nagajiček Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 verjetno bi crkno ko bi dal gas sem probal brez filtra em meni ne crken samo sekundo kasneje cukne motor pa potem isto vleče.. v bistvu ni sprememb
_OKI_ Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 sem probal brez filtra em meni ne crken samo sekundo kasneje cukne motor pa potem isto vleče.. v bistvu ni sprememb spremembe boš opazil ko se boš malo peljal okrog. Skuter ti bo zadušilo malo ko boš ga zategno. Pa še segreval oz. pregreval se ti bo, ker bo preveč zraka vleklo. Tak kot je mislim da pinjas al roost napisal, da mora met 2t motor nekoliko viška bencina, ker je izgorevanje bencina v cilindru velik dejavnik ohlajevanja motora
mc m Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 mam eno mejhno tezavico- sedež se mi sploh ne zapera do konca, ampk ga kr par cm vn gleda oz. se vid skor not pod zic :unsure: zdej pa ne vem kako bi sploh popravu to :? any idea :hmm:
..::NRG::.. Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 mam eno mejhno tezavico- sedež se mi sploh ne zapera do konca, ampk ga kr par cm vn gleda oz. se vid skor not pod zic :unsure: zdej pa ne vem kako bi sploh popravu to :? any idea :hmm: Ja mal se da pomagat. Un železn zatiček čimbolj pritisni gor, pomagaj si z gretjem, nato pa sam zali z tekočo plastiko in je problem rešen.
slovenc46 Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 med avspuh das melo podložko za tist cajt pa je pa ti bo motor sou 40 :yea2: to sm jst naredu
micho Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 kaj menite o nrg mc3 db(zračno hlajen)?????
WacKer Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 (popravljeno) Men se ne zdi kj prevec v redu ker je AC (se zlo rd pregreva :xx: ) Popravljeno Junij 1, 2004. Popravil WacKer
denZ Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 AC.......če boš se kaj bol v tuning spustil boš moral met turbino kot ma _OKI_ :D
micho Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 po enistrani je za tunig vreji ker so poceni deli :D vreji pa ni da se greje :( . ko maš tako turbino kot ma ki pa lipnik se kaj majn greje???
WacKer Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 po enistrani je za tunig vreji ker so poceni deli :D vreji pa ni da se greje :( . ko maš tako turbino kot ma ki pa lipnik se kaj majn greje??? Pomojm je mal bols z uno "turbino" sam raj das mal vec $$ za LC pa se ti nau pregrevu :yea2:
denZ Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 nekaj dnarja daš zraven ja in pol nimaš problemov z pregrevanjem...
Frenkie Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 Keri nrg pa vam je najlepši mc2 , mc3 , extreme :hmm:
Frenkie Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 daj tisti ki imate nrg-ja napišite kakšna je razlika med mc3 mc2 , extrem :hmm: Jas jih vsaj nisem opazo
Ciko Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 mc3 ma obratomer, mc2 mislim da nima, takšne razlike so, drugače pa nevem kaj bi še blo, extreme ma neke posebne barve ne itd :)
..::NRG::.. Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 Mc2 ma manjše plastike na lučeh, zadn spojler Mc3 ma drugačne žmigovce(sprednje), štop lampo pod spojlarjem, drugačna mreža spredi,obratomer... Hehe bistvo je pa isto :afro1:
Frenkie Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 Keri izpuhi pa najbolj pašejo na mc2 extrem ?
Maniak Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 (popravljeno) najbolj pomoje tisti ki so narejeni zanj in za podobne verzije... če si pa mislil po izgledu...pa pomoje kaki s 2 dušilcema :) če si pa mislu po zmogljivosti, pa kaki gianelli al pa roost :) Popravljeno Junij 12, 2004. Popravil Maniak
Ciko Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 eh, za orginal 50ko zx po testih ne :) tak ko na skoro vse orginal 50ke
Frenkie Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 :hmm: :yea2: veš za kako stran ko si lahko ogledaš vse izpuhe ..
..::NRG::.. Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 V mojem primeru je originalni avspush boljši od zx-a :xx: (moj je že serijsko brez blokad)
Ciko Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 ja, to je problem pri športnih auspuhih pa orginal mašinah da je problem nastavit, pa nrg je ql tak samo odblokiran ja, bi kakega športnega težko tak nastavo :) vem iz iskušn, ma bratranec nrg mc3 črnega odblokiranega pa gre ko šus, pospeški pa hitrost tui 1a z v bistvu nič vlaganj B)
_OKI_ Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 V mojem primeru je originalni avspush boljši od zx-a :xx: (moj je že serijsko brez blokad) Ko teče pogovor o ZX-u, nobeden verjetno ne pomisli na še zablokiranega :wacko:
Frenkie Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 alo ..::NRG::.. mas kako sliko od svojega skutera
Ciko Objavljeno Junij 12, 2004 Opozori Objavljeno Junij 12, 2004 aja, ja jaz sem valda mislo odblokiranega zxa ja :) to se mi zdi samoumevno da odblokiranega se misli ne :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se