Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

pred 4 urami, Joker pravi:

Spet bo treba menjat...

Kardana še ne bo.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neverending story...nikoli zadovoljni z narejenim. Preden pridejo do kardana bo še enih 10 popravkov...:P

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Joker pravi:

Spet bo treba menjat...

čisto normalno, vsake 3 leta pade nov model. ali pa upgrejdajo starega. Tudi SD bo v kratkem nov. Zelo nov.

Ob 19. 1. 2019 ob 23:32, gasperX pravi:

Ma z izglesom, preglednostjo in podobno dem hudo zadovoljen. Tudi prikas navigacije Mi je zelo vsecna. Sam povezljivost.... Katastrofa za enkrat, ampak so baje ob servisu vedno Kaki updejti.... Poveze se Telefon takoj, ko Pa zelis povezat navigacije Pa skoraj obolis, enkrat gre Po spet negre, ce si dalj Casa od motorja stran moras navigacijo zopet povezovat... To je Kr motece ostalo Pa brez besed. Se prikaze se kdo te klice....

Tenx ima svojo navigacijo, se pravi naložiš mape na foun? Ker lahko je problem samo v founu, mal zastarel model pa so že problemi. Meni je recimo TOMTOM VIO napravica, ki je enako brala s founa delala fantastično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Neverending story...nikoli zadovoljni z narejenim. Preden pridejo do kardana bo še enih 10 popravkov...:P

k sreči so pri GSu bili zadovoljni že s prvim modelom :ras:

Kardan? Yes guuut je reku Nemc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, DAMI34 pravi:

čisto normalno, vsake 3 leta pade nov model. ali pa upgrejdajo starega. Tudi SD bo v kratkem nov. Zelo nov.

Tenx ima svojo navigacijo, se pravi naložiš mape na foun? Ker lahko je problem samo v founu, mal zastarel model pa so že problemi. Meni je recimo TOMTOM VIO napravica, ki je enako brala s founa delala fantastično.

Nalozis KTM aplikacijo na telefon KTM my RIde app, zloudas zemljevide in ko se poveze telefon z motorjem je na stevcu prav lepo prikazano. Sicer brez zemljevidov ampak samo kdaj in kam moras zavit, Takole: Screen-Shot-2018-01-31-at-06_49_00.png.5f6fa4158006cd455b9dffb7b7d736d1.png

Mogoce ima res kaj glede razlicnih telefonoc, pac ne uporabljam Samsunga ali podobno 1000+€ zadevo ampak OnePlus5 pa se mogoce ravno zaradi tega tezje poveze ampak ko se je pa prov super. Upam da se casoma in z raznimi updati vse skupaj to zrihta. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gasperX pravi:

Nalozis KTM aplikacijo na telefon KTM my RIde app, zloudas zemljevide in ko se poveze telefon z motorjem je na stevcu prav lepo prikazano. Sicer brez zemljevidov ampak samo kdaj in kam moras zavit, Takole: Screen-Shot-2018-01-31-at-06_49_00.png.5f6fa4158006cd455b9dffb7b7d736d1.png

Mogoce ima res kaj glede razlicnih telefonoc, pac ne uporabljam Samsunga ali podobno 1000+€ zadevo ampak OnePlus5 pa se mogoce ravno zaradi tega tezje poveze ampak ko se je pa prov super. Upam da se casoma in z raznimi updati vse skupaj to zrihta. 

 

Nope 5+ je kul foun z BT 3.0 ali še več (ne vem točno zadnje verzije). Bodo prej posodobitve softwera na KTM. Kar zateži jim.

Mi je pa všečen ta dispelj, tudi zat sem napaljen na novega GTja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.gsmarena.com/oneplus_5-8647.php 128 GB, 8 GB RAM 

tole mam... zame osebno precej bolsi od Samsung galaxy7edge k sm ga prej imel... Itak da jim bom vedno tezil da pogleda ce je kaj novih updatov  ;)

Popravljeno . Popravil gasperX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎18‎.‎1‎.‎2019 ob 18:33, brutal pravi:

Ta zgodba z krivimi feltnemi se jim vleče že od prvega 1190, ki je imel vgrajena tubeless platišča. Zadnjič sem spet po nekem času poskušal na novo naravnati prednji feltno od 1190 adventure modela in nisem mogel verjeti kako je lahko nepoškodovan obroč tako slabo izdelan. Že sama širina obroča variira za 2mm po obodu in na spoju tudi skače dol in gor za približno 2mm. In to pri mopedu, ki gre preko 250km/h. Obroč je bil pri prvih modelih 1190 izdelan še v Nemčiji, medtem, ko so novejši manj krivi obroči izdelani na Kitajskem. Npr. na 990 adventurju so bili Behrovi obroči ravni ozir.. okrogli v piko (kot bi bili Japonski) in z njimi ni bilo nikoli nobenih problemov.

