Jure Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 euro norme mogoče? ali pa le dejstvo da 750 pač ni tekmovalna kategorija v večini prvenstev in je brez veze da nekej navijajo mašino.. Bolj tale drugi del pomoje.. Ker tanovi 600 je kljub strožjim euro normam pridobil 1 konja, medtem ko jih je 750 precej zgubil..
biker77 Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 Emisije, Jure, emisije. Euro 3 je začel veljat 2007. K7 so zgleda homologirali še prej(ali pa je imel isto homologacijo kot K6), K8 je pa že padel pod Euro 3. Lambda, obvezen katalizator, itd... drugače niso prišli skozi. tako K6 kot K7 že izpolnjujeta euro3 normo..
RenoRaines Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 Pišemo samo o konjih. Največjo pridobitev, ki jo 750 ponuja, pa se skriva v navoru. Te podatke pa sem gledal iz grafa na Akrapovičevi strani. Prilagam grafe, ampak pač za K8, K9, ker me ta model najbolj zanima. GSX-R 750 K8 GSX-R 600 K8 (ob temu bi mogoče za primerjavo dodal le še to, da se pri Hondi CBR 600, območje velikega navora začne 1.000-1.500 obr. kasneje kot pri Suzukiju (7.800 obr.) ) GSX-R 1000 K9 Hehe, pri 1000ccm je pesem popolnoma drugačna... Zverinice (iz Rezije).
RenoRaines Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 750 pri 5.000 obr. doseže več navora, kot ga ima 600 skupaj. malakai 1
bikez Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 Pri street legal niso take razlike! RenoRaines 1
RenoRaines Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 hehehe, ampak si naredil ZELO dober point! Dejansko je treba OEM podatke gledati. Čeprav, bi Akrapovič slej ko prej romal gor
m@dness Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 Bencin ni, če bi bil bencin nebi števec padel na nulo. Slab kontakt na svečki tudi ni, ker bi motor delal na 3 cilindre (ugasnil bi samo en cilinder)števec zaradi tega ne bi padel na nulo. Stikalo stranskega stojala tudi ni, ker ta samo vzame elektriko bencinski pumpi, števec spet ne pade na nulo. Mislim, da imaš kleme na akumulatorju slabo pritegnjene, ali pa slab stik iz ključavnice na glavno žilo kablov. Pred leti sem imel namreč jaz to, pa mi je serviser porihtal mimogrede. težava že najdena in rešena.. res je bila stranska tačka oz. njeno stikalo.. zgleda da je zaradi vibracij pri višjih obratih izgubilo stik. lp
salo Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Če ima gdo original auspuh za 600/750 K8 in bi ga prodal naj mi sporoči preko ZS
roko Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Takole pa naj bi bil videti GSX 750 R 2011.Imel naj bi nov okvir in dodelan motor. Dizajn naj bi bil podoben lanskemu .V prvi maski bodo sedaj štirje zračni kanali.
budacki Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Če rabi kdo kakšen del se priporočam. Ni da ni Za k6/k7, se pa najde tut kei za k8/k9
matej22 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) Zdravo Kupujem 750 k4, imam enega ogledenega, pa bi vas vprašal za mnenje, morda celo kdo pozna motor.. Vsakršna pomoč bi bila dobrodošla. Ima pa motor že 40000km, ali je to morda že problem?? ketnca mogoče?? Hvala KER NE MOREM DAT LINKA :evilgrin: , si ga lahko ogledate na avtonetu. Motor je na prvi strani(novejši oglasi naprej), cena je 4050e je pa modro bele barve Popravljeno December 11, 2010. Popravil matej22 exclan 1
danci1973 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Zdravo Kupujem 750 k4, imam enega ogledenega, pa bi vas vprašal za mnenje, morda celo kdo pozna motor.. Vsakršna pomoč bi bila dobrodošla. Ima pa motor že 40000km, ali je to morda že problem?? ketnca mogoče?? Moj Gixxer ima tudi tu nekje, pa še ni problemov. KER NE MOREM DAT LINKA :evilgrin: , si ga lahko ogledate na avtonetu. Motor je na prvi strani(novejši oglasi naprej), cena je 4050e je pa modro bele barve Klik... D.
Jure Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Tudi moj jih ima toliko, dela ko urca! Če je bil motor pravilno vzdrževan, to sploh ni veliko km..
