Guest VisualID Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 Tema za Suzuki GSX-R 750 je tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=3885&pid=1728692&st=705&#entry1728692 Ne brezveze začenjat nove teme, ker boš samo moderatorje razjezil, ta bo pa zbrisana. Naslednjič pa raje uporabi iskalnik preden začenjaš novo temo. Drugače pa pozdravljen na motosvetu in dosti varnih kilometrov! casper7 in suzuki 2
trojan69 Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 na suzukiju gsxr 750 K8 sem zamenjal izpuh z akrapotam slip on(not street legal) in pa sportni filter, sedaj pa se pojavi tezava: iz izpuha nenormalno poka in se bliska, (sej za akcijo preg gostilno je to kul, za voznjo pa pac ni--postane motece)poka skoraj vedno ko spustim gas med obrati 2k-5k. pa tudi motor do nekje 5k obratov je totalno mrtev, ko bi mel neko ''turbo luknjo.'' ko pa to presezes se pa motorju dobesedno trga (no kolikor se pac lahko 750ccm motorju). sedaj nevem a bi bilo treba montirati nazaja exap ventil ali bi power comander resil tezavo. tko nekako zgleda brez da bi karkoli ugasu motor umes http://www.mojvideo....3e89666e089acfb Pomoje bo treba nastavt vbrizg (power commander al pa original kej zrihtat-se na na ajnšpric lih ne spoznam tako da...) pokanje iz izpuha se dostkrat pojavi, ko je prerevna mešanica bencina in zraka. Si slučajn kej filtre za zrak menjal? Pomoje najbolš da pokličeš na kak servis pa mal povprašaš.
k0ci Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 razumem da poka ko spustiš gas (zaradi odstranjenega katalizatorja), ampak da takole strelja ko počasi navijaš gas pa ziher ni v redu
pocesnkII Objavljeno April 10, 2010 Opozori Objavljeno April 10, 2010 se en uprasanje ali bi slo ce bi dal na K6 power comander od K9 oz PC V namesto PC III bi delovalo, ze kdo probu?
Senna Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Pred parimi dnevi sem nabavil gsxr 750,let.2004,pa sem učer delal servis in človek ne more verjeti Olje črno kot pri dizlu,svečke fuč,zračni filter pa zabit u amen :wacko: :angry: Potem pa reče da ni treba servisa delat,ker ima "šele" 8000km za sabo Enih res ne razumem :angry:
danci1973 Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Ima slučajno kdo kakšno vodno črpalko ali vsaj zunanji del (pokrov) za GSX-R750 K4/K5 viška? Kolikor sem uspel ugotovit, naj bi enako črpalko imeli tudi GSX-R600 tega letnika in pa GSXR-750 K0... D.
David Lešnik Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 (popravljeno) Kdo ima izkušnje z PCIII na GSX-R 750k8? Verjamem, da je najboljše nastaviti mapo posebej za vsak motor, zanimam pa me predlog oz. katero mapo uporabiti za Leovince Slip On - Gp Pro + odstranjen katalizator. (dokler ne bo dovolj denarja za custom maping) Hvala za pomoč... Popravljeno April 22, 2010. Popravil David Lešnik
pocesnkII Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 ena zadeva za struckote http://wotid.com/gsxr/files/SATRE.pdf tole je zadeva da racunalnik misli da ima v 6 prestavi in posledicno temu primerno daje moč (se pravi da je stalno na 100% v vseh prestavah) zdej pa mene zanima (nisem nek divjak) kako bi zadevo preuredil da sploh nebi vedu v kateri prestavi ima da bi se tudi v 6. zavrtu do blokade in posledicno preko magicnih 299kmH bi bilo mogoce bolje ce bi dal upor kot da ima v 5 prestavi?
