Jure Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Čakaj, spredaj imaš preload do konca?? Se pravi nobene črtice ven? Kolk pa se ti posedajo zdej vilce? Jaz imam cca 88kg brez opreme in sem imel pred servisom vilc 5 črtic ven na preloadu in mi je vedno ostajalo cca 10mm lufta spodaj. Ampak imam WP kartuše noter. Letos sem dal pa pretesnit Čarmanu vilice, sem mu dal zraven isto olje kot je bilo (WP), sem moral pa zategnit preload za 2 črtice, da mi ostaja cca 10mm spodaj. Ne vem kako to, mogoče malo drugačna količina olja noter zdej.. No vem da ni primerljivo moje s tvojim, ker imam druge vzmeti.. Ampak pri 83kg do konca našponano? Kaj pa potem tisti, ki jih imajo 100?
m@dness Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 ja.. preload se tako meri samo pri obremenitvi voznika.. tako da bi človek s 100 kilogrami moral zamenjati fedro s tršo.. posedel pa se mi je amortizer skoraj čisto do konca (na marofu) tako da sem še kompresijo malo povečal pak da imam nekaj lufta spredaj..
danci1973 Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Čakaj, spredaj imaš preload do konca?? Se pravi nobene črtice ven? Kolk pa se ti posedajo zdej vilce? Če se prav spomnim, je 'static sag' ene 35mm. Jaz imam cca 88kg brez opreme in sem imel pred servisom vilc 5 črtic ven na preloadu in mi je vedno ostajalo cca 10mm lufta spodaj. Ampak imam WP kartuše noter. Letos sem dal pa pretesnit Čarmanu vilice, sem mu dal zraven isto olje kot je bilo (WP), sem moral pa zategnit preload za 2 črtice, da mi ostaja cca 10mm spodaj. Ne vem kako to, mogoče malo drugačna količina olja noter zdej.. Količina olja, gostota olja, starost olja, starost vzmeti, ... No vem da ni primerljivo moje s tvojim, ker imam druge vzmeti.. Ampak pri 83kg do konca našponano? Kaj pa potem tisti, ki jih imajo 100? Tisti, ki imamo preko 100, imamo tudi preload do konca... Kje si pa staknil WP kartuše? D.
Jure Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Količina olja, gostota olja, starost olja, starost vzmeti, ... WP SAE5,05 - 95mm, to piše na listu iz WPja. Letos sem pa dal pretesnit, sem naročil iz WPja isto olje in semeringe, ter nesel Čarmanu. Ta pa ne vem koliko je noter dal, sem mu dal original list od predelave, kjer so bili vsi podatki gor, tako da bi načeloma moralo bit isto.. Kje si pa staknil WP kartuše? D. Biker77 je peljal uštimat vilce k Haslacherju WP v Avstrijo. Je točno 2 leti od tega, 23.5.2007. Bil je narejen komplet servis pa WP kit noter, vse skupaj je zneslo 360€. Na računu so pa dopisane tudi nastavitve za pisto na njegovo tečo (cca 80kg), ampak je tudi pri meni vse štimalo, do servisa, oz vsaj kar se tiče preloada in posedanja.
danci1973 Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 WP SAE5,05 - 95mm, to piše na listu iz WPja. Letos sem pa dal pretesnit, sem naročil iz WPja isto olje in semeringe, ter nesel Čarmanu. Ta pa ne vem koliko je noter dal, sem mu dal original list od predelave, kjer so bili vsi podatki gor, tako da bi načeloma moralo bit isto.. No, hotel sem reči, da ima M@dness verjetno malo starejše olje, morda vilice še nikoli niso bile servisirane in je lahko tudi nivo olja 'napačen', ... Pri meni se je menjava olja precej poznala. Biker77 je peljal uštimat vilce k Haslacherju WP v Avstrijo. Je točno 2 leti od tega, 23.5.2007. Bil je narejen komplet servis pa WP kit noter, vse skupaj je zneslo 360€. Na računu so pa dopisane tudi nastavitve za pisto na njegovo tečo (cca 80kg), ampak je tudi pri meni vse štimalo, do servisa, oz vsaj kar se tiče preloada in posedanja. 360€ To bi jaz tudi... D.
