Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

Kašljanje in cukanje ni odvisno od Verižnik ampak od obratov v katerih voziš. Večina veliko kubičnih v twinov pod prenizkimi obrati nabija, kar je logično in nikoli ne bodo tako smoot kot so 4valjci. Vendar če dam pri 90 v 6 brzino lahko normalno vozim pri 105km/h pa je miren kot 4 valjnik. Prav tako 2 valjnik rahlo potrese ko gas na hitro obrneš, ampak to je karakter mopeda in me pravzaprav ne moti.

Ka pa če bi probal, prvi ritzel z zobom manj je nekje cca 35€, znaš potem čisto drgač govort ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel dva KTM-ja in na obeh je en zob manj spredaj zelo pomagal predvsem pri mestni voznji.

Origigi setup zobovja ubija po mestu. Prva prestava je prekratka, v drugi pa vse ruka, cuka in veriga nabija. En Zob manj zelo spremeni zadevo na bolje.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovarne ne nastavijo originalnih zobnikov na optimalno vožnjo, ampak glede na zakonsko dovoljen hrup izmerjen pri določenih hitrostih (odvisno od lokalne zakonodaje). Da zadostijo zakonom vseh držav, dajo nekaj za to optimalnega, ni pa to optimalno za vožnjo. Večina motorjev ima tako po defaultu predolge prenose. Motor je npr, pri 100km/h v šesti prestavi tišji z večjim sprednjim in/ali manjšim zadnjim zobnikom, ker voziš v nižjih obratih. Tako pride zakonsko čez. Meni se zdi, da gre motor 300km/h popolnoma brez potrebe, veliko raje imam, da ga lahko peljem skozi kratke ovinke v za eno višji prestavi in ven potegne kot je treba. Malo se pozna pri porabi, ampak me to ne moti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

Točno tako, če pa hočem po zadnji, pa dve nižje in gasaaaaaaaaaaaaaaa

a po sprednji pa ne gre...:cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Lipstick pravi:

Ka pa če bi probal, prvi ritzel z zobom manj je nekje cca 35€, znaš potem čisto drgač govort ???

Pa to je isti qurtz kot če bi dal brzino nižje. Meni nepotrebno....

pred 35 minutami, lukec pravi:

a po sprednji pa ne gre...:cool:

Gre, abs lahko izklopim :ras:

pred 10 urami, Nearrain pravi:

Mel dva KTM-ja in na obeh je en zob manj spredaj zelo pomagal predvsem pri mestni voznji.

Origigi setup zobovja ubija po mestu. Prva prestava je prekratka, v drugi pa vse ruka, cuka in veriga nabija. En Zob manj zelo spremeni zadevo na bolje.

Verjamem, vendar v primeru gtja je prva dokaj kratka in zaenkrat mi je kar pač potrese nemoteče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Pa to je isti qurtz kot če bi dal brzino nižje. Meni nepotrebno....

 

Še zdaleč ni izsto, kaj šele enako, poskusi boš  občutil konkretno razliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Lipstick pravi:

Še zdaleč ni izsto, kaj šele enako, poskusi boš  občutil konkretno razliko.

Sem imel na 990ADV tako ,original in potem zamenjal zobnik ,nič posebnega in še vedno se strinjam z Damijem,saj za to imam menjalnik ,če bi mi bilo pa tako strašansko všeč bi pa dal tudi na 1190,ker 1050 tega nje potrebuje vleče že od 2500obratov naprej ,1190 pa od 3200 naprej . 

Se pa strinjam tudi s tabo in motoloverjem toda mi ni tako moteče , da bi menjal ,vsega se navadiš ,človek je ena res trpežna žvau :)

Bom pa še povprašal mulčke v fitnessu kaj porečejo na to .....:cool:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz versys foruma

Citiraj

I've done long Euro tours on a Kawasaki 400 twin, CB900, XJ750 Seca, GPZ1000RX, and later on an Aprilia Caponord 1000 and an 1150GS. The 650 Versys is better than all of them, leave the sprocket alone, gearing is fine for most roads and if you go up a tooth on the front you'll lose some of the punch out of those fantastic mountain bends. Oil the chain, take as little stuff as possible, and if you see something you want to look at in the distance GO, you may only be there once.

