Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
--zakaj lastniki ALF v petek komaj čakajo ,da bo ponedeljek????

--zato ,da jo peljejo na servis!!!!!

:topic: mal za šalo mal zares!!!

to je zelo, zelo veljalo predvsem za alfe, ki so na svet prihajale kakšno desetletje nazaj in še več...tanovi jtd motorji so zelo pohvaljeni, med drugim isto tehnologijo uporablja tudi opel in lansko leto je bil 1,3 cdti iz corse/astre/merive oz 1,3 jtd iz puntota izbran za motor leta...verjemi, da ne kar tako...

alfe/fiati/lancie letnika 2000+ so precej boljši in še boljši postajajo... :naughty:

čeprav js mam še vedno predsodek pred italijani, verjetno podzavestno...zaradi njihovega slovesa...novega italijana ni problema, pred starimi sem pa skeptičen...verjetno neuporavičeno

trenutno tud sam gledam za avtom nekje srednjega razreda in med drugim sem oko vrgel tudi na alfo 147...

@T:

avtomobilizem.com - forum sicer ni nevemkaj uporaben, ker je prekleto zasmeten, poleg tega maš gor "strokovnjakov", ki ti svetujejo glih en ku*ac, vendar, če naletiš na pravega (v mislih imam predvsem lastnika oz. pazi! več lastnikov dotičnega modela), ti zna dobro svetovat. če se pa slučajno registriraš gor, pa kar novo temo odpri, ker drugače zgleda, da te sploh ne šmirglajo, čeprav je že po 100 enakih tem... :whistle:

Drugače pa vso srečo pri nakupu in veliko varnih in srečnih km :OK:

Objavljeno

Evo, zdele se mi da pisat pa bom mal povedal kaj je blo kdaj narobe z mojo. Alfa 156 1,9 jtd m-jet

Na zacetku je blo mal srajna, ker je crkovala turbina. ker se malo spoznam na motorje, sem na servisu povedal svojo diagnozo in po temeljitem pregledu so ugotovili, da sem imel prav. Slo je namrec za slabo gorivo (afera z umazanim dizlom par let nazaj). Po pucanju celotnega naftovoda (na sreco je bila se v garanciji, kupil sem jo namrec rabljeno z 60.000 km) je vse okej, pa se obcutno bolj potegne.

Druga zadeva je pa lucka za airbag, ki se prizge vsake toliko. Stvar je v tem, da ima kontakt na sedezu dokaj slab in ce sedez premikas med voznjo, da lahko zamaknes in potem javi napako. Nc groznega, ampak rahlo zoprno.

Vse ostalo je pa super. Potegne k tavelka, na avtocesti je v vrhu voznosti, hitrosti so zelo hitro (pre)visoke. Pa se nekaj: vse Alfe so znane po tem, da se v ovinku drzijo k prilimane. Cista resnica. Ce ti uspe 156-ko spravit iz ovinka, potem si res sam kriv in si full pretiraval. Je pa rajdni krog vseh Alf tovornjaski.

Koncna sodba:

Vozil sem vecino alf, ki so na sedanjem trdu, doma imamo tudi

166 2,5 avtomatik (udobje na visku, lepotica, poraba za ubit, zvok je pa NOR)

147 1,6 (rahlo glasna za bencinca, majhna poraba, potegne k norc, drzi se ceste hujs k 156)

stric je imel staro 33 (super avtek, za svoj letnik je vlekla k zmesana, placa za noge med pedali je premalo za normalne tace, rada se je pregrevala)

prejsnji avto od moje punce je bila 145 1,4 twin spark( prijazen avtek, srednja poraba, v dezju rahlo cuden obcutek, ampak verjetno zaradi gum),...

vozil sem tudi 159 bencinsko in dizla in Brero, pa tudi Spiderja (sredinska konzola mi ni ravno vsec, ampak nekaj mora bit cudno)

156 ka mi je najljubsa od vseh (mogoce je konkurent le 166, sam absolutno prevec porabi (15l/100km))

ce bi mel denar, bi imel 156 GTA SW (vzdrzevanje je drago k kuri gume in ima preveliko porabo).

Objavljeno

vsi ste tolk pametni, noben ni pa še poveda, da je za volanom zlo mau placa za človeka, ki je nadpovprečno visok in nadpovprečno zajeten ... pa še kaj bi se najdl s področja ergonomije.