Imel sem 1190 my 2016 in ni bilo problemov z opletanjem platišča, niti z kakim woblanjem ali tresenjem balance ali obrabo diskov.....glede na to, kar se je pisalo o teh platiščih smo si "motoristi" v službi en petek vzeli čas in z laserskimi merilnikom, ki služi sicer za merjenje toleranc diskov in koles na železniških vozilih  izmerili opletanje koles na štirih motorjih, s katerimi smo se tisti dan pripeljali v službo, prvoten cilj so bile meritve ne mojem KTM-u. Danes sem slučajno našel izpis založen na pisalni mizi in rezultati so bil sledeči:

KTM 1190    S:0,12mm   Z: 0,17mm

Honda1200 CT 1200    S:0,20mm  Z:0,19mm

H Varadero    S:0,10mm  Z:0,25mm

Yam Fazer 600  S:0,31   Z:0,11mm

Kakšne so dovoljene tolerance ne vem.

Sem pa imel težave s puščanjem zraka in nižanjem tlaka v pneumatiki, na račun slabega tesnenja obeh platišč, ko so mi na reklamacijo zamenjal tesnilni trak platišča se je zadeva v večji meri uredila.

Pa morda še nekaj o diskih, ta teden so bili pri nas na službenem obisku ljudje iz tovarne Brembo, ker imamo obilo težav in reklamacij na železniških vozilih, lokomotivah in potniških vlakih z njihovimi zavornimi komponentami, med drugim tudi diski. Razložili so, da trenutno v EU ni več livarne oz. tovarne, ki bi izdelovala kvalitetne jeklene diske (za sivo litino imajo dobavitelje v EU), za jeklene imajo dobavitelja iz Turčije, ki izdeluje solidno kvaliteto, vse ostalo na Kitajskem in daljnem vzhodu....vzrok in cilj se ve kaj je, čim večji dobiček..... posledica pa premalo izkušenj in slabe sarže izdelkov, težave s komunikacijo itd.    njihov problem posledično problem nas kupcev. Eden izmed njih je delal tudi na moto programu in sva se nekoliko pogovorila o morjih, on lastnik Duceja MS, dejal je, da imajo tudi tolerance glede homogenosti materiala, kot tudi obrabe, različna obraba po istem obodu ni tako nevarna, kot tista, ki je različna in povzroča tresenje pri zaviranju....zaradi zmanjšanje mase diskov, ki jo dosegajo na različne načine, je zelo malo možnosti, da bi treslo zaradi diskov (razen če so pregreti in skrivljeni, ali sekcijsko neenakomerno obrabljeni, vse zaradi slabega materiala), običajno trese zaradi platišč, to je bila njegova razlaga......... kaj več pa drugič, ko gremo mi k njim na obisk v tovarno :)          Oni, kot proizvajalec zavorne opreme dobijo zahteve proizvajalca vozil, ter izdelajo prototipe, ki jih testirajo, nato pa dajo določene dele v izdelavo podizvajalcu, ta pa drugemu podizvajalcu, ta ........ globalizacija je naredila svoje.....:(          samo za info, njihova proizvodna cena je cca. 10% proizvodne cene za splošni in 25% za profi program kot so železnice ...... racing program tudi njih pride dražje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od danes ima lepšo štimo  :OK:   in kako kilo manj.  Enostavna odstranitev in predelava, ali zamenjava db killerja. Jutri mi v službi naredijo dva nova malo bolj odprta db killerja :naughty:

 

20190127_155727.jpg

20190127_155753.jpg

20190127_155707.jpg

20190127_153233.jpg

20190127_153325.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Luka66 pravi:

Od danes ima lepšo štimo  :OK:   in kako kilo manj.  Enostavna odstranitev in predelava, ali zamenjava db killerja. Jutri mi v službi naredijo dva nova malo bolj odprta db killerja :naughty:

 

20190127_155727.jpg

20190127_155753.jpg

20190127_155707.jpg

20190127_153233.jpg

20190127_153325.jpg

si topreko neta narocu??? in ce, kje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎27‎.‎1‎.‎2019 ob 19:19, pjotr pravi:

Dobr tole. Ali je to homologiran auspuh?