Jure Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 A ni fora 299 sam to, da števc tolk pokaže? Pr mojmu sicer še nisem probal tolk it, ampak kolikor sem gledal clipe po Youtubu se pri 299 števec ustavi, obrati pa še vedno rastejo in posledično tudi hitrost. Če imaš take prenose, da je 6. prestava dovolj močna, da se zvrti, pomoje ni problem do blokade prit v 6. Ne verjamem, da bi elektronika blokirala to. hilton in suzuki 1 1
pocesnkII Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 (popravljeno) sam sem mel predhodno cbr1000rr pa obratomer pri 299 ni in ni hotu napredovati ceprav bi lahko (klanec) zdej suzukija se nisem probu ampak tale posnetek se mi mal zdi zanimiv 307kmH na stevcu??? kaj mislite Popravljeno April 28, 2010. Popravil pocesnkII
DINAMIK Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 Enkrat sem jst lani poskusil kako to meni kaže....,nekje v Italiji čist prazna avtocesta...,če sem prav videl mi je pokazalo 308kmh vse original
RHonda Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 K4 je uradno 273 km/h. A to komu ni dovolj? Tak da 300+ ne verjamem glih. Celo 1000ka ma 'samo' 288. Meni pa so skoraj vsi motorji kazali premalo. Vsi original prenosi, obrati do rdečega in je kazalo manj. Sem peljal enkrat 260kmh po števcu (Ajdovščina-NG, do blokade), uradni podatek je bil pa 265. Tako da odstopanja pri števcih SO. carmagedon 1
Senna Objavljeno April 29, 2010 Opozori Objavljeno April 29, 2010 A se da pri k4 zamenjati samo šipca pri prvi luči,a je treba komplet luč. hvala
danci1973 Objavljeno April 29, 2010 Opozori Objavljeno April 29, 2010 (popravljeno) ena zadeva za struckote http://wotid.com/gsxr/files/SATRE.pdf tole je zadeva da racunalnik misli da ima v 6 prestavi in posledicno temu primerno daje moč (se pravi da je stalno na 100% v vseh prestavah) zdej pa mene zanima (nisem nek divjak) kako bi zadevo preuredil da sploh nebi vedu v kateri prestavi ima da bi se tudi v 6. zavrtu do blokade in posledicno preko magicnih 299kmH bi bilo mogoce bolje ce bi dal upor kot da ima v 5 prestavi? Omejitev moči je narejena z zmanjšanjem predvžiga in obstaja samo v prvih treh prestavah. Poleg tega zamik predvžiga ni aktiven pri polno odprtem gasu. Kolikor vem, imajo omejitev hitrosti v 6. prestavi samo GSX-R1000. In kot v tem dokumentu piše, daš namesto 15k upora 6,8k, da računalnik misli, da je v 5. prestavi, v kateri že daje 100% moč, a nima omejitve hitrosti. sam sem mel predhodno cbr1000rr pa obratomer pri 299 ni in ni hotu napredovati ceprav bi lahko (klanec) zdej suzukija se nisem probu ampak tale posnetek se mi mal zdi zanimiv 307kmH na stevcu??? kaj mislite Če upoštevaš, da števec kaže cca. 9-10% preveč, je to cca. 280km/h, kar je ob ustreznih pogojih (pravi veter, ...) dokaj realno. Meni pa so skoraj vsi motorji kazali premalo. Vsi original prenosi, obrati do rdečega in je kazalo manj. Sem peljal enkrat 260kmh po števcu (Ajdovščina-NG, do blokade), uradni podatek je bil pa 265. Tako da odstopanja pri števcih SO. Seveda so, a praktično vsi kažejo več od realne hitrosti (razlika se veča s krajšanjem prenosov in z obrabljenostjo gum). A se da pri k4 zamenjati samo šipca pri prvi luči,a je treba komplet luč. hvala Zamenjat se da, le kupit kot rezervni del se ne da... D. Popravljeno April 29, 2010. Popravil danci1973 Senna 1
Senna Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Eno uprašanje. Pred kratkim sem nabavil k4,in ko je mrzel,dela tk tk tk,v zgornjem delu mašine in to cca minuto,dokler se malo ne segreje.Zvok ni zelo glasen,tko da imam občutek,da je nekaj z ventili,upam? Ko je pa segret,deluje normalno. Olje je pa tudi ravno zamenjano.
Stayerc Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Eno uprašanje. Pred kratkim sem nabavil k4,in ko je mrzel,dela tk tk tk,v zgornjem delu mašine in to cca minuto,dokler se malo ne segreje.Zvok ni zelo glasen,tko da imam občutek,da je nekaj z ventili,upam? Ko je pa segret,deluje normalno. Olje je pa tudi ravno zamenjano. Najverjetneje napenjalec verige v masini. Isto je meni delalo na K4, sicer na 600. Za napenjalec in tesnilo sem dal malo manj kot 100€. Lp, S. Senna 1
Senna Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Najverjetneje napenjalec verige v masini. Isto je meni delalo na K4, sicer na 600. Za napenjalec in tesnilo sem dal malo manj kot 100€. Lp, S. Ja,sej na to sem tudi pomislil,ker,če bi bili ležaji hin,bi skos ropotalo.Zdej sem pa najdu eno mašino z čisto malo km in soliden denar in,če bi bilo kaj več,se splača kar zamenjati,par urc dela :yes:
m@dness Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 napenjalec je res serijski problem teh motorjev.. se ne zateguje kot bi se moral
MetodT Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Pozdravljeni, mogoce kdo ve kje/kako onemogocim stikalo za tacko. Se pravi, da sem odstranil tacko za naslon motorja in sedaj je stikalo, ki preverja v kaksni poziciji je tacka stalno vklopljeno s cimer se motor seveda noce premakniti(ko dam v prestavo). Motor je pa Suzuki 750 K2 Hvala in LP
pocesnkII Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 izklopi konektro ki je na stikalu iz katera moli tak stiftek, na njega se nasloni oz ga premakne tacka ko jo pospavis. konektor samo prebrikaj in je to to, ali pa pusti odklopljenega. nevem kako ma 0,1 pozicijo narejo (ali gleda ko je izklpolpjen ali uklopljen.)