Mislim, da je malo smešno, da se za KTM SA pogovarjate o menjavi zobnika, verižnika...

Razen če kdo rabi zaradi lažje vožnje po zadnjem kolesu, sem videl, da se je gori že oglasil :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 6. 2016 at 10:22, Lipstick pravi:

Še zdaleč ni izsto, kaj šele enako, poskusi boš  občutil konkretno razliko.

Mogoče pa bom ko bom verigo menjal. Pa to ne vpliva na realen prikaz hitrosti? Dejstvo je da je pri GTju prva zlo kratka, tja do 80km/h, druga pa precej daljša, tega pa se ne da z zobnikom rešit.

Ob 10. 6. 2016 at 11:36, Snecer pravi:

Iz versys foruma

Mislim, da je malo smešno, da se za KTM SA pogovarjate o menjavi zobnika, verižnika...

Razen če kdo rabi zaradi lažje vožnje po zadnjem kolesu, sem videl, da se je gori že oglasil :) 

Niti ne zato, gre se za to, da lahko daš v 6 brzino recimo pri 80km/h, sedaj pri 90 km/h, ker bodimo pošteni, čez 200km/h grem redko, 300 pa sploh ne rabim. Rabim pa v 6 iti 90km/h. Kar sedaj gre, vendar ko pri tej brzini obrnem gas za prehitevanje, se cel motor strese. Če pa vozim 110 in takrat začnem prehitevanje, pa ni več tresljajev. Rešitev, bodisi v 5 brzino pa po gasu, al pa manjši prvi verižnik.

Men je trenutno premal moteče, da bi menjal verižnik.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Mogoče pa bom ko bom verigo menjal. Pa to ne vpliva na realen prikaz hitrosti?

Vpliva.

Kaže 100, pelješ pa okoli 93 kmh. Kaže 170kmh, pelješ pa v resnici okoli 155 kmh. To je predvsem varnostni element :lol1:. Sigurno se ti bo obnašal lepše v nižjih obratih :). Tvoja bo sigurno vesela. Zobnik za moj motor je okoli 13 € - ne original.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, motolover pravi:

Tovarne ne nastavijo originalnih zobnikov na optimalno vožnjo, ampak glede na zakonsko dovoljen hrup izmerjen pri določenih hitrostih (odvisno od lokalne zakonodaje). Da zadostijo zakonom vseh držav, dajo nekaj za to optimalnega, ni pa to optimalno za vožnjo. Večina motorjev ima tako po defaultu predolge prenose. Motor je npr, pri 100km/h v šesti prestavi tišji z večjim sprednjim in/ali manjšim zadnjim zobnikom, ker voziš v nižjih obratih. Tako pride zakonsko čez. Meni se zdi, da gre motor 300km/h popolnoma brez potrebe, veliko raje imam, da ga lahko peljem skozi kratke ovinke v za eno višji prestavi in ven potegne kot je treba. Malo se pozna pri porabi, ampak me to ne moti. 

to pa skoraj ne morem verjeti...mislim, da glasnost uravnavajo z izpuhom in vsem okrog njega...prenose (verižne-zobniške in menjalniške), po moji logiki, nastavljajo tako, da dosežejo optimalno delovanje (za agregat in za uporabnika) pri čimširšem režimu vrtljajev. razen, če namenoma ne želijo (mogoče zaradi namembnosti: dirkalni, enduro,...) doseči prilagojenih učinkov. mogoče se v razmišljanju motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če še krajšate prenose, dajte raje zadaj večji verižnik. če se ga spredaj manjša, je velika verjetnost, da bo prej požrlo teflonsko vodilo na nihajki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, BRANE said:

če še krajšate prenose, dajte raje zadaj večji verižnik. če se ga spredaj manjša, je velika verjetnost, da bo prej požrlo teflonsko vodilo na nihajki.

