Skoči na vsebino

ALFA 156


johan

Priporočene objave

zanimiv ane :) isto je z Ducatiji

men oba Duče in Alfa delata k urca :rolleyes:

Duče zakon sploh s suho sklopko (ne pa novi k so k japonci)

za alfe pa žal, kulega kupu novo iz trgovine po 2k km servis za 2.500€

sami presodte če se splača

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za alfe pa žal, kulega kupu novo iz trgovine po 2k km servis za 2.500€

sami presodte če se splača

če je sam razbil, potem ja, če je pa napaka na avtu, potem je imel po 2.000 km še garancijo in ni plačal nič.

zdaj moram samo še presodit: ali bluziš ali ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si sposodim en stavek z alfa foruma:

"Alfa je kot ženska. Če ji ne namenjaš dovolj pozornosti, te prevara z avtomehanikom."

In res je, alfa zahtevaja malo več pozornosti kot ostali avtomobili.

Če alfo primerjam z žensko, je rahlo razvajena lepotica, ki ne mara, da na njej skopariš.

Seveda ima svoje pomankljivosti (katera jih pa nima?), a ji je občasno muhavost treba odpustiti in ji biti v oporo.

V nagrado bo zablestela s svojimi atributi.

Ne mara biti preveč naličena, ker je že naravno lepa. Zelo rada pa ima dobre čeveljce, da ji poudarijo obline. A tudi le-ti morajo biti v njenem stilu, da ji pašejo.

Vsake toliko jo je treba stuširat in našamponirat, lepo pobožat(spolirat), poskrbet da ni lačna ali žejna (kontrola nivoja tekočin) in ji zagotoviti da lahko diha s polnimi pljuči (filtri), pa bo čudovita in te bo imela rada nazaj. :friend2:

V nasprotnem primeru pa bo iz ihte več žrla (a se vseeno ne bo zredila :? ), začela bo kaditi, in kaj hitro bo iskala drugega partnerja (oziroma ji ga boste iskali vi).

In potem bo tisti bogi zaljubljeni revež (kupec) dobil jezno in razdraženo alfo, ki bo tudi do njega hudobna, kot je bila do vas, ker zdaj misli, da so vsi moški sebični prasci. :rolleyes:

Alfa 156? ... DA!

In tu je moja razvajenka...

post-19939-1219859204_thumb.jpg

post-19939-1219859224_thumb.jpg

post-19939-1219859235_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bass
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker jo ima kolega in menja vse sorte stvari odkar jo je kupu

mogoče bo vaša alfa popolna, ampak... v prvem letu nekako brez težav, potem pa... menjat obe sprednji roki, kompletno... notranjost je postala dobesedno razmajana, ružlo, piskalo, cvililo je po vseh koncih in krajih, kot da je avto iz alu folije. začelo je pihati na voznikovi strani pri cc. 100/h.... naenkrat pri velikem servisu crkne nek motorček za šipo - 180 evrov... haha

tud kadila je že, pa cajgar za temperaturo je crknil, pa sej tud segreva se počasi tak da... pa blazno je požrešna glede olja, ja in pa seveda najdražjega.

v glavnem... sem bila zraven pri vsem tem, tk da lahko kr verjameš in to še ni vse.

ti pa priporočam da raje šparaš za 159 :naughty: to je pa druga zgodba...

Popravljeno . Popravil Sharona05
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ALFA avto z dušo :worship:

samo za izbrance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALFA CORSE

enkrat pelješ,postaneš odvisen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ALFA avto z dušo :worship:

samo za izbrance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALFA CORSE

enkrat pelješ,postaneš odvisen

Hm...

Ja, pa ne :rolleyes:

No ja priznam pogresam notranjost, ki je ze pri 156 precej pred nemci(zame).

Mi pač paše razgibana notranjost(pa redeca osvetlitev).

