Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

Na tečaju na Vranskem je inštruktor, sicer meni carski Sandi Sheika, tehniko navpičnega telesa in porivanja belance stran od telesa poimenoval counterstering in jaz uporabljam ta izraz za to.

 

Je pa tudi res, če tega nisi navajen iz tomosa ven in delaš stvar zavestno, je hudo nevarna...vsaj meni je bila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je to primerno za lagano vožnjo, ko se vozim za mojo Gospo in na dolgih ovinkih...na Marički, ko lovim mulca to ne gre.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Buschi pravi:

Na tečaju na Vranskem je inštruktor, sicer meni carski Sandi Sheika, tehniko navpičnega telesa in porivanja belance stran od telesa poimenoval counterstering in jaz uporabljam ta izraz za to.

 

Je pa tudi res, če tega nisi navajen iz tomosa ven in delaš stvar zavestno, je hudo nevarna...vsaj meni je bila.

Saj to je finta, countersteering se imenuje tehnika ki se uporablja za potiskanje belance... drža telesa nima nobene veze. Countersteering se uporablja pri popolnoma vsaki drži telesa, drugače bi skozi ride vozili 10 na uro. Je oa razlika v tem kako agresivno in koliko zavestno se uporablja. Uporablja jo pa vsak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj razloži razkične tehnike. Mogoče ustreza njegov " french style" temu kot ste nekateri rekli counterleaning.

Counterstearing pa tudi razloži.

Popravljeno . Popravil Endlich
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojem s kaunterstiranjem :P

 

 

ps...da ne bote odkrivali tople vode, kaj je countersteering. Je tule lepo zapisano in nima nobene veze s porivanjem motorja v ovinek medtem ko voznik sedi pokonci kot bi mel kol v riti :P

 

Countersteering

From Wikipedia, the free encyclopedia
 
 
 
Jump to navigationJump to search
For the technique with a similar name used in automobiles, see Countersteering (Automobile).

Countersteering is used by single-track vehicle operators, such as cyclists and motorcyclists, to initiate a turn toward a given direction by momentarily steering counter to the desired direction ("steer left to turn right"). To negotiate a turn successfully, the combined center of mass of the rider and the single-track vehicle must first be leaned in the direction of the turn, and steering briefly in the opposite direction causes that lean.[1] The rider's action of countersteering is sometimes referred to as "giving a steering command".[2][3]: 15 

The scientific literature does not provide a clear and comprehensive definition of countersteering. In fact, "a proper distinction between steer torque and steer angle ... is not always made."[4]

https://en.wikipedia.org/wiki/Countersteering

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Buschi said:

Na tečaju na Vranskem je inštruktor, sicer meni carski Sandi Sheika, tehniko navpičnega telesa in porivanja belance stran od telesa poimenoval counterstering in jaz uporabljam ta izraz za to.

 

Je pa tudi res, če tega nisi navajen iz tomosa ven in delaš stvar zavestno, je hudo nevarna...vsaj meni je bila.

 Instruktor gor ali dol, tule nima prav... Ze ime pove svoje "counter" (kontra, nasprotno), "steering" (krmiljenje). Vzemi si cas, preveri clanke o countersteeringu in bos videl. To, kar opisuje instruktor, se ponavadi imenuje pregibna tehnika. Se uporablja pri pocasni voznji, ali za izogib oviri, itd.  Ker nagnes motor in ne se telesa zraven, zato se da hitreje reagirati. Ker je pa voznik pri  tem precej ohlapno na motorju, je pa to lahko precej nevarno pri vecjih hitrostih.

  Veliko (in tule ze veckrat)  prickanja je velikokrat zaradi neusklajenega besednjaka... Countersteering je pa edini nacin, kako spraviti motocikel iz ravnotezja in v zavoj pri hitrejsi voznji. Cestno hitrostni dirkaci ga pa mocno uporabljajo za hitre vstope v ovinek ali sikane, ker je motor pri vecjih hitrostih zelo stabilen in se ga ne da hitro spraviti v zavoj brez kar konkretnega countersteeringa... Pregibna tehnika je pa ravno obratno, omogoca hitro zavijanje ipd pri manjsih hitrostih, pri izogibu oviram, ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Solo ni problem. Pa v dvoje? Kako to shendlate? 

