yamahaxt600 Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Zdravo, kupil sem suzukija dr 650 se, pri katerem ob nakupu nisem opazil da ima počen okvir pri zadnji nihajki. Napokanega okvirja sicer sploh nebi opazil, ker razpoka ni tako velika, ampak sem nekje videl sliko, kako je na levi strani nihajko "odtrgalo", tako da sem hitro letel še do mojega pogledati. Je morda kdo imel podobne težave, in kako je to rešil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludiluka Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 zavarit drugega ti ne preostane Link to comment Share on other sites More sharing options...
suntrace14 Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Zavedaj se, da je to resna poškodba okvirja. Varilec boi moral biti A-testiran, saj boš le tako vedel, da je stvar popravljena kot se spodobi. Motor ni igra in če se bo kdo poškodoval, pride lahko do sodišča. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 12, 2014 Author Share Posted May 12, 2014 Danes sem bil pri varilcu, za katerega vem da je v svojem delu resnično mojster, saj doma izdeluje tudi lahka letala, in če bi slabo varil...vrjetno nebi več varil Je rekel da ni problema trojan69 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 Zdravo, ponovno jaz. Je že kdo imel kako izkušnjo z nastavitvijo uplinjača pri suzuki dr 650 se? Namreč pri nizkih obratih ob konstantnem plinu mi motor cuka, takoj ko dam malo več plina, motor normalno potegne brez cukanja. Pri višjih obratih tega cukanja ni. Svečke so dobre, uplinjač je čist. Kakšna ideja morda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bremzer Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Zdravo, ponovno jaz. Je že kdo imel kako izkušnjo z nastavitvijo uplinjača pri suzuki dr 650 se? Namreč pri nizkih obratih ob konstantnem plinu mi motor cuka, takoj ko dam malo več plina, motor normalno potegne brez cukanja. Pri višjih obratih tega cukanja ni. Svečke so dobre, uplinjač je čist. Kakšna ideja morda? Preveri gumi membrano vplinjača sicer bi lahko bil tudi kak šteker(upor) na svečki ! yamahaxt600 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 Membrana zgleda uredu, ni nič pretrgana, tudi trda se ne zdi. Pa cukanje je tudi ko je motor vroč. Upor na svečki? Je ta upor prav na svečki, ali kje drugje? Motor ima drugače dve svečki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trojan69 Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 (edited) Upor je v kapici svčke. Drugač pa težko na pamet rečt...je poleg cukanja še kak drug simptom npr pokanje iz izpuha? So ti pa nekaj stvari svetovali že v drugi temi P.S.-ne pisat o isti stvari v dve različni temi, zadeva postane neurejena + oteži interakcijo med forumaši-več glav več ve Edited May 13, 2014 by trojan69 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 14, 2014 Author Share Posted May 14, 2014 Pokanje iz izpuha ni prisotno. Danes sem se malo poigral z vijakom za zrak, ter z iglo. Karkoli sem naredil, je bilo samo slabše. Vijak za zrak sploh ni dal neke razlike, medtem ko igla za milimeter gor ali za milimeter dol, motor ni več priti v višje obrate, tekel je samo pod prostim tekom. Če sem pokril odprtino na airboxu, ali pa dal zaug, se je pa motor normalno zavrtel. Svečke so lepo požgane. Ketna ne zgleda nič raztegnjena, kakorkoli obrnem kolo, ima vedno enako lufta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bremzer Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Pokanje iz izpuha ni prisotno. Danes sem se malo poigral z vijakom za zrak, ter z iglo. Karkoli sem naredil, je bilo samo slabše. Vijak za zrak sploh ni dal neke razlike, medtem ko igla za milimeter gor ali za milimeter dol, motor ni več priti v višje obrate, tekel je samo pod prostim tekom. Če sem pokril odprtino na airboxu, ali pa dal zaug, se je pa motor normalno zavrtel. Svečke so lepo požgane. Ketna ne zgleda nič raztegnjena, kakorkoli obrnem kolo, ima vedno enako lufta. Še enkrat preveri membrano tako,da gumo malo nategneš obrneš proti svetlobi in preveri lahko je samo majhna luknjica ni nujno da je membrana pretrgana ! Očitno dobi premalo goriva,če se pod zaugom lepše zavrti,preveriri tudi nivo v vplinjaču in sploh dovod goriva filter(mrežico) ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hladov Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Poizkusi s T- vent. Na Dr 350 rešuje tovrstne težave. Jaz se sicer nisem poglabljal v zadevo, ker ni bilo te potrebe. Utipkaj " T vent suzuki "in tam pri slikicah najdi. Me zeza in noče skopirati link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 Zdravo, pod dolgem času pišem.. Sem iskal malo glede tega t-venta, ampak nič ne najdem. Imaš v mislih morda tisti povratni vod izpušnih plinov? Tega na mojem suzukiju ni gor, se pa spomnim da sem na prejšnjemu dr350, ki sem ga imel nekaj let nazaj, moral to blindirati, ker drugače sploh ni hotel užgati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hladov Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Tisto, kar si moral blindirati je verjetno odprtina na katero se priklopi cevka, skozi katero vakum, ki nastaja pri sesanju opira vakumsko pipico goriva- če jo imaš. Če tista luknja ni zaprta ( z cevko ali čepom ), potem motor ne gre. Sedaj sem malo prečekiral. Zadeva gre nekako tako: Cevko, ki gre iz karburatorja v air box prerežeš in vstaviš T komad. Potem, pa spojiš en konec v air box, drugi del pa spelješ nekam nazaj nizko. Tu poglej sliko spodaj: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=230695&page=18 Čeprav moram reči, da meni to nekako ni logično. Tista cev, oz tlak ,ki potuje skozi njo krmili sekundarno loputo karburatorja. In je potemtakem odprta na eni strani. Ma naj me popravi kdo, ki ve. Bom pa za hec ob priliki kupil t komad v trgovini za akvarije, pa tistin nekaj dm cevke, pa da vidim čudo. Pa še ena banalna. Preveri, če slučajno stranska tačka labavo pritiska na stikalo. Pri prijatelju je bil ta problem. Ob blagem poskakovanju je mlahava tačka popuščala stikalo in motor je crkoval in užigal kot nor. Delovalo je pa kot cukanje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto rider Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Pred leti sem spoznal enega Hrvata, ki je imel na DR 650 preko 250.000 km. "Kaj pa kvari" sem ga vprašal? NIČ = bil odogvor! Torej se da kupiti tudi "poceni" motor, da se brezhibno voziš! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Kar se tiče stranske tačke, deluje dobro, tisto ni krivo.. Se mi je pa nekaj zgodilo: Tisti vijak za nastavljanje mešanice, mi je odletel. Enostavno med vožnjo sem ga izgubil. Komaj prišel do doma, samo zadnjih 150 metrov v klanec ga je bilo treba tiščati.. Že nekaj časa nazaj mi ni šlo v račun zakaj ni tam nobene vzmeti, in sem mislil da to mogoče tako mora biti. Tako da sem sedaj naročil kar cel set, torej ta vijak, o-ring, vzmet, ter podjoško. Ampak če s prstom zamašim tisto luknjo, se mi zdi da motor začne normalno delovati, brez tistega brbotanja pri nizkih obratih Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 (edited) Čist možno da je kdo že zategnil ta vijak po moško in je uničil konico, tko da je blo vseeno kam in koliko si ga vrtel. Edited May 26, 2014 by hajoktejn Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Zna biti, da bo to držalo. Ker na motorju niti en vijak ni bil normalno zategnjen. 4 vijake sem že zamenjal, ker sem prejšne uničil, ko sem jih hotel odtegniti. S tem da je prejšni lastnik najvrjetneje izgubil tisto vzmet, ki je na vijaku za nastavljanje mešanice. Narobe je tudi vstavil zračni filter, tako da je sedaj strgan, in morm še to dobiti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hytech Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 A bi kdo vedel če paše oljna črpalka od dr650, na xf650 suzuki? Bojda naj bi bila ta dva motorja-mašini identični, ve kdo kaj več glede tega? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamahaxt600 Posted June 8, 2014 Author Share Posted June 8, 2014 Je razlikia v glavi,, če se ne motim ima xf dva uplinjača.. ampak ostalo je pa pomojem isto, tako da zna bit da paše najbolje da pokličeš panigaza v kranj.. Hytech 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greencaj Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 Kje se da DR-ja kupiti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VS800 Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 pred 10 minutami, Greencaj pravi: Kje se da DR-ja kupiti? http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10912059&display=Suzuki%20DR%20600%20DJEBEL%20UGODNO http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10895168&display=Suzuki%20DR%20650%20RSE Greencaj 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssKicker Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 No ponovno se javljam, sedaj pod drugačnim imenom... Okvir zrihtan, zamenjana oba zobnika, spredaj en zob manjši, zadaj 7 zob večji zobnik, sedaj bom nesel prednje vilce rihtat, ker ena vilica malenkost solzi olje.. Odkar ga imam, sem naredil kakih 5.000 km, oziroma še manj. Cukanje pri nizkih obratih se je z nastavitvijo ventilov in malenkost bolj odprtim airboxom malenkost popravilo.. Najbolj me jezi, da se mrzel motor ne zavrti. Enostavno ugasne takoj ko daš malo hitreje gas. Ko je motor ogret, tega problema ni. Prišlo je celo do tega, da sm dobil drug frgazer (mikuni bst40 od ktm LC4). Sedaj mrzel dela lepše, v nižjih obratih ni več cukanja, ampak konji so pa šli neznano kam Pa pri polnem gasu motor cuka, nima veze, ali je na 2000 obratih, al pa na 6000 obratih. Svečke so lepe, pokanja iz izpuha ni niti malo. Se komu morda sanja, kaj bi lahko bil vzrok? Naj povem še, da moram imeti pipco za gorivo na PRI poziciji, ker ta frgazer nima nastavka za vakum, preko katere bi odprlo gorivo. Mogoče premalo goriva? Original frgazer ni videti predelan, KTM frgazer naj nebi bil od zaprte različice.. Vijak za zrak je od popolnoma zategnjene pozicije odvit za 1,8 obrata. Počasi izgubljam živce, ker drugače je res super motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaldu Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 Evo moj rižek je speljal (po 5 mesecih šraufanja) Generalna, iz dveh agregatov sestaviti enega, navaritev ležišč in odmične gredi, barvanje izpuhov, menjava hupe, nov polžek števca,... Skratka (skoraj) nov motor. Je pa pravi mucek za voziti. Počasi se bo treba spraviti tudi v Enduro Mode Vmes In po prvi testni vožnji DR 650 RSE 1996 je speljal P.S. vse posege na in v agregatu je opravil Marincmotoshop Bostjan L, Joker, DAMI34 and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marincspeedshop Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 VS800, DAMI34, MiNa and 3 others 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssKicker Posted October 8, 2021 Share Posted October 8, 2021 Pozdravljeni, Je morda kdo tukaj že menjal zadnjo vzmet, oziroma bi vedel, od katerega motorja bi bilo to "direct-fit"? Original vzmetenje je pri teh motorjih premehko, in bi rad zamenjal zadnjo vzmet z eno tršo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now