Jure Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 (popravljeno) Kolikor jaz vem, motor laufa takrat, ko stikalo sklene krog, torej ima stik. Če ne misliš tačke več uporabljat, lahko stikalo enostavno odščipneš stran, povežeš obe žici med seboj in bo motor mislil, da je tačka skozi pospravljena. Popravljeno Maj 10, 2010. Popravil Jure
pocesnkII Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 spet ena okol elektronike zmontiru power commander, zraven pa ste mi ustala dva 4 pinska konektorcka katera imata samo en upor cez dva pina nalotan. en naj bi bol O2 emilator. zdej na uč sta enaka le da je en črn en bel in oba sta zenskega prikljucka le da ima en mal drugace za zataknt ko kontorja skup prideta. a je mogoce da so mi poslali pac enega viska glede na to da npr niso vedl kaksen prikljucek mam na O2 senzorju, ali pa moram oba ponucat, in gre drugi nekam drugam. KAM? zdej ce sm prov precekiru tuje forume je O2 senzor prakticno sonda. namesto nje prikljucim ta konektorcek z uporom (tistega ki pase izmed unih dveh) in to je to. potem lahko sondo odstranim, ker prakticno ni nikamor vec prikljucena. A SM CIST FALIL SENZOR? ker mal se mi cudno zdi da bi sondo odklaplju.
David Lešnik Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 spet ena okol elektronike zmontiru power commander, zraven pa ste mi ustala dva 4 pinska konektorcka katera imata samo en upor cez dva pina nalotan. en naj bi bol O2 emilator. zdej na uč sta enaka le da je en črn en bel in oba sta zenskega prikljucka le da ima en mal drugace za zataknt ko kontorja skup prideta. a je mogoce da so mi poslali pac enega viska glede na to da npr niso vedl kaksen prikljucek mam na O2 senzorju, ali pa moram oba ponucat, in gre drugi nekam drugam. KAM? zdej ce sm prov precekiru tuje forume je O2 senzor prakticno sonda. namesto nje prikljucim ta konektorcek z uporom (tistega ki pase izmed unih dveh) in to je to. potem lahko sondo odstranim, ker prakticno ni nikamor vec prikljucena. A SM CIST FALIL SENZOR? ker mal se mi cudno zdi da bi sondo odklaplju. Odklopi sondo (mislim da je pod sedežem, oz. sledi kablom od sonde navzgor) in vstavi ta konektor z upornikom, pa je konec... V koliko upornika ne vklopiš ti bo svetila FI lučka... LP,
pocesnkII Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Odklopi sondo (mislim da je pod sedežem, oz. sledi kablom od sonde navzgor) in vstavi ta konektor z upornikom, pa je konec... V koliko upornika ne vklopiš ti bo svetila FI lučka... LP, ok tenks
MetodT Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 izklopi konektro ki je na stikalu iz katera moli tak stiftek, na njega se nasloni oz ga premakne tacka ko jo pospavis. konektor samo prebrikaj in je to to, ali pa pusti odklopljenega. nevem kako ma 0,1 pozicijo narejo (ali gleda ko je izklpolpjen ali uklopljen.) Kolikor jaz vem, motor laufa takrat, ko stikalo sklene krog, torej ima stik. Če ne misliš tačke več uporabljat, lahko stikalo enostavno odščipneš stran, povežeš obe žici med seboj in bo motor mislil, da je tačka skozi pospravljena. Hvala obema za odgovor. Ko je tačka spuščena je prekinjen tokokrog(0 pozicija). Tako da sem pod tankom našel konektor na katerem sem naredil prevezavo (sklenil žice). Sedaj je problem rešen. Hvala in LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se