Jure Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 (popravljeno) Sem se pa prej malo napačno izrazil.. Nimam jaz unih kartuš, ki so na strani za 2k eur, ampak pač športne vzmeti, pa še par zadev jena listu napisanih zraven. Samo vzmeti pridejo pa 116€ Popravljeno Maj 26, 2009. Popravil Jure
simonsi Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Sem se pa prej malo napačno izrazil milo rečeno. poleg fedrov in olja so verjetno še zamenjali podložke na blažilcu in kakšno iglo.
theone5 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 če si tam okrog 70-75 kg pol je ok za težje osebke pa je treba malo "zategnit" Koliko bolj zategnit če imaš cca 85kg? Bi človek pričakoval da težji kot si manj bi "zategoval", vsaj meni se pri vožnji v dvoje motor lepše obnaša. Pa še eno vprašanje z nastavitvijo koliko mm navoja more bit. Bom priložil sliko. Če prav razumem mam js samo 0 mm :S Ka za to zategnit rabim originaln ključ al vela od kolega ko ka ma za bmw al lahko kr s kladivom mal zatolčem tako kot so očitno do zdej z njim delali
Jure Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Pomoje bi mogel precej dolgo mlatit s kladivom, da bi toliko privil vijak, da se bo po navoju rpemaknil za 10mm dol, je potrebnih kar ene par polnih obratov Raje najdi en primen kluč!
David Lešnik Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Pozdravljeni.... Za GSX-R 750 K8 sem nabavil LEovince GP-Pro avspuh, ki se po novem namontira direkt na katalizator, ki zvok zelo zaduši oz. je razlika med zvokom originalnega in novega avspuha skoraj zanemarljiva. Glede na posnetke iz Youtube-a bi se ta avspuh moral oglašati zelo drugače... Kot kaže so zaradi ekologije pri modelih K8 in novejših kar privarili katalizator, česar še pri modelu K7 niso... Na ameriških forumih so se fanjtje zadeve lotili kar z žago ( http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=193288 ), pa me zanima vaše mnenje glede takšnega posega - odrezati katalizator in ponovna nastavitev plinov... možne posledice za agregat itd... Hvala za komentarje in nasvete...
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Pozdravljeni.... Za GSX-R 750 K8 sem nabavil LEovince GP-Pro avspuh, ki se po novem namontira direkt na katalizator, ki zvok zelo zaduši oz. je razlika med zvokom originalnega in novega avspuha skoraj zanemarljiva. Glede na posnetke iz Youtube-a bi se ta avspuh moral oglašati zelo drugače... Kot kaže so zaradi ekologije pri modelih K8 in novejših kar privarili katalizator, česar še pri modelu K7 niso... Na ameriških forumih so se fanjtje zadeve lotili kar z žago ( http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=193288 ), pa me zanima vaše mnenje glede takšnega posega - odrezati katalizator in ponovna nastavitev plinov... možne posledice za agregat itd... Hvala za komentarje in nasvete... Hmmmmm, a ni škoda razrezat original izpuha?? Kaj pa če kupiš komplet Leota, s krivinami? Potem menjaš celoten ispuh, moped se bo tak hudo drl, da bo joj, pa še original ti ostane nepoškodovan...
norc 16 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Pozdravljeni.... Za GSX-R 750 K8 sem nabavil LEovince GP-Pro avspuh, ki se po novem namontira direkt na katalizator, ki zvok zelo zaduši oz. je razlika med zvokom originalnega in novega avspuha skoraj zanemarljiva. Glede na posnetke iz Youtube-a bi se ta avspuh moral oglašati zelo drugače... Kot kaže so zaradi ekologije pri modelih K8 in novejših kar privarili katalizator, česar še pri modelu K7 niso... Na ameriških forumih so se fanjtje zadeve lotili kar z žago ( http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=193288 ), pa me zanima vaše mnenje glede takšnega posega - odrezati katalizator in ponovna nastavitev plinov... možne posledice za agregat itd... Hvala za komentarje in nasvete... jaz sem na k7 spraznil katalizator. video: Plinov ni potrebno na novo nastavljat, edino kaj motor čist malo zgubi na navoru. Kaj ti jaz priporočam odžagaj stran svojega pa direkt cev na LEovince. V skrajnem primeri naredi gor malu dušilec zvoka
biker125 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) ti kr ceu katalizator vstran odrež, plinov ni treba na nov nastavljat, edin kar maš za pazit je da odrežeš cev tam čist zram katalizatorja, da slučajn pol tam ki une lopute ne odrežeš, smo isto mi za akrapoviča naredl Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil biker125
David Lešnik Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 jaz sem na k7 spraznil katalizator. video: Plinov ni potrebno na novo nastavljat, edino kaj motor čist malo zgubi na navoru. Kaj ti jaz priporočam odžagaj stran svojega pa direkt cev na LEovince. V skrajnem primeri naredi gor malu dušilec zvoka Direkt cev na slip-on sem imel v mislih... (glej slike na linku http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=193288 , tukaj je pač youshimura...), fantje na tem forumu pravijo, da motor celo pridobi na moči, saj ga z odstranitvijo katalizatorja "odpreš", vendar se potem 13 strani kregajo o tem ali rabiš powercommander ali ne in ali škoduje agregatu ali ne... zanima me mnenje slovenskih mojstrov glede varnosti za agregat... zaenkrat mislim da nima biti kaj narobe, če so K7 in staerjši modeli ob imeli slip on brez katalizatorja... verjetno pa s tem izgubim tudi garancijo-.... na sliki spodaj primer z izpuhom two brothers če se ne motim... nekaj takega bi naredil z svojim GP PRo Leovince....
