DAMI34 Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 Rotweiler ima vse živo, saj se ubadajo s predelavami Ktm. Je pa tako, da je potem smiselno odstraniti kup euro4 navlake.
Snečer Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 domnevam, da je to mords celo simpl, če se zadeve preprosto disejblajo v ecu...
DAMI34 Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 pred 11 minutami, Snecer pravi: domnevam, da je to mords celo simpl, če se zadeve preprosto disejblajo v ecu... Ja in ne. Poglej si na njihovi strani. Odvisno kaj žEliš. SAS dongle je relativno preprost, ma pa več steđov predelave. Potem O2 senzor, za nekatere zadeve, pa moraš isto kot pri tebi namestiti sondo. Potem pa se včasih kompjutwrju zmeša, sploh ko začnejo še katalizator odstranjevati.
Nightmare Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 Boosterplug in O2 dongl ni ista zadeva. En deluje v open loop drugi v close loop. Se pravi en goljufa senzor za temperaturo vstopnega zraka(prikazuje 20°C nižjo temperaturo kot je v resnici) drugi pa lambda sondo. Lp, Samo Joker in Kmet2 2
Snečer Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 pred 2 minutami, Nightmare pravi: Boosterplug in O2 dongl ni ista zadeva. En deluje v open loop drugi v close loop. Se pravi en goljufa senzor za temperaturo vstopnega zraka(prikazuje 20°C nižjo temperaturo kot je v resnici) drugi pa lambda sondo. Lp, Samo to drži jaz imam O2 disejblan boosterplug pa deluje tako v open kot v close loop, pri obeh je efekt
TakeALookAround Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 Kmetov 1050 cist lepo pelje od dobrih 2knaprej lukec in Kmet2 1 1
Dark Objavljeno Julij 18, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 13 hours ago, NejcZ said: Kar se tiče prožnosti motorja, sta oba porazna na nizkih obratih, to je res sranje da motor ki je pod 3500 obrati nevozen, pa še do 5000 malo cuka, sploh v prodajo. Peljal sem še enega 1190, sicer R, ki je imel nameščene fueling dongles, kar res naredi ogromno razliko na nizkih obratih. Potem je šele motor uporaben Iz tovarne je dober samo za divjat Novega 1290 nisem vozil, moj 1290 SA pa je pod 3500 obrati še kako vozen... Razlika med 1190 in 1290 SA je v vožnji v nizkih obratih kot dan in noč...
jskrablin Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 pred 18 urami, gasperX pravi: Pomoje ni to isto... pa tut ni 40usd ampak mal vec http://www.rottweilerperformance.com/ktm-off-road-abs-bad-fuel-dongle/ Tole je za ABS dongle - da si zapomni izklop ali pa kako dodatno nastavitev po tem, ko motor ugasneš... pa extra mapo za slabo kakovost goriva lahko aktiviraš. Isto reč se dobil za 690/701, kjer je res tečno na offroadu vsakič ponovno izklapljat ABS ko ugasneš in ponovno zaženeš motor. Drugače je vsa ta sodobna elektronika kr jeba. Malo po malo bojo z digitalno in šifrirano komunikacijo med komponentami onemogočili praktično vse posege. Menda je za zadnje modele problem menjava določenih rezervnih delov - jih morejo v tovarni sprogramirati (št šasije), če vzmeš identično zadevo z drugega motorja in jo vštekaš - ne dela. Kmet2 1
gasperX Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb "use rabm" Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene
Kmet2 Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 pred 44 minutami, gasperX pravi: Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb "use rabm" Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene Ne morem, ker nisem vozil 1290.
gasperX Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 Pravkar, Kmet2 pravi: Ne morem, ker nisem vozil 1290. Vem drugace bi ze vedu kaj si mislis in kaksno je tvoje mnenje o razliki te dveh motorjev
Dark Objavljeno Julij 19, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 1 hour ago, gasperX said: Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb "use rabm" Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene Sam sem vozil 1190 in 1290 - samo ne R... Kugelschreiber 1
NejcZ Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 1 hour ago, gasperX said: Kaksna je razlika med 1190r in 1290r nimam pojma ker 1190 se nikoli nisem vozil 1190.. Bi pa zveselje prebral Kmetovo mnenje, pa da spustimo zdej elektronko ker jo bo vedno vec jebiga new age Ma to k gledas na Rotweilerjevi strani je to tolk nekih razlicnih donglov da se zgubim predn bi sploh kaj narocu HEHEHEHE. na koncu bu se strosil spet en kup enga kesa ker bi kliknu gumb "use rabm" Pol pa se drugi ponudniki istih zadev vecalimanj.. in drugacne cene Ti če si kupil od Sergeja, maš vse te pizdarije, ali pa kaj sličnega že verjetno na motorju
gasperX Objavljeno Julij 19, 2018 Opozori Objavljeno Julij 19, 2018 Moje pristni jodlar iz Salzburga tko da teh dodatkov nimam, Njegovga je Din kupu.... Moj ma manj teh kablckov in podbnega ampak je pa moj lepsi
