GT4turb0 Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Jure: potem imaš sedaj enako težavo kot jaz-ni moteče, prijetno pa tudi ne. Sedaj sem v dilemi ali bi menjal ploščice in katere sploh, glede na to da nimava istih zavor se ne morem ravno zanašat na EBC in bi mogoče šel na originalne ter če ne bo ok reklamiral... Če so pa diski bili pregreti/zviti :cry: Sicer pa bi bilo možno, kot mi je serviser rekel, da se kakšen disk oz. del diska pregreje ter zato trese ob rahlem zaviranju, ob močnejšem pa ne, in da se je to pri teh letnikih pogosto pojavljalo. Prijatelju ki so ploščice uničile diske je ves čas treslo. Pred obiskom servisa sem še poskusil "postopek ponovnega utekanja", ki sem ga predčasno zaključil, saj se mi je ročka vedno bolj pogrezala. Zavorna tekočina je bila menjana pred kratkim + 2x opravljeno "zračenje", sicer ne vem kakšna zavorna je noter, zavorne cevi so pletene, torej kot izgleda ostanejo le ploščice. Pa ko zaviram mi kar žvižgajo ploščice (malo rabljene, neoriginalne), sedaj trese vedno ob zaviranju, pa ko se popolnoma ustavim spustijo zavore en čuden nizek zvok... Bi bilo razen/poleg ploščic še kaj drugega za preverit?
GT4turb0 Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je vse normalno, ko pa bremzam pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese :huh: Motor sem kupil z zamenjanimi neoriginalnimi ploščicami (zgleda da so naredile malo km). Prijatelju so na cbr f-ki, ravno neoriginalne ploščice povzročile močno tresenje ob zaviranju zaradi česar je moral menjati diske. Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju malo pregrejejo in zato tresejo, ter da se je ta problem pogosto pojavljal pri teh motorjih. Moram zamenjati ploščice ali je že prepozno? Sicer ne bi ravno menjal ploščic po nepotrebnem... Je imel kdo podobne težave? Sedaj mi trese pri vseh hitrostih in ne močno. Pred obiskom servisa sem še poskusil "postopek ponovnega utekanja", ki sem ga predčasno zaključil, saj se mi je ročka vedno bolj pogrezala. Zavorna tekočina je bila menjana pred kratkim + 2x opravljeno "zračenje", sicer ne vem kakšna zavorna je noter, zavorne cevi so pletene. Ko zaviram mi kar žvižgajo ploščice (malo rabljene, neoriginalne), sedaj trese vedno ob zaviranju, pa ko se popolnoma ustavim spustijo zavore en čuden nizek zvok... Poklical sem še na servis (osebno še nisem utegnil) in mi kar takoj rečejo da moram menjati diske (2x280€) + ploščice (2x70€), ker so diski pregreti :cry: :cry: Je še kakšna alternativa? Ne poznam nobenega, ki bi montiral neoriginalne na ta zavorni sistem. :( :worship:
krava Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 pripelji se kravi v garažco pa da vidimo/porihtamo kaj se da.
GT4turb0 Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Sodeč po lokaciji v tvojem profilu bo to težje izvedljivo :( Kakšen daljinski nasvet?
GT4turb0 Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Nobeden še ni monitral neoriginalnih zavornih ploščic na k1, k2? :(
SEOI-NAGE Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Pelji enemu ki se zastopi kaj ti fali, boš pršu najbolj skozi . Mu daš za pijaco pa ti pove....Še zmeraj mej v glavi cene 2x280 pa 2x70....