Preprosto.

1. Pilot upravlja z motorjem in med samo vožnjo neprestano vede ali nevede malenkostno korigira skupno težišče ( svoje in od sopotnice) z malimi premiki... ali težišča telesa...ali potisk krmila za premik težišča motorja... skratka skupnega težišča.

2. sopotnica ravno tako išče (vede ali nevede) položaj, ki jo lepo pritiska samo vertikalno v sedež , ker njeni "giroskopi" v notranjem ušesu v povezavi z možgani :P  iščejo idealen položaj ( v tem primeru naklon telesa)..... Isto, kot ko vzameš kokoš v roke, pa jo nagibaš levo desno, ona ima vedno glavo pokonci...   :P

3. če sopotnica zija naokoli in se nekontrolirano nagiba levo-desno, ji bo v naslednjem trenutku jasno, da tega ne sme početi, ker jo bo v zavoju izstrelilo vstran s sedeža... tko, da bo v vsakem primeru s telesom sledila naklonu telesa pilota....in nima veze ali pelje s francoskim ali angleškim stilom... Po prvi vožnji ji bo popolnoma jasno in samoumevno kako gre nagibanje.

 

... če se že sopotnica nekontrolirano nagiba levo-desno pa čeprav po ravni cesti, mora pilot to pokompezirati s svojim nasprotnim nagibom telesa. ....in če se to dogaja pogosto, ji bo to popolnoma jasno, da ne sme tega početi pri naslednjem postanku... :angryrant1:

... če še ne verjame, da tega ne sme početi, ji rečeš, naj gre nekam v klanec in poskuša stati pravokotno glede na podlago. Če ji uspe... se samo hitro usedi na motor in spizdi, kolikor hitro gre motor, ker je baba sigurno čarovnica....   :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, jvalant pravi:

 Instruktor gor ali dol, tule nima prav... Ze ime pove svoje "counter" (kontra, nasprotno), "steering" (krmiljenje). Vzemi si cas, preveri clanke o countersteeringu in bos videl. To, kar opisuje instruktor, se ponavadi imenuje pregibna tehnika. Se uporablja pri pocasni voznji, ali za izogib oviri, itd.  Ker nagnes motor in ne se telesa zraven, zato se da hitreje reagirati. Ker je pa voznik pri  tem precej ohlapno na motorju, je pa to lahko precej nevarno pri vecjih hitrostih.

  Veliko (in tule ze veckrat)  prickanja je velikokrat zaradi neusklajenega besednjaka... Countersteering je pa edini nacin, kako spraviti motocikel iz ravnotezja in v zavoj pri hitrejsi voznji. Cestno hitrostni dirkaci ga pa mocno uporabljajo za hitre vstope v ovinek ali sikane, ker je motor pri vecjih hitrostih zelo stabilen in se ga ne da hitro spraviti v zavoj brez kar konkretnega countersteeringa... Pregibna tehnika je pa ravno obratno, omogoca hitro zavijanje ipd pri manjsih hitrostih, pri izogibu oviram, ipd...

Se strinjam z napisanim, ampak tudi pregibna tehnika je countersteering, nima veze kako sediš na motorju, še vedno ti zato da se hitro izogneš oviri močno potisneš belanco naprej na tisti strani kjer je ovira in se motor podre mimo nje, čeprav ti sediš na njem popolnoma ravno, ampak še vedno je bil uporabljen countersteering. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Shillien said:

Se strinjam z napisanim, ampak tudi pregibna tehnika je countersteering, nima veze kako sediš na motorju, še vedno ti zato da se hitro izogneš oviri močno potisneš belanco naprej na tisti strani kjer je ovira in se motor podre mimo nje, čeprav ti sediš na njem popolnoma ravno, ampak še vedno je bil uporabljen countersteering. 