Bmw je kot iz enga kosa, ma pa druge prednosti. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče bo vaša alfa popolna, ampak... v prvem letu nekako brez težav, potem pa... menjat obe sprednji roki, kompletno... notranjost je postala dobesedno razmajana, ružlo, piskalo, cvililo je po vseh koncih in krajih, kot da je avto iz alu folije. začelo je pihati na voznikovi strani pri cc. 100/h.... naenkrat pri velikem servisu crkne nek motorček za šipo - 180 evrov... haha

tud kadila je že, pa cajgar za temperaturo je crknil, pa sej tud segreva se počasi tak da... pa blazno je požrešna glede olja, ja in pa seveda najdražjega.

v glavnem... sem bila zraven pri vsem tem, tk da lahko kr verjameš in to še ni vse.

ti pa priporočam da raje šparaš za 159 :naughty: to je pa druga zgodba...

podvozje pri alfi nudi drugačne občutke kot druga jajca, zato je treba tudi kaj zamenjat če se nori po jamah na cesti. čisto logično.

za vse drugo kar si napisala pa imaš primere tudi na audijih in ostalem precenjenem plehu iz nemčije, da se francozov ne niti omenja.

mal na servisih poglej kaj se popravlja ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak ki da kako mnenje ali pripombo tu, naj pripiši karoserijsko št od avta kaj je imel ali ima trenutno,

drugače tak samo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak ki da kako mnenje ali pripombo tu, naj pripiši karoserijsko št od avta kaj je imel ali ima trenutno,

drugače tak samo ...

Dobr no sej karoserijske pa res ne rabmo al kako? :unsure:

Mel sem Alfo 156 1,9Jtd 2003 mam Bmw 320 D

Sej sm že enkrat napisal, avta sta čisto primerljiva...

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rebel : podvozje pri alfi nudi drugačne občutke kot druga jajca, zato je treba tudi kaj zamenjat če se nori po jamah na cesti. čisto logično.

za vse drugo kar si napisala pa imaš primere tudi na audijih in ostalem precenjenem plehu iz nemčije, da se francozov ne niti omenja.

mal na servisih poglej kaj se popravlja ;)

ok, doma imamo 4 leta starega audija, in NIKOLI nobenih problemov, nič... gre ko urca.

s fantom pa imava alfo, 156 jtd sw konec 2004, pa sva po dveh letih zlo razočarana... se pravi vse, kar sem zgoraj naštela. poleg tega, da men ni jasno al je normalno da turbina tolk piska..

Popravljeno . Popravil Sharona05
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rebel : podvozje pri alfi nudi drugačne občutke kot druga jajca, zato je treba tudi kaj zamenjat če se nori po jamah na cesti. čisto logično.

za vse drugo kar si napisala pa imaš primere tudi na audijih in ostalem precenjenem plehu iz nemčije, da se francozov ne niti omenja.

mal na servisih poglej kaj se popravlja ;)

ok, doma imamo 4 leta starega audija, in NIKOLI nobenih problemov, nič... gre ko urca.

s fantom pa imava alfo, 156 jtd sw konec 2004, pa sva po dveh letih zlo razočarana... se pravi vse, kar sem zgoraj naštela. poleg tega, da men ni jasno al je normalno da turbina tolk piska..

Sharona 05, površno vzdržujeta alfico in zato je tudi muhasta.

Iz tvojih parih stavkov razberem vsaj 3 napake, ki bi jih vesten lastnik že davno saniral oziroma zapeljal avto na servis.

- okvara termostata (100€ pooblaščen servis)

- prepihana cev turbine (45€ pooblaščen servis)

- napačno olje; za jtd je najprimernejša SELENIA WR 5W-40, tudi SELENIA TD je v redu in obe olji sta smešno poceni, mislim da je TD 11€ 2 litra, WR pa cca.15€ 2L. Oljni karter sprejme 4,5L olja.

Meni ga spije med 0,5- 1L na 20.000km.