Seveda je homologiran, že vpisan v kartonček, v primerjavi z Akrapovičem in Yoshimuro ima najboljše karakteristike in "dodano" vrednost, ki je sicer pri takem navoru in konjih, kot jih ima motor drugotnega pomena...... pisal sem mail v tovarno, ker je bil sin mnenja, da je tako izboljšanje mogoče le brez db Killerjev, pa so odgovorili, da so posneti krivulji moči in navora z vsemi db Killerji...... zadušen je pa konkretno, eden db killer je že takoj na začetku lonca ob vstopu cevi, pa potem še dva na koncu, ki se jih pa da brez problema odstranit, jih predelat ali zamenjat, da Avstrijski policaji nebi preveč težili…. kupil sem ga, ker je manjši, lažji in ima lepši zvok, kot original, lepo je narejen, originalni je pač tak, kot bi pol metra slabo obdelanega špirovca nabil na izpušno cev  :( .......Akrapoviča sem odpisal, ker ne dam jurja za njega,  od Termignonija ga nisem našel, je pa verjetno cenovno rang Akrapota,  Yoshimura in SC Project sta cca. 40% cenejša in še pogojno prebavljivo za mojo denarnico.....je pa MIVV še cenejši, samo slabše narejen......pač odločitev vsakega posameznika....imajo na spletni strani vse podatke...kupit možno kjerkoli po netu, sam sem ga kupil v AS v Trzinu so uradni prodajalec in mi uredili homologacijo od doma :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 25. 1. 2019 ob 13:57, Luka66 pravi:

Imel sem 1190 my 2016 in ni bilo problemov z opletanjem platišča, niti z kakim woblanjem ali tresenjem balance ali obrabo diskov.....glede na to, kar se je pisalo o teh platiščih smo si "motoristi" v službi en petek vzeli čas in z laserskimi merilnikom, ki služi sicer za merjenje toleranc diskov in koles na železniških vozilih  izmerili opletanje koles na štirih motorjih, s katerimi smo se tisti dan pripeljali v službo, prvoten cilj so bile meritve ne mojem KTM-u. Danes sem slučajno našel izpis založen na pisalni mizi in rezultati so bil sledeči:

KTM 1190    S:0,12mm   Z: 0,17mm

 

Pozdravljen Luka.

Ali lahko poveš kako in kje na platiščih ste to izmerili, ker še nisem videl feltne na špice s tako malo opletanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah vse je enkrat prvič :)   ne vem kakšne so tolerance, če je opletanje v mm je pri 200km/h  verjetno že kriza, odvisno kdaj pride celoten sistem v resonanco.

Merili smo s stacionarnim laserskim merilnikom, ki je v osnovi narejen za merjenje opletanja diskov na železniških vozili in ima tritočkovno merjenje na eni osi, lahko pa tudi enotočkovno v treh oseh, odvisno kaj se meri in kako se nastavi.....merili smo samo eno točko, v eni osi, ker več težko pri montiranem kolesu z gumo, oz. je preveč dela nastavljat tri točke, ali pa na nekaterih kolesih nemogoče.....potrebno je namreč imet žarek na pravokotno površino in upoštevat kot, kar naredi naprava samodejno, tako, da smo za vsak motor posebej nastavljali, za KTM konkretno na drugi rob platišče, za H Crossturer na zunanjem, za ostale se že ne spomnim več,  odvisno od oblike platišča, zamudno delo z nastavitvami, potem naprava izmeri odstopanje po petih vrtljajih.....verjamem pa, da je naprava opravil zelo natančne meritve, ker je vsako leto umirjana in s certifikatom......lahko bi sicer prišlo do napake, če bi narobe ali nenatančno nastavljali žarek, kar je pa tudi malo možnostim, ker je bil zraven maher, ki s to napravo dela vsak dan......lahko pride do neke razlike, če meriš notranji ali zunanji rob, okvirno se pa vidi kako je kolo....... hude zadeve se itak vidijo že na oko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HiTech je super, seveda če ti je pri roki. Enostaven pripomoček za kontrolo opletanja kolesnega obroča.

Na sliki je prikazana meritev za disk, ampak enako lahko uporabiš tudi za kolesni obroč.

 

DiskRunOut.JPG.6106d3adafc3acb9a71ed5c98758a871.JPG

Obstaja še druga varianta s pripomočkom za centriranje koles in merilno uro kot na prejšnji sliki.

