Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 minutami, bajkr88 pravi:

ne zarad voznje... zarad drugih 'razlogov'... 

Štajerci so sem pa ke tut trezni ... preverjeno :huh: 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

tole me pa res zanima kaj si se naučil, torej odsvetujejo velik nagib v ovinek skupaj z motorjem, a pri isti brzini si lahko lep in porivaš moped v ovinek, sam pa visiš kontra? A prav razumem? :P

 

itaq si vse napisal po svoje in spremenil moje besede, standardno pri tebi, če ni po tvoje si užaljen ali pa pišeš bedarije.

Objavljeno
pred 22 minutami, Shillien pravi:

itaq si vse napisal po svoje in spremenil moje besede, standardno pri tebi, če ni po tvoje si užaljen ali pa pišeš bedarije.

Vprašal sem te normalno kaj učijo?

Ko se boš pa naučil ločiti med:

Porivanjem celega motorja v ovinek in visenjem kontra

Ter

Countersteering om, kar pomeni porivanjem krmila kontra ovinku neglede na pozicijo telesa

Se bova pa lahko naprej pogovarjala.

Objavljeno

V glavnem, merkajte, da ne padete z motorjev z ene, al z druge strani, to BOLI! Tako, ali drugače.

Pa srečno ovinkarjenje 

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

Vprašal sem te normalno kaj učijo?

Ko se boš pa naučil ločiti med:

Porivanjem celega motorja v ovinek in visenjem kontra

Ter

Countersteering om, kar pomeni porivanjem krmila kontra ovinku neglede na pozicijo telesa

Se bova pa lahko naprej pogovarjala.

s tabo se bom pogovarjal ko boš pogruntal da ne več vsega o vsem. kar pa mislim da se nebo zgodlo.

Objavljeno
pred 27 minutami, Shillien pravi:

s tabo se bom pogovarjal ko boš pogruntal da ne več vsega o vsem. kar pa mislim da se nebo zgodlo.

Ni bistvo kaj vem. Bistvo je da dokažeš da učim krivo vero, predvsem pa da se izogneš osebnemu obračunavanju. Jaz tebi nisem zatežil, dokler ti meni nisi. In odgovora tudi nisi dal na zastavljeno vprašanje.

Objavljeno
pred 9 minutami, jvalant pravi:

  Tole in se  nekaj postov prej je nesmisel. Countersteering je edini nacin, da enosledno vozilo zavije in ga uporabljamo celo nezavedno ze na kolesu. (dober primer so otroci, ki se vozijo z poganjalcki in so navajeni countersteeringa in otroci, ki se presedejo na kolo z tricklov ali koles z kolescki, kje se countersteering ne uporablja, ga niso navajeni in imajo precejsnje probleme z navajanjem na bicikl). Kar mi pojmujemo kot countesteering je bolj izrazita in mocna uporaba le tega, da motor hitreje reagira. Vsi dirkaci ga uporabljajo, cestni in gp dirkaci se celo bolj, ker je krmilo ozje in je potrebno vec dela v hitirh in ostrih ovinkih. Tisto, o cemer ti razglabljas, je pa znano kot pregibna tehnika (supermoto, ipd) in nagibna tehnika (ali normalna tehnika nagiba skupaj z motociklom) Torej ze v osnovi razlagas narobe.   Countersteering nima veze z eno ali drugo tehniko v tem smilslu, da bi ga katerkoli tehnika izkljucevala. Se vec, bolj se uporablja in vec pripomore k hitremu prelaganju na cestnih strojih z nagibno tehniko voznje! Mogoce bi bilo pametno prebrat kako knjigo, ali pogledat kak video, naprimer Twist of the wrist od Keith Code-a

 

   To o cemer pa ti govoris, je pa pregibna tehnika. Je ZELO dobra pri izogibu oviram, hitrem kratkem prelaganju, ker se prelozi samo masa motorja, ne pa se dirkaca ob tem... Ker tole berejo tudi zacetniki itd, je treba povedati bobu bob. Vse kar si povedal je NAROBE!

