Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Zlatarji so teli ktm-ovi serviserji..... :SSv avstriji

Popravljeno . Popravil gasperX
Objavljeno

Prvi servis pri 1000km z -10% na materjal in -25% na delo.... 230€

46188573_335729283872523_3632381411345825792_n.jpg

Objavljeno

Jah, zdej mas tak motor, da je tko, k da bi Cayenna vozil recimo....ne joki. :P

Objavljeno
pred 8 minutami, DinDiin pravi:

Jah, zdej mas tak motor, da je tko, k da bi Cayenna vozil recimo....ne joki. :P

Kdo bi sploh te jajaca vozu :D mal morm jokad drgsc mi je dolgcas 

Objavljeno (popravljeno)

1,65€ na minuto...  :lol1::wallbash:

Res ne veš, ali bi se smejal ali se šel butnskalo...

Pa še 90 minut so olje pa filter menjal...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Haha 2
Objavljeno

A jebiga zdej ... Zdej mam mir naslednjih 14000km do naslednga servisa :D

Objavljeno
3 hours ago, gasperX said:

A jebiga zdej ... Zdej mam mir naslednjih 14000km do naslednga servisa :D

Iskreno ti želim, da res.

Na primer: na 15.000 km sem menjal prednja diska. Obrabljala sta se neenakomerno, material je bil porozen (vidne so bile črne pikice - žlindra). Miha je meril debelino diska na osmih mestih, odstopanje do 0,05 mm. Zaviranje je bila posebna izkušnja...

Prilagam fotke diskov pri 47K km, ko jih je bilo potrebno menjati že tretjič

vWTUQO.jpg

toonNb.jpg

Sxouyy.jpg

@gasperXZa začetek pa lahko takoj preveriš, kako je z Woblanjem. Če ti bo pri pojemanju hitrosti od 80 na 60 km/h, ob spuščeni balanci le ta začela opletati, lahko takoj sprožiš zahtevek za zamenjavo platišča. Meni so zamenjali tri, pojav woblanja se je le malo zmanjšal. Še najbolj so pomagale dodatne uteži na obeh koncih balance (2 x 450g)

 

Objavljeno
pred 2 urami, nemo pravi:

Iskreno ti želim, da res.

Na primer: na 15.000 km sem menjal prednja diska. Obrabljala sta se neenakomerno, material je bil porozen (vidne so bile črne pikice - žlindra). Miha je meril debelino diska na osmih mestih, odstopanje do 0,05 mm. Zaviranje je bila posebna izkušnja...

Upanje umre zadnje ;) itaq da bo mir... sej pol nau k bo treba servis spet placat LOL :lol1:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
Ob 12. 11. 2018 ob 14:01, gasperX pravi:

Prvi servis pri 1000km z -10% na materjal in -25% na delo.... 230€

46188573_335729283872523_3632381411345825792_n.jpg

V SLO je prvi redni servis lih 100€ ceneje od te cene s popustom, če pa sam prineseš material pa še nekoliko več....... iz lastnih izkušenj.

Objavljeno
pred 6 minutami, Luka66 pravi:

V SLO je prvi redni servis lih 100€ ceneje od te cene s popustom, če pa sam prineseš material pa še nekoliko več....... iz lastnih izkušenj.

Ti cisto vrjamem. Sej me je sokiralo samo preden bi dobil termin v sloveniji in dokler bi bil motor poservisiral bi tut vrjetm precej dlje trajalo. Tuki sm bilcel cajt zravn s serviserjem sva debato udarla vmes in sefe je moja redna stranka v restavraciji... Mogoce naslednjic naredim pa servis v sloveniji. Nikoli reci nikoli ;)

Objavljeno
Ob 12. 11. 2018 ob 20:59, gasperX pravi:

Upanje umre zadnje ;) itaq da bo mir... sej pol nau k bo treba servis spet placat LOL :lol1:

Naredil lani slabih 14 kkm, takoj po prvem servisu šel v Armenijo.....delalo vse BP.....samo gont mašino :OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če 14k ne bi zdržal, bi bila pa res huda. :) 

Pri ene 100k bi bilo zanimivo narediti pregled stroškov in okvar. 

 

Objavljeno
pred 3 minutami, motolover pravi:

Če 14k ne bi zdržal, bi bila pa res huda. :) 

Pri ene 100k bi bilo zanimivo narediti pregled stroškov in okvar. 

 

Ta bi bla zanimiva s tem pregledom stroskov in podobno.... to bi blo ze zanimiv za vsak motor posebej

Objavljeno
pred 9 urami, motolover pravi:

Če 14k ne bi zdržal, bi bila pa res huda. :) 

Pri ene 100k bi bilo zanimivo narediti pregled stroškov in okvar. 

