Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
1 minute ago, Shillien said:

Oz itaq sta obe tehniki (countersteering in "tehnika odrivanja") eno in isto. 

:headbang:

 

Vrei je. :whistle:

Objavljeno

no...končno smo prišli do zaključka....

... sej je to že vse večkrat napisano...in ravno to je tudi problem, ker je čisto preveč šare napisane okoli tega...pa vsak, ki hoče kaj izvedeti, samo vpraša, ne da bi prebral vseh xxx strani in izluščil bistvo.

če še jaz dodam, zakaj poleg vsega tega, kar ste napisali, učijo to "pregibno"... "francosko" ... "counterleaning"..."odrivno tehniko" ali kakorkoli se že imenuje ta tehnika vožnje. 

Na varnih vožnjah in v šolah jo prakticirajo  (po mojem mišljenju in mislim, da se ne motim) tudi zato, ker taka vožnja ne dovoljuje hitre vožnje. Ob enakem naklonu motorja (samo motorja, ne skupnega masnega težišča), ko gre motor do tačke, se pelješ, če visiš z motorja recimo da (na pamet) 100km/h ..... če pa pelješ po "angleško" pa samo 60 km/h....pa že vse ruži po tleh. S tem imaš v glavi "uaaauuu... do tačke sem šel...in do roba gume  :kva2:"  s tem, da imaš še mnogo rezerve tako v hitrosti, kot popravka v nagibu ( če gre kaj narobe, avtomatično malo poravnaš motor in bolj nagneš telo) .... ... če pa pride do napake, ko si na kolenu in visiš z motorja, pa si dosti bolj okoren in praktično brez rezerve tako hitrosti, kot naklona za kake popravke....

Objavljeno

mene je vprašala moja, če mora tut ona uporabljat kauterstjring al loh miži, kot do sedaj? :P

 

Objavljeno
pred 11 minutami, Zok pravi:

:headbang:

 

Vrei je. :whistle:

Daj pametnjakovič razloži kaj je razlika. Res me zanima. Glede na to da je govora o countersteeringu, torej kako se krmili motor, oziroma kako se uporablja belanca motorja (pasivno ali aktivno) in da drža telesa pri tem nima nobene veze, belanco uporabljaš isto a se voziš pokonci, po kolenu, po glavi ali ubrnjen nazaj. Dej mi zdej povej kaj je razlika. 

Objavljeno
pred 16 minutami, Shillien pravi:

Nisem prepričan če sem te prav razumel, ampak če si označeno zapisal za countersteering bol zgrešiti nebi mogel. 

 

Oz itaq sta obe tehniki (countersteering in "tehnika odrivanja") eno in isto. 

Še enkrat... potem se pa s tem neham ukvarjati:

"countersteering" NI tehnika vožnje... ampak edini način, kako premakneš motor pod seboj iz skupne ravnovesne lege, da sploh lahko začneš zavijati. ... in to se dogaja pri hitrostih, ko žiroskopske sile že delujejo na vrteča kolesa, ki motor postavljajo v pokončni položaj...oz. omogočajo pokončno vožnjo, brez da bi z ritjo lovil ravnotežje. Pri malih hitrostih, kjer te žiroskopske sile še nimajo (zadostnega) vpliva na to, kar sem napisal v prejšnjem stavku, pa moraš z ritjo in telesom in krmilom loviti ravnotežje... no, in v tem primeru ( tej hitrosti) se ne uporablja "countersteeringa", ampak krmilo potisneš v smer vožnje, še pred tem pa moraš s telesom premakniti težišče v željeno smer vožnje. ... recimo po parkirišču... počasnih serpentinah... itd...

Tehniko odrivanja ...angleški stil...itd sem pa tudi že napisal, kaj je.

Objavljeno

Mah sem obupal. Imenujte vi ene in iste stvari z različnimi imeni in delajte doktorate iz tega. Konec koncev se nakoncu vidi kdo to obvlada in kdo ne. Pri vsakodnevni vožnji res da ne toliko ko pa je treba reagirati na hitro v sili pa jok in maline, oziroma maline in jok. 

Edini problem ki nastane je da če bere to kdo ki bi rad dejansko kaj izvedel/se naučil je nemogoče in naj to celo temo preskoči, saj je v njej 80% smetja, napačnih informacij, istih tehnik z različnim imenovanjem ali pa pametovanja od nekoga (to ne leti na koga direktno) ki misli da vse ve in zna ter se ne želi naučiti ničesar novega. 