 

  Se beseda o Keith Code-u: iz njegove sole so izsli Wayne Rainey, Leon Camier, James Toseland, tako da lahko predpostavimo, da vec vec kot lokalni struckoti...

Pa to jaz že cel čas pravim. Čvek se je začel s pregibno tehniko, nadaljeval pa s tem da je to countersteering.

Vsekakor predlagam, da prebereš vsaj 3 do 4 strani nazaj preden se name obesiš.

Predvsem pa:

Countersteering je nezaveden in se pojavi ob normalni vožnji. Iz tega delat famo je mešanje pojmov.

Objavljeno (popravljeno)
20 minutes ago, DAMI34 said:

Pa to jaz že cel čas pravim. Čvek se je začel s pregibno tehniko, nadaljeval pa s tem da je to countersteering.

Vsekakor predlagam, da prebereš vsaj 3 do 4 strani nazaj preden se name obesiš.

Predvsem pa:

Countersteering je nezaveden in se pojavi ob normalni vožnji. Iz tega delat famo je mešanje pojmov.

 Sori, samo iz tegale tvojega posta tega ni videti, zato sem se tudi obesil nanj (se  posebej ker je odebeljen)

 

"Porivanje krmila v ovinek je dobro:

-za male hitrosti

-za izogib oviri

-za zmanjšanje rajdnega kroga na serpentini, ko normalno ne gre"

 

  Za tole zgoraj je dobra PREGIBNA tehnika (in ne porivanje krmila v ovinek), kot tudi za slajdanje  in uporabo noge in supermoto still

 

 

"Porivanje krmila v ovinek je slabo (če ne obvladaš supermoto stila, slajdanje in uporabo noge)

-ker povečuje naklon vozila

-ker s tem pride prej do zdrsa kolesa

-ker ni naravno gibanje niti normalno

-ker vsak dodaten del motorja ki ruži po tleh zmanjšuje stabilnost le tega "

 

 Tale del je pa precej zmeden: kot prvo porivanje krmila v ovinek je ZELO dobro ce ne obvadas supermoto stila (se celo boljse je), o zdrsu ne bi, ker ne drzi...

In kot drugo:  Porivanje krmila v ovinek nima veze z naravnim ali nenaravnim gibanjem (ker je to stvar pregibne ali nagibne tehnike za obe, se bolj za nagibno je pa counterseering priporocljiv)

 

  Iz tega sledi da je zgoraj napisano popolnoma zbrskano (govoris o prednostih in slabostih countersteeringa, argumenti so pa argument pregibne ali nagibne tehnike) in brez smisla. Ker je porivanje krmila v ovinek (countersteering) dobro za obe tehniki in ni povezano z supetmoto stilom, nogo, kolenckanjem, nagibom, ampak cim hitrejsem premiku mase v zavoj

 

  Se enkrat:  kar si napisal odebeljeno, je napacno! Popolnoma!

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno (popravljeno)

Za vse: Keith Code - Twist of the wrist (knjiga in yt filmcki) , Nick Ienatsch - Sport riding techniques (knjiga) toplo priporocam. Ne da boste dirkali, ampak za splosno znanje in pregled in mariskateri dober napotek. Se posebej Nickova knjiga mi je bila vsec, tudi pokriva cestno voznjo, bonton ipd...  In spisali so jih ljudje ki vedo kaj govorijo in znajo lepo razloziti..  Tule, je vse skup ena velika zmeda in kup traparij...

 

28 minutes ago, DAMI34 said:

Countersteering je nezaveden in se pojavi ob normalni vožnji. Iz tega delat famo je mešanje pojmov.