 

WheelBalancing.JPG.6b9320721ed9436ffcf4537c84406684.JPG

(tole sicer ne velja opletanje ampak uravnoteženje - pogovorno centriranje) Na prednjem kolesu je toleranca 5g na zadnjem pa po teh servisnih navodilih celo 45g...

 

RearWheel.JPG.9795f40eaa501c4a6d5c84a18a7b38fa.JPG

Opletaje obroča pa če se prav spomnim za R1150GS je bilo spredaj 1mm zadaj pa celo 2mm

Vir, servisna navodila za R1200GS (toleranca ni tako majhna...)

ps, namesto merilne ure lahko uporabiš navadno kljunasto merilo.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, MiNa pravi:

Opletaje obroča pa če se prav spomnim za R1150GS je bilo spredaj 1mm zadaj pa celo 2mm

Sem malo za@˛&$#

Točni podatki za oba kolesa iz SM za R1150GS (2003)

TD_R1150GS.thumb.JPG.4b5c3a727f70c63ab82cf6cd0532ae76.JPG

Kar velike tolerance...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, MiNa said:

Sem malo za@˛&$#

Točni podatki za oba kolesa iz SM za R1150GS (2003)

TD_R1150GS.thumb.JPG.4b5c3a727f70c63ab82cf6cd0532ae76.JPG

Kar velike tolerance...

 

:hmm: a to je 1,7mm med skrajnima pozicijama levo in desno? 

 

Glede naper mam svoje more iz otrostva, in sm mal pristranski, pa se vedno trdim, de je to 50 let zastarel patent, in da vec kot 99% folka takih koles ne rabi. Moznosti za zaplet je res precej, dodane vrednosti pa skor nic. U bistvu, me zanima...ce bi ble sprikle serijske, pa lita kolesa za 500€ doplacila, a bi sla za med, al ne? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

a bi sla za med, al ne? 

To je blo tam konec 70-ih, ko so se začel pojavljat "japanezerji" z "litimi" kolesi. Sedaj je pa ravno obratno.

Zakaj krosa ne vozijo z litimi kolesi? Vidiš zato mora vsak pravi ADV motor imet kolesa na napere...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, MiNa said:

To je blo tam konec 70-ih, ko so se začel pojavljat "japanezerji" z "litimi" kolesi. Sedaj je pa ravno obratno.

Zakaj krosa ne vozijo z litimi kolesi? Vidiš zato mora vsak pravi ADV motor imet kolesa na napere...

A “lite” mislis tiste sestavljene Hondine zadeve? :D sm mel, na prvem motorju. 

 

Kar se naper in krosa in dakarja tice, pa recva, ce mas zadaj gumo sirso od 130, in spredaj manjso kot 21 col, pol naper ne rabis. Za ristga 0:005% makadama tud na slajku prepeles. 

Hecno, Zvoncica Serugatova, je na KTMju mela lita kolesa, in nism opazu kake pripombe, pa se mozak rad pritozuje.....

 

https://goo.gl/images/JkPg9N

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Zvoncica Serugatova, je na KTMju mela lita kolesa

Mogoče je pa to vzrok za tako hitro menjavo :?.

Honda je imela tako sestavljenko ja...

Kolo.JPG.e2c81c74a6516184ad17dc8d7071d7bd.JPG

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 1. 2019 ob 13:54, gasperX pravi:

Nalozis KTM aplikacijo na telefon KTM my RIde app, zloudas zemljevide in ko se poveze telefon z motorjem je na stevcu prav lepo prikazano. Sicer brez zemljevidov ampak samo kdaj in kam moras zavit, Takole: Screen-Shot-2018-01-31-at-06_49_00.png.5f6fa4158006cd455b9dffb7b7d736d1.png

Mogoce ima res kaj glede razlicnih telefonoc, pac ne uporabljam Samsunga ali podobno 1000+€ zadevo ampak OnePlus5 pa se mogoce ravno zaradi tega tezje poveze ampak ko se je pa prov super. Upam da se casoma in z raznimi updati vse skupaj to zrihta. 

 

Ali se zemljevid lahko naloži tle gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 1. 2019 ob 18:37, Luka66 pravi:

Od danes ima lepšo štimo  :OK:   in kako kilo manj.  Enostavna odstranitev in predelava, ali zamenjava db killerja. Jutri mi v službi naredijo dva nova malo bolj odprta db killerja :naughty:

 

20190127_155727.jpg

20190127_155753.jpg

20190127_155707.jpg

20190127_153233.jpg

20190127_153325.jpg

Daj nam malo veselja pa posnemi zvok,ter ga prilepi sem gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!