 Ne ni. Counter steering je potiskanje/obracanje krmila v levo pred ali med samim zavojem v desno. Najvec in najbolj mocno to delajo cestni dirkaci. To kar ti opisujej je pa pregibna tehnika, to pa je odrivanje motorja (ne obracanje (steering) krmila) vstran, on tem da se mal "zlomis" in se odriva samo motor. To lahko naredis tudi med voznjo naravnost, naprimer...   Ne more biti tehnika obracanja krmila enaka tehniki odrivanja motocikla.  Se pa obe uporabljata skupaj, ker samo obracanje krmila ne deluje brez da se nagnes recimo s celim telesom ali da odrines motor...  Mogoce je tudi tu najvecji kamen spotike ali problem:  ena brez druge tehnike ne delujeta, zato se pogosto enacita.

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, jvalant pravi:

 Ne ni. Counter steering je potiskanje/obracanje krmila v levo pred ali med samim zavojem v desno. Najvec in najbolj mocno to delajo cestni dirkaci. To kar ti opisujej je pa pregibna tehnika, to pa je odrivanje motorja (ne obracanje (steering) krmila) vstran, on tem da se mal "zlomis" in se odriva samo motor. To lahko naredis tudi med voznjo naravnost, naprimer...   Ne more biti tehnika obracanja krmila enaka tehniki odrivanja motocikla.  Se pa obe uporabljata skupaj, ker samo obracanje krmila ne deluje brez da se nagnes recimo s celim telesom ali da odrines motor...  Mogoce je tudi tu najvecji kamen spotike ali problem:  ena brez druge tehnike ne delujeta, zato se pogosto enacita.

 

no če je bilo mišljeno tako vzamem nazaj, ampak glede na to da sem bil na varni vožnji (enkrat je mojo skupino celo vodil sandi o katerem je govora) vem da se ne govori o odrivanju motorja ampak o agresivnem countersteeringu, pri dokaj nizki hitrosti in vodoravni drži pilota. Ubistvo je stvar popolnoma ista kot pa pri cestnem dirkanju, razlika je da pri dirkanju visimo z celim telesom iz motorja, v smeri ovinka in countersteeramo manj agresivno, ozirma ne manj agresivno ampak bol postopno, manj sunkovito, pri izogibu ovire pa sedimo ravno, pod sabo podremo samo motor mi pa se držimo vodoravno in z tem pridobimo čas ker se ne rabimo obesiti iz enega konca motorja na drug konec.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Shillien said:

no če je bilo mišljeno tako vzamem nazaj, ampak glede na to da sem bil na varni vožnji (enkrat je mojo skupino celo vodil sandi o katerem je govora) vem da se ne govori o odrivanju motorja ampak o agresivnem countersteeringu, pri dokaj nizki hitrosti in vodoravni drži pilota. Ubistvo je stvar popolnoma ista kot pa pri cestnem dirkanju, razlika je da pri dirkanju visimo z celim telesom iz motorja, v smeri ovinka in countersteeramo manj agresivno, ozirma ne manj agresivno ampak bol postopno, manj sunkovito, pri izogibu ovire pa sedimo ravno, pod sabo podremo samo motor mi pa se držimo vodoravno in z tem pridobimo čas ker se ne rabimo obesiti iz enega konca motorja na drug konec.
 