Objavljeno

za take zadeve mamo itak vsemogočnega nikoli pozabljivega in nezmotljivega SiR-a

:slap:

Objavljeno

Alfa je kralica odstavnih pasov! :whistle:

Prevec crkujejo.

Objavljeno (popravljeno)
Alfa je kralica odstavnih pasov! :whistle:

Prevec crkujejo.

malo po argumentiraj :hmm: ajaaa, to ti je povedal kolegov prijatelj, njemu pa od bratranca 3 prijatelj.... :friend1: sem si mislu :lol1:

Popravljeno . Popravil Vojč
Objavljeno
malo po argumentiraj :hmm: ajaaa, to ti je povedal kolegov prijatelj, njemu pa od bratranca 3 prijatelj.... :friend1: sem si mislu :lol1:

hehe... kr tolazi se s taksnimi izjavami. :whistle:

Objavljeno
hehe... kr tolazi se s taksnimi izjavami. :whistle:

če nimaš nič pametnega povedati, potem bodi rajši tiho :devil: pa to ne pomeni, da ne smeš nič čez Alfe govorit, samo potem tudi povej, kako in kaj :yes:

Zaradi takih objav, kot je tvoja, postanejo teme zasmetene :(

Objavljeno

Glede Alf lahk sam to povem kok moj sosed služ na njih!!Kup jo za 200k mal porihta pa proda za 600k :whistle:

Objavljeno
Alfa je kralica odstavnih pasov! :whistle:

Prevec crkujejo.

maš prow. po 14letih in blizu 200k mi je bremz lajtnga počla.

bemti, pa še takrat nisem ostal na cest.

Objavljeno (popravljeno)
maš prow. po 14letih in blizu 200k mi je bremz lajtnga počla.

bemti, pa še takrat nisem ostal na cest.

... pozabu si povedat, da si mogu veliko delov zamenjat na rednih srevisih. :whistle:

Popravljeno . Popravil border
Objavljeno
... pozabu si povedat, da si mogu veliko delov zamenjat na rednih srevisih. :whistle:

ja :naughty: ,oljni filter,olje,zavorne ploščice, jtd :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

No, sej je vseeno.

Kupil sem jo :naughty:

156 1.9JTD 2003 Črna :wub:

Kaj nej rečem, upam da bo delalo brez problemov (večjih)

Itak mam 3 mesce garancije...

Objavljeno
No, sej je vseeno.

Kupil sem jo :naughty:

156 1.9JTD 2003 Črna :wub:

Kaj nej rečem, upam da bo delalo brez problemov (večjih)

Itak mam 3 mesce garancije...

naj ti samo lepo služi B) pa kakšno slikco bi blo fajn videt :)

Objavljeno

Kako pa so kaj noter te alfe? izolacija mislim, je tiho al je glasno

Objavljeno

Sam na hitro posneta ena slikca :rolleyes:

Pelje se zelo dobro, notr je tiha.

Glede Alf lahk sam to povem kok moj sosed služ na njih!!Kup jo za 200k mal porihta pa proda za 600k :whistle:

Sam to zdej ne vem, a to pove kej o Alfah al o tvojem sosedu :naughty:

post-2720-1182497028_thumb.jpg

Objavljeno
hehe... kr tolazi se s taksnimi izjavami. :whistle:

kaj le ti imas za 1 avto ?

Objavljeno

LOL... teb sm mogu pa fejst na žul stopit, da mi privatna sporocila posiljas. :slap: Pisi raj kaki punci, sj jih je dosti na forumu... :devil:

kaj le ti imas za 1 avto ?

Jaz vozim BMW serija 3. Drgac sm jih pa v svojem lajfu menjal vec ko ti gat, tak da na napacnega si se spravu. :yea1:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

da malo obudim neaktivno temo.... po novem si lastnik AR 156 1.9 jtd letnik 2001....zaenkrat se mi zdi avto super(par 100km :P )....me pa zanima ce ma mogoc kdo kake navadne feltne viska 15"...lahko tudi lite,samo da niso predrage :P

Objavljeno

:naughty: nisem vedel da je tudi ta tema tle gor sem lastnik alfe 156 2.4 jtd to je cestna formula :worship: :yea1:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
No, sej je vseeno.

Kupil sem jo :naughty:

156 1.9JTD 2003 Črna :wub:

Kaj nej rečem, upam da bo delalo brez problemov (večjih)

Itak mam 3 mesce garancije...

No, zdej ma ze 20.000 km več kot jih je imela.

