Jump to content
  • Sign Up
Cartman

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2

Recommended Posts

Snečer
pred eno uro, maus pravi:

men pa ne :nono:

zato sem pa spraševal zakaj so ga dali (ko sem testiral in ulafavau H2 leta 2015) , pa sem dobil odgovor, kakšnega sem že podal v enem od mojih koristnih prispevkov na MS-ju.

diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo
8 minutes ago, DAMI34 said:

vizualno, z ostalim se ne ubadam :P

 

problem je uporabnost

1. samo za eno osebo

2. samo za skromno osebo po višini za potovanjan pa skromno po osebnem ugodju (vetrna zaščita, ogrevane ročke itd..)

Kaj dobim za 18 jurjev?

V bistvu kar nekaj, za  jurja do 2 več

Maš prav, v tem primeru sem mislil bol na svojo rit :) 99% sam na motorju itd. 

Je pa zanimivo kako motorji spet težki postajajo. Okrog leta 2000 so bli vsi tisočaki na 200 ali manj kg. Res da noben niti abs-a ni mel, ampak vseeno. Nism si mislu, da bojo hodli ven nakedi z 240kg. Če primerjamo s prejšnjo generacijo z1000, ki je že itak bil cca 10kg težji od vseh ostali, ima ta še 20kg več. Supercharger, izpuh in vsa elektronika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Snečer pravi:

diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija

mislim, da bo cevno bolj elastično, ne pa zvijajoče.

Ker alu deltabox je drugače špica, mogoče se pa motim

Pravkar, Voodoo pravi:

Maš prav, v tem primeru sem mislil bol na svojo rit :) 99% sam na motorju itd. 

Je pa zanimivo kako motorji spet težki postajajo. Okrog leta 2000 so bli vsi tisočaki na 200 ali manj kg. Res da noben niti abs-a ni mel, ampak vseeno. Nism si mislu, da bojo hodli ven nakedi z 240kg. Če primerjamo s prejšnjo generacijo z1000, ki je že itak bil cca 10kg težji od vseh ostali, ima ta še 20kg več. Supercharger, izpuh in vsa elektronika?

nabrž. Imej v obziru, da je to res za osebe tja do 175cm višine, vsaj če je dimenzij Z900, kar se mi na uč zdi da je

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 5 urami, Snečer pravi:

diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija

govoril sem za H2 ne pa za navadnega versysa, ki seveda sune k svina ;)

moj nima cevastga okvirja .. no ja ... mal pa tut moj sune in se nič ne zvija ...

na superbiku ZX10RR nima cevastega okvirja, pa ga nč ne zvija .. celo zmaguje in je 5 x zapored prvak prvakov v superbikeju :jezik:

razlog sem pa že navedel zakaj ima H2 cevast okvir ;)

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

cene v Italiji:

17.590 črn

18.040 črno/rdeč

18.240 črno/zelen

očitno je zelena barva najdražja :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 10/16/2019 at 4:42 PM, Voodoo said:

ja to bi blo kr super, bi v bistvu nov razred nakeda ustvarli. Če bi nadomestil zdajšnji Z1000 s podobno ceno bi bla kr revolucija, pa folk bi navlekli na supercharger motorje. Zdajšnji Z1000 je že kr pase, kar se novih tiče...recimo, da bo ta bolj konkurenca tuonu, in prihajajočem streetfighterju, pol bo verjetn tudi cena tam.

Če bi pa nardil nadomestilo za Z-ja za 14-15k...to bi blo kr zakon! :) Pustmo se presenetit, čez en tedn zvemo vse.

 

On 10/23/2019 at 2:44 PM, Voodoo said:

dejansko sm komi čaku, da vidim kar sm bil sigurn, da bo nekoč moj motor...fak je GRD!!! Marsikaj lahk požrem, ampak v tem primeru pa raje MT-10 kupim, kar očitno tudi bom. 240kg...odvisno kok je vzmetenje, ampak mislim, da noben od nas navadnih smrtnikov nebi neki opazu tega, SX ki ga vozim zdej ma kaj, 220kg pa mi je kr igrača za vozit, lažje kot pa 180 kilski SV650, ki ga še imam. Vem, da je izgled subjektivna stvar, ampak fak...cena naj bi bla okrog 20k, vsaj kar sem prebral. V tem primeru raje kupim H2 SX.

