Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

pred 43 minutami, jvalant pravi:

 Berem in se cudim nasvetom in razlagam "izkusenih" voznikov....  Sploh ne bom komentiral (ker je brez veze takim sploh kaj dopovedovati), polagam pa VSEM, se posebej zacetnikom in manj vajenim voznikom tole na srce:

   Ne prehajajte crte! Niti za vstop v zavoj, bohnedaj za izstop in se manj za sekanje ovinkov! Se da zelo hitro in uzivasko in predvsem VARNO odpeljati po svojem pasu. Edino vozilo ki lahko in mora zapeljati v zavoj z nasprotnega pasu je priklopno tovorno vozilo. Ce vas vlece iz zavoja ven, ne zahajajte na levi pas pred desnim ovinkom,  pravilna tehnika je malo kasneje v zavoj, malo ostreje zaceti zavoj, pa se bo ravno tko izslo.  Traja malce da se clovek navadi, malo aktivne voznje z glavo in je!  Pa ne verjeti tudi meni, vzemite kako knjigo/pdf od Keith Code-a, ali se bolje Nick Ieantsch-a ki se ukvarja tudi z tehniko voznje po cesti. Nasveti, filmcki i predlogi tule so pa smrtno nevarni. Vsi smo ze kdaj kaj spregledali in na cesti, in v kriziscu, bilo kje... Zato je ugotovitev, da si spregledal vozilo v trenutku, ko si na nasprotnem pasu precej boleca...  Govorim o zavestnem vstopu v ovinek, ne da nas ob napaki, slabi oceni, odnese ven. Vsem se nam je to verjetno ze zgodilo,ampak to poceti zavestno, brez potrebe in samo ker se da,  je pa slabo.  Pa se to, lahko ste tudi videli, da snemalec z lahkoto sledi po svojem pasu...

 

Take nasvete, da se lahko vozi ker se da, pa res, res, poskusajte ignorirati. PROSIM!

 

https://g.co/kgs/Zfcy9d

Zadnjic sem nekaj podobnega prebral, samo ne najdem več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Satao pravi:

zanima me ali oznake narisane na cesti črte itd držijo enako kot neporisan asfalt? mogoče ni ravno tehnika vožnje sam lahko vpliva na njo....

se šališ?

Že različne barve in granulacije asfalt nudi drugačen / različen oprijem.

Bele črte so pa smotane. Izogibat se jih je najboljše pravilo. Kot kačic in podobnih anomalij.

Bela črta je v idealnih pogojih skoraj nevtralna, v mokrih in hladnih pa hudo drseča. Večinoma je večkrat prebarvana, bolj vleče nase vlago in nudi slabši oprijem.

Vsako spremembo podlage se vzame z določeno "rezervo" ali predvidevanjem, kaj bo storila. Enako velja za pesek na asfaltu, ali mokro liso, ali drek od krave :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, jvalant pravi:

 Berem in se cudim nasvetom in razlagam "izkusenih" voznikov....  Sploh ne bom komentiral (ker je brez veze takim sploh kaj dopovedovati), polagam pa VSEM, se posebej zacetnikom in manj vajenim voznikom tole na srce:

   Ne prehajajte crte! Niti za vstop v zavoj, bohnedaj za izstop in se manj za sekanje ovinkov! Se da zelo hitro in uzivasko in predvsem VARNO odpeljati po svojem pasu. Edino vozilo ki lahko in mora zapeljati v zavoj z nasprotnega pasu je priklopno tovorno vozilo. Ce vas vlece iz zavoja ven, ne zahajajte na levi pas pred desnim ovinkom,  pravilna tehnika je malo kasneje v zavoj, malo ostreje zaceti zavoj, pa se bo ravno tko izslo.  Traja malce da se clovek navadi, malo aktivne voznje z glavo in je!  Pa ne verjeti tudi meni, vzemite kako knjigo/pdf od Keith Code-a, ali se bolje Nick Ieantsch-a ki se ukvarja tudi z tehniko voznje po cesti. Nasveti, filmcki i predlogi tule so pa smrtno nevarni. Vsi smo ze kdaj kaj spregledali in na cesti, in v kriziscu, bilo kje... Zato je ugotovitev, da si spregledal vozilo v trenutku, ko si na nasprotnem pasu precej boleca...  Govorim o zavestnem vstopu v ovinek, ne da nas ob napaki, slabi oceni, odnese ven. Vsem se nam je to verjetno ze zgodilo,ampak to poceti zavestno, brez potrebe in samo ker se da,  je pa slabo.  Pa se to, lahko ste tudi videli, da snemalec z lahkoto sledi po svojem pasu...

