Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno

Res, teorija je zelo lepa, ne upošteva pa nepredvidljivih situacij. Razen kolesarjev, ki jih tukaj na široko zaobideš.

Objavljeno
pred 46 minutami, Arzen pravi:

 

 Dobro, tu je razlika več kot očitna ja. Če pa gledam tvoje posnetke, maš ti drugačno linijo. Tako, ki jo Borutt kritizira, čeprav je tudi zelo dobra.

Normalno da zajemanje linije z levega pasu ni legalno (za desni ovinek), je pa užitek toliko večji, pa izhod lepši, pa hitrost večja.

Večji kot je r (premer polkroga) hitrej greš čez ovinek, lažje so možnosti popravljanja, če se le ta zalomi itd..

Načeloma pa velja za čisto vse, da se ovinek jemlje "od zunaj". Če je ovinek desno, se pred vstopom približaš črti levo, potem pa greš v desno. (tako kot je na videoposnetku)

O ostalih linijah, pa ne bi. Mam dovolj poznanih, ki jih lahko vprašam za nasvet o mojih linijah in preveč folka me pozna, tak da točno vem kako vozim.

In če bom rabil nasvet o linijah :P bom vprašal najprej @Kmet2a ali pa @mausa. al pa nubenga, ker jo bom ucvrl kot meni paše :P

 

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

... požrem še enkrat... ko sem si rekel, da se ne oglašam več v tej temi.... 

...ampak ne morem da ne bi:

...pa u božju mater, @Snecer ... tolk se imaš za pametnega... pametuješ, modruješ.... "kao pomagaš" neizkušenim ....

..in razloži prosim nekemu začetniku ali pa neizkušenemu, ki tole bere, da bo probal sredi zavoja obrniti krmilo navznoter, brez da bi bolj nagnil motor!?!?!

... kaj se naredi z motorjem in voznikom v tem primeru, da narediš tako, kot si opisal ?!?

Kaka je razlika med "cestakom" in "dobro vodljivim motorjem" (predvidevam, da je to edinole Versys 650) med vožnjo skozi  ovinek, kot je bilo v videu?!?!

Prosim razloži. ..pa pazi... jaz sem tehnični tip, ki deloma razume fiziko in fizikalne zakone, ki veljajo na zemlji in njeni bližnji okolici. ... ne nasedam kakim poezijam...pravljicam... raznih vas umetnikov! 

Če boš povedal pravilno s strokovno utemeljitvijo , in da ta trditev pije vodo, se ti bom za tele zgoraj izrečene besede iskreno javno opravičil !

 

če v ovinek ne priletiš s prevelikim nagibom, lahko normalno obrneš krmilo (kot na običajnem kolesu) in spremeniš smer

s cestakom in še kakšnim slabše vodljivim  ne moreš, ker je tog, lahko samo nagneš

zato ti pa te zadeve niso poznane, vzemi er6n iz garaže pa se probaj kdaj normalno zapeljat, boš videl, da zadeva deluje

to je tehnika za normalno vožnjo, manjše brzine, ki jih nisi navajen

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Snecer pravi:

To je tehnika za normalno vožnjo, manjše brzine, ki jih nisi navajen

 

Pizda sem bil glup ocitno saj take tehnike nisem poizkusil uporabiti niti se ko se vozil tomosakija apn6...no res je ta bil hitrejsi kot ti vozis z versys...ampak se taksnih poizkusov ne spomnim niti z avtomatika,ki pa sel se manj ko tvoj versys...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, a79 said:

Kdaj bodo ucne ure, jaz tud ravnam cesto predvsem v leve ovinke... No ja, ugotovil sem da v leve ovinke 1,5 metra ceste sploh ne uporabljam...

To je že za v drugo temo....  Samo dvomim v napisano vsebino, ker teorija še ni potrjena s strani moderatorja.... :P  Zihr ti bo razložu... ednin leve boš težko začenjal z nasprotnega voznega pasa. 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 2 minutami, XTR pravi:

To je že za v drugo temo....  Samo dvomim v napisano vsebino, ker teorija še ni potrjena s strani moderatorja.... :P 

 

a sem te kdaj kje ogrožal? Nascal na jadranki? Maš željo obračunat z mano, ker drugače mi tvoji zapisi (beri obremenjenost z mano) niso čisto jasni.

In da, v eno smer nam ovinki bolj ležijo kot v drugo, kar pa ni nič posebnega. Evo maš potrjeno.

Objavljeno
pred 12 minutami, Snecer pravi:

če v ovinek ne priletiš s prevelikim nagibom, lahko normalno obrneš krmilo (kot na običajnem kolesu) in spremeniš smer

s cestakom in še kakšnim slabše vodljivim  ne moreš, ker je tog, lahko samo nagneš

zato ti pa te zadeve niso poznane, vzemi er6n iz garaže pa se probaj kdaj normalno zapeljat, boš videl, da zadeva deluje

to je tehnika za normalno vožnjo, manjše brzine, ki jih nisi navajen

 

... dej no... prosim te no...

...edino togost vidim v tvoji glavi...

Oprosti za tole zgornjo izjavo... ampak, kar je tu mač, je pač tu mač v tvojih nebulozah.

 

Ta tema naj bi bila resna in naj bi pomagala odgovoriti na resna vprašanja, ki jih nekateri resno sprašujejo, ker pač stvari ne vedo ali razumejo...in potem jih še ti futraš s takimi nebulozami.....ki lahko resno ogrozijo varnost med vožnjo motocikla, če bi kdo preskusil to, kar si napisal .

