Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno
Jure: potem imaš sedaj enako težavo kot jaz-ni moteče, prijetno pa tudi ne.

Sedaj sem v dilemi ali bi menjal ploščice in katere sploh, glede na to da nimava istih zavor se ne morem ravno zanašat na EBC in bi mogoče šel na originalne ter če ne bo ok reklamiral...

Če so pa diski bili pregreti/zviti :cry: Sicer pa bi bilo možno, kot mi je serviser rekel, da se kakšen disk oz. del diska pregreje ter zato trese ob rahlem zaviranju, ob močnejšem pa ne, in da se je to pri teh letnikih pogosto pojavljalo. Prijatelju ki so ploščice uničile diske je ves čas treslo.

Pred obiskom servisa sem še poskusil "postopek ponovnega utekanja", ki sem ga predčasno zaključil, saj se mi je ročka vedno bolj pogrezala. Zavorna tekočina je bila menjana pred kratkim + 2x opravljeno "zračenje", sicer ne vem kakšna zavorna je noter, zavorne cevi so pletene, torej kot izgleda ostanejo le ploščice. Pa ko zaviram mi kar žvižgajo ploščice (malo rabljene, neoriginalne), sedaj trese vedno ob zaviranju, pa ko se popolnoma ustavim spustijo zavore en čuden nizek zvok...

Bi bilo razen/poleg ploščic še kaj drugega za preverit?

Objavljeno
Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je vse normalno, ko pa bremzam pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese :huh:

Motor sem kupil z zamenjanimi neoriginalnimi ploščicami (zgleda da so naredile malo km). Prijatelju so na cbr f-ki, ravno neoriginalne ploščice povzročile močno tresenje ob zaviranju zaradi česar je moral menjati diske.

Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju malo pregrejejo in zato tresejo, ter da se je ta problem pogosto pojavljal pri teh motorjih.

Moram zamenjati ploščice ali je že prepozno? Sicer ne bi ravno menjal ploščic po nepotrebnem... Je imel kdo podobne težave?

Sedaj mi trese pri vseh hitrostih in ne močno.

Pred obiskom servisa sem še poskusil "postopek ponovnega utekanja", ki sem ga predčasno zaključil, saj se mi je ročka vedno bolj pogrezala. Zavorna tekočina je bila menjana pred kratkim + 2x opravljeno "zračenje", sicer ne vem kakšna zavorna je noter, zavorne cevi so pletene. Ko zaviram mi kar žvižgajo ploščice (malo rabljene, neoriginalne), sedaj trese vedno ob zaviranju, pa ko se popolnoma ustavim spustijo zavore en čuden nizek zvok...

Poklical sem še na servis (osebno še nisem utegnil) in mi kar takoj rečejo da moram menjati diske (2x280€) + ploščice (2x70€), ker so diski pregreti :cry: :cry:

Je še kakšna alternativa? Ne poznam nobenega, ki bi montiral neoriginalne na ta zavorni sistem. :(

:worship:

Objavljeno

pripelji se kravi v garažco pa da vidimo/porihtamo kaj se da.

Objavljeno

Sodeč po lokaciji v tvojem profilu bo to težje izvedljivo :(

Kakšen daljinski nasvet?

Objavljeno

Pelji enemu ki se zastopi kaj ti fali, boš pršu najbolj skozi . Mu daš za pijaco pa ti pove....Še zmeraj mej v glavi cene 2x280 pa 2x70....

Objavljeno

Imel sem ga pri enemu moto mehaniku, vulkanizerju + na pooblaščenemu servisu.

Guma menjana, alu naj bi bilo ok (zavrtneno, centirano), vilice servisirane in zavorna tekočina je bila menjana + 2x opravljeno zračenje.

Prva diagnoza je bila da se je del diska bolj segrel na avtocesti in da zato malo trese, ko pa je začelo bolj očitno trest pa (po telefonu, isti servis, drug serviser) da so neoriginalne ploščice pregrele disk in da je potrebno vse menjat :blink:

Prvo je treslo le pri višjih hitrostih, minimalno, sedaj vedno trese (ob zaviranu) in vedno močneje. Tudi po parih močnejših zaviranjih se mi ročica zavore minimalno bolj pogrezne kot prej, ko popolnoma ustavim motor pa občasno spusti votel zvok. Ploščice tudi kar močno žvižgajo sedaj, so neoriginal in sem jih že dobil na motorju, imajo pa malo km.

Uporabnik Jure je podobno težavo OMILIL z menjavo ploščic, a ima popolnoma drugačen zavorni sistem, zato bi želel mnenje kakšnega lastnika GSX-r k1, k2 ipd. s kakšnimi zavornimi ploščicami naj poskusim

oz. kako je z reševanjem teh težav z začasno montažo agresivnih ploščic (enkrat sem nekje na forumu zasledil).

:worship:

Objavljeno

Imam omenjeni motor in me zanima, čemu služi bela lučka z mrežico, ki je na spodnjem delu števca in se vklopi samo, ko dam kontakt. Med vožnjo se ne prižiga nikoli, tudi če ga blokadiram. Hvala za odgovore.

Objavljeno
Imam omenjeni motor in me zanima, čemu služi bela lučka z mrežico, ki je na spodnjem delu števca in se vklopi samo, ko dam kontakt. Med vožnjo se ne prižiga nikoli, tudi če ga blokadiram. Hvala za odgovore.

1. maš temo za ta motor..

2. zato da ti pove kdaj šaltaš-najvišje obrate naštimaš sam..glede na to da se ne prižiga maš funkcijo najbrž izključeno..