 

On 10/23/2019 at 9:23 PM, Voodoo said:

European pricing is set at €17,590

https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2020-kawasaki-z-h2/

 

OK, cena očitno nebo tako pretirana...mogoče mi pa čez ene 3 leta všeč postane :)

Jeba pa je ducati, 20K, podobna moč/ostale specifikacije, pa verjetno cca 40 kil manj.

Samo par besed. Aprilia Tuono. 
Za profiće pa Aprilia Tuono Factory. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Verjamem, da je zlo dober motor ampak mi ima par pomankljivosti...

-Velikost, pač res je mičken motor, sm ga kr mal zgubu pod sabo, pa nism pretirano visok. Mam pa dolge noge, pa sm bil bistveno bolj zložen kor kot pa na CBR-ki.

-Doseg...problem večine nakedov, ampak bi rad vsaj 180km s tankom nardil. V povprečju mi motorji žrejo kak liter več kot je predvidevano. Mogoče s časom mal prilagodim vožnjo :)

-Zanesljivost. Verjetno je mal hinavsko od mene, glede na to da še nism imel aprilie. Ampak...res redko prebereš, da se je kawasaki/suzuki/yama/honda pokvaru :) vsaj meni se še nikol ni. Medtem ko bmw/aprilia...

-izgled...čist subjektivna stvar. Bolj malo novejših nakedov mi je lepih, Z1000 še najbolj. 

Kakorkoli, na koncu mi ostane MT-10 in pa Z1000. En z vsem kar bi imel ampak grd in premalim dosegom, drug pa kot bi 90's motor kupoval ampak meni lep :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
12 minutes ago, Voodoo said:

Verjamem, da je zlo dober motor ampak mi ima par pomankljivosti...

-Velikost, pač res je mičken motor, sm ga kr mal zgubu pod sabo, pa nism pretirano visok. Mam pa dolge noge, pa sm bil bistveno bolj zložen kor kot pa na CBR-ki.

-Doseg...problem večine nakedov, ampak bi rad vsaj 180km s tankom nardil. V povprečju mi motorji žrejo kak liter več kot je predvidevano. Mogoče s časom mal prilagodim vožnjo :)

-Zanesljivost. Verjetno je mal hinavsko od mene, glede na to da še nism imel aprilie. Ampak...res redko prebereš, da se je kawasaki/suzuki/yama/honda pokvaru :) vsaj meni se še nikol ni. Medtem ko bmw/aprilia...

-izgled...čist subjektivna stvar. Bolj malo novejših nakedov mi je lepih, Z1000 še najbolj. 

Kakorkoli, na koncu mi ostane MT-10 in pa Z1000. En z vsem kar bi imel ampak grd in premalim dosegom, drug pa kot bi 90's motor kupoval ampak meni lep :)

 

 

Velikost? Velik sem 192cm - si ziher? 
 Vsi novi motorji so zlozeni.

Zanesljivost - rak rana japonca so alternatorji :D, aprilije pa pooblasceni servis ki nima pojma.

Za bmw se pa ZELO motis. Boljse servisne mreze skoraj ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Veliko preveč denarja......zdej se je že Japoncem zmešal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo
33 minutes ago, ukica said:

Velikost? Velik sem 192cm - si ziher? 
 Vsi novi motorji so zlozeni.

Zanesljivost - rak rana japonca so alternatorji :D, aprilije pa pooblasceni servis ki nima pojma.

Za bmw se pa ZELO motis. Boljse servisne mreze skoraj ni.

Ne vem, vozim z1000sx in pa sv650s, in mi je tuono deloval bistveno bolj utesnjen, pa kot pravim nisem full visok...10 cm nižji od tebe. Ampak ja, vsi motorju so se skrčli.

Ja, večkrat berem za eltenatorje pri hondi...ne vem, Suzukija mamo doma od novega, 2005 pa še zakašljal ni v tem času, z1000 tudi ne, je pa res 2016, tk da nebi niti smel :) Sosed ma cbr1100xx, 160k km in pravi, da je zamenjal ležaj belance in puše na vilcah.