 Ja, saj mislim da ne govoriva prevec nasprotno.... countersteering je v vecini primerov zacetek zavoja... Po tem je po odvisno kako in zakaj: pri izogibu itd,  se odrines krmilo, se prepognes, da je trebe samo maso motorja premaknit...  Zdaj, kako tocno vse skupaj imenovati je tezko in kot kaze tudi v solah nimajo enotnega poimenovanja.  Ampak v  vsakem primeru se uporabi countersteering za zacetek zavoja in spravljanje motorja iz ravnotezja, naprej  se da pa potem na vec nacinov, primerno hitrosti, ipd.... Dirkanje tudi ni najboljsi primer, ker tam ponavadi vse skupaj uporabljajo popolnoma drugace.... ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Shillien pravi:

Se strinjam z napisanim, ampak tudi pregibna tehnika je countersteering, nima veze kako sediš na motorju, še vedno ti zato da se hitro izogneš oviri močno potisneš belanco naprej na tisti strani kjer je ovira in se motor podre mimo nje, čeprav ti sediš na njem popolnoma ravno, ampak še vedno je bil uporabljen countersteering. 

v pregibni tehniki, tik preden zaviješ podzavestno uporabiš ta magični counter in steer. Vendar ga uporabiš tudi če se nagneš v ovinek. Ne vedno, odvisno kako voziš. Opazuj sebe pri vožnji (malce bolj objestni recimo), najprej gre telo v smer ovinka, recimo levi ovinek, telo in glava na levo, a lej ga zlomka, v nagibu z levo roko najprej potisneš krmilo stran od sebe. Sploh pri kakem hitrem izogibu oviri, ga opraviš pa itak podzavestno. Zlomiš motor kao..

 

Mogoče je tule bolje razloženo..

 

pred 23 minutami, Shillien pravi:

no če je bilo mišljeno tako vzamem nazaj, ampak glede na to da sem bil na varni vožnji (enkrat je mojo skupino celo vodil sandi o katerem je govora) vem da se ne govori o odrivanju motorja ampak o agresivnem countersteeringu, pri dokaj nizki hitrosti in vodoravni drži pilota. Ubistvo je stvar popolnoma ista kot pa pri cestnem dirkanju, razlika je da pri dirkanju visimo z celim telesom iz motorja, v smeri ovinka in countersteeramo manj agresivno, ozirma ne manj agresivno ampak bol postopno, manj sunkovito, pri izogibu ovire pa sedimo ravno, pod sabo podremo samo motor mi pa se držimo vodoravno in z tem pridobimo čas ker se ne rabimo obesiti iz enega konca motorja na drug konec.
 

da, tako se nekje razumeva. Ni pa to, da potem cel ovinek odvoziš s podrtim motorjem ti pa sediš pokonci (al pa celo kontra), kot gledam nekatere navdušence tečajev pri vožnji čez ride :P in se čudiš kako drajsajo tačke, cilindri, auspuh :D da ne govorim, da je to brez potrebe nevarno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest pa predlagam,da znalci,rakete,torpedi,in vsi ostali,kateri to bvladate,da nas drugo leto mal podučite,nam mal razkažete,razložite to tehniko in sploh vse kar ma veze z temo nagib v ovinkih...nam,ki tega ne znamo...seveda proti plačulu kufeta,pera,pice..etc...

Popravljeno . Popravil Grut
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

da, tako se nekje razumeva. Ni pa to, da potem cel ovinek odvoziš s podrtim motorjem ti pa sediš pokonci (al pa celo kontra), kot gledam nekatere navdušence tečajev pri vožnji čez ride :P in se čudiš kako drajsajo tačke, cilindri, auspuh :D da ne govorim, da je to brez potrebe nevarno.

 

se strinjam, skozi zavoj mora delati tudi telo, vodoravno pa telo ostane pri izogibu oviri. seveda lahko tudi zavoj odpelješ tako da sediš vodoravno, motor pa zlomiš pod sabo ampak to samo kliče po tem da bo slej ko prej guma zdrsnila in z tako držo motorja ne popraviš več ampak si na tleh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Shillien pravi:

se strinjam, skozi zavoj mora delati tudi telo, vodoravno pa telo ostane pri izogibu oviri. seveda lahko tudi zavoj odpelješ tako da sediš vodoravno, motor pa zlomiš pod sabo ampak to samo kliče po tem da bo slej ko prej guma zdrsnila in z tako držo motorja ne popraviš več ampak si na tleh.

