Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

pred 8 minutami, maus pravi:

zavajaš .. tukaj sem šel mimo, je zmanjševala hitrost, se mi je umikala,  ker sem jo snemal od spredaj ;) 

ravnina ni zajemanje ovinkov preko drugega pasu ...  :ras: 

pa 73 km/h pri dovoljeni 90 ... nehi :P 

p.s.

mam tudi jaz tebe posnetega :ras:  (pa se mi ne da iskat zdele in s tem ukvarjat :) )

jaz sem imel 73 zadaj, ne ti :) 

lej, kje maš senco :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

jaz sem imel 73 zadaj, ne ti :) 

lej, kje maš senco :) 

ti si me lovil s 73 ... jaz sem šel 60 :P

aja .. senca bi morala biti zadaj, ker sem hitrejši od sence :lol1: 

ne poveš, da je bilo dogovorjeno, da jo snemam ;) 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko preberem zadnjo stran te teme, imam občutek, da v tisti sekundi ali dveh, ko drviš v avto lahko celo magistrsko nalogo napišeš. 

Nikjer nisem zasledil reakcijskega časa. 

O raznih predvidevanjih ipd. pa bi lahko veliko napisal, podkrepil celo z video materialom... a rajsi ne bom. Nima smisla jemati veselja. 

Me pa čudi, da je toliko nesreč na naših cestah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, maus pravi:

ti si me lovil s 73 ... jaz sem šel 60 :P

aja .. senca bi morala biti zadaj, ker sem hitrejši od sence :lol1: 

ne poveš, da je bilo dogovorjeno, da jo snemam ;) 

 

na sliki zaznavam prekršek in objestno vožnjo :) sedaj ko si pa pojasnil pa je vse jasno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, motozajebant pravi:

Ko preberem zadnjo stran te teme, imam občutek, da v tisti sekundi ali dveh, ko drviš v avto lahko celo magistrsko nalogo napišeš. 

Nikjer nisem zasledil reakcijskega časa. 

O raznih predvidevanjih ipd. pa bi lahko veliko napisal, podkrepil celo z video materialom... a rajsi ne bom. Nima smisla jemati veselja. 

Me pa čudi, da je toliko nesreč na naših cestah. 

saj sem jo napisal in tudi zagovarjal  :jezik:  ... lahko se iz slona muha naredi ali pa tudi obratno ... ja res je ... ljudje potujejo brezglavo ... niti ne vedi kam gredo, glavno da nekam gredo in bodo že nekam prišli :lol1: 

Sneći pa itak rad mal kost vrže, čeprav dobro ve zakaj je šlo ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

na sliki zaznavam prekršek in objestno vožnjo :) sedaj ko si pa pojasnil pa je vse jasno

iz te slike zaznavam, da je dekle pripeljalo iz počivališča in se ni prepričalo, če lahko to varno stori, vesten motorist, pa je nevestno voznico obvozil, da je preprečil hudo prometno nesrečo ... zadaj je pa izstrelek priletel na motorju, ki sune k svina :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, maus pravi:

saj sem jo napisal in tudi zagovarjal  :jezik:  ... lahko se iz slona muha naredi ali pa tudi obratno ... ja res je ... ljudje potujejo brezglavo ... niti ne vedi kam gredo, glavno da nekam gredo in bodo že nekam prišli :lol1: 

Sneći pa itak rad mal kost vrže, čeprav dobro ve zakaj je šlo ;) 

sej s tem da greš nekam in ne veš kam greš, ni nič narobe. Jaz se dostikrat usedem na motor in se odpeljem... pa kamor pridem pridem :) 

Ma saj ni nič letelo na stil vožnje ipd. Bolj mi je fascinantno to, kolk časa imamo in kaj vse lahko premislimo v glavi, predno poči. Sem bil prepričan da se vse skupaj hitreje odvrti, a zgleda temu ni tako. 

Res mi je zanimivo, kaj vse lahko človek v recimo 2-3 sekundah premisli, sprejme odločitev in naredi... Čeprav sem sam bolj mnenja, da je vsaka naša reakcija zgolj podzavestna in nima z razmišljanjem v danem trenutku nič skupnega. Morda se pa jaz motim. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, motozajebant pravi:

Ma saj ni nič letelo na stil vožnje ipd. Bolj mi je fascinantno to, kolk časa imamo in kaj vse lahko premislimo v glavi, predno poči. Sem bil prepričan da se vse skupaj hitreje odvrti, a zgleda temu ni tako. 