GT4turb0 Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Imel sem ga pri enemu moto mehaniku, vulkanizerju + na pooblaščenemu servisu. Guma menjana, alu naj bi bilo ok (zavrtneno, centirano), vilice servisirane in zavorna tekočina je bila menjana + 2x opravljeno zračenje. Prva diagnoza je bila da se je del diska bolj segrel na avtocesti in da zato malo trese, ko pa je začelo bolj očitno trest pa (po telefonu, isti servis, drug serviser) da so neoriginalne ploščice pregrele disk in da je potrebno vse menjat :blink: Prvo je treslo le pri višjih hitrostih, minimalno, sedaj vedno trese (ob zaviranu) in vedno močneje. Tudi po parih močnejših zaviranjih se mi ročica zavore minimalno bolj pogrezne kot prej, ko popolnoma ustavim motor pa občasno spusti votel zvok. Ploščice tudi kar močno žvižgajo sedaj, so neoriginal in sem jih že dobil na motorju, imajo pa malo km. Uporabnik Jure je podobno težavo OMILIL z menjavo ploščic, a ima popolnoma drugačen zavorni sistem, zato bi želel mnenje kakšnega lastnika GSX-r k1, k2 ipd. s kakšnimi zavornimi ploščicami naj poskusim oz. kako je z reševanjem teh težav z začasno montažo agresivnih ploščic (enkrat sem nekje na forumu zasledil). :worship:
dolsina Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 Imam omenjeni motor in me zanima, čemu služi bela lučka z mrežico, ki je na spodnjem delu števca in se vklopi samo, ko dam kontakt. Med vožnjo se ne prižiga nikoli, tudi če ga blokadiram. Hvala za odgovore.
biker77 Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 Imam omenjeni motor in me zanima, čemu služi bela lučka z mrežico, ki je na spodnjem delu števca in se vklopi samo, ko dam kontakt. Med vožnjo se ne prižiga nikoli, tudi če ga blokadiram. Hvala za odgovore. 1. maš temo za ta motor.. 2. zato da ti pove kdaj šaltaš-najvišje obrate naštimaš sam..glede na to da se ne prižiga maš funkcijo najbrž izključeno..
m@dness Objavljeno April 4, 2009 Opozori Objavljeno April 4, 2009 vklopit jo moreš vsakič ko motor zaštartaš će hočeš da dela.. vklopiš jo tako da držiš tisto tipko zraven tako dolgo da ne zasveti, na displayu pa se prižge strela... sem pa tud opisal kako se nastavljajo obrati prižiganja.. search pod motocikli>suzuki gsxr 750
theone5 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Zelo uporabna informacija tole z lučko...sploh nisem vedel Me pa zanima še nekaj čisto drugega: - ali ima K4 750 lambda sondo ker js je po hitrem pregledu nisem zasledil - ali se da nastaviti elektronski vgrig, ker predvidevam da mi motor cuka pri določenih nizkih obratih zaradi nadgradnje s predelanim (skrajšanim) akrapivičem, podobno mi je delalo ko sem zamenjal izpuh na cbr 600f čeprav sem sam nekako sondo stlačil v izpuh - ali se da krivulja nastaviti tako da bi bilo optimalno izgorevanje (poraba) in navor. Se priporočam za čimveč uporabnih info. Sem iskal po forumu in kej uporabnega nikakor ne našel. Hvala
suzuki Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Hola mojster theone5, serijske elektronike ne moreš nastavljati, lahko pa jo zgolfaš in vse te zadeve nastaviš npr s Power Commanderjem :) pa veliko veselja z Gixxerjem SharpNinja 1
biker77 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Zelo uporabna informacija tole z lučko...sploh nisem vedel Me pa zanima še nekaj čisto drugega: - ali ima K4 750 lambda sondo ker js je po hitrem pregledu nisem zasledil - ali se da nastaviti elektronski vgrig, ker predvidevam da mi motor cuka pri določenih nizkih obratih zaradi nadgradnje s predelanim (skrajšanim) akrapivičem, podobno mi je delalo ko sem zamenjal izpuh na cbr 600f čeprav sem sam nekako sondo stlačil v izpuh - ali se da krivulja nastaviti tako da bi bilo optimalno izgorevanje (poraba) in navor. Se priporočam za čimveč uporabnih info. Sem iskal po forumu in kej uporabnega nikakor ne našel. Hvala k4 nima lamda sonde kot ti je že suzuki povedal..serijske elektronike se ne da "štelat" osebno mislim da je popolnoma brezveze čačkat po elektroniki če ne loviš stotink po grobniku..