Govorim o tem, da nekateri najraje visijo kontra ovinku, beri vozijo angleški stil, ali odrivanje motorja, ker so tako slišali na tečaju. :P in seveda še vse pomešali s countersteeringom.

Verjetno so sedeli na ušesih, če pa res tako učijo je pa glupost.

pred 11 minutami, Grut pravi:

jest pa predlagam,da znalci,rakete,torpedi,in vsi ostali,kateri to bvladate,da nas drugo leto mal podučite,nam mal razkažete,razložite to tehniko in sploh vse kar ma veze z temo nagib v ovinkih...nam,ki tega ne znamo...seveda proti plačulu kufeta,pera,pice..etc...

nisi povedu kero tehniko bi rad :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Grut pravi:

jest pa predlagam,da znalci,rakete,torpedi,in vsi ostali,kateri to bvladate,da nas drugo leto mal podučite,nam mal razkažete,razložite to tehniko in sploh vse kar ma veze z temo nagib v ovinkih...nam,ki tega ne znamo...seveda proti plačulu kufeta,pera,pice..etc...

... kufe s smetano?..   :D

... točeno pivo 3,5 - 4,5 stopinj?!?:rolleyes:

...morska pica  s tatarsko? :kva2:

...kje...kdaj?....:panic:

 

 

...aja... pa pokazu ti bom s tvojim motorjem....   :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

 Opazuj sebe pri vožnji (malce bolj objestni recimo), najprej gre telo v smer ovinka, recimo levi ovinek, telo in glava na levo, a lej ga zlomka, v nagibu z levo roko najprej potisneš krmilo stran od sebe. 

 

 

Tole si dobro opisal. Zato mnogo voznikov dejansko uporablja countersteering in se tega niti ne zavedajo. Kar je zelo dobro.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, Endlich said:

Tole si dobro opisal. Zato mnogo voznikov dejansko uporablja countersteering in se tega niti ne zavedajo. Kar je zelo dobro.

 

 Vsi ga vedno uporabljamo, ker drugace enoslednega vozila ni mogoce spraviti v zavoj. (Dober primer so naprimer otroci ki se vsedejo s tricikla, kjer se samo obrne krmilo na kolo in je katastrofa zagotovljena. Podobno na kolesu z pomoznimi kolesi se kolo nagne VEN iz ovinka, ampak  ga kolescki drzijo. In je podobno tezko zaceti brez kolesck. Otroci, ki se poganjajo prej se na poganjavckih pa praviloma nimajo problemov) Popolnoma nezavedno in avtomatsko. Se pa da to uporabiti tudi namerno z malo vecjo silo,  takrat pa mislim da se pac zacne govoriti o "uporabi" countersteeringa. Dobra vaja naprimer, za resitev kake panike v ovinku je tole:  peljes po cesti ki jo poznas, lepo na izi in naprimer sredi levega ovinka RAHLO potisnes levo stran krmila naprej (kot bi hotel zaviti desno) in motor bo lepo se bolj padel v levi ovinek... Zelo uporabno, ce malo vlece ven iz ovinka. Seveda mora tidi pogled itd temu slediti, zato je fino to malo potrenirati na znani cesti. Podobno je, ce malo zamudis in je treba hitro v desno, samo malo butnes desno krmilo naprej in tudi tezki motorji lepo padejo v zavoj...   (kaj se zgodi:  ko peljemo naravnost je motor v ravnovesju. Ce bi samo obrnili krmilo levo (da bi sli v levo) se zgodi isto kot pri avtu: motor se nagne VEN iz ovinka ker zavijemo v levo, masa motorja hoce iti se kar naravnost in se nagne v desno. Zato je trebe rahlo v desno, motor se nagne v levo in potem nadaljujemo v levo.)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Grut said:

jest pa predlagam,da znalci,rakete,torpedi,in vsi ostali,kateri to bvladate,da nas drugo leto mal podučite,nam mal razkažete,razložite to tehniko in sploh vse kar ma veze z temo nagib v ovinkih...nam,ki tega ne znamo...seveda proti plačulu kufeta,pera,pice..etc...