Najprej se menja spredaj, če to ne zadostuje še zadaj. En zob spredaj je enako kot 2,8 zadaj - pri mojem motorju in mojem razmerju. V bistvu sem razmišljal, da bi zamenjal še zadaj, ko sem bil z zamenjavo sprednjega tako zadovoljen, samo zdaj se toliko ne vozim z njim. Brane, ti najbrž bolj govoriš o enduro in kros motorjih, ki imajo spredaj že tako bolj majhen zobnik in zadaj večjega. Pri cestnih se menja najprej spredaj in s tem še verige ni treba spreminjati.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, siks said:

to pa skoraj ne morem verjeti...mislim, da glasnost uravnavajo z izpuhom in vsem okrog njega...prenose (verižne-zobniške in menjalniške), po moji logiki, nastavljajo tako, da dosežejo optimalno delovanje (za agregat in za uporabnika) pri čimširšem režimu vrtljajev. razen, če namenoma ne želijo (mogoče zaradi namembnosti: dirkalni, enduro,...) doseči prilagojenih učinkov. mogoče se v razmišljanju motim...

V marsikateri državi je hrup pri določenih hitrostih merodajen ali se bo motor sploh smel prodajati. Boj zadušen izpuh pomeni spet manj KW, tega tudi nočejo. Vse je nek kompromis. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 6. 2016 at 21:49, nemo pravi:

Dark, modro je slediti koristnim nasvetom... nekateri tega ne bodo nikoli doumeli...

Mene tud zanima. Sem zadnje 3 dni poslušal čivkanje ketne, ker nisem vzel s sabo spreja. V Srbiji in Bosni pa nikjer nisem našel spreja za podmazat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Frenk 67 pravi:

Mene tud zanima. Sem zadnje 3 dni poslušal čivkanje ketne, ker nisem vzel s sabo spreja. V Srbiji in Bosni pa nikjer nisem našel spreja za podmazat.

V tem primeru poiščeš na kakšni "pumpi" prazno plastenko od olja. V vsaki je vedno še nekaj kapljic olja, to zadostuje za enkratno mazanje, enako kot s sprejem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, Frenk 67 pravi:

Mene tud zanima. Sem zadnje 3 dni poslušal čivkanje ketne, ker nisem vzel s sabo spreja. V Srbiji in Bosni pa nikjer nisem našel spreja za podmazat.

Jaz sem pred enim letom naročil tukaj: http://www.pro-oiler.net/

 

pred 32 minutami, MiNa pravi:

V tem primeru poiščeš na kakšni "pumpi" prazno plastenko od olja. V vsaki je vedno še nekaj kapljic olja, to zadostuje za enkratno mazanje, enako kot s sprejem.

Iskal je spray. Če bi iskal olje, bi ga lahko dobil kjerkoli...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobena znamka ni več imuna.

Vpoklic zaradi možne napake na zadnji vzmetni nogi. Velja za vse modele od 05/2015 dalje in sicer za vsa tržišča.

http://www.motorradonline.de/motorraeder/rueckruf-ktm-1290-super-adventure/731694

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, skalaprava pravi:

Nobena znamka ni več imuna.

Vpoklic zaradi možne napake na zadnji vzmetni nogi. Velja za vse modele od 05/2015 dalje in sicer za vsa tržišča.

http://www.motorradonline.de/motorraeder/rueckruf-ktm-1290-super-adventure/731694

Ta znamka tudi nikoli ni bila preveč imuna :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Ob 12. 6. 2016 at 13:26, Frenk 67 pravi:

Mene tud zanima. Sem zadnje 3 dni poslušal čivkanje ketne, ker nisem vzel s sabo spreja. V Srbiji in Bosni pa nikjer nisem našel spreja za podmazat.

čivka v plastičnem vodilu pred zobnikom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sem opazil, da zdej v Nemčiji ponujajo kot opcijo, nekateri pa tudi brezplačno, 48 mesečno garancijo. Upam, da porodne težave lahko rešiš tudi v 24-ih. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 6. 2016 at 7:34, Kmet2 pravi:

Ta znamka tudi nikoli ni bila preveč imuna :P

bila je skor dovzetna za ..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!