Objavljeno

vklopit jo moreš vsakič ko motor zaštartaš će hočeš da dela..

vklopiš jo tako da držiš tisto tipko zraven tako dolgo da ne zasveti, na displayu pa se

prižge strela...

sem pa tud opisal kako se nastavljajo obrati prižiganja.. search pod motocikli>suzuki gsxr 750

Objavljeno

Zelo uporabna informacija tole z lučko...sploh nisem vedel :headbang:

Me pa zanima še nekaj čisto drugega:

- ali ima K4 750 lambda sondo ker js je po hitrem pregledu nisem zasledil

- ali se da nastaviti elektronski vgrig, ker predvidevam da mi motor cuka pri določenih nizkih obratih zaradi nadgradnje s predelanim (skrajšanim) akrapivičem, podobno mi je delalo ko sem zamenjal izpuh na cbr 600f čeprav sem sam nekako sondo stlačil v izpuh

- ali se da krivulja nastaviti tako da bi bilo optimalno izgorevanje (poraba) in navor.

Se priporočam za čimveč uporabnih info.

Sem iskal po forumu in kej uporabnega nikakor ne našel.

Hvala

Objavljeno

Hola mojster theone5,

serijske elektronike ne moreš nastavljati, lahko pa jo zgolfaš in vse te zadeve nastaviš npr s Power Commanderjem :)

pa veliko veselja z Gixxerjem :OK:

Objavljeno
Zelo uporabna informacija tole z lučko...sploh nisem vedel :headbang:

Me pa zanima še nekaj čisto drugega:

- ali ima K4 750 lambda sondo ker js je po hitrem pregledu nisem zasledil

- ali se da nastaviti elektronski vgrig, ker predvidevam da mi motor cuka pri določenih nizkih obratih zaradi nadgradnje s predelanim (skrajšanim) akrapivičem, podobno mi je delalo ko sem zamenjal izpuh na cbr 600f čeprav sem sam nekako sondo stlačil v izpuh

- ali se da krivulja nastaviti tako da bi bilo optimalno izgorevanje (poraba) in navor.

Se priporočam za čimveč uporabnih info.

Sem iskal po forumu in kej uporabnega nikakor ne našel.

Hvala

k4 nima lamda sonde

kot ti je že suzuki povedal..serijske elektronike se ne da "štelat"

osebno mislim da je popolnoma brezveze čačkat po elektroniki če ne loviš stotink po grobniku..

Objavljeno

k4 nima lamda sonde

kot ti je že suzuki povedal..serijske elektronike se ne da "štelat"

osebno mislim da je popolnoma brezveze čačkat po elektroniki če ne loviš stotink po grobniku..

Objavljeno

to mora bit pa kaj drugega..mogoče kje zrak vleče..

dober serviser ti bo znal pomagat..

Objavljeno

Možno. Tudi svečke bi bilo verjetno dobro pogledat čeprav mi je tisti ki mi je motor prodal rekel da so menjane...

Moj osebni mehanik trenutno polno zaseden. Mogoče kdo pozna kako alternativo po možnosti na štajerskem koncu?

Objavljeno

res majster za suzukije je šiler (pesnica pri mariboru) ampak je zelooo drag..

ampak za pregled na oko in kakšen nasvet verjetno nebi nič kasiral

Objavljeno (popravljeno)

Danes na Trgu d.o.o. prevzel ročko za sklopko, so mi naročili iz Louisa :)

Sem nekaj brskal po bike databank, pa sem slučajno našel, da je za moj motor pod resptosten ročka.

Cena: 1,95€ :D Vzel kar v rezervo, če ga slučajno kdaj kam zvrnem. Sicer upam, da ne, ampak nikoli se ne ve :)

post-1190-1239104003_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Za to da cuka v nizkih obratih je lahko kriva tudi slabo napeta ketna ali pa če je že v slabem stanju, prevert se splača :)

Objavljeno

Ma to je pa ja čutit, al motor cuka zarad mašine al zarad česa druzga :) Sicer je res, da je pretegnjeno ketno lahko čutit kot cukanje, samo tu je delovanje mašine kljub temu gladko in se ne da zamenajt za trokiranje.

Objavljeno

A mi lahko kar se da preprosto poveste kako nastavim vzmetenje na original nastavitve oz. nekaj primerno za cestno, začetno polaganje ovinkov?

Na uradnem servisu bi potrebovali za to 1h :huh:

Objavljeno
A mi lahko kar se da preprosto poveste kako nastavim vzmetenje na original nastavitve oz. nekaj primerno za cestno, začetno polaganje ovinkov?

Na uradnem servisu bi potrebovali za to 1h :huh:

http://www.sportrider.com/bikes/146_suspen...ngs/index8.html

tkole si nastavi pa bo..

pa če ti je slučajno pretrdo mal spustiš kompresijo pa basta..

Objavljeno

GSX-R750 ('00) 8/00 2 lines showing 1 turn out 1 turn out 23mm from top of shock threads to top of spring 1 turn out 1 turn out

note:

GSX-R750 ('00) 12/00 2 lines showing stiff 1 turn out 28mm from top of shock threads 1 turn out 1 turn out

note: set fork tube height to 14mm from top triple clamp, with Metzeler Rennsport tires fitted

:huh:

Vse dam prvo skrajno levo in potem grem po tem? Kaj je 8/00?

Objavljeno

Hola mojster GT4turb0,

vse nastavitve so iz najbolj "zategnjenega" proti manj (piše "turns out from full stiff", kajne)

8/00 (in 12/00) pa je številka/letnik revije v kateri je bil test, tko kot piše v glavi tabele :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me kje bi lahko dobil mašino za SUZUKI GSX-R 750 SRAD letnik 1996.

Bi mi prosim povedali kateri letniki mašine pašejo gor na ta motor.

Hvala za odgovore.

Lp, Aleš

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!