 Finta je v tem da znate, znamo vsi. Se tega privadimo ze na kolesu, itd, zato rec uporabljamo cisto nezavedno, avtomatsko. Prav zato je tako tezko razloziti, ker pac ze od mladosti pac znamo zaviti s kolesom.  Poglej recimo vsak nagib v zavoju: vsak tekac se nagne, konj se nagne v ovinek, vsaka ptica itd ,se nagne v zavoj, da iznici sredobezno silo. Pa nic ne ve o fiziki in sredobezni sili, itd  ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Zivnorc said:

tko, da bo v vsakem primeru s telesom sledila naklonu telesa pilota....in nima veze ali pelje s francoskim ali angleškim stilom...

? tole bi znalo veljat. GLEJ ME U TILNIK! ?

 

normalno furanje, z nagibom v ovinek nama je domače. Pac, v leve ovinke glej cez mojo levo ramo, in v desne cez desno. Pride kak zelo ozek/oster ovinek ko je SUV dejansko lažje peljat s kontra nagibom, pa ji tega nism znal dobro objasnit.  Ce tam se vedno v leve gleda cez mojo levo ramo, se stvar lahko zaplete. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko besed za čisto enostavno zadevo, katero ste se vsi naučili-obvladal kot otrok........

Evo enostavna naloga-preizkus, probajte, da vam bo jasno........brez razmišljanj, iskanj teorij.....

Na ravnem odseku prazne ceste peljite cca 40-50 km na uro, držite balanco na vsaki strani samo z enim prstom ( praktično peljite brez rok, vrh prsta upirajte v ročko na balanci ) sedite pokončno in v tem položaju vstrajajte.......enkrat rahlo pritisnite s konico prsta balanco na eno ( levo ali desno ) strani, potem ponovite na drugi strani in vsakokrat pozorno opazujte reakcijo motorja........

Popravljeno . Popravil Lipstick
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Kugelschreiber said:

? tole bi znalo veljat. GLEJ ME U TILNIK! ?

Moja tak nic ne vidi mimo mene - drz se za ziuleje, pa pocaki da prideva domov. :P 

Glede kaunterstiringa in tehnike odrivanja motorja je @jvalant precej natancno povedal. Je pa pri tehniki odrivanja ena zadeva, na katero vede ali nevede stavijo vsi, ki jo prakticirajo - pokoncna drza da boljsi pregled (tudi orientacijo), bolj naraven polozaj (obcutek vecje varnosti) in boljso fizicno kontrolo nad motociklom - vsaj pri zelo nizkih hitrostih. Pri visjih hitrostih ima vsaj pri izrazito cestno orientiranih motorjih ta tehnika vec slabosti kot prednosti v primerjavi z normalno voznjo (pa nalasc sem tako napisal).

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Zok pravi:

Moja tak nic ne vidi mimo mene - drz se za ziuleje, pa pocaki da prideva domov. :P 

Glede kaunterstiringa in tehnike odrivanja motorja je @jvalant precej natancno povedal. Je pa pri tehniki odrivanja ena zadeva, na katero vede ali nevede stavijo vsi, ki jo prakticirajo - pokoncna drza da boljsi pregled (tudi orientacijo), bolj naraven polozaj (obcutek vecje varnosti) in boljso fizicno kontrolo nad motociklom - vsaj pri zelo nizkih hitrostih. Pri visjih hitrostih ima vsaj pri izrazito cestno orientiranih motorjih ta tehnika vec slabosti kot prednosti v primerjavi z normalno voznjo (pa nalasc sem tako napisal).

 

Nisem prepričan če sem te prav razumel, ampak če si označeno zapisal za countersteering bol zgrešiti nebi mogel. 

 

Oz itaq sta obe tehniki (countersteering in "tehnika odrivanja") eno in isto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!