 Je. Tisto o cem ucijo in o cemer se mi pogovarjamo, ko govorimo o uporabi countersteeringa, je izrazeni, mocnejsi potisk krmila v zavoj. Za izogib, za hitrejsi nagib v ovinek in tako naprej... Se nekaj: countersteering je ZELO priporocljiv za hiter VSTOP v zavoj, ne pa za krajsanje rajdnega kroga: v primeru da smo hitri v zavoju, na robu zmogljivosti gum bo vsako krajsanje rajdnega kroga pomenilo padec...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Ni bistvo kaj vem. Bistvo je da dokažeš da učim krivo vero, predvsem pa da se izogneš osebnemu obračunavanju. Jaz tebi nisem zatežil, dokler ti meni nisi. In odgovora tudi nisi dal na zastavljeno vprašanje.

ne rabim, je namesto mene vse naredil @jvalant , bolje kot pa bi to naredil jaz.

Objavljeno
pred 8 urami, DAMI34 pravi:

countersteering je naraven pojav ko zaležeš v ovinek, takrat krmilo porivaš stran od sebe. Levi ovinek, telo v levo čez motor, leva roka pa poriva balanco. Kar poglej, ko se kdaj pelješ.

Nisi mi odgovoril na vprašanje povezave countersteeringa, z definicijo varne vožnje........

To me je zanimalo, pa sem odgovor našla sama.

Če lagano kruzam skozi ovinke (kar naj bi bilo VARNO), je countersteering primeren. 

To sem tudi zgoraj napisala.

Ker pa (predvsem, ko imam nove gume in je asfalt primerno ogret) raje žgem skozi, potem pa countersteering ne uporabljam, ali pa ni tako izrazit. To pa ni VARNO, zato tega na varni vožnji tudi ne učijo (žganja namreč).

To je to! 

Objavljeno
pred 1 minuto, KARMEN1 pravi:

Nisi mi odgovoril na vprašanje povezave countersteeringa, z definicijo varne vožnje........

To me je zanimalo, pa sem odgovor našla sama.

Če lagano kruzam skozi ovinke (kar naj bi bilo VARNO), je countersteering primeren. 

To sem tudi zgoraj napisala.

Ker pa (predvsem, ko imam nove gume in je asfalt primerno ogret) raje žgem skozi, potem pa countersteering ne uporabljam, ali pa ni tako izrazit. To pa ni VARNO, zato tega na varni vožnji tudi ne učijo (žganja namreč).

To je to! 

narobe, countersteering uporabljaš vedno, če hočeš hitreje čez ovinke še toliko bolj!

Objavljeno (popravljeno)
12 minutes ago, KARMEN1 said:

Nisi mi odgovoril na vprašanje povezave countersteeringa, z definicijo varne vožnje........

To me je zanimalo, pa sem odgovor našla sama.

Če lagano kruzam skozi ovinke (kar naj bi bilo VARNO), je countersteering primeren. 

To sem tudi zgoraj napisala.

Ker pa (predvsem, ko imam nove gume in je asfalt primerno ogret) raje žgem skozi, potem pa countersteering ne uporabljam, ali pa ni tako izrazit. To pa ni VARNO, zato tega na varni vožnji tudi ne učijo (žganja namreč).

To je to! 

 Um, ne... countersteering  (ta izrazeni, mocnejsi) je primeren vec ali manj samo za ZELO hitro voznjo. Omogoca hiter premik mase, po domace motor hitro vrzes v nagib, kar pa je vec ali manj pomebno pri dirkanju, da ze v vstopu v ovinek ne zamudis. Ali ob HITRI voznji skozi zaporedne ovinke,  ker brez countersteeringa ne zmores dovolj hitro vrzti motor levo, desno, levo naprimer... Pr zmerni voznji pa pomaga pri bolj odlocnem zacetku zavoja, ali da sredi ovinka popravis ce te malo hoce nesti ven... Je pa to nepriporocljivo ko si zeli hiter, ker lahko povzroci zdrs... Pojdi na kako cesto ki jo poznas, pa se malo poigraj... BLAGO, na zacetku :) (sem se poigral na Duku, in sm pritisnil krmilo kot na Futuri, bi se kmalu zlozil :)  )

 In seveda kot pomoc izogiba oviri, ker hitreje premakne maso motorja, kot jo lahko z telesom. Se posebej za punce, k ste lahke. :)

Torej na kratko: countersteering premakne maso motorja v smer zavoja. Vec CSga, hitreje motor "pade" v ovinek. To je vec al manj vse.

