Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

To po vsej vrjetnosti drzi... Pomoje kr pri vseh znamkah isto sranje nivazno nemc italjan....... Za po telih avstrijsko koroskih hribih bi pa vseeno pasal k budali samar... 

Sicer pa dokler nam dnarja skup naprasku bom uzival z 1050adv..... do takrt bojo pa mogoce ze kj pogruntal z tole elektronko... mogoce pa sploh ni tolk problematicna :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, gasperX pravi:

To po vsej vrjetnosti drzi... Pomoje kr pri vseh znamkah isto sranje nivazno nemc italjan....... Za po telih avstrijsko koroskih hribih bi pa vseeno pasal k budali samar... 

Sicer pa dokler nam dnarja skup naprasku bom uzival z 1050adv..... do takrt bojo pa mogoce ze kj pogruntal z tole elektronko... mogoce pa sploh ni tolk problematicna :D 

Z vsakim motorjem jo je več in to ni nič dobrega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, gasperX pravi:

To po vsej vrjetnosti drzi... Pomoje kr pri vseh znamkah isto sranje nivazno nemc italjan....... Za po telih avstrijsko koroskih hribih bi pa vseeno pasal k budali samar... 

Sicer pa dokler nam dnarja skup naprasku bom uzival z 1050adv..... do takrt bojo pa mogoce ze kj pogruntal z tole elektronko... mogoce pa sploh ni tolk problematicna :D 

raje spet japanere glej... bodo poceni

https://www.rtvslo.si/svet/eu-in-japonska-podpisala-zgodovinski-sporazum-o-prosti-trgovini/460918

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislis da se res lazje pelje? Kaj pa vem.... Je Pa ziher precej lazja za denarnico.... Sicer ne za 10jurjev vsaj ne v avstriji... Al Pa Mi je Pa 1190 v sivi kombinaciji precej precej vsec 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, gasperX pravi:

Mislis da se res lazje pelje? Kaj pa vem.... Je Pa ziher precej lazja za denarnico.... Sicer ne za 10jurjev vsaj ne v avstriji... Al Pa Mi je Pa 1190 v sivi kombinaciji precej precej vsec 

Ne ga srat. Prej sem imel 1190 in sedaj 1290, pa se tale še bolje pelje. Pametno vzmetenje naredi svoje, odzivnost agregata je večja (140 Nm navora), .... Motor je res bomba, igrača.

gasperX, si pisal da bi rabil 20-22k€ za novega; ne ga srat. Za manj kot 18k€, dobiš novega z ornk opremo (brez kufrov) v Slo seveda.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, pjotr pravi:

Ne ga srat. Prej sem imel 1190 in sedaj 1290, pa se tale še bolje pelje. Pametno vzmetenje naredi svoje, odzivnost agregata je večja (140 Nm navora), .... Motor je res bomba, igrača.

gasperX, si pisal da bi rabil 20-22k€ za novega; ne ga srat. Za manj kot 18k€, dobiš novega z ornk opremo (brez kufrov) v Slo seveda.

 

Ja v Sloveniji.... jest pa ne zivim v Sloveniji.. Uvazat v avstrijo novega se mi ne splaca ker na koncu baje pridem z avstrijskim DMV-jem ( Nova rechnung) na avstrijske cene... V avstriji stane KTM 1290R natanko 19.998€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, moje mnenje, sem peljal oba. Sem bil tik pred tem da vzamem novega 1290, pa me niti približno ni prepričal, sploh za to razliko v ceni (1190 sem dobil ugodno). Bodo morali še kaj več naredit da vzamem novega :) Sicer v SLO nov 1290S, osnovni, pride 16.800€, za slabi 2 leti starega 1190 sem dal več kot 5k€ manj.