 

Take nasvete, da se lahko vozi ker se da, pa res, res, poskusajte ignorirati. PROSIM!

 

https://g.co/kgs/Zfcy9d

nikomur in nikjer ni bilo svetovano, da se pred ovinkom ali kjerkoli prehaja črto ali gre na drugo stran.

Bil je pa odgovor z moje strani na enostavno vprašanje:

v čem je keč :P

še ena sporna...hudo sporna, 100mrtvih in 10 kamonov nasproti...za zgražanje :P

Bi prosil, da se ne zavaja, lahko se obsodi "krivoverstvo" pri vožnji, me nič ne moti, dokler se ne bomo šli osebnega obračuna.

da kar povem, čez polno po levi, v desni ovinek..ko bi videl frenda Suzukija, kako to dobro in lepo počne :D

ps. otroci, ne počnite tega doma, je skrajno neodgovorno in nevarno (zabavno pa za popizdit)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, motozajebant said:

Zadnjic sem nekaj podobnega prebral, samo ne najdem več.


  Ma se zgodi, trdi disk ma slabe sektorje.... tehnicna napaka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Satao said:

zanima me ali oznake narisane na cesti črte itd držijo enako kot neporisan asfalt? mogoče ni ravno tehnika vožnje sam lahko vpliva na njo....

  Ne. Sploh ne starejse, ki so bile delane z gladkejso barvo, in so se posebej v dezju ZELO spolzke. Zadnje case jih sicer delajo bolj grobe, posujejo s peskom (maus bo vedu vec verjetno) ampak to se lahko z casom porazgubi. Tako da se jih je najbolje izogibat. Ce vzames ovinek kot z sleparjem, ker se to da, moras slej al prej  iti tudi cez crto. In to podolgem, ne pocez, kar pomeni, da bos dalj casa na crti. Ni pametno in ni potrebno.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, jvalant pravi:

  Ne. Sploh ne starejse, ki so bile delane z gladkejso barvo, in so se posebej v dezju ZELO spolzke. Zadnje case jih sicer delajo bolj grobe, posujejo s peskom (maus bo vedu vec verjetno) ampak to se lahko z casom porazgubi. Tako da se jih je najbolje izogibat. Ce vzames ovinek kot z sleparjem, ker se to da, moras slej al prej  iti tudi cez crto. In to podolgem, ne pocez, kar pomeni, da bos dalj casa na crti. Ni pametno in ni potrebno.

na barvo se ponavadi nasujejo "perle" ... drobljeno steklo je bilo včasih ... sedaj se polaga plastika in to zvožna, ki je tudi groba in kao nedrseča...

ni nobene potrebe po vožnji preko črte v ovinku v normalnih razmerah .... 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, DAMI34 said:

 

 

 In kaj je tule posebnega? Resno, samo vprasam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, jvalant pravi:

 In kaj je tule posebnega? Resno, samo vprasam?

prekratka varnostna razdalja :P  ... vožnja preblizu sredinske črte ... :P ... lepo vreme :P  ... pogrešam :cry: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

 In kaj je tule posebnega? Resno, samo vprasam?

a se ne boš nič zgražal kot prej? Tule sem GSa poknil v desni ovinek po levi strani, prejšnje zgražanje prehoda na levi pas je pa bilo pred ovinkom. Vsekakor bi pričakoval hudo zgražanje in opozorilo začetniku, da tega ne počne.

ps. začetnikom polagam tudi na srce, da se čez polno črto ne prehiteva.

pss.________________________tele črtice so namenjene vsem, ki tega ne počno. Bom izrazil posebno zahvalo takim, si bom že kaj izmislil. Pa ni to podcenjujoče, dejansko spoštujem vsakega, ki se je dokopal do nekih odločitev in jih izvaja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

a se ne boš nič zgražal kot prej? Tule sem GSa poknil v desni ovinek po levi strani, prejšnje zgražanje prehoda na levi pas je pa bilo pred ovinkom. Vsekakor bi pričakoval hudo zgražanje in opozorilo začetniku, da tega ne počne.

ps. začetnikom polagam tudi na srce, da se čez polno črto ne prehiteva.

pss.________________________tele črtice so namenjene vsem, ki tega ne počno. Bom izrazil posebno zahvalo takim, si bom že kaj izmislil. Pa ni to podcenjujoče, dejansko spoštujem vsakega, ki se je dokopal do nekih odločitev in jih izvaja.