P.S:  dober primer je zacetek zavoja: vecina zacetnikov in tudi starejsih voznikov prehitro zacne zavoj, ker se bojijo, da bi ga zamudili, hitro pa ne gre zadeva v zavoj...  In potem jih na izhodih vlece ven ipd...  Z potiskom krmila se to precej elegantno resi, ker motor precej lazje "pade" v zavoj in je kasnejsi zacetek zavoja precej lazje izvesti na ta nacin..  Ne db bili hitrejsi, pomaga za boljsi obcutek in zato vec uzitka ipd..

 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, KARMEN1 said:

Ker pa (predvsem, ko imam nove gume in je asfalt primerno ogret) raje žgem skozi, potem pa countersteering ne uporabljam, ali pa ni tako izrazit. To pa ni VARNO, zato tega na varni vožnji tudi ne učijo (žganja namreč).

Verjemi, da ga :)  Samo, ce ga ne aktivno, se ga ne zavedas... Ampak vsak zavoj ga zahteva, vsak hitresji zavoj, naprimer v kriziscu, ga zahteva malo vec... Ko gres na pisto, pa te pri pocasnem tempu skor ubrise iz sikane, ker ne zmores tolk hitro preloziti, zacnes pa rec aktivno uporabljati...  Jaz sm rabu obisk trave za to :P Zelo pocasen tempo glede na resne dirakace, pa cestni pristop ni bil vec zadosti dober.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Ok, saj, potem ga uporabljam, ampak se ne zavem. 

Pravzaprav sploh ne grem za tem.

Objavljeno
pred 29 minutami, jvalant pravi:

 

 

  Se enkrat:  kar si napisal odebeljeno, je napacno! Popolnoma!

čakam tvojo cenzuro pa nasvete.. 

pred 25 minutami, jvalant pravi:

Je. Tisto o cem ucijo in o cemer se mi pogovarjamo, ko govorimo o uporabi countersteeringa, je izrazeni, mocnejsi potisk krmila v zavoj. Za izogib, za hitrejsi nagib v ovinek in tako naprej... Se nekaj: countersteering je ZELO priporocljiv za hiter VSTOP v zavoj, ne pa za krajsanje rajdnega kroga: v primeru da smo hitri v zavoju, na robu zmogljivosti gum bo vsako krajsanje rajdnega kroga pomenilo padec...

in spet mešaš porivanje motorja v ovinek, visenje kontra, ter countersteering..

Objavljeno
Just now, KARMEN1 said:

Ok, saj, potem ga uporabljam, ampak se ne zavem. 

Pravzaprav sploh ne grem za tem.

Da. Ce poskusam razloziti:  npr se peljes naravnost, motor v ravnotezju...  in pride desni ovinek: ce bi SAMO obrnila krmilo v desno, bi se motor nagnil levo (tako kot se avto, ker masa tezi naravnost) in bi bila polomijada. Ker smo se pa vsi vozili z bicilki ipd, se pa zgodi tole: nezavedno super nalahno obrnemo krmilo malcek levo in ko se motor nagne desno popravimo krmilo...  Sm preje prlimal en filmckek, ki to res lepo pokaze. Seveda je rec precej brezpredmetna, ca se vozis kot si zelis in uzivas...

Objavljeno
pred 16 minutami, Shillien pravi:

ne rabim, je namesto mene vse naredil @jvalant , bolje kot pa bi to naredil jaz.

kratka pamet..ampak ok... z Valantom se ne prebavljava, ma važno da ti godi njegov odogovr.