nemo Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 22 hours ago, Kmet2 said: Ne morem, ker nisem vozil 1290. Jaz sem vozil oba. Tudi pisal sem o razlikah, takrat še ves navdušen nad 1290SA Kmet2 in MiNa 2
Popularna objava pjotr Objavljeno Julij 20, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 Tole sem že enkrat pisal... Razlike 1290 / 1190: Plusi: - se kar dobro čuti, da je agregat povsod močnejši, še posebej se mi zdi razlika spodaj. Lepo potegne že od 2.500 dalje. To šteje. - pod ritjo ni več čutiti vročine (no, počakam še na poletje) - pametno vzmetenje: pri zaviranju bistveno manj posedanja spredaj - lita platišča (ker nisem offroad-ar): ni težav s centriranjem in neroden vulkanizer ti ne more predreti notranjega tesnilnega obroča - digitalni displej: je velik, prilagodljiv, dobro viden in pregleden. - boljša veterna zaščita - smerokazi imajo spet normalno stikalo (hod ni več mikro) in se avtomatsko izklapljajo - tempomat, gretje ročk, hill-holder, cornering ABS, ... ampak to je bolj stvar opreme Minusi: - pod zicem manj prostora za orodje - sedenje je malenkost višje (čeprav piše da je višina sedeža enaka) - keyless sistem: saj vse deluje, samo bi raje imel klasičen ključ Dobra plat je, da mi je vsa dodatna krama pasala z 1190 na 1290 (tank torba, stranske zaščitne cevi, givi nosilci in adapterji za stranske kufre, plošča za centralni kufer, crash-padi, kufre imam pa itak Givijeve ...) No, auspuh sem moral drug nabavit, ker stari (Remus) ni bil homologiran za 1290, ampak drugače itak ne more biti, ker leta 2013 sploh še ni obstajal 1290. Zaenkrat zelo navdušen in komaj čakam, da grem spet na furo v soboto Po 7.000 kilometrih bi dodal naslednje: - pod ritjo je nekaj vročine ampak se lažje zdrži, ker že ima neke rešitve odvajanja vročine. - parkrat se mi ob zagonu motorja ni prižgala televizija. Nič jasno, sicer je vse ostalo delovalo, ni bilo nobenega safe-moda. Po nekaj poizkusih je bilo OK ampak slab filing ostaja. Poraba 5,0 - 5,5 litra/100km, olja ne žre, quich-shifter je zakon pri dinamični vožnji, agregat pa trga gate. Še vedno uživam :) Quest, Bostjan L, XTR in 9 others 12
gasperX Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 Lepo napisano... Meni osebno je Mikro hod za zmigovce fu fsec.. Vrocina pod zicem ni wblo krize sploh... precej bolse kot na 1050. Ga dobim v ponedeljek spet za cel dan on ze ve zakaj mi ga daje na test.. Bom cist zrajcan HEHEHEHEH TakeALookAround 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 20, 2018 Opozori Objavljeno Julij 20, 2018 1050 v pocasni voznji kr greje, TDM ni recimo.... Pac pospesim. MiNa, lukec in HyperJack 3
NejcZ Objavljeno Julij 21, 2018 Opozori Objavljeno Julij 21, 2018 Am, izvenmejci pravjo da je krivina za drug cilindr manj k 80€.. od 1290, torej takšna z izolacijo. Če drži, kr nabavim. Pol pa nima več kje gret
gasperX Objavljeno Julij 23, 2018 Opozori Objavljeno Julij 23, 2018 sej nevem ker mi je bl usec D:D DAMI34, VS800 in lukec 3
siks Objavljeno Julij 23, 2018 Opozori Objavljeno Julij 23, 2018 pred 13 urami, gasperX pravi: sej nevem ker mi je bl usec D:D a tablco si pa kr prestavil?
Kmet2 Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 pred 7 urami, siks pravi: a tablco si pa kr prestavil? V avstriji imaš lahko do 5 motorjev in samo eno registracijo za najdražji motor in tablico samo prestavljaš . Ni to slovenija s modrimi inkasanti in debilnim folkom v parlamentu ......vsaj tak je bilo včasih . DAMI34 1
gasperX Objavljeno Julij 24, 2018 Opozori Objavljeno Julij 24, 2018 pred 14 urami, siks pravi: a tablco si pa kr prestavil? pred 6 urami, Kmet2 pravi: V avstriji imaš lahko do 5 motorjev in samo eno registracijo za najdražji motor in tablico samo prestavljaš . Ni to slovenija s modrimi inkasanti in debilnim folkom v parlamentu ......vsaj tak je bilo včasih . Tko k je Kmet napisu nevem gliz 5 ampak 3 ziher... ampak tista tablca ni moja ker je motor na testu od firme Motec-Villach.... moja tablca je bla na suzukiju Kmet2 in Quest 2
gasperX Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 Sicer v nemscini ampak vseeno... Mogoce ve kdo Kaj vec.... Novi KTM 1290 adventure 2019? https://www.motorradonline.de/motorraeder/ktm-1290-super-adventure-s-2019.1014344.html
DAMI34 Objavljeno September 5, 2018 Opozori Objavljeno September 5, 2018 pred 38 minutami, gasperX pravi: Sicer v nemscini ampak vseeno... Mogoce ve kdo Kaj vec.... Novi KTM 1290 adventure 2019? https://www.motorradonline.de/motorraeder/ktm-1290-super-adventure-s-2019.1014344.html facelift po domače...izboljšave obstoječega modela, ne pa nov. Kar je povsem normalno, saj vsak model testirajo na nas kupcih potem pa sprotno posodabljajo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se