Za novenjše aprilie ne vem, kolega ma tastarga tuonota od novega, še 2 cilindra zadevo, sm ga hotu lani kupit od njega, ampak sm ga od Lj do paklenice vsaj 3x tankal pomoje, domov pa pršu tak, ko da bi se stepu s kom :D :D  nism mel želje na motor it v naslednjih dneh sploh :) kakorkoli, sam mi je reku, da ma tastaro hornetko še sam zato, da gre na šiht z njo,  kadar tuono ne vžge :D kar je reku, da niti ni tako poredko

Za BMW pa vem, da majo najboljšo servisno mrežo, ampak mi gre bolj za to, da nebi rabu servisne mreže! Foter od sodelavca GS800, 15k se mašina razletela, sodelavec S1000r, 20k 3 leta star se mašina razletela. Foter od kolega GS800, naredo 100k km brez okvare. Ta naključna razletavanja mi grejo v nos. Take napake so na japoncih praktično neobstoječe, vsaj kolk mi je z mojim omejenim znanjen znano.

Bi pa z veseljem nabavu tuono V4 1000  za 6k al pa s1000r za 8k, za kolk se prodajajo rabljeni in se veselo vozu 5-10 let. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred eno uro, Voodoo pravi:

........Kakorkoli, na koncu mi ostane MT-10 in pa Z1000. En z vsem kar bi imel ampak grd in premalim dosegom, drug pa kot bi 90's motor kupoval ampak meni lep :)

 

 

... kot praviš, da ti motorji žderejo kak liter več, kot imajo napisano v knjižici, ti bo MT-10 žrla 10 litrov. ... tankal boš vsakih 150 kilometrov.

Vem.

...sem jo vozil.

...čisto tako.... pa nisem fan Suzukija....  :P ..... malo poglej po :

Rezultat iskanja slik za suzuki gsx s 1000 f review

... vem, da je to Kawasaki tema...    ampak če se že pogovarjamo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

men ninđa RR pije cca 5,8-6,2 ... rezervoar imam 17 litrov in z 11-12 litri komot naredim 200 km ... res ne razumem, kako to vozite, da porabite 10 l .... že pri Afli se moram kar ornk afnat, da pridem preko 10 :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

@Voodoo Tist od BMW.ja rajš pobriš. Te bojo Kje za cseto čakal. Sej veš kakšni so...:jezik:

pred 23 minutami, Zivnorc pravi:

...čisto tako.... pa nisem fan Suzukija....  :P ..... malo poglej po :

Hahaha. :lol1:

@maus Kok ti je Yamaha FZ1 žrla, če si jo mal prganju?

PS: Aprillia ni zanesljiva. Sem imel sam. In jo ima brat. Fajn motorji. Sam ene stvari, so pa slabe. Men je števec crknu. Bratu pa pri 9k na Dursouduro pušča olje. Jo ima od novega. Pa zlomila se mu je tačka za bremzo. Kr na lepem.

Edited by skalar36

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 6 minutami, maus pravi:

men ninđa RR pije cca 5,8-6,2 ... rezervoar imam 17 litrov in z 11-12 litri komot naredim 200 km ... res ne razumem, kako to vozite, da porabite 10 l .... že pri Afli se moram kar ornk afnat, da pridem preko 10 :huh: 

... 100 kil proti 56,72 kil...   :P

..men moj GSXR1000 kuri med dobrih 5,2 l do 5,5l. Z enim razervoarjem (ob normlni cestni vožnji) naredim čez 200 km, ko se mi prižge lučka... upam pa se potem prepeljat še 50 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo
31 minutes ago, Zivnorc said:

... kot praviš, da ti motorji žderejo kak liter več, kot imajo napisano v knjižici, ti bo MT-10 žrla 10 litrov. ... tankal boš vsakih 150 kilometrov.

Vem.

...sem jo vozil.