 

Pa dobr, GS skoraj stoji, no! Pa se nekaj, vsem polagam na srce naj te NE poslusajo Kot tudi ne podobnih nasvetov...

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, maus pravi:

na barvo se ponavadi nasujejo "perle" ... drobljeno steklo je bilo včasih ... sedaj se polaag plastika in to zvožna, ki je tudi groba in kao nedrseča...

ni nobene potrebe po vožnji preko črte v ovinku v normalnih razmerah .... 

žal je velikokrat potreba pri razvrščanju pred križiščem, zavijanju v križišču (prehod za pešče svina), vožnja čez krožno križišče (upam, da se spomnite pravilne vožnje čez dvopasovno krožišče)

pred 22 minutami, jvalant pravi:

Pa dobr, GS skoraj stoji, no!

 

aham zdej me pa opravičuješ (res je, tok je zabremzal, da ni blo druge)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jvalant pravi:

 Berem in se cudim nasvetom in razlagam "izkusenih" voznikov....  Sploh ne bom komentiral (ker je brez veze takim sploh kaj dopovedovati), polagam pa VSEM, se posebej zacetnikom in manj vajenim voznikom tole na srce:

   Ne prehajajte crte! Niti za vstop v zavoj, bohnedaj za izstop in se manj za sekanje ovinkov! Se da zelo hitro in uzivasko in predvsem VARNO odpeljati po svojem pasu. Edino vozilo ki lahko in mora zapeljati v zavoj z nasprotnega pasu je priklopno tovorno vozilo. Ce vas vlece iz zavoja ven, ne zahajajte na levi pas pred desnim ovinkom,  pravilna tehnika je malo kasneje v zavoj, malo ostreje zaceti zavoj, pa se bo ravno tko izslo.  Traja malce da se clovek navadi, malo aktivne voznje z glavo in je!  Pa ne verjeti tudi meni, vzemite kako knjigo/pdf od Keith Code-a, ali se bolje Nick Ieantsch-a ki se ukvarja tudi z tehniko voznje po cesti. Nasveti, filmcki i predlogi tule so pa smrtno nevarni. Vsi smo ze kdaj kaj spregledali in na cesti, in v kriziscu, bilo kje... Zato je ugotovitev, da si spregledal vozilo v trenutku, ko si na nasprotnem pasu precej boleca...  Govorim o zavestnem vstopu v ovinek, ne da nas ob napaki, slabi oceni, odnese ven. Vsem se nam je to verjetno ze zgodilo,ampak to poceti zavestno, brez potrebe in samo ker se da,  je pa slabo.  Pa se to, lahko ste tudi videli, da snemalec z lahkoto sledi po svojem pasu...

 

Take nasvete, da se lahko vozi ker se da, pa res, res, poskusajte ignorirati. PROSIM!

 

https://g.co/kgs/Zfcy9d

Dejansko je samo en nasvet. Ne divjat, normalno vozi pa se bo vedno zvozilo ovinke.

Objestna vožnja in divjanje pa sta pot na temno stran.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Snečer pravi:

Objestna vožnja in divjanje pa sta pot na temno stran.

Luke im you father :P

ps. za nekoga objestno, je za drugega čisto normalna vožnja..in še vedno velja, če ni nasproti nikogar, lahko parkiraš tudi na nasprotnem pasu in obiraš maline.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Luke im you father :P

ps. za nekoga objestno, je za drugega čisto normalna vožnja..in še vedno velja, če ni nasproti nikogar, lahko parkiraš tudi na nasprotnem pasu in obiraš maline.

 

Ne, to očitno velja samo zate ?!

Luke, I'm your mother ?????!

Vozim objestno, plačujem kazni, sem bankomat za policijo, redarje, vinjetarje,.........???.....

Ne mi zdaj pridigat, ker sem brezupen primer in nimam namena biti drugačna.

Pač, sem katastrofa in taka bom tudi ostala ?!

Ampak tista tvoja vožnja v desne ovinke preko polne črte, izgleda kot, da če bi imel nasproti vozila, ne bi niti enega zvozil ?.

In ne, če ni nobenega nasproti in ti misliš, da s tako vožnjo nikogar ne ogrožaš, to še ne pomeni, da lahko tako voziš!

Potem lahko v lajfu vsi počnemo, kar se nam na trenutek sprdne, le nikogar ne smemo ogrožati ?.

In ja, kot je @mladenchnapisal, TT Jadranko rada peglam, ampak na ta način pa vseeno raje ne ?.

Vseeno ne misli, da me tvoja vožnja moti, niti slučajno. Vsak naj vozi, kot mu paše, dokler to lahko ?.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČE bi zadel na lotu....ČE....

aksiom je priznavanje in opravičevanje svojega prekrška, hkrati pa obsojanje drugega.

Pa nič slabega ne mislim, tudi se ne poglabljam v tvojo vožnjo. 

Vsako prehitevanje preko polne, vsako prehitevanje v desni ovinek po levi (in kontra) potegne določene konsekvence. 

Vsaka vožnja preko dovoljene omejitve (beri jadranka ima večino ovinkov omejitev 40km/h) predstavlja kršitev pravil. Bom pošteno vprašal in čakam poten odgovor:

pelješ po omejitvah? 

in bom dal odgovor....turistična vožnja normalnega motorista predstavlja vsaj 2x večjo hitrost. In jaz osebno spadam (ker si že mene komentirala) v zlato sredino (ničkoliko motoristov me pokne vmes) 

A se začneva zgražat???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

ČE bi zadel na lotu....ČE....

aksiom je priznavanje in opravičevanje svojega prekrška, hkrati pa obsojanje drugega.

Pa nič slabega ne mislim, tudi se ne poglabljam v tvojo vožnjo. 

Vsako prehitevanje preko polne, vsako prehitevanje v desni ovinek po levi (in kontra) potegne določene konsekvence. 

Vsaka vožnja preko dovoljene omejitve (beri jadranka ima večino ovinkov omejitev 40km/h) predstavlja kršitev pravil. Bom pošteno vprašal in čakam poten odgovor:

pelješ po omejitvah? 

in bom dal odgovor....turistična vožnja normalnega motorista predstavlja vsaj 2x večjo hitrost. In jaz osebno spadam (ker si že mene komentirala) v zlato sredino (ničkoliko motoristov me pokne vmes) 

A se začneva zgražat???

Če bi prebral moj zapis, tega tvojega sedaj ne bi bilo tukaj ??.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

ČE bi zadel na lotu....ČE....

aksiom je priznavanje in opravičevanje svojega prekrška, hkrati pa obsojanje drugega.

Pa nič slabega ne mislim, tudi se ne poglabljam v tvojo vožnjo. 

Vsako prehitevanje preko polne, vsako prehitevanje v desni ovinek po levi (in kontra) potegne določene konsekvence. 

Vsaka vožnja preko dovoljene omejitve (beri jadranka ima večino ovinkov omejitev 40km/h) predstavlja kršitev pravil. Bom pošteno vprašal in čakam poten odgovor:

pelješ po omejitvah? 

in bom dal odgovor....turistična vožnja normalnega motorista predstavlja vsaj 2x večjo hitrost. In jaz osebno spadam (ker si že mene komentirala) v zlato sredino (ničkoliko motoristov me pokne vmes) 

A se začneva zgražat???

40kmh vecina ovinkov? Ma se ne spomnim da bi bili, ali pač? Nevem, vprasam, ker se res ne spomnim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, KARMEN1 pravi:

Če bi prebral moj zapis, tega tvojega sedaj ne bi bilo tukaj ??.

sem prebral..greva točko po točko:

1. Ampak tista tvoja vožnja v desne ovinke preko polne črte, izgleda kot, da če bi imel nasproti vozila, ne bi niti enega zvozil ?.

*nasproti ni bilo nikogar, placa več kot dovolj v vsakem trenutku, če se v vidnem polju pojavi nasprotivozeči, pa še takrat nima šanse da se z "warp" brzino prežarči od enega ovinka do drugega

2. In ne, če ni nobenega nasproti in ti misliš, da s tako vožnjo nikogar ne ogrožaš, to še ne pomeni, da lahko tako voziš!

*torej, kdo je bil ogrožen, če ni bilo nikogar na cesti? In predvsem, zakaj s potem ne morem? Posenetek je dokaz, da se lahko.