Pametno vzmetenje? Saj tudi 1190 je komplet elektronik.. razen če govoriva o R verziji, tistega je pa treba na roke nastavljat :) Kar se tiče prožnosti motorja, sta oba porazna na nizkih obratih, to je res sranje da motor ki je pod 3500 obrati nevozen, pa še do 5000 malo cuka, sploh v prodajo. Peljal sem še enega 1190, sicer R, ki je imel nameščene fueling dongles, kar res naredi ogromno razliko na nizkih obratih.  Potem je šele motor uporaben :) Iz tovarne je dober samo za divjat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, NejcZ said:

Kar se tiče prožnosti motorja, sta oba porazna na nizkih obratih, to je res sranje da motor ki je pod 3500 obrati nevozen, pa še do 5000 malo cuka, sploh v prodajo.

KTM-i tudi? Hiba vseh dvovaljnikov? Resno sprašujem, ker sem zaradi tega zelo razočaran nad Multistrado. Nimam izkušenj z 1000ccm+ dvovaljniki. Stresanje armature in ogledal pod 4000 vrtljaji je zame žal nesprejemljivo! Mi je pa zelo všeč prožnost nad to mejo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, ne govori. Za odtenek bolje od starih Yamah 660, porazno da daš za motor 15+ jurjev pa trese :) Se pa da to 80% eliminirat z poceni modifikacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, NejcZ pravi:

Kar se tiče prožnosti motorja, sta oba porazna na nizkih obratih, to je res sranje da motor ki je pod 3500 obrati nevozen, pa še do 5000 malo cuka, sploh v prodajo. Peljal sem še enega 1190, sicer R, ki je imel nameščene fueling dongles, kar res naredi ogromno razliko na nizkih obratih.  Potem je šele motor uporaben :) Iz tovarne je dober samo za divjat :P

Vse EURO4 motorji imajo ta problem, isto Huska 701 naprimer. Spodaj nesorazmerno malo navora, ker lavfajo zelo revno zmes zraka in goriva (lean) da se zadosti emisijski zakonodaji. Ko to enkrat odpreš (zračni filter, izpuh in popravek FI mape al pa kak dodatek, ki to uredi) se zadeva obrne popolnoma drugače. Še na oni mali in podhranjeni CRF250L je bila po teh modifikacijah razlika v delovanju motorja več kot očitna. Seveda se bo na skor 1300 kubov dvovaljniku poznalo še tolko bolj.

 

pred 12 minutami, XTR pravi:

KTM-i tudi? Hiba vseh dvovaljnikov? Resno sprašujem, ker sem zaradi tega zelo razočaran nad Multistrado. Nimam izkušenj z 1000ccm+ dvovaljniki. Stresanje armature in ogledal pod 4000 vrtljaji je zame žal nesprejemljivo!

Eno, dvo in trovaljniki bojo vedno tresli napram 4+. Ga preprosto ne moreš zbalansirati da ne bi tresel. Če te to moti, pol taki motorji niso zate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, NejcZ pravi:

No, moje mnenje, sem peljal oba. Sem bil tik pred tem da vzamem novega 1290, pa me niti približno ni prepričal, sploh za to razliko v ceni (1190 sem dobil ugodno). Bodo morali še kaj več naredit da vzamem novega :) Sicer v SLO nov 1290S, osnovni, pride 16.800€, za slabi 2 leti starega 1190 sem dal več kot 5k€ manj.

Pametno vzmetenje? Saj tudi 1190 je komplet elektronik.. razen če govoriva o R verziji, tistega je pa treba na roke nastavljat :) Kar se tiče prožnosti motorja, sta oba porazna na nizkih obratih, to je res sranje da motor ki je pod 3500 obrati nevozen, pa še do 5000 malo cuka, sploh v prodajo. Peljal sem še enega 1190, sicer R, ki je imel nameščene fueling dongles, kar res naredi ogromno razliko na nizkih obratih.  Potem je šele motor uporaben :) Iz tovarne je dober samo za divjat :P

https://www.boosterplug.com/shop/ktm-1050-and-up-series-46c1.html

:)

Citiraj

Unfortunately it suffers from the same weak idle and low RPM issues as all other modern fuel injected bikes. The bike is delivered from the factory with a very lean air/fuel ratio, and the extremely small flywheel on the KTM is not making things better - Not even modern ride-by-wire technology can solve this problem.
The only real solution is to provide a slightly richer air/fuel mixture, and the BoosterPlug is a simple and efficient solution.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, Kmet2 said:

Fak, kam gre vse to elektronsko sranje, pol te pa malo bolj namoči in vse odpoveduje in crkuje.