Sedaj mi pa ti in Jvalant pojasnita naslednje, kar je @sklopkazapisala, namreč:_

da se je skoraj zložila na krožišču, ker je porivala moped v smeri ovinka...dejta mi res, prosu bi, zraven še dodat countersteering, pa pojasnit tehnike učenja na tečajih.

Pa ne pozabi, z @jvalantsva se skup peljala, in se ni zdelo, da je odkril vesolje napram meni (velja tudi obratno)

 

Pravkar, jvalant pravi:

Da. Ce poskusam razloziti:  npr se peljes naravnost, motor v ravnotezju...  in pride desni ovinek: ce bi SAMO obrnila krmilo v desno, bi se motor nagnil levo (tako kot se avto, ker masa tezi naravnost) in bi bila polomijada. Ker smo se pa vsi vozili z bicilki ipd, se pa zgodi tole: nezavedno super nalahno obrnemo krmilo malcek levo in ko se motor nagne desno popravimo krmilo...  Sm preje prlimal en filmckek, ki to res lepo pokaze. Seveda je rec precej brezpredmetna, ca se vozis kot si zelis in uzivas...

in kaj sem ji jaz zapisal?????? Isto

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

porivanje motorja v ovinek

A ti motor čez ovinke porivaš? :naughty:

...js se tud čez ovinke peljem, sicer počas, kot po ravnin gre pa :whistle:

ps, a ABS kej uporabljate??? :devil:

Objavljeno
pred 20 minutami, KARMEN1 pravi:

Nisi mi odgovoril na vprašanje povezave countersteeringa, z definicijo varne vožnje........

To me je zanimalo, pa sem odgovor našla sama.

Če lagano kruzam skozi ovinke (kar naj bi bilo VARNO), je countersteering primeren. 

To sem tudi zgoraj napisala.

Ker pa (predvsem, ko imam nove gume in je asfalt primerno ogret) raje žgem skozi, potem pa countersteering ne uporabljam, ali pa ni tako izrazit. To pa ni VARNO, zato tega na varni vožnji tudi ne učijo (žganja namreč).

To je to! 

voste se kot vam paše, evo moj odgovor, ne jokat ko bodo maline.

Countersteering uporablja vsak nezavedno če prav pelje.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, DAMI34 said:

čakam tvojo cenziro pa nasvete.. 

in spet mešaš porivanje motorja v ovinek, visenje kontra, ter countersteering..

Dami, resno: poglej svoj post, ga bom se enkrat citiral - v njem imas popolnoma pomesana ta dva pojma, pa ce bi rad cenzuro spodaj napisanega (kar sem ze naredil):

 

"porivanje krmila v ovinek je slabo (če ne obvladaš supermoto stila, slajdanje in uporabo noge)"

 

Supermoto still je pregibna tehnika, nima veze z porivanjem krmila kar si napisal TI

 

Porivanje krmila v ovinek je dobro:

-za male hitrosti

-za izogib oviri

-za zmanjšanje rajdnega kroga na serpentini, ko normalno ne gre

Porivanje krmila v ovinek je slabo (če ne obvladaš supermoto stila, slajdanje in uporabo noge)

-ker povečuje naklon vozila

-ker s tem pride prej do zdrsa kolesa

-ker ni naravno gibanje niti normalno

-ker vsak dodaten del motorja ki ruži po tleh zmanjšuje stabilnost le tega

 

  Za konec: porivanje krmila v ovinek JE COUNTERSEERING!

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, MiNa pravi:

A ti motor čez ovinke porivaš? :naughty:

...js se tud čez ovinke peljem, sicer počas, kot po ravnin gre pa :whistle:

ps, a ABS kej uporabljate??? :devil:

jest ne vem a je fajn se na Damija spraulat?

Se ne šalim, vidim veliko, veliko mi tut pišejo v stilu ružim vse po tleh, a naj zamenjam vzmetenje?

Aja vozim angleški stil (ne bom pojasnjeval, pametni zastopijo)

Pravkar, jvalant pravi:

Dami, resno: poglej svoj post, ga bom se enkrat citiral - v njem imas popolnoma pomesana ta dva pojma, pa ce bi rad cenzuro spodaj napisanega (kar sem ze naredil):

 

"porivanje krmila v ovinek je slabo (če ne obvladaš supermoto stila, slajdanje in uporabo noge)"

 

Supermoto still je pregibna tehnika, nima veze z porivanjem krmila kar si napisal TI

 

Porivanje krmila v ovinek je dobro:

-za male hitrosti

-za izogib oviri

-za zmanjšanje rajdnega kroga na serpentini, ko normalno ne gre

Porivanje krmila v ovinek je slabo (če ne obvladaš supermoto stila, slajdanje in uporabo noge)

-ker povečuje naklon vozila

-ker s tem pride prej do zdrsa kolesa

-ker ni naravno gibanje niti normalno

-ker vsak dodaten del motorja ki ruži po tleh zmanjšuje stabilnost le tega

in kaj je narobe? Dejva razumet, porivanje krmila je enako porirvanje/lomlenje mopeda. Moped v ovinek ti pa kontra!!!

Povej mi kje lažem?? Kje zavajam?

 

 

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, DAMI34 said:

jest ne vem a je fajn se na Damija spraulat?

Se ne šalim, vidim veliko, veliko mi tut pišejo v stilu ružim vse po tleh, a naj zamenjam vzmetenje?

Aja vozim angleški stil (ne bom pojasnjeval, pametni zastopijo)

in kaj je narobe? Dejva razumet, porivanje krmila je enako porirvanje/lomlenje mopeda. Moped v ovinek ti pa kontra!!!

Povej mi kje lažem?? Kje zavajam?

 

 

 Ne, porivanje krmila v ovinek je countesteering. Zdaj je rec taka, da mamo zbrko zaradi semantike, to z lahkoto priznam... Ni pa treba pojasnevati, ne spadam med pametne...  Ce z porivanjem v ovinek milslis na pregibanje, potem imas prav. Jaz ga razumem, pa tudi literatura pravi "push the handlebar" kot countersteering. In v vecini primerov je to pac pregibna tehnika, ne pa porivanje krmila. Tudi nisem edini z takim razumevanjem. Pa tudi noben problem mi ni priznati, da sem ga v tem primeru v kamen...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

kratka pamet..ampak ok... z Valantom se ne prebavljava, ma važno da ti godi njegov odogovr.

Sedaj mi pa ti in Jvalant pojasnita naslednje, kar je @sklopkazapisala, namreč:_

da se je skoraj zložila na krožišču, ker je porivala moped v smeri ovinka...dejta mi res, prosu bi, zraven še dodat countersteering, pa pojasnit tehnike učenja na tečajih.

Pa ne pozabi, z @jvalantsva se skup peljala, in se ni zdelo, da je odkril vesolje napram meni (velja tudi obratno)

 

in kaj sem ji jaz zapisal?????? Isto

1. velja pred vsem zate, si tipičen primer nekoga ki misli da ve vse o vsem, ko kdo nima istega mnenja ali te bog ne daj celo popravi pa letijo zbadljivke in neumnosti.

2. zakaj se je skoraj zložila? kako pri p*idi naj mi to vemo? lahko je šla narobe 1001 stvar, lahko je blo kaj na cesti, lahko pa je enostavno slab voznik (nevem, ne poznam) je pa 100% da se to ni zgodilo zaradi tega kar se je naučila na tečaju. To je isto kot ko kdo leti iz ride ki jo je pred njim in za njim z višjo hitrostjo prevozilo na tisoče motoristov potem je pa kriva rida ne pa voznik.

3. kako voziš ti nevem, kako vozi jvalant nevem, nobenega od vaju ne poznam, z nobenim se nisem vozil, ampak tu na forumo ne vozimo in v napisanem ma on prav ti pa narobe, tako enostavno je.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!