matej22 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Ko sem padeu s prejšnjim je imel 30000km pa tudi ni bilo problemov. razen s 6. prestavo ki sem jo moral menjati. To pomeni da se mi lahko tudi pri temu to naredi. Prodajalec je rekel da je ni menjal. Nevem pa zakaj je menjal injektorje?? Ali mi to kaj pove o motorju oz. ravnanjem z njim?? exclan 1
Jure Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 (popravljeno) 6 prestava ni problematična pri vseh, je pa bilo nekaj primerov ja.. Tudi jaz sem jo moral menjat pri 24k km, vendar vem za veliko drugih gixxerjev, ki delajo brez problema z originalno. Te smem vprašat koliko te je koštala menjava? (če nisi delal sam seveda) Glede injektorjev je malo nenavadno, da bi tako hitro šli, lahko pa tudi, kaj pa veš.. Če boš kupoval, dobro preglej motor in poskusi ugotovit, če so to realni km. Sicer pa pri teh km ne bi smelo bit nobenih večjih težav. Popravljeno December 11, 2010. Popravil Jure
matej22 Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Sam sem menjal 6. prestavo pri 22000, koštalo me je z delom okoli 550e, ne na uradnem servisu. Po tem je menjalnik delal brez problemov. Mi je pa takrat malenkostno obrusilo zobnik in pa vilčke so bile videti malo zažgane, kar vijolične. Vse dele imam še doma. 6 prestava ni problematična pri vseh, je pa bilo nekaj primerov ja.. Tudi jaz sem jo moral menjat pri 24k km, vendar vem za veliko drugih gixxerjev, ki delajo brez problema z originalno. Te smem vprašat koliko te je koštala menjava? (če nisi delal sam seveda) Glede injektorjev je malo nenavadno, da bi tako hitro šli, lahko pa tudi, kaj pa veš.. Če boš kupoval, dobro preglej motor in poskusi ugotovit, če so to realni km. Sicer pa pri teh km ne bi smelo bit nobenih večjih težav. exclan 1
matej22 Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 Živjo Spet jest, nekej me zanima še glede tega motorja. Zdej mam še enga ogledanga, pa me nekej matra. Moj prejšni, pa vsak k ga vidm, ma na levi strani na okvirju tisto fabrško nalepko, k je nekakšen certifikat al nevem kaj, pa na zadni nihajki ma tut eno ako nalepko, isto na levi strani. Ta pa k ga mam zdej ogledanga pa teh nalepk nima... Kaj tu pomen?? A motor ni več fabršku poštrihan, hočem rečt al so že kej grušt farbal, posledičnu tu pomen da je biu motor že u prafaktorjih... Al je možnu da je prejšn lastnik motorja te nalepke dol odlimou, a se sploh dajo odlimat??? Tiste ponosne lastnike k mate te motorje doma bi prosu če odgrnejo pregrinjalo in preverjo, če se nalepka slučajno bi dala odlimat... Ta lastnik zatrjuje da nč ne vem, da je motor k iz trgovine kao, da ma servisno itd.. Veseu bi biu pomoči. Drgač je motor zdej na avtonetu čist na novo... Hvala že vnaprej.. Izek in exclan 2
Dejanx Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 Živjo Spet jest, nekej me zanima še glede tega motorja. Zdej mam še enga ogledanga, pa me nekej matra. Moj prejšni, pa vsak k ga vidm, ma na levi strani na okvirju tisto fabrško nalepko, k je nekakšen certifikat al nevem kaj, pa na zadni nihajki ma tut eno ako nalepko, isto na levi strani. Ta pa k ga mam zdej ogledanga pa teh nalepk nima... Kaj tu pomen?? A motor ni več fabršku poštrihan, hočem rečt al so že kej grušt farbal, posledičnu tu pomen da je biu motor že u prafaktorjih... Al je možnu da je prejšn lastnik motorja te nalepke dol odlimou, a se sploh dajo odlimat??? Tiste ponosne lastnike k mate te motorje doma bi prosu če odgrnejo pregrinjalo in preverjo, če se nalepka slučajno bi dala odlimat... Ta lastnik zatrjuje da nč ne vem, da je motor k iz trgovine kao, da ma servisno itd.. Veseu bi biu pomoči. Drgač je motor zdej na avtonetu čist na novo... Hvala že vnaprej.. zaj če je nalepka na nihajki na isti način nalepljena kot na starejših brez da je lakirana preku se jo da po mojem z kerherom dol spravit sploh ce se topla voda vun piči tak da lahko da so jo uničili s pranjem in so jo pol dol odtrgali pač en razlog zakaj je nebi mel:D pa nihajke so pomojem aluksirane niso barvane z navadno farbo tako da če je hrapava površina je pomojem original. hilton in Izek 1 1