 

Nekateri BMW tud 14kkm ne zdržijo .......

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Nekateri BMW tud 14kkm ne zdržijo .......

In to v vrednosti 25 jurčkov  ???

Objavljeno
pred 13 urami, motolover pravi:

Če 14k ne bi zdržal, bi bila pa res huda. :) 

Pri ene 100k bi bilo zanimivo narediti pregled stroškov in okvar. 

 

Se strinjam  :)   napisal v kontekstu tega, kar je napisal @nemo in smole, ki jo je imel z njegovim motorjem  :(    sam s tem nisem imel težav, niti z kakimi "muhami", ki so včasih pestile to znamko............napišem tako kot je, nimam nobene sentimentalnosti do katerekoli znamki, ker sem jih imel že......preveč

ja bi bilo zanimivo zbrat skupaj vse stroške in okvare na 100kkm, verjetno več kot za avto.....jaz v toliko km lih ene  tri motorje zamenjam....kvarijo se pa itak vse znamke, preveč vgrajeno "sodobne" tehnologije, ki jo kao rabimo in vedno cilj proizvajalca največja dodana vrednost, za kupce pa......

Objavljeno

Mi ni jasno zakaj se pogovarjate o BMW, očitno si želite :).

Še bolj realen bi bil pregled stroškov med 100.000 in 200.000km, takrat res lahko kaj dražjega crkne. Pa da si prvi lastnik, seveda, ker le tako veš kaj se je z motorjem dogajalo prej. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

do 43.000km  LC8 euro4 SDGT cifre najbrž podobne advenčerjem

1. servis cca 120€ na jurja

2. servis cca 220€ na 15jurjev

3.servis veliki (ventili itd) okrog 550€ na 30jurjev

4. servis, zadnje ploščice+ normalen servis 250€ na 45jurjev oziroma 1 leto

+ 1x prve ploščice 120€

Vse ostale drobnarije je krila garancija. 2x exhoup servo (namestil sem dongl in anuliral zadevo)

To je to.

 

Objavljeno
Ob 12. 11. 2018 ob 18:46, nemo pravi:

Iskreno ti želim, da res.

Na primer: na 15.000 km sem menjal prednja diska. Obrabljala sta se neenakomerno, material je bil porozen (vidne so bile črne pikice - žlindra). Miha je meril debelino diska na osmih mestih, odstopanje do 0,05 mm. Zaviranje je bila posebna izkušnja...

Prilagam fotke diskov pri 47K km, ko jih je bilo potrebno menjati že tretjič

vWTUQO.jpg

toonNb.jpg

Sxouyy.jpg

@gasperXZa začetek pa lahko takoj preveriš, kako je z Woblanjem. Če ti bo pri pojemanju hitrosti od 80 na 60 km/h, ob spuščeni balanci le ta začela opletati, lahko takoj sprožiš zahtevek za zamenjavo platišča. Meni so zamenjali tri, pojav woblanja se je le malo zmanjšal. Še najbolj so pomagale dodatne uteži na obeh koncih balance (2 x 450g)

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Ta zgodba z krivimi feltnemi se jim vleče že od prvega 1190, ki je imel vgrajena tubeless platišča. Zadnjič sem spet po nekem času poskušal na novo naravnati prednji feltno od 1190 adventure modela in nisem mogel verjeti kako je lahko nepoškodovan obroč tako slabo izdelan. Že sama širina obroča variira za 2mm po obodu in na spoju tudi skače dol in gor za približno 2mm. In to pri mopedu, ki gre preko 250km/h. Obroč je bil pri prvih modelih 1190 izdelan še v Nemčiji, medtem, ko so novejši manj krivi obroči izdelani na Kitajskem. Npr. na 990 adventurju so bili Behrovi obroči ravni ozir.. okrogli v piko (kot bi bili Japonski) in z njimi ni bilo nikoli nobenih problemov.

Popravljeno . Popravil brutal
Objavljeno
Ob 10. 11. 2018 ob 17:29, gasperX pravi:

Vponedeljek prvib servis :D

45959554_10217422500492338_8620738174756323328_n.jpg

Kako si zadovoljen z armaturko, izgled, pregled, povezljivost, delovanje GPSa?

Objavljeno

Ma z izglesom, preglednostjo in podobno dem hudo zadovoljen. Tudi prikas navigacije Mi je zelo vsecna. Sam povezljivost.... Katastrofa za enkrat, ampak so baje ob servisu vedno Kaki updejti.... Poveze se Telefon takoj, ko Pa zelis povezat navigacije Pa skoraj obolis, enkrat gre Po spet negre, ce si dalj Casa od motorja stran moras navigacijo zopet povezovat... To je Kr motece ostalo Pa brez besed. Se prikaze se kdo te klice....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!