3. Potem lahko v lajfu vsi počnemo, kar se nam na trenutek sprdne, le nikogar ne smemo ogrožati ?.

*DA...komot lahko grem na levi pas, če nikogar ne ogrožam..al pa maline obirat

4. Vseeno ne misli, da me tvoja vožnja moti, niti slučajno. Vsak naj vozi, kot mu paše, dokler to lahko ?.

*to razumem, a hkrati sama sebe negiraš. Če te moti, pač obstaja element, ki je nevaren/ moteč, v nasprotnem pač ne, je samo kršenje dogovorjenih pravil

Pravkar, motozajebant pravi:

40kmh vecina ovinkov? Ma se ne spomnim da bi bili, ali pač? Nevem, vprasam, ker se res ne spomnim. 

jop..gugl street view, od Karlobaga do Pakle mal poglej. Vsak normalen (torej nič kaj divji motorist) jih odpelje z brzino 1,5 ali 2kratnik omejitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koncu bi bil itak vesel, če bi v tej temi, rekli kako več o tehniki vožnje...recimo (strokovnjaki) analizirajte vožnjo, pa podajte mnenje o napakah..ne pa o moralnosti.

Sem povedal, vse je prekršek in dodal BMK :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 12. 2020 ob 12:40, DAMI34 pravi:

ahaha..to ni isto, o čemur je govora. Izkoriščanje cele asfaltne podlage ali samo pol je velika razlika.

Seveda pa dodajva še nekaj: različna znanja, različne gume, različni motorji in šoferji.

Tudi v tem posnetku (borutov posnetek, on rad to počne) ni zajemanje pravih ovinkov, ampak odprtih ovinkov, kjer lahko letiš po svojem pasu vsaj 2x hitreje kot je posnetek. 

Prvi večkrat nagiba glavo kontra ovinku, ne pa v ovinek (pozavestni strah), vožnja je precej nezanesljiva, saj je sekanje ovinkov, tudi ko so slabo vidni (nasproti vozeča vozila) 

V glavnem...to ni to o čemur je govora. V tvojem posnetku je slaba, nezanesljiva vožnja. Simpl.

kaj je mišleno s tem? sem pogledal posnetek pa nevem kaj si s tem mislil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej naj povem da ne divjam.Isti ovinek v dolino sem nešteto krat speljal dokler me ni en dan pričakal pesek ki je padel z kamiona ter me odneslo na dugo stran ceste ko sem pogledal ni bilo  avta isti  trenutek je bil,srečo sem imel da je nasproti prišel en starejši voznik sem utegnu videt verjetno se je bal vozit tik ob grapi ter sem tam vidu prostor za usmerit motor mimo avta naslednji trenutek sem bil že za avtom niti srce ni trepnilo tako hitro se je vse odigralo.Tehnika vožnje držite se svoje strain.Trenutek loči je ovira ni ovire.

2020-12-02_133552.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Shillien pravi:

kaj je mišleno s tem? sem pogledal posnetek pa nevem kaj si s tem mislil

tole:

 

Incorrect:

The riders below are positioning their upper bodies out of alignement from the G force... to the outside of the curve! By doing this, their brains have to fight a sense of unbalance which can very easily trigger the survival reactions.

 

 

 

Note: IF you are going to put your torso out of alignment with G, it'd better be to the INSIDE. This way your body will only feel pressed against the bike and not thrown outside of the bike.

body-position-incorrect-large.jpg.c5326e0f30939b09c849d23e3914cd7c.jpg.6fc762dd0fa4061d902413c0669ca8f9.jpg

 

za izkušene voznike, supermoto, offroad, to ne velja, to so potem tehnike zmnjševanja rajdnega kroga, izbire najboljše podlage itd...citiral sem samo videoposnetek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Grut pravi:

čist sm zmedn zdej k sm use to prebrau :?

velik se morm še naučit,daum vsaj mau blis povprečno hitremu rejserju :cry:

za divjake to ne vela, vi mate svojo nadaljevano skupino :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 12. 2020 ob 16:19, KARMEN1 pravi:

Pri meni je ponavadi tako:

Nevarnost, uffffff, smer rešitve, fak, šaltaj dol, bremzaj, fak, izogibanje, fak, fak, fak, o shit ???.

Nevarnost mimo, za trenutek mehke noge, adrenalin do vesolja, šaltaj gor, gasaaaaaaaa ?!!!!!!!

Ej, pa glej budalo, kaj dela po cesti, svašta ??????. Dobro, da imam nove gume ☺.

In že je vse pozabljeno ?????.

a se to vidva s fakom skup vosta,jest pa mislu daj on sam biatlonc :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!