Z Alfo sem noro zadovoljen, pelje se odlično, agregat je dovolj močan, porabo mi kaze 5.3 realno pa je 5.7.(računano)

Stroškov sem imel sicer kar nekaj (veliki servis, diski) vendar je bilo vse pričakovano.

Diskov sicer ni bilo nujno menjat, sam ker sem veliko v avtu...

Nepredvideni stroški so bili menjava sprednih rok in stabilizatorja(butnl robnik) :krneki:

Aja pa enkrat sem šel med Jagre sam sem imel zavarovano :OK:

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

Pozdravljeni,

Vozim črno Alfa Romeo 156 2.4 Multijet JTD (2004), vsa oprema, usnje, gretje sedezev, navigacija, stresno okno, celoten el. paket, ima 175KM, 400 navora, prevozenih 149.000+ km in stroj deluje kot NOV.

Voznja je super varna, avto ubogljiv, pospeski brutalni, zavore delajo NORO,

-poraba 6.5 do 8 (mesto)

-sluzbena pot npr v Milano (nonstop 130km/h) 4.4 / 100km

Mit o kvarjenju je vse prej kot preteklost. Normalno je da se okvare še dogajajo, a v močno močno manjšem obsegu kot v preteklih letih.

V 3 letih kolikor je avto star je bila na mojo odlocitev menjana le sklopka (cca 380eur z uradnim delom), in sicer pri 144.000 km, saj je postala ze precej trda in pred enim tednom prednji stabilizator ki se je unicil zaradi vseh lukenj na slabih cestah po SLO in Italiji (98 eur).

Razvidno je bilo stroskov minimalno, po dolocenih km je pa normalno da se najbolj mehanski deli potrosijo.

Olja od zadnje menjave poleti Aug ni spilo niti ene crtice na digitalnem merilniku ki ima 6 crtic, tako da sem tudi z tem zelo zadovoljen. Sicer je pa tale 2.4 Multijet potrjeno eden izmed najboljsih motorjev v razredu poleg BMWjevih, Audijevih ter Mercedesovih motorjev seveda. To tudi ni čudno saj je ta motor kompletno izdelan v Nemčiji v eni najmodernejših diesel tovarn v EU ki jo je zgradil General Motor. Fiatovo intelektualno znanje je materializirano s pomocjo nemške natancnosti in zato je produkt skoraj brez okvar. Multijet serijski motorji obstajajo v razlicnih prostorninah, od mislim da 1.3 naprej, slednji so delani na Poljskem in so uporabljeni pod razlicnimi imeni v Alfah, Fiatih, Oplih, Mitsubishi-jih itd.. Multijet 1.9 ter 2.4 so pa delani v Nemčiji ter so rezervirani le za Alfa Romeo, Lancia in nove Saab-e.

Alfa Romeo niti ne dela vec svojih lastnih bencinskih motorjev, od leta 2005 naprej. Kaj naredijo je da kupujejo najnovejse motorne bloke od General Motorja ki jih delajo v Australiji ter jih nato v Italiji razstavijo ter dodelajo na sportno raven. Osnovni motorji so enaki v najnovejsih Alfa Romeo, Saab, Pontiac v US, Opel itd... Vsako podjetje si le prilagodi svojemu avtu primerne lastnosti...

Fiat ima tudi patent 6 stopenjskega menjalnika, ki ga ponovno izdeluje GM v Nemčiji in so enaki v taboljsih Oplih, Alfah, Lanciah itd..

Prosim nehajte primerjati BMW z Alfo, ker ne gre! BMW je najmanj 10x vecje podjetje od Alfa Romeo po prodanih avtomobilih, denarju itd itd. Primerjamo lahko le model z modelom, npr comercialna 159 z komercialno 3jko, pustimo M serijo in GTA.

2005 je bilo za Alfo tudi prestopno leto saj je k njim prisel CEO (bivsi direktor BMW in Rolls Roys) Karl-Heinz Kalbfell, nemec. Naredili so nov plan, in sicer sinergijo dveh podjetij, Maseratija in Alfa Romeo z namenom da bosta cez cas (cca 5 let) res lahko nudila kar lahko nudi danes npr BMW. BMW ima veliko serij in to je tudi plan sinergije Maseratija in Alfe, razširiti spekter ponujanih avtomobilov, in sicer od high end (Maserati Quatroporte do Puntota ali pač kaj je najcenejsi avto pri Fiatu) zaenkrat manjka vmes veliko moznih modelov, po kvaliteti in po ceni.