aselak Objavljeno Januar 3, 2011 Opozori Objavljeno Januar 3, 2011 Živjo Spet jest, nekej me zanima še glede tega motorja. Zdej mam še enga ogledanga, pa me nekej matra. Moj prejšni, pa vsak k ga vidm, ma na levi strani na okvirju tisto fabrško nalepko, k je nekakšen certifikat al nevem kaj, pa na zadni nihajki ma tut eno ako nalepko, isto na levi strani. Ta pa k ga mam zdej ogledanga pa teh nalepk nima... Kaj tu pomen?? A motor ni več fabršku poštrihan, hočem rečt al so že kej grušt farbal, posledičnu tu pomen da je biu motor že u prafaktorjih... Al je možnu da je prejšn lastnik motorja te nalepke dol odlimou, a se sploh dajo odlimat??? Tiste ponosne lastnike k mate te motorje doma bi prosu če odgrnejo pregrinjalo in preverjo, če se nalepka slučajno bi dala odlimat... Ta lastnik zatrjuje da nč ne vem, da je motor k iz trgovine kao, da ma servisno itd.. Veseu bi biu pomoči. Drgač je motor zdej na avtonetu čist na novo... Hvala že vnaprej.. Na mojem sicer kawlnu je bila nalepka na nihajki (na robu malce odlimana) pa sem kar celo dol dal. In kolikor vem poševnookeci teh nalepk nimajo lakiranih tako da se dajo odstranit to je še najmanjši problem. lp
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Živjo Spet jest, nekej me zanima še glede tega motorja. Zdej mam še enga ogledanga, pa me nekej matra. Moj prejšni, pa vsak k ga vidm, ma na levi strani na okvirju tisto fabrško nalepko, k je nekakšen certifikat al nevem kaj, pa na zadni nihajki ma tut eno ako nalepko, isto na levi strani. Ta pa k ga mam zdej ogledanga pa teh nalepk nima... Kaj tu pomen?? A motor ni več fabršku poštrihan, hočem rečt al so že kej grušt farbal, posledičnu tu pomen da je biu motor že u prafaktorjih... Al je možnu da je prejšn lastnik motorja te nalepke dol odlimou, a se sploh dajo odlimat??? Tiste ponosne lastnike k mate te motorje doma bi prosu če odgrnejo pregrinjalo in preverjo, če se nalepka slučajno bi dala odlimat... Ta lastnik zatrjuje da nč ne vem, da je motor k iz trgovine kao, da ma servisno itd.. Veseu bi biu pomoči. Drgač je motor zdej na avtonetu čist na novo... Hvala že vnaprej.. Gre brez problema dol pri pranju, men se je odlimala na GSX-R 600 03 po mal preveč entuziastičnem pranju s meglotom in kercherjem drugač pa nalimaj link tukaj gor, daj kak presledek vmes ali pa recimo o pri avto zamenjaj z 0, ko boš kopiral direkten link Izek 1
danci1973 Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 (popravljeno) drugač pa nalimaj link tukaj gor, daj kak presledek vmes ali pa recimo o pri avto zamenjaj z 0, ko boš kopiral direkten link Ali še bolje - uporabi 'TinyURL'... D. Popravljeno Januar 4, 2011. Popravil danci1973 Ervin93, halls in svobodnaptica01 3
matej22 Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Lp Evo, prilagam link po nasvetu sem o pri avto zamenjal z 0... Hvala za nasvete, sedaj vem da gredo nalepke lahko dol, tako da grem motor jutri vseeno pogledat pa da vidimo kaj je na stvari.. Matej http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4374888 exclan 1
biker77 Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Lp Evo, prilagam link po nasvetu sem o pri avto zamenjal z 0... Hvala za nasvete, sedaj vem da gredo nalepke lahko dol, tako da grem motor jutri vseeno pogledat pa da vidimo kaj je na stvari.. Matej http://www.avt0.net/....asp?ID=4374888 glede na to kako noro odlično je ohranjen ima možakar najbrž vse originalne dele doma. od ročk, uteži, izpuha, smerokazov.. to da so plastike lepe ne pomeni da motor ni bil v poliestrih in uporabljan na pisti s čimer ni nič narobe dokler so karte odprte. glede na to da je drugi lastnik pa je možno da je bil pri njem res čuvan, pa zato prej malo manj predlagam da vzameš s sabo nekoga ki ve kaj je treba pogledat.
matej22 Objavljeno Januar 6, 2011 Opozori Objavljeno Januar 6, 2011 Lp Sem šel gledat motor o katerem se pogovarjamo.. Ohranjen je še kar, presenečen sem bil samo nad prvo lučjo, ki je zelo razpokana(od znotraj), na prvi pogled zgleda kot bi bila razbita. Rekel je kao da je to rak rana teh motorjev.. Sam o njih kar nekaj vem, veliko sem jih že videl, enega sem že imel, tudi peljal sem jih že par, pa nisem še videl take luči. Rekel je da je od pregrobega čistila.. Potem me je zmotilo še nekaj. Na zadnji feltni so vtisnjene neke številke, do sedaj sem mislil da pomenijo leto izdelave feltne. Pri tem je bila letnica 07, kar naj bi pomenilo da seveda feltna ni več original. Pa sem danes klical v vse večje servise kjer rihtajo suzukije, pa sem spet dobil deljena mnenja. Čarman in pri Panigazu so rekl da te številke pri cestnih motorjih ne pomenijo leta izdelave feltne, ampak samo pri cross in enduro motorjih. Isto je rekel tudi Šiler. V Elisi in pa pri Primcu pa še pr enmu čarapanarju(tak vtis sem dubu k sva se menila, lahko da ni res) iz Sl. konjic pa so rekl da te cifre pomenjo leto izdelave feltne, isto kot je na gumi.. In sem spet na začetku, nevem nič. Komu od teh date svoj glas? Kaj menite glede prve luči? Hvala za odgovore, Matej Izek in exclan 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se