Glede zmajanih rok: 147 in 156 imata dvojne "wishbone" roke in prečni stabilizator spredaj in macPherson zadaj. Tako podvozje zagotavlja superiorne vozne lastnosti, a kjer je več rok, je tudi več gumic, ki z leti preperijo in posledično so roke potrebne menjave. Da ne boš mislila, da se pri audiju to ne bo zgodilo, morda kako leto kasneje, a je pri vsakem avtu neizogibno, sploh glede na naše luknjaste ceste.

Alfa Romeo je prefinjena znamka, alfe zahtevajo tisti "delicate touch", ki ga pri lastnikih VW, renault, audi ipd. navadno ni najti, kot dokazuješ tudi sama.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, doma imamo 4 leta starega audija, in NIKOLI nobenih problemov, nič... gre ko urca.

s fantom pa imava alfo, 156 jtd sw konec 2004, pa sva po dveh letih zlo razočarana... se pravi vse, kar sem zgoraj naštela. poleg tega, da men ni jasno al je normalno da turbina tolk piska..

ja čudno da ti ni jasno ... al pa tvojemu šoferju ... alfa je avto za gospode ki jo razumejo in vzdržujejo, to ni za kmete kot audi in WV ;)

a ne bi šla raje do nekoga ki mu bo jasno kaj pomenijo ti zvoki in uredili zadevo dokler je strošek 20 € in ne 500€ ?

ne vem no. poznam zadovoljne voznike alf in sem tudi sam. da bi imel kdo toliko problemov lahko samo na netu berem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sharona 05, površno vzdržujeta alfico in zato je tudi muhasta.

Iz tvojih parih stavkov razberem vsaj 3 napake, ki bi jih vesten lastnik že davno saniral oziroma zapeljal avto na servis.

- okvara termostata (100€ pooblaščen servis)

- prepihana cev turbine (45€ pooblaščen servis)

- napačno olje; za jtd je najprimernejša SELENIA WR 5W-40, tudi SELENIA TD je v redu in obe olji sta smešno poceni, mislim da je TD 11€ 2 litra, WR pa cca.15€ 2L. Oljni karter sprejme 4,5L olja.

Meni ga spije med 0,5- 1L na 20.000km.

Glede zmajanih rok: 147 in 156 imata dvojne "wishbone" roke in prečni stabilizator spredaj in macPherson zadaj. Tako podvozje zagotavlja superiorne vozne lastnosti, a kjer je več rok, je tudi več gumic, ki z leti preperijo in posledično so roke potrebne menjave. Da ne boš mislila, da se pri audiju to ne bo zgodilo, morda kako leto kasneje, a je pri vsakem avtu neizogibno, sploh glede na naše luknjaste ceste.

Alfa Romeo je prefinjena znamka, alfe zahtevajo tisti "delicate touch", ki ga pri lastnikih VW, renault, audi ipd. navadno ni najti, kot dokazuješ tudi sama.

smo popravljali... spet in spet. sej to - delicate touch, če bi pred nakupom to vedela (ker so vsi trdili kak fajn je alfa, a ne), sigurno ne bi prišlo do nakupa... 100 evrov tu, 100 evrov tam. tolk stroškov še nisem vidla pri avtu.. je*i ga, na vsakih toliko avtov se najde en, s katerim ni nekaj v redu.

spije pa očitno več olja, kot tvoj.

ja čudno da ti ni jasno ... al pa tvojemu šoferju ... alfa je avto za gospode ki jo razumejo in vzdržujejo, to ni za kmete kot audi in WV ;)

a ne bi šla raje do nekoga ki mu bo jasno kaj pomenijo ti zvoki in uredili zadevo dokler je strošek 20 € in ne 500€ ?

ne vem no. poznam zadovoljne voznike alf in sem tudi sam. da bi imel kdo toliko problemov lahko samo na netu berem.

ne vem, kaj imaš od tega, da žališ. ker imava alfo, sma kmeta, ker jo baje ne vzdržujema prav, ker imamo doma audija, sem kmet. daj, manire. :headbang:

aja, še to. na servisu so rekli, da je turbina ok.

poleg tega, ne vem, zakaj se tolk spravljate na moj post. debata je bila, kdo jo ima in kaj lahko gre narobe. in jaz sem povedala. hvala bogu, da nimate vsi problemov. poleg tega imaš avto za prevozno sredstvo, ne pa da si non stop napičen kdaj bo prišlo do problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je tudi, da so v celi SLO morda trije dobri serviserji za AlfaRomeo. Poudarjam: niso alfe kot golf 3 dizel, ki ga lahko vsak vaški majster šraufa.

S turbino nima kaj biti, saj je od Garretta. Če je "turbina glasna", je problem v cevi, ki je na vrhu motorja in dovaja zrak. Razpoka po navadi ni vidna, naredi se na kolenu te cevi, navadno tam kjer se cev dotika pokrova motorja. Problema ne reši noben lepilni trak.

Če pa vajin mehanik tega ni opazil, vama lahko priporočim koga bolj sposobnega...

Kaj lahko gre narobe? Narobe lahko gre marsikaj pri marsikaterem avtu.

Edina razlika pri alfi je, da moraš imeti malo posluha za to, kaj ti avto govori in ne biti malomaren.

Crkuje pa itak večinoma vgrajena BOSCH roba, hmmm...nemško podjetje.

S fantom se prijavita na alfa forum, zagotavljam vama, da bosta tam našla odgovore na večino vprašanj.

Pa najprej uporabita iskanje, je tako ali tako že več ali manj vse napisano. Tako ne bosta napičena, saj bosta vedela kaj pričakovati in kako to izgleda.

Za audija se pa lahko treseta v nevednosti, kdaj in kaj šlo. Ker šlo BO, noben avto ni večen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem šel na testno vožnjo s 159-ko z 1.9 jtd motorjem in sem bil prav lepo presenečen nad avtom...po lepih ovinkih se zeloo dobro pelje in tudi motor se mi zdi, da lepo vleče čeprav lahko bi še malo bolj...sem se kar fajn ogrel za tole alfico...sicer bi jo rad imel v sportwagon varjanti...edino me zanima kolikšna je razlika med 1.9 in 24. jtd motorjem...mislim glede moči koliko se pozna teh 60 konjev...je kot dan in noč?...no malo neumno vprašanje sam zanima pa me

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziher je poznat, bolj se pomoje pozna razlika v navoru...Sam vozim 156 1,9 jtd 140 konjsko, pa tudi 2,4 176 konjsko sem probal, razlika je, ni pa ne vem kakšna....

159 ima pri 2,4 motorju kar 400 nM navora, med tem ko ima 1,9 različica "le" 320 nM...teh 80 nM je zagotovo čutit nekje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni za zanemarit, da ima 159 2.4jtd za razliko od 1.9 brembo 4batne zavore (tako kot 3.2 V6) in verjetno so tam z razlogom... ;)

1.9=4 cilindri

2.4=5 cilindrov

In razlika je prekleto velika.

Sam imam 156 1.9 8V načipano na cca. 140 hp in 330nm.

Pred časom sem vozil eno 156, tastaro 2.4jtd (originalno 136hp) prepričan sem, da je bila čipana (vsaj 170hp in 360nm, sumim še na kaj več), zadeva je namreč trgala gate in to konkretno. Avto je šel res nerealno za ta 136hp motor. Ko sem potem spet vozil svojo, se mi je zdelo kot da ne gre nikamor. Peljal sem celo kolega, ki je imel takrat tanovo 200hp Civic TypeR (6.6s 0-100) in je bil šokiran, kako leti tale deset let star 2.4jtd.

Nauk: There is no replacement for displacement. Če kupuješ, vzemi 2.4.Pa še zvok ima boljši od 1.9. :naughty:

Popravljeno . Popravil bass
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še najina nova pridobitev :rolleyes:

AR 156 SW 1,9 JTD M-jet, l. 2004. 103 kW, športno podvozje, tovarniško znižana za 4 cm, pragovi, usnje, navigacija, cd strežnik, 2X klima, tempomat, barva Azzurro Nuvola (spreminja barvo) B)

Nenormalno lepa, @Thundercat

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!