Tabo Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 jaz sem na k7 spraznil katalizator. video: Plinov ni potrebno na novo nastavljat, edino kaj motor čist malo zgubi na navoru. Kaj ti jaz priporočam odžagaj stran svojega pa direkt cev na LEovince. V skrajnem primeri naredi gor malu dušilec zvoka Kaj si pa naredu,odpru katalizator in ....? Ker zvok ma res hud za original :evilgrin:
norc 16 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Direkt cev na slip-on sem imel v mislih... (glej slike na linku http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=193288 , tukaj je pač youshimura...), fantje na tem forumu pravijo, da motor celo pridobi na moči, saj ga z odstranitvijo katalizatorja "odpreš", vendar se potem 13 strani kregajo o tem ali rabiš powercommander ali ne in ali škoduje agregatu ali ne... zanima me mnenje slovenskih mojstrov glede varnosti za agregat... zaenkrat mislim da nima biti kaj narobe, če so K7 in staerjši modeli ob imeli slip on brez katalizatorja... verjetno pa s tem izgubim tudi garancijo-.... na sliki spodaj primer z izpuhom two brothers če se ne motim... nekaj takega bi naredil z svojim GP PRo Leovince.... na moči boš pridobil mogoče ampak to neboš opazil na navoru se bo edino malo poznalo(v slabo), ampak še tega neboš vedel ker bo izpuh dajal drugačen občutek.
INFINITI Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Jaz ti definitivno svetujem powercommander po posegu - a ni škoda imeti takšen stroj potem pa se it neke cigo stajl modifikacije? -Če nič drugega si na ebay nabavi krivine od K6 in poveži zadevo, pa ti bo original ostal ko boš dal moped v prodajo.
_N3jC_ Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 ti kr ceu katalizator vstran odrež, plinov ni treba na nov nastavljat, edin kar maš za pazit je da odrežeš cev tam čist zram katalizatorja, da slučajn pol tam ki une lopute ne odrežeš, smo isto mi za akrapoviča naredl če zamenaš auspuh, morajo tiste lopute itak stran Kaj si pa naredu,odpru katalizator in ....? Ker zvok ma res hud za original :evilgrin: sej suzukiji majo usi iz original aupuhi dobr zvok... evo še moj brez vseh predelav
norc 16 Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 jaz vem za ene krivine od starejšega modela. več na PM
GT4turb0 Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 Ko je moj k2 hladen, se v cca. prvi minuti delovanja sliši kot da bi tolki ventili, ima 37000km, nikoli kontrolirani ventili. Je to zelo narobe ali lahko počakam na servis oz. pustim tako kot je?
EAST Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 Ko je moj k2 hladen, se v cca. prvi minuti delovanja sliši kot da bi tolki ventili, ima 37000km, nikoli kontrolirani ventili. Je to zelo narobe ali lahko počakam na servis oz. pustim tako kot je? Pri 37000 kilometrih je milo rečeno skrajni čas za nastavitev ventilov.
Jure Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 (popravljeno) Skrani čas za kontrolo, ma za nastavitev pa zagotovo ni nujno, videl (in seveda šraufal) že kar nekaj motorjev, pri katerih so bili pri 37k ali še več km ventili lepo v specifikacijah, kot iz fabrke Lahko pa da šponar počasi izdihuje.. Popravljeno Junij 14, 2009. Popravil Jure
EAST Objavljeno Junij 14, 2009 Opozori Objavljeno Junij 14, 2009 Skrani čas za kontrolo, ma za nastavitev pa zagotovo ni nujno, videl (in seveda šraufal) že kar nekaj motorjev, pri katerih so bili pri 37k ali še več km ventili lepo v specifikacijah, kot iz fabrke Lahko pa da šponar počasi izdihuje.. Se strinjam glede drugega odstavka, sicer pa 750ccm cestak ki je bil vožen ss motorju primerno in pri omenjenih kilometrih je po mojem mnenju glede ventilov prej izjema kot pravilo. (saj ne, da bi bili "popolnoma razštelani", ampak odstopanja so pa)
sesir Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 Lahko pa da šponar počasi izdihuje.. Verjetno se tak šponar sliši,pa on ne loči zvok Sicer ne vem kak je z K2 ampak na SRAD so bli ti šponarji kar problem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se