Objavljeno
1 hour ago, Lipstick said:

enkrat rahlo pritisnite s konico prsta balanco na eno ( levo ali desno ) strani, potem ponovite na drugi strani in vsakokrat pozorno opazujte reakcijo motorja........

Pri določenih motorjih je to recept za katastrofo, ker lahko wooblanje krmila polomi prste. :) Kako naj pa konstantno držim gas? Tempomata namreč nimam... :P 

 

46 minutes ago, Zok said:

Glede kaunterstiringa in tehnike odrivanja motorja je @jvalant precej natancno povedal. Je pa pri tehniki odrivanja ena zadeva, na katero vede ali nevede stavijo vsi, ki jo prakticirajo - pokoncna drza da boljsi pregled (tudi orientacijo), bolj naraven polozaj (obcutek vecje varnosti) in boljso fizicno kontrolo nad motociklom - vsaj pri zelo nizkih hitrostih. Pri visjih hitrostih ima vsaj pri izrazito cestno orientiranih motorjih ta tehnika vec slabosti kot prednosti v primerjavi z normalno voznjo (pa nalasc sem tako napisal).

 

Zato pa se kombinira različne tehnike, da ostanemo z motorjem na kolesih in na cesti. Recimo, ko malo prehitro pripelješ v ovinek in želiš reševati situacijo (ne obešajte se na hitrost, se pač kdaj tudi malo mudi)... Začneš zavoj z nagibno tehniko ali celo presedanjem. Podreš motor v zavoj s pomočjo countersteeringa, oceniš, da ne bo šlo,... Poravnaš motor z ustreznim potiskom krmila (izvedeš countersteering), motor se presenetljivo hitro poravna. Sledi hitro zaviranje pri poravnanem motorju, ovinka pa zmanjkuje. :O  Kaj sledi? Ja menjava tehnike iz nagibne v potisno, ker omogoča večjo kontrolo nad motorjem in hitrejšo reakcijo. Ponovno vstopi v igro ta čudežni countersteering, potisneš krmilo v pravo smer in se motor enostavno in hitro podre nazaj v ovinek. Zakaj menjava tehnike iz nagibne v potisno (telo ostane poravnano, nagne se samo motor), ker ni časa za presedanje. Jasno? Dve različni tehniki vožnje, pri obeh countersteer-amo, ker se drugače pač ne da peljati motorja.

Začetnikom priporočam treniranje na poligonu, da jim pridejo te reakcije v podzavest, ker v kritičnih primerih ni časa za razmišljane o primernih potiskih krmila in odločanja o različnih tehnikah. Motor mora "plesati" pod ritjo z minimalnimi korekcijami na krmilu. Takrat se začne uživati v vožnji. Slalom je že ena taka super vaja. Stožce postaviš na večji razmak in treniraš potiskanje krmila...  

Objavljeno
pred 2 minutami, XTR pravi:

Pri določenih motorjih je to recept za katastrofo, ker lahko wooblanje krmila polomi prste. :) Kako naj pa konstantno držim gas? Tempomata namreč nimam... :P 

 

Zato pa se kombinira različne tehnike, da ostanemo z motorjem na kolesih in na cesti. Recimo, ko malo prehitro pripelješ v ovinek in želiš reševati situacijo (ne obešajte se na hitrost, se pač kdaj tudi malo mudi)... Začneš zavoj z nagibno tehniko ali celo presedanjem. Podreš motor v zavoj s pomočjo countersteeringa, oceniš, da ne bo šlo,... Poravnaš motor z ustreznim potiskom krmila (izvedeš countersteering), motor se presenetljivo hitro poravna. Sledi hitro zaviranje pri poravnanem motorju, ovinka pa zmanjkuje. :O  Kaj sledi? Ja menjava tehnike iz nagibne v potisno, ker omogoča večjo kontrolo nad motorjem in hitrejšo reakcijo. Ponovno vstopi v igro ta čudežni countersteering, potisneš krmilo v pravo smer in se motor enostavno in hitro podre nazaj v ovinek. Zakaj menjava tehnike iz nagibne v potisno (telo ostane poravnano, nagne se samo motor), ker ni časa za presedanje. Jasno? Dve različni tehniki vožnje, pri obeh countersteer-amo, ker se drugače pač ne da peljati motorja.

Začetnikom priporočam treniranje na poligonu, da jim pridejo te reakcije v podzavest, ker v kritičnih primerih ni časa za razmišljane o primernih potiskih krmila in odločanja o različnih tehnikah. Motor mora "plesati" pod ritjo z minimalnimi korekcijami na krmilu. Takrat se začne uživati v vožnji. Slalom je že ena taka super vaja. Stožce postaviš na večji razmak in treniraš potiskanje krmila...  

HVALA

Objavljeno (popravljeno)
49 minutes ago, XTR said:

Pri določenih motorjih je to recept za katastrofo, ker lahko wooblanje krmila polomi prste. :) Kako naj pa konstantno držim gas? Tempomata namreč nimam... :P 

 

  Kaj sledi? Ja menjava tehnike iz nagibne v potisno, ker omogoča večjo kontrolo nad motorjem in hitrejšo reakcijo. Ponovno vstopi v igro ta čudežni countersteering, potisneš krmilo v pravo smer in se motor enostavno in hitro podre nazaj v ovinek. Zakaj menjava tehnike iz nagibne v potisno (telo ostane poravnano, nagne se samo motor),

Nikjer ni bilo zahteve po konstantni hitrosti ( držanju gasa ).......

Kaj je v tvojem opisu situacije ( panično popravljanje..... )  prava smer ?????    reciva-predvidevava, da rešuješ ovivenk v levo ?

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno
7 minutes ago, Lipstick said:

Nikjer ni bilo zahteve po konstantni hitrosti ( držanju gasa ).......

Kaj je v tvojem opisu situacije ( panično popravljanje..... )  prava smer ?????    reciva-predvidevava, da rešuješ ovivenk v levo ?

Pri pojemku opleta balanca, če spustim. Zato sem vprašal. Vem, jajca od motorja, tako je pač narejen. 

Levo ročico potisneš naprej ali desno potegneš k sebi, kar ti je lažje. 

Objavljeno
5 minutes ago, XTR said:

Pri pojemku opleta balanca, če spustim. Zato sem vprašal. Vem, jajca od motorja, tako je pač narejen. 

Levo ročico potisneš naprej ali desno potegneš k sebi, kar ti je lažje. 

V mojem opisu ni zahteve po " izpustitvi" balance, vrhova prstov še vedno vodita balanco .....opletanje je resna težava, je pa rešljiva ......zrihtaj.....

Torej moraš obrnit krmilo v nasprotno smer, desno... contra ........

 

Objavljeno

... a je to  zdej nadaljevalni tečaj?....   :huh: 

Objavljeno
pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

... a je to  zdej nadaljevalni tečaj?....   :huh: 

jop, nova tehnika:

Woblanje :P

 

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
5 hours ago, Shillien said:

Daj pametnjakovič razloži kaj je razlika. Res me zanima. Glede na to da je govora o countersteeringu, torej kako se krmili motor, oziroma kako se uporablja belanca motorja (pasivno ali aktivno) in da drža telesa pri tem nima nobene veze, belanco uporabljaš isto a se voziš pokonci, po kolenu, po glavi ali ubrnjen nazaj. Dej mi zdej povej kaj je razlika. 

Resno? :doze:

5 hours ago, Zivnorc said:

"countersteering" NI tehnika vožnje... ampak edini način, kako premakneš motor pod seboj iz skupne ravnovesne lege, da sploh lahko začneš zavijati. ...

No, to.

4 hours ago, Shillien said:

Imenujte vi ene in iste stvari z različnimi imeni in delajte doktorate iz tega. Konec koncev se nakoncu vidi kdo to obvlada in kdo ne.

Mhm... ...ce ti je countersteering in angleski stil eno in isto, potem tu nekaj ne stima. Se vedno je teoretiziranje eno, "kdo obvlada in kdo ne" pa nekaj povsem drugega - ce si moral dati skozi varno voznjo zavoljo izpita, potem jaz tegale stavka na tvojem mestu ne bi zapisal. Kregat se mi pa ne da. Ce sem zato pametnjakovic, pac naj bo tako.

Me je pred casom kolega motorist vprasal (seveda frisno iz sole varne voznje) - "ti zavijas s countersteeringom al s prenosom mase?" - butast sem ga pogledal. Namenoma se nisem spustil v debato. Se vedno sva kolega - morda ravno zato. 

 

Objavljeno
pred 48 minutami, Zok pravi:

 

Me je pred casom kolega motorist vprasal (seveda frisno iz sole varne voznje) - "ti zavijas s countersteeringom al s prenosom mase?" - butast sem ga pogledal. Namenoma se nisem spustil v debato. Se vedno sva kolega - morda ravno zato. 