To so motorji samo še za okrog bajte....

 

Pismo, se tolažim, da je preskok blizu. Ko bo enkat to poenostavljeno, bo lažje zanesljivo. S(m)o bekje na pol poti. Tale armatura recimo nima več mehanskih gumbov, kjer ni mehanskih stvari, je lažje tesnit itd itd, to je sam moje mnenje, temelji pa na uporabi  preproste elektronike pod vodo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, NejcZ pravi:

Ah, ne govori. Za odtenek bolje od starih Yamah 660, porazno da daš za motor 15+ jurjev pa trese :) Se pa da to 80% eliminirat z poceni modifikacijo.

Men ne trese nič, motor dela na 2500 obratov brez problema, seveda z predelavami.

Prej se ga ni dalo vozit na 3k obratov, no se da, samo me srce boli k agregat tolče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Pismo, se tolažim, da je preskok blizu. Ko bo enkat to poenostavljeno, bo lažje zanesljivo. S(m)o bekje na pol poti. Tale armatura recimo nima več mehanskih gumbov, kjer ni mehanskih stvari, je lažje tesnit itd itd, to je sam moje mnenje, temelji pa na uporabi  preproste elektronike pod vodo. 

Sprobal sem jaz to tesnenje, če nisi opazil vedno napišem iz lastnih izkušenj in ne grafkov in testiv neobjektivnih moto novinarjev.

Nazadnje je Veloce izdihnil displej(podoben šrot, kot na novem KTM), samo avtovleka je še bila možnost.

Ujel me je res hud naliv cca 100km in je ugasnil, vrjetno zaradi super duper tesnjenja elektronike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Sprobal sem jaz to tesnenje, če nisi opazil vedno napišem iz lastnih izkušenj in ne grafkov in testiv neobjektivnih moto novinarjev.

Nazadnje je Veloce izdihnil displej(podoben šrot, kot na novem KTM), samo avtovleka je še bila možnost.

Ujel me je res hud naliv cca 100km in je ugasnil, vrjetno zaradi super duper tesnjenja elektronike.

A ni mel šeruga 1290 ? Pa ni imel te televizije spredaj... To je spet kakšne nov model s to televizijo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kmet2 said:

Men ne trese nič, motor dela na 2500 obratov brez problema, seveda z predelavami.

Prej se ga ni dalo vozit na 3k obratov, no se da, samo me srce boli k agregat tolče.

Seveda, ravno zato sem te spraševal na FB.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kawl pravi:

A ni mel šeruga 1290 ? Pa ni imel te televizije spredaj... To je spet kakšne nov model s to televizijo ?

Jp, Šeruga je imel isti displej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, NejcZ pravi:

Seveda, ravno zato sem te spraševal na FB.. :)

Ti si me spraševal kje sen naročil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok bi šele jokali, če bi mojega vozili. Da v rein programu najmanj tolče, v vseh programih gre konstantno na 3 jurje, ampak ne potem na hitro pospeševati.

Rešitev je ali manjši prvi zobnik ali pa ga voziš na 3,5 do 4 jurje. Jebat ga. Motor je obupen za gneči in počasno kruzanje.

Kar pa se tiče 1150 vs 1290, meni je 1290 bolj prijazen in bolj všečen, ter se mi je lepše peljal. Ampak noro se mi je peljal tudi kmetov 1050 predelan seveda, le konjičev je bilo malce manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, NejcZ pravi:

Rotweiled ima "dongle" za 40USD, pomoje ista stvar, oz. nevem zakaj je tule tolk dražje?

Ja, sry.

Ne poznam, daj link, da vidimo, če je ista stvar, če nima senzorja za temperaturo pol ni ista stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!