 

Se ti opravičujem še enkrat (in vsem drugim ostalim, ki jih obremenjujem s tem pisanjem) ....ampak moral sem.

 

 

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, DAMI34 said:

Maš željo obračunat z mano, ker drugače mi tvoji zapisi (beri obremenjenost z mano) niso čisto jasni.

Ne, samo nabijam, ker si to želiš in dopuščaš v tej in še mnogo drugih temah. Celo podžigaš, namesto da bi opravljal svoje delo.  Rad si delaš delo... 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 1 minuto, XTR pravi:

Ne, samo nabijam, ker si to želiš in dopuščaš v tej in še mnogo drugih temah. Celo podžigaš, namesto da bi opravljal svoje delo.  Rad si delaš delo... 

 

O mojem delu, definitivno ne bova tukaj.

Smatraj moj post za opozorilo.

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, Snecer pravi:

če v ovinek ne priletiš s prevelikim nagibom, lahko normalno obrneš krmilo (kot na običajnem kolesu) in spremeniš smer

s cestakom in še kakšnim slabše vodljivim  ne moreš, ker je tog, lahko samo nagneš

zato ti pa te zadeve niso poznane, vzemi er6n iz garaže pa se probaj kdaj normalno zapeljat, boš videl, da zadeva deluje

to je tehnika za normalno vožnjo, manjše brzine, ki jih nisi navajen

 

 

....bojda, ko je hitrost večja od 40-45 km/h , ne moreš več tako enostavno zavijat, kot s kolesom :D

https://www.wikihow.com/Countersteer-(Motorcycle)

Popravljeno . Popravil TOMCAT
Objavljeno
pred 15 minutami, XTR pravi:

Ne, samo nabijam, ker si to želiš in dopuščaš v tej in še mnogo drugih temah. Celo podžigaš, namesto da bi opravljal svoje delo.  Rad si delaš delo... 

 

Je že par zadev zbrisal, tako da mislim, da si preveč kritičen do njega, vsaj v tej temi, za druge ne bom komentiral, ker nisem v večini tem.

pred 1 uro, Snecer pravi:

bi mu ratalo, še lažje pa bi to naredil z dobro vodljivim motorjem, ti npr. ne bi imel nobenih težav, ker bi lahko tako zadevo rešil tudi s krmilom in ne le z nagibanjem kot npr. pri cestakih

Meni je še vedno lažje bolj nagnit motor kot pa reševat z krmilom. Je pa prvi pogoj 100% zaupanje v motor.

Objavljeno
pred 26 minutami, Zivnorc pravi:

... dej no... prosim te no...

...edino togost vidim v tvoji glavi...

Oprosti za tole zgornjo izjavo... ampak, kar je tu mač, je pač tu mač v tvojih nebulozah.

 

Ta tema naj bi bila resna in naj bi pomagala odgovoriti na resna vprašanja, ki jih nekateri resno sprašujejo, ker pač stvari ne vedo ali razumejo...in potem jih še ti futraš s takimi nebulozami.....ki lahko resno ogrozijo varnost med vožnjo motocikla, če bi kdo preskusil to, kar si napisal .

 

Se ti opravičujem še enkrat (in vsem drugim ostalim, ki jih obremenjujem s tem pisanjem) ....ampak moral sem.

 

 

a takole si mi strokovno argumentirano odgovoril?

jaz v serpentinah vedno tako vozim

Objavljeno

Ne vem, če je tako prav :hmm:

Objavljeno
pred 6 minutami, Snecer pravi:

a takole si mi strokovno argumentirano odgovoril?

jaz v serpentinah vedno tako vozim

verjetno ne z obračanjem krmila. Ker to se počne na mestu ali pa zelo zelo nizki hitrosti (peš brzina)

Se pa veliko lahko počne z odrivanjem motorja/krmila (izogib oviri). Vaja slalomiranja med stožci.

Objavljeno

Hmm.ne bi mogu nekdo z 3cm pusi strajfa brati in kaj potegniti iz te teme in ne celo uciti ???

Objavljeno
pred 21 minutami, Arzen pravi:

...

Meni je še vedno lažje bolj nagnit motor kot pa reševat z krmilom. Je pa prvi pogoj 100% zaupanje v motor.

Pojdi na poligon. Z inštruktorjem. In ne beri tega tukaj, ker ...

Motorji nas prekašajo. Se mi pa zdi, da tvoj motor tako razmišlja o tebi, kot si napisal v zadnjem stavku. 

Preden karkoli odgovoriš na moj zapis, naredi prej tisto iz prvega odstavka. 

 

Objavljeno
pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Ne vem, če je tako prav :hmm:

tule sem krmilo preveč potegnil

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

če v ovinek ne priletiš s prevelikim nagibom, lahko normalno obrneš krmilo (kot na običajnem kolesu) in spremeniš smer

s cestakom in še kakšnim slabše vodljivim  ne moreš, ker je tog, lahko samo nagneš

zato ti pa te zadeve niso poznane, vzemi er6n iz garaže pa se probaj kdaj normalno zapeljat, boš videl, da zadeva deluje

to je tehnika za normalno vožnjo, manjše brzine, ki jih nisi navajen

 

če obrneš krmilo, da zaviješ potem zmanjšaš radij ovinka, posledično se poveča centrufugalna sila, če ji ne kontriraš z nagibom oz. znižanjem težišča pol boš padel

Povezana slika

Objavljeno
pred 15 minutami, Snecer pravi:

to je za cestaka al za vse? :) 

ne, za cestake fizika ne velja :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!