 

moram resno poudariti, ker žlobudramo kot stare babe, ma čas je primeren...točno je povedal :P

Prenos mase, spodaj poglejte video, je prenos težišča telesa in motor sam zavije, skor ne rabiš krmila držat 0.35 na tubi. Vse, kar gre mal čez "prenos mase" uporabi v prvem delu zavijanja ta famozen countersteering 3.55. Je pa res, da tisti, ki tega ne vedo, potem iz tečaja odnesejo da je posiljevanje motorja v ovinek in drža telesa, kot bi mel kol v riti, ta famozni countersteering :D kar je 1000% narobe.

 

 

 

Objavljeno

Ja, ampak... ...ampak...

 

Kautrstiring je tud zraven - vedno je zraven, brez tega ne gre. 

Kaj bi mu naj rekel? Ne, jaz pa ne vozim s kauntrstiringom, jaz vozim s prenosom mase? :P 

Objavljeno
pred 6 minutami, Zok pravi:

Ja, ampak... ...ampak...

 

Kautrstiring je tud zraven - vedno je zraven, brez tega ne gre. 

Kaj bi mu naj rekel? Ne, jaz pa ne vozim s kauntrstiringom, jaz vozim s prenosom mase? :P 

Tako je eno je govoriti o začetku zavoja, drugo je o prilagajanju mase, naklona med polaganjem ovinka, vmes se izvede komot cs že po defoltu.

Mnogi ne vedo, da se v ovinku s položćajem telesa marsikaj rešuje / spreminja, pa tudi z istim položajem telesa in pritiskom na krmilo.

 

 

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, DAMI34 said:

Tako je eno je govoriti o začetku zavoja, drugo je o prilagajanju mase, naklona med polaganjem ovinka, vmes se izvede komot cs že po defoltu.

Poleg tega pa s kauntrstiringom izvedes prenos mase (motorja ali motorja+voznika). Spodneses spodnji konec motocikla, da tezisce ni vec direktno nad sticiscem pnevmatike in podlage. Le na tak nacin lahko zavijes brez, da se zvrnes.

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 4 minutami, Zok pravi:

Poleg tega pa s kauntrstiringom izvedes prenos mase (motorja ali motorja+voznika). Spodeses spodnji konec motocikla, da tezisce ni vec direktno nad sticiscem pnevmatike in podlage. Le na tak nacin lahko zavijes brez, da se zvrnes.

js k počm wawink sploh nč ne mislim :P

 

Objavljeno

Js tud ne. Za to so medicinske sestre. :P 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Zok pravi:

Js tud ne. Za to so medicinske sestre. :P 

moja je "spodaj brez". 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Če jo lepo prosim :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Edit: sem zbrisal. Kurbarija je privat zadeva. :P 

 

 

 

...drugace pa med hajsajdom tud kauntrstiraš. :P 

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

Govorim o tem, da nekateri najraje visijo kontra ovinku, beri vozijo angleški stil, ali odrivanje motorja, ker so tako slišali na tečaju. :P in seveda še vse pomešali s countersteeringom.

Verjetno so sedeli na ušesih, če pa res tako učijo je pa glupost.

nisi povedu kero tehniko bi rad :P

 

use tri ... :mad:

Objavljeno
pred 33 minutami, Zok pravi:

Edit: sem zbrisal. Kurbarija je privat zadeva. :P 

 

 

 

...drugace pa med hajsajdom tud kauntrstiraš. :P 

Tc nima teh problemov

pred 2 minutami, Grut pravi:

use tri ... :mad:

Tis neki pusebnega ?

Objavljeno
pred 21 urami, Zivnorc pravi:

... kufe s smetano?..   :D

... točeno pivo 3,5 - 4,5 stopinj?!?:rolleyes:

...morska pica  s tatarsko? :kva2:

...kje...kdaj?....:panic:

 

 

...aja... pa pokazu ti bom s tvojim motorjem....   :lol1:

vse dobiš kar ti srce poželi...kdaj pa sam puvej...z mojim motorjem...ok...ni panike,sej znamko vozva isto...:smoke:

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Tc nima teh problemov

Tis neki pusebnega ?

ja ne nism,...kukr kla berm,en je angleški stil,en je udrivajne motorja od sebe,en je odrivanje balance,aja..en je pa baje da kr greš naravnost...vsaj tko sm prebrau...:smoke:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!