Na kratko, tehnologija in quality control se je pri Fiatu ter Alfah VELIKO izboljšal, tudi zaradi delov narejenih v Nemčiji. 2009 so napovedali novo Alfo npr, 169, ki bo imela podvozje in motor od Maseratija, torej od Ferrarija, in takemu avtu ne bo smelo crkovati kr nekaj, in tega se brez skrbi zavedajo...

Alfa ima svojo pot, BMW ima svojo, nevem zakaj se toliko zalite drug drugega, ce ste popolnoma zadovoljni s svojim avtom, naj je to BMW ali Alfa potem ne morete zalit drugega ce ga ne poznate, tako da oba podjetja bosta izdelovala vrhunska vozila če je Alfistom ali BMWjcem to vsec ali ne.

LP

Tomi

Objavljeno
Alfa ima svojo pot, BMW ima svojo, nevem zakaj se toliko zalite drug drugega, ce ste popolnoma zadovoljni s svojim avtom, naj je to BMW ali Alfa potem ne morete zalit drugega ce ga ne poznate, tako da oba podjetja bosta izdelovala vrhunska vozila če je Alfistom ali BMWjcem to vsec ali ne.

:worship: :worship:

:beer2:

Lepo in pošteno napisano...

Objavljeno

... še moje mnenje, kar se 156 ke tiče...zadeva se predvsem ODLIČNO, RES ODLIČNO pelje...

...in tu se zgodba o Alfini kvaliteti po mojih izkušnjah zaključi...

... da pri 144000 km menjaš kuplungo in nato še stabilizator je v današnjih časih s kvaliteto teh delov nekaj narobe...

...najboljši diesel v tem rangu iz leta 2005 je po mojih podatkih HONDIN 2,2 CTDI ( in ne BMW, VW, GM....) - mednarodna nagrada...

....armaturka v 156 je na pogled odlična, a šlampasto sestavljena...

...pri 1.6 in 1.8 bencinarju je bil pri meni dobro znanem primeru servis na vsakih 100000 res ubijalski...kot da so zamenjal pol mašine...(230 - 250 KSIT)

...da ne govorimo o kvaliteti storitve - enkrat su pozabli nalit nazaj hladilno tekočino!!!... ugotovljeno šele naslednji dan!!!

...po 200000 km se je začel obup in kalvarija... avto dvakrat crknil na avtocesti... eneparkrat na obisku - pač ni vžgal...potem je počla volanska letev, ki je bla tako draga, da se je hvalabogu našla rabljna v ITA...

... bolj, ko je šla zadeva proti 300000 več je bla na servisu in manj doma...SPLOH NE VEM VEČ, KAJ VSE SO MENJAL... in vedno strah, negotovost za vsako malo daljšo pot... in komaj komaj se je zadeva pol za drobiž prodala...

avto pa je bil večinoma lepo vožen, po avtocestah itd, v rokah pametnega 50 letnika. - 1 lastnika...

...aja in še enkrat...PELJALA SE JE PA RES ODLIČNO!...

...hvala bogu - ne mene, jaz sem bil tisti, ki sem zadevo večkrat reševal, se vozil po njih na AC, obiske in mu ob nujnih vožnjah posojal svoje vozilo...

Objavljeno

hmm,

očitno je tut to mozno, kateri letnik pa je bila ta 156?

sklopka na moji alfi ni bila zanič, prav tako ne stabilizator, a zelo rad imam lepo mehko sklopko, zato je bila menjana, stabilizator se je podajal malenkostno in je tu in tam pri speljevanju rahlo poknilo, drugače pa ni bila nuja, najverjetneje vecina sploh ne bi opazila.

Morda je bilo vec okvar ker je bila 1.8 bencin in starejsi letnik, ta moja je black cat edition, torej spuscena tovarnisko z veliko boljsim podvozjem kot navadna 156 ter boljsimi materiali znotraj, to trdim ker VEM kak material je v navadni 156, v moji je cist drug.. Sestavljena je tut super, res morda zaradi najbolje serijske 156, saj ima VSE, 12 airbagov, podvozje ABS, ASR, ESP, EBD, VDC... ce greste na alfaromeo.com in nato pod 156 interior bo to ta moja.

Sem slisal tut jaz da se rado kvari malo bolj, a sem tut slisal da starejsi od 97 do prenove - facelifta..

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!