...čisto tako.... pa nisem fan Suzukija....  :P ..... malo poglej po :

Rezultat iskanja slik za suzuki gsx s 1000 f review

... vem, da je to Kawasaki tema...    ampak če se že pogovarjamo...

a si ga že vozu? dejansko mi je mal zanimiv, v črni barvi niti ni tako napačen...kar sem prevral folk na polno jamra zarad doziranja goriva, a cuka ko zmešan. Ampak, dokler lahko uporabljam bratovega Z1000SX nebom nekaj novega nabavljal, kar bo zgleda še vsaj to sezono, pol pa pa akcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... zdej, ne vem, kaki so novenši letniki... ampak tista, ki sem jo vozil je žrla 10litrov. Res, da jo nisem šparal...ampak HALOOO... meni moj , če ga podobno vozim žre dobrih 6litrov..

....in pa mašina ima čisti ON-OFF efekt....  v bistvu FAK-OFF... če mene vprašaš..   :P

daš gas ... cukne z zamikom... spustiš gas... te nabije na balanco... sicer pa sem /smo  o tem pisali v temi MT-10....

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 28 minutami, skalar36 pravi:

 

@maus Kok ti je Yamaha FZ1 žrla, če si jo mal prganju?

 

redko čez 7 ;)

pred 27 minutami, Zivnorc pravi:

... 100 kil proti 56,72 kil...   :P

če bi men več bas dau, bi bilo razmerje 85 proti 63 :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo
29 minutes ago, Zivnorc said:

... zdej, ne vem, kaki so novenši letniki... ampak tista, ki sem jo vozil je žrla 10litrov. Res, da jo nisem šparal...ampak HALOOO... meni moj , če ga podobno vozim žre dobrih 6litrov..

....in pa mašina ima čisti ON-OFF efekt....  v bistvu FAK-OFF... če mene vprašaš..   :P

daš gas ... cukne z zamikom... spustiš gas... te nabije na balanco... sicer pa sem /smo  o tem pisali v temi MT-10....

v bistvu sm za gsx1000 spraševal. Nism pa vedu, da ma Mt-10 take probleme s tem... Sicer pa kaj pa sploh komliciramo tolk, itak so vsi tisočaki ki so prlši ven v zadnjih 20 letih premočni za na cesto :D  zavore in vzmetenje tudi več kot dovolj dobro...razvajeni smo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
1 hour ago, Voodoo said:

Ne vem, vozim z1000sx in pa sv650s, in mi je tuono deloval bistveno bolj utesnjen, pa kot pravim nisem full visok...10 cm nižji od tebe. Ampak ja, vsi motorju so se skrčli.

Ja, večkrat berem za eltenatorje pri hondi...ne vem, Suzukija mamo doma od novega, 2005 pa še zakašljal ni v tem času, z1000 tudi ne, je pa res 2016, tk da nebi niti smel :) Sosed ma cbr1100xx, 160k km in pravi, da je zamenjal ležaj belance in puše na vilcah.

Za novenjše aprilie ne vem, kolega ma tastarga tuonota od novega, še 2 cilindra zadevo, sm ga hotu lani kupit od njega, ampak sm ga od Lj do paklenice vsaj 3x tankal pomoje, domov pa pršu tak, ko da bi se stepu s kom :D :D  nism mel želje na motor it v naslednjih dneh sploh :) kakorkoli, sam mi je reku, da ma tastaro hornetko še sam zato, da gre na šiht z njo,  kadar tuono ne vžge :D kar je reku, da niti ni tako poredko

Za BMW pa vem, da majo najboljšo servisno mrežo, ampak mi gre bolj za to, da nebi rabu servisne mreže! Foter od sodelavca GS800, 15k se mašina razletela, sodelavec S1000r, 20k 3 leta star se mašina razletela. Foter od kolega GS800, naredo 100k km brez okvare. Ta naključna razletavanja mi grejo v nos. Take napake so na japoncih praktično neobstoječe, vsaj kolk mi je z mojim omejenim znanjen znano.

Bi pa z veseljem nabavu tuono V4 1000  za 6k al pa s1000r za 8k, za kolk se prodajajo rabljeni in se veselo vozu 5-10 let. 

 

Glede suzukija.. kolega ga je na gsxrju zamenjal 3x v 70k km - ampