motor normalno potegne brez cukanja. Pri višjih obratih tega cukanja ni. Svečke so dobre, uplinjač je čist. Kakšna ideja morda?

Preveri gumi membrano vplinjača sicer bi lahko bil tudi kak šteker(upor) na svečki !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Membrana zgleda uredu, ni nič pretrgana, tudi trda se ne zdi. Pa cukanje je tudi ko je motor vroč. Upor na svečki? Je ta upor prav na svečki, ali kje drugje? Motor ima drugače dve svečki.

Link to comment
Share on other sites

Upor je v kapici svčke. Drugač pa težko na pamet rečt...je poleg cukanja še kak drug simptom npr pokanje iz izpuha? So ti pa nekaj stvari svetovali že v drugi temi

 

P.S.-ne pisat o isti stvari v dve različni temi, zadeva postane neurejena + oteži interakcijo med forumaši-več glav več ve

Edited by trojan69
Link to comment
Share on other sites

Pokanje iz izpuha ni prisotno. Danes sem se malo poigral z vijakom za zrak, ter z iglo. Karkoli sem naredil, je bilo samo slabše. Vijak za zrak sploh ni dal neke razlike, medtem ko igla za milimeter gor ali za milimeter dol, motor ni več priti v višje obrate, tekel je samo pod prostim tekom. Če sem pokril odprtino na airboxu, ali pa dal zaug, se je pa motor normalno zavrtel. Svečke so lepo požgane. Ketna ne zgleda nič raztegnjena, kakorkoli obrnem kolo, ima vedno enako lufta.

Link to comment
Share on other sites

Pokanje iz izpuha ni prisotno. Danes sem se malo poigral z vijakom za zrak, ter z iglo. Karkoli sem naredil, je bilo samo slabše. Vijak za zrak sploh ni dal neke razlike, medtem ko igla za milimeter gor ali za milimeter dol, motor ni več priti v višje obrate, tekel je samo pod prostim tekom. Če sem pokril odprtino na airboxu, ali pa dal zaug, se je pa motor normalno zavrtel. Svečke so lepo požgane. Ketna ne zgleda nič raztegnjena, kakorkoli obrnem kolo, ima vedno enako lufta.

Še enkrat preveri membrano tako,da gumo malo nategneš obrneš proti svetlobi in preveri lahko je samo majhna luknjica ni nujno da je membrana pretrgana ! Očitno dobi premalo goriva,če se pod zaugom lepše zavrti,preveriri tudi nivo v vplinjaču in sploh dovod goriva filter(mrežico) !

Link to comment
Share on other sites

Poizkusi s T- vent. Na Dr 350 rešuje tovrstne težave. Jaz se sicer nisem poglabljal v zadevo, ker ni bilo te potrebe.

 

Utipkaj " T vent suzuki "in tam pri slikicah najdi. Me zeza in noče skopirati link.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo, pod dolgem času pišem.. Sem iskal malo glede tega t-venta, ampak nič  ne najdem. Imaš v mislih morda tisti povratni vod izpušnih plinov? Tega na mojem suzukiju ni gor, se pa spomnim da sem na prejšnjemu dr350, ki sem ga imel nekaj let nazaj, moral to blindirati, ker drugače sploh ni hotel užgati.

Link to comment
Share on other sites

Tisto, kar si moral blindirati je verjetno odprtina na katero se priklopi cevka, skozi katero vakum, ki nastaja pri sesanju opira vakumsko pipico goriva- če jo imaš. Če tista luknja ni zaprta ( z cevko ali čepom ), potem motor ne gre.

Sedaj sem malo prečekiral. Zadeva gre nekako tako: Cevko, ki gre iz karburatorja v air box prerežeš in vstaviš T komad. Potem, pa spojiš en konec v air box, drugi del pa spelješ nekam nazaj nizko. Tu poglej sliko spodaj:

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=230695&page=18

 

Čeprav moram reči, da meni to nekako ni logično. Tista cev, oz tlak ,ki potuje skozi njo krmili sekundarno loputo karburatorja. In je potemtakem odprta na eni strani.

Ma naj me popravi kdo, ki ve.

Bom pa za hec ob priliki kupil t komad v trgovini za akvarije, pa tistin nekaj dm cevke, pa da vidim čudo.

 

Pa še ena banalna. Preveri, če slučajno stranska tačka labavo pritiska na stikalo. Pri  prijatelju je bil ta problem. Ob blagem poskakovanju je mlahava tačka popuščala stikalo in motor je crkoval in užigal kot nor. Delovalo je pa kot cukanje.

Link to comment
Share on other sites

Pred leti sem spoznal enega Hrvata, ki je imel na DR 650 preko 250.000 km.

"Kaj pa kvari" sem ga vprašal?

NIČ = bil odogvor!

 

Torej se da kupiti tudi "poceni" motor, da se brezhibno voziš!

Link to comment
Share on other sites

Kar se tiče stranske tačke, deluje dobro, tisto ni krivo.. Se mi je pa nekaj zgodilo: Tisti vijak za nastavljanje mešanice, mi je odletel. Enostavno med vožnjo sem ga izgubil. Komaj prišel do doma, samo zadnjih 150 metrov v klanec ga je bilo treba tiščati.. Že nekaj časa nazaj mi ni šlo v račun zakaj ni tam nobene vzmeti, in sem mislil da to mogoče tako mora biti. Tako da sem sedaj naročil kar cel set, torej ta vijak, o-ring, vzmet, ter podjoško. Ampak če s prstom zamašim tisto luknjo, se mi zdi da motor začne normalno delovati, brez tistega brbotanja pri nizkih obratih :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Čist možno da je kdo že zategnil ta vijak po moško in je uničil konico, tko da je blo vseeno kam in koliko si ga vrtel.

Edited by hajoktejn
Link to comment
Share on other sites

Zna biti, da bo to držalo. Ker na motorju niti en vijak ni bil normalno zategnjen. 4 vijake sem že zamenjal, ker sem prejšne uničil, ko sem jih hotel odtegniti. S tem da je prejšni lastnik najvrjetneje izgubil tisto vzmet, ki je na vijaku za nastavljanje mešanice. Narobe je tudi vstavil zračni filter, tako da je sedaj strgan, in morm še to dobiti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A bi kdo vedel če paše oljna črpalka od dr650, na xf650 suzuki?

Bojda naj bi bila ta dva motorja-mašini identični, ve kdo kaj več glede tega?

Link to comment
Share on other sites

Je razlikia v glavi,, če se ne motim ima xf dva uplinjača.. ampak ostalo je pa pomojem isto, tako da zna bit da paše :) najbolje da pokličeš panigaza v kranj..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 years later...

No ponovno se javljam, sedaj pod drugačnim imenom... Okvir zrihtan, zamenjana oba zobnika, spredaj en zob manjši, zadaj 7 zob večji zobnik, sedaj bom nesel prednje vilce rihtat, ker ena vilica malenkost solzi olje.. 
Odkar ga imam, sem naredil kakih 5.000 km, oziroma še manj. Cukanje pri nizkih obratih se je z nastavitvijo ventilov in malenkost bolj odprtim airboxom malenkost popravilo.. Najbolj me jezi, da se mrzel motor ne zavrti. Enostavno ugasne takoj ko daš malo hitreje gas.  Ko je motor ogret, tega problema ni. Prišlo je celo do tega, da sm dobil drug frgazer (mikuni bst40 od ktm LC4). Sedaj mrzel dela lepše, v nižjih obratih ni več cukanja, ampak konji so pa šli neznano kam :( Pa pri polnem gasu motor cuka, nima veze, ali je na 2000 obratih, al pa na 6000 obratih. Svečke so lepe, pokanja iz izpuha ni niti malo.   Se komu morda sanja, kaj bi lahko bil vzrok? Naj povem še, da moram imeti pipco za gorivo na PRI poziciji, ker ta frgazer nima nastavka za vakum, preko katere bi odprlo gorivo. Mogoče premalo goriva?  Original frgazer ni videti predelan, KTM frgazer naj nebi bil od zaprte različice.. Vijak za zrak je od popolnoma zategnjene pozicije odvit za 1,8 obrata.  Počasi izgubljam živce, ker drugače je res super motor. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo moj rižek je speljal (po 5 mesecih šraufanja) Generalna, iz dveh agregatov sestaviti enega, navaritev ležišč in odmične gredi, barvanje izpuhov,  menjava hupe, nov polžek števca,... Skratka (skoraj) nov motor. Je pa pravi mucek za voziti. Počasi se bo treba spraviti tudi v Enduro Mode:naughty: 

 

20-04-20.thumb.jpg.e50dded170c3086df469dcd9f1db1d9c.jpg

 

Vmes

24-07-20.thumb.jpg.11b33212195b0a787fc4435f2d8f90da.jpg

 

In po prvi testni vožnji

20200725_170112.thumb.jpg.65b17275c0d88602fcc7112ff86a212e.jpg

 

DR 650 RSE   1996 je speljal:panic:

 

P.S. vse posege na in v agregatu je opravil Marincmotoshop:worship::worship::worship:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdravljeni, 

Je morda kdo tukaj že menjal zadnjo vzmet, oziroma bi vedel, od katerega motorja bi bilo to "direct-fit"? Original vzmetenje je pri teh motorjih premehko, in bi rad zamenjal zadnjo vzmet z eno tršo. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!