theone5 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 k4 nima lamda sonde kot ti je že suzuki povedal..serijske elektronike se ne da "štelat" osebno mislim da je popolnoma brezveze čačkat po elektroniki če ne loviš stotink po grobniku..
biker77 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 to mora bit pa kaj drugega..mogoče kje zrak vleče.. dober serviser ti bo znal pomagat..
theone5 Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Možno. Tudi svečke bi bilo verjetno dobro pogledat čeprav mi je tisti ki mi je motor prodal rekel da so menjane... Moj osebni mehanik trenutno polno zaseden. Mogoče kdo pozna kako alternativo po možnosti na štajerskem koncu?
m@dness Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 res majster za suzukije je šiler (pesnica pri mariboru) ampak je zelooo drag.. ampak za pregled na oko in kakšen nasvet verjetno nebi nič kasiral
Jure Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 (popravljeno) Danes na Trgu d.o.o. prevzel ročko za sklopko, so mi naročili iz Louisa :) Sem nekaj brskal po bike databank, pa sem slučajno našel, da je za moj motor pod resptosten ročka. Cena: 1,95€ Vzel kar v rezervo, če ga slučajno kdaj kam zvrnem. Sicer upam, da ne, ampak nikoli se ne ve :) Popravljeno April 7, 2009. Popravil Jure
Dolenc™ Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Za to da cuka v nizkih obratih je lahko kriva tudi slabo napeta ketna ali pa če je že v slabem stanju, prevert se splača :)
Jure Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Ma to je pa ja čutit, al motor cuka zarad mašine al zarad česa druzga :) Sicer je res, da je pretegnjeno ketno lahko čutit kot cukanje, samo tu je delovanje mašine kljub temu gladko in se ne da zamenajt za trokiranje.
GT4turb0 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 A mi lahko kar se da preprosto poveste kako nastavim vzmetenje na original nastavitve oz. nekaj primerno za cestno, začetno polaganje ovinkov? Na uradnem servisu bi potrebovali za to 1h :huh:
biker77 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 A mi lahko kar se da preprosto poveste kako nastavim vzmetenje na original nastavitve oz. nekaj primerno za cestno, začetno polaganje ovinkov? Na uradnem servisu bi potrebovali za to 1h :huh: http://www.sportrider.com/bikes/146_suspen...ngs/index8.html tkole si nastavi pa bo.. pa če ti je slučajno pretrdo mal spustiš kompresijo pa basta..
GT4turb0 Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 GSX-R750 ('00) 8/00 2 lines showing 1 turn out 1 turn out 23mm from top of shock threads to top of spring 1 turn out 1 turn out note: GSX-R750 ('00) 12/00 2 lines showing stiff 1 turn out 28mm from top of shock threads 1 turn out 1 turn out note: set fork tube height to 14mm from top triple clamp, with Metzeler Rennsport tires fitted :huh: Vse dam prvo skrajno levo in potem grem po tem? Kaj je 8/00?
suzuki Objavljeno April 10, 2009 Opozori Objavljeno April 10, 2009 Hola mojster GT4turb0, vse nastavitve so iz najbolj "zategnjenega" proti manj (piše "turns out from full stiff", kajne) 8/00 (in 12/00) pa je številka/letnik revije v kateri je bil test, tko kot piše v glavi tabele SharpNinja 1
Aleš87 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Pozdravljeni! Zanima me kje bi lahko dobil mašino za SUZUKI GSX-R 750 SRAD letnik 1996. Bi mi prosim povedali kateri letniki mašine pašejo gor na ta motor. Hvala za odgovore. Lp, Aleš
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se