Res mi je zanimivo, kaj vse lahko človek v recimo 2-3 sekundah premisli, sprejme odločitev in naredi... Čeprav sem sam bolj mnenja, da je vsaka naša reakcija zgolj podzavestna in nima z razmišljanjem v danem trenutku nič skupnega. Morda se pa jaz motim. 

meni se je pred vsakim padcem vse počasi dogajalo ... grem tja.. ne grem, ups.. spodrsnilo je... guma ne drži... spet bo bolelo ... au au .. a je izhod ... tam je drevo ... u pizda, avto ... u kurba .. drsi ... vse to se mota po glavi .. ne sicer vse, ampak kar nekaj od tega kar se dogaja ;) 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

meni se je pred vsakim padcem vse počasi dogajalo ... grem tja.. ne grem, ups.. spodrsnilo je... guma ne drži... spet bo bolelo ... au au .. a je izhod ... tam je drevo ... u pizda, avto ... u kurba .. drsi ... vse to se mota po glavi .. ne sicer vse, ampak kar nekaj od tega kar se dogaja ;) 

Ti verjamem da se dosti tega v glavi odvrti, to je nesporno. Drevo? Resno? V trenutku ko letiš v avto, si imel priliko videt drevo in ocenit da tja no go? Kapo dol mišek :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motozajebant pravi:

Ti verjamem da se dosti tega v glavi odvrti, to je nesporno. Drevo? Resno? V trenutku ko letiš v avto, si imel priliko videt drevo in ocenit da tja no go? Kapo dol mišek :) 

ja .. iščeš izhod ... če je slaba odločitev je padec neizogiben .... jaz sem enkrat iskal v jarku... pa ni bil tok plitek, kot je izgledalo :P 

upam, da tebi ne bo treba ... tudi divjad skoči na cesto ... ne veš... bremzat,  obvozit ali povozit ... ravno tako je z avtom, ki ti pride s strani in ustavi .. ali bo speljal, ali bo obstal, ali bo šel v rikverc .. odločitev je treba sprejeti ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

ja .. iščeš izhod ... če je slaba odločitev je padec neizogiben .... jaz sem enkrat iskal v jarku... pa ni bil tok plitek, kot je izgledalo :P 

upam, da tebi ne bo treba ... tudi divjad skoči na cesto ... ne veš... bremzat,  obvozit ali povozit ... ravno tako je z avtom, ki ti pride s strani in ustavi .. ali bo speljal, ali bo obstal, ali bo šel v rikverc .. odločitev je treba sprejeti ;) 

Z zadnjim delom se zelo strinjam. Je pa vprašanje, jo sprejmeš zavestno ali podzavestno ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni majo čas še gledat kere lučke zagorijo..✌️.?

glede tehnike a kdo popravlja ovink v ovinku ko si že nagnjen?

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, maus pravi:

zavajaš .. tukaj sem šel mimo, je zmanjševala hitrost, se mi je umikala,  ker sem jo snemal od spredaj ;) 

ravnina ni zajemanje ovinkov preko drugega pasu ...  :ras: 

pa 73 km/h pri dovoljeni 90 ... nehi :P 

p.s.

mam tudi jaz tebe posnetega :ras:  (pa se mi ne da iskat zdele in s tem ukvarjat :) )

mene nimaš ?

Tema sicer ni namenjena debatiranju okrog, varnosti, nevarnosti, prekrškanju in podobno.

Nekdo je pač vprašal, v čemu je štos če pred ovinkom počiš na kontra pas. In sem mu odgovoril.

V zabavi predvsem (pa večjem rajdnem krogu, večji brzini, manj uporabe zavor, kvečjemu zadnja za korekcijo, in izhodu iz ovinka, ko si veliko bolj na svojem pasu kot pa če bi isto hitrost ubral brez sekanja na levi pas.)

Vse ostalo, tudi zgražanje, se pa lahko objavo linka v temo cestno črno nabijanje pa tam izlije čustva. Sicer brez žaljenja po možnosti. Se da obsoditi ali nestrinjati z vožnjo tudi brez žaljenja pisca.

Aja, če je pa debata o tehniki, se pa gladko tule komentira.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, motozajebant pravi:

Ko preberem zadnjo stran te teme, imam občutek, da v tisti sekundi ali dveh, ko drviš v avto lahko celo magistrsko nalogo napišeš. 

 

da, res je, ni sicer čisto v naslovu teme, kajti bolj je bilo vprašanje (Satao me je spraševal), kaj narediš, kam se izogneš itd..ampak če govoriš o času, torej kaj vse ti gre skoz možgane, je res. Celo magistrsko napišeš ta čas, kup informacij predelaš, kup idej, kaj narediti.

Je pa en problem. Reakcijam se čas prav nič ne spreminja. In ko si presenečen, je to ponavadi prepozno.

Zadnji odstavek, da te čudi, da je toliko nesreč, (kljub brihtnim bučam najbrž), ti bom odkrito povedal, da prav nihče ni imun na nesrečo..žal nihče. In vsak, ki sodeluje v tej ali kaki drugi temi je posledično tudi brihtna buča.

pred 12 minutami, Satao pravi:

eni majo čas še gledat kere lučke zagorijo..✌️.?

glede tehnike a kdo popravlja ovink v ovinku ko si že nagnjen?

da, zadnja zavora še dodatno poveča naklon (veliko uporabljam pri ne preveč agresivni vožnji), prva dvigne. Z vsako se da. Nežno seveda.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Satao pravi:

Jaz v desni ovinek najprej počim desno potem levo in šele potem zvozim krivino?enako levo...delam kaj narobe?

desni ovinek, greš pred njim čimbolj levo do črte, da maš lepši vstop, boljšo preglednost in boljši izhod po tvoji strani.

Sicer samo iskanje idealne linije, ni nič drugače na enem pasu kot pri uporabi obeh.

Da počiš desno pred desnim ovinkom , verjetno misliš da zanihaš motor. Vendar pri večjih brzinah (nedovoljene pa to) ko je močno zaviranje pred ovinkom, je bolje imeti že hudo vnaprej izbrano linijo. In čimbolj poravnan moped. CBS je ena od zadev, ki hudo pomaga, predvsem pri vožnji v dvoje, da ne zabiješ prvega konca v tla pred ovinkom in da ni zadnji preveč razbremenjen. Ravno zato včasih zadnja zavora pomaga, ker stisne moped dol tudi zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, motozajebant pravi:

Z zadnjim delom se zelo strinjam. Je pa vprašanje, jo sprejmeš zavestno ali podzavestno ;) 

nekatere reakcije so podzavestne... težko povedati .. ampak meni se je do sedaj izšlo ... pripelješ za zaprti ovinek previdno in za ovinkom steblo preko celega vozišča ... si predstavljaš ?

ko sem jaz na tako zadevo naletel, sem motor poravnal, zapeljal preko (cca 15 cm debelo deblo) in potem spet nagnil v ovinek ... malo kakice ampak se je izšlo  :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

da, res je, ni sicer čisto v naslovu teme, kajti bolj je bilo vprašanje (Satao me je spraševal), kaj narediš, kam se izogneš itd..ampak če govoriš o času, torej kaj vse ti gre skoz možgane, je res. Cel magistrsko napišeš ta čas, kup informacij predelaš, kup idej, kaj narediti.

Je pa en problem. Reakcijam se čas prav nič ne spreminja. In ko si presenečen, je to ponavadi prepozno.

Zadnji odstavek, da te čudi, da je toliko nesreč, (kljub brihtnim bučam najbrž), ti bom odkrito povedal, da prav nihče ni imun na nesrečo..žal nihče. In vsak, ki sodeluje v tej ali kaki drugi temi je posledično tudi brihtna buča.

Jaz sem imel nesrečo z avtom. ko mi je šel tipo na križišču v rdečo (sem mu priletel v bok tak ko ti v Xsaro). Na voljo sem imel kako sekundo... v tistem času, ni bilo prilike pogledat okoli, kje so drevesa, kje niso, kam bom odmotal volan, ipd. Vse kar sem naredil je to, da sem čisto PODZAVESTNO obrnil volan v desno. 

Govorim na podlagi lastnih izkušenj, na podlagi svoje nesreče, pa sem recimo v 14ih letih prevozil cca 400k km z avtom (sicer so jih ljudje tudi bistveno več, a ni to toliko malo). 

Se strinjam, če od daleč prideš v takšno situacijo, je možno vse napisano, vidiš kje, kam, zakaj, kako.... v tisti eni sekundi pa lahko pozabite na to "fantaziranje". 

Oboldan del:  To jaz nisem rekel, to si ti napisal. 

pred 3 minutami, maus pravi:

nekatere reakcije so podzavestne... težko povedati .. ampak meni se je do sedaj izšlo ... pripelješ za zaprti ovinek previdno in za ovinkom steblo preko celega vozišča ... si predstavljaš ?

ko sem jaz na tako zadevo naletel, sem motor poravnal, zapeljal preko (cca 15 cm debelo deblo) in potem spet nagnil v ovinek ... malo kakice ampak se je izšlo  :P 

Točno o temu govorim. Koliko časa si imel na voljo? Zelo malo. In tam verjetno nisi tuhtal, ugotavljal, gledal, ipd. Reagiral si podzavestno na podlagi svojih izkušenj. 

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

 

Vse ostalo, tudi zgražanje, se pa lahko objavo linka v temo cestno črno nabijanje pa tam izlije čustva. Sicer brez žaljenja po možnosti. Se da obsoditi ali nestrinjati z vožnjo tudi brez žaljenja pisca.

 

 

 

Mislim da nihče ni žalil, razen če si govoril v prihodnjiku. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, motozajebant pravi:

Točno o temu govorim. Koliko časa si imel na voljo? Zelo malo. In tam verjetno nisi tuhtal, ugotavljal, gledal, ipd. Reagiral si podzavestno na podlagi svojih izkušenj. 

Prav pogosto v ovinku nisem vozil preko debel, tako, da je bilo to prvič :P 

Najslabše bi bilo takrat na polno bremzat v ovinku v tem primeru ... če bi bilo pa polmetrsko debelo steblo, potem bi bilo pa res najbolje bremzat na polno ... nikol ne veš ;) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

Prav pogosto v ovinku nisem vozil preko debel, tako, da je bilo to prvič :P 

Najslabše bi bilo takrat na polno bremzat v ovinku v tem primeru ... če bi bilo pa polmetrsko debelo steblo, potem bi bilo pa res najbolje bremzat na polno ... nikol ne veš ;) 

 

Saj pretekle izkušnje nisem mislil prav na to deblo :) alo mišek! haha

Ampak, saj si v drugem stavku lepo povedal... če bi bilo polmetrsko steblo bi bremzal, pri temu pa si vedel da je najslabše bremzati-čeprav nisi nikoli vozil čez deblo na ovinku :)

Zdaj pa te jaz vprašam, si nagonsko postavil motor pokonci ali si kolebal med odločitvijo bremzati ali ne bremzati?  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, motozajebant pravi:

Jaz sem imel nesrečo z avtom. ko mi je šel tipo na križišču v rdečo (sem mu priletel v bok tak ko ti v Xsaro). Na voljo sem imel kako sekundo... v tistem času, ni bilo prilike pogledat okoli, kje so drevesa, kje niso, kam bom odmotal volan, ipd. Vse kar sem naredil je to, da sem čisto PODZAVESTNO obrnil volan v desno. 

Govorim na podlagi lastnih izkušenj, na podlagi svoje nesreče, pa sem recimo v 14ih letih prevozil cca 400k km z avtom (sicer so jih ljudje tudi bistveno več, a ni to toliko malo). 

Se strinjam, če od daleč prideš v takšno situacijo, je možno vse napisano, vidiš kje, kam, zakaj, kako.... v tisti eni sekundi pa lahko pozabite na to "fantaziranje". 

Oboldan del:  To jaz nisem rekel, to si ti napisal. 

predvidevam, da nisi mel niti sekunde, ampak je počilo, ker ti je priletel od strani. Vprašanje je koliko časa prej je perifrni vid zaznal situacijo.

Se pravi, si samo reagiral instiktivno.

Ko pa pelješ naravnost in nenadoma nekdo čisto nepričakovano skoči na cesto (20-30m pred tabo, kaj vem koliko) ga vseeno vidiš. Vsaj pri meni je bilo najprej vprašanje v glavi, pa kaj ti počneš sredi ceste, predvsem zakaj, in potem misel odrineš stran, ter začneš analizirati situacijo, ter možne rešitve. Če bo zavrl ok, ga obvozim, če bo hitro speljal ok, bom po desni..itd..ko se zaveš, da bo počilo, gredo spet ideje skozi glavo. In do takrat, je vse kar narediš podzavestno dotakneš zavore..zaviraš, ampak čakaš razplet.

Instiktivna delovanja, sem jih mel kar veliko, ko je čiča počil na cesto, so pa trenutna in hitra, da niti ne razmišljaš. Tako sem na kombiju odmotal volan, da so me bicepsi zaboleli. Seveda je možak počil po zavori. Vsi celi vsi zdravi. Da možak ni počil na zavoro, da bi namesto kombija bil motor, bi lahko bila tudi smrtna žrtev. Običajno je tako, da čakajoče vozilo vidiš in se strinjaš nekje, tale čaka, potem te pa sezuje, ko tik pred tabo poči vn. Ničkolikokrat letel po travi, ko je šlepar sekal ovinek, lomil motor, da sem se umaknil nasprotivozečemu, vse instiktivno

Primer moje Xsare je bil, da tam niti ni neke ceste, ampak je med bajtami pot, skrita za zidom. Pa še glavna cesta, po kateri sem šel, se tudi nekoliko skrije, da ona ni imela druge možnosti, kot gledat ogledalo in počasi (z nogo na zavori) riniti na cesto. Tako, da se oba nisva videla. Je pa voznica naredila popolnoma vse narobe, kar je pač možno. Tako pač je.

Oboldan del, so pač naše iskušnje in brihtoliranje. Mogoče komu celo prav pride. Če enemu na miljon, se splača deliti informacije.

pred 8 minutami, maus pravi:

nekatere reakcije so podzavestne... težko povedati .. ampak meni se je do sedaj izšlo ... pripelješ za zaprti ovinek previdno in za ovinkom steblo preko celega vozišča ... si predstavljaš ?

ko sem jaz na tako zadevo naletel, sem motor poravnal, zapeljal preko (cca 15 cm debelo deblo) in potem spet nagnil v ovinek ... malo kakice ampak se je izšlo  :P 

ponavadi imamo vse nevidne ovinke v podzavesti stavek:

kaj pa če..a ne, deblo, karambol, skala, avtodom, ki nabira rožice...

Najbolj smešno pa, ko sva s Kmetom kačo povozila. Debelo in mastno na jadranki, čez ovinek...tudi kakica. Tako zdrsne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

mene nimaš ?

Tema sicer ni namenjena debatiranju okrog, varnosti, nevarnosti, prekrškanju in podobno.

Nekdo je pač vprašal, v čemu je štos če pred ovinkom počiš na kontra pas. In sem mu odgovoril.

V zabavi predvsem (pa večjem rajdnem krogu, večji brzini, manj uporabe zavor, kvečjemu zadnja za korekcijo, in izhodu iz ovinka, ko si veliko bolj na svojem pasu kot pa če bi isto hitrost ubral brez sekanja na levi pas.)

Vse ostalo, tudi zgražanje, se pa lahko objavo linka v temo cestno črno nabijanje pa tam izlije čustva. Sicer brez žaljenja po možnosti. Se da obsoditi ali nestrinjati z vožnjo tudi brez žaljenja pisca.

Aja, če je pa debata o tehniki, se pa gladko tule komentira.

 

 

Upam da bo naložilo video. Tu je primer enega bivšega forumaša. Pred njim motorist, z večjim rajdnim krogom, "višjo hitrostjo", a bivši uporabnik ga z vožnjo po svojem pasu lepo sledi in je v določenih predelih bistveno hitrejši. 

Sekunda 22 je zanimiva, ko gre čez črto v desni ovinek, uporabnik pa mu po svojem pasu pripelje za rit. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motozajebant pravi:

Zdaj pa te jaz vprašam, si nagonsko postavil motor pokonci ali si kolebal med odločitvijo bremzati ali ne bremzati?  

Vedno se koleba in potem odloči ... ne vem če si slišal za boj ali beg .. to je odziv na grožnjo, fizično ali čustveno oz. psihološko. Grožnja je lahko resnična ali namišljena. Percepcija posameznika je tista, ki sproži stresni odziv. Pri akutnem stresnem odzivu se avtonomni živčni sistem aktivira in sprostijo se kortizol, adrenalin in drugi hormoni, ki povzročijo povečan srčni utrip, pospešeno dihanje in visok krvni tlak. Kri je iz notranjih organov preusmerjena v dele telesa, ki povzročijo, da se telo odzove na stres. Temu pravimo t. i. »boj ali beg« odziv.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

predvidevam, da nisi mel niti sekunde, ampak je počilo, ker ti je priletel od strani. Vprašanje je koliko časa prej je perifrni vid zaznal situacijo.

Se pravi, si samo reagiral instiktivno.

Ko pa pelješ naravnost in nenadoma nekdo čisto nepričakovano skoči na cesto (20-30m, kaj vem koliko) ga vseeno vidiš. Vsak pri meni je bilo najprej vprašanje v glavi, pa kaj ti počneš sredi ceste, predvsem zakaj, in potem misel odrineš stran, ter začneš analizirati situacijo. Če bo zavrl ok, ga obvozim, če bo hitro speljal ok, bom po desni..itd..ko se zaveš, da bo počilo, gredo spet ideje skozi glavo. In do takrat, je vse kar narediš podzavestno dotakneš zavore..zaviraš, ampak čakaš razplet.

Instiktivna delovanja, sem jihh mel kar veliko, ko je čiča počil na cesto, so pa trenutna in hitra, da niti ne razmišljaš. Tako sem na kombiju odmotal volan, da so me bicepsi zaboleli. Seveda je možak počil po zavori. Vsi ceči vsi zdravi. Da možak ni počil na zavoro, da bi namesto kombija bil motor, bi lahko bila tudi smrtna žrtev. Običajno je tako, da čakajoče vozilo vidiš in se strinjaš nekje, tale čaka, potem te pa sezuje, ko tik pred tabo poči vn.

Primer moje Xsare je bil, da tam niti ni neke ceste, ampak je med bajtami pot, skrita za zidom. Pa še glavna cesta, po kateri sem šel, se tudi nekoliko skrije, da ona ni imela druge možnosti, kot gledat ogledalo in počasi (z nogo na zavori) riniti na cesto. Tako, da se oba nisva videla. Je pa voznica naredila popolnoma vse narobe, kar je pač možno. Tako pač je.

Oboldan del, so pač naše iskušnje in brihtoliranje. Mogoče komu celo prav pride. Če enemu na miljon, se splača deliti informacije.

ponavadi imamo vse nevidne ovinke v podzavesti stavek:

kaj pa če..a ne, deblo, karambol, skala, avtodom, ki nabira rožice...

Najbolj smešno pa, ko sva s Kmetom kačo povozila. Debelo in mastno na jadranki, čez ovinek...tudi kakica. Tako zdrsne.

Je bila kar kaka sekunda, ali več. Pa sem kljub vsemu uspel samo volan obrniti v desno in ga spustiti. To je pa tudi vse, hitrost okoli 60kmh. Periferni vid ni mogel zaznati avta, ker je prišel iz ceste ki je v breg (karlovška-janežičeva). 

ni več Kmet2, zdaj je @Samo Jaz :) 

pred 1 minuto, maus pravi:

Vedno se koleba in potem odloči ... ne vem če si slišal za boj ali beg .. to je odziv na grožnjo, fizično ali čustveno oz. psihološko. Grožnja je lahko resnična ali namišljena. Percepcija posameznika je tista, ki sproži stresni odziv. Pri akutnem stresnem odzivu se avtonomni živčni sistem aktivira in sprostijo se kortizol, adrenalin in drugi hormoni, ki povzročijo povečan srčni utrip, pospešeno dihanje in visok krvni tlak. Kri je iz notranjih organov preusmerjena v dele telesa, ki povzročijo, da se telo odzove na stres. Temu pravimo t. i. »boj ali beg« odziv.

Čeprav se v mnogih stvareh s tabo strinjam, se tukaj ne morem. Niso vse odločitve racionalne in najbolj optimalne. Zato, ker so nekatere narejene v afektu in se ne vidi drugih, morda boljših opcij. To sem zdaj pospološil na vse življenjske odločitve, ne samo na temo o kateri se pogovarjamo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motozajebant pravi:

Upam da bo naložilo video. Tu je primer enega bivšega forumaša. Pred njim motorist, z večjim rajdnim krogom, "višjo hitrostjo", a bivši uporabnik ga z vožnjo po svojem pasu lepo sledi in je v določenih predelih bistveno hitrejši. 

Sekunda 22 je zanimiva, ko gre čez črto v desni ovinek, uporabnik pa mu po svojem pasu pripelje za rit. 

 

 

ahaha..to ni isto, o čemur je govora. Izkoriščanje cele asfaltne podlage ali samo pol je velika razlika.

Seveda pa dodajva še nekaj: različna znanja, različne gume, različni motorji in šoferji.

Tudi v tem posnetku (borutov posnetek, on rad to počne) ni zajemanje pravih ovinkov, ampak odprtih ovinkov, kjer lahko letiš po svojem pasu vsaj 2x hitreje kot je posnetek. 

Prvi večkrat nagiba glavo kontra ovinku, ne pa v ovinek (pozavestni strah), vožnja je precej nezanesljiva, saj je sekanje ovinkov, tudi ko so slabo vidni (nasproti vozeča vozila) 

V glavnem...to ni to o čemur je govora. V tvojem posnetku je slaba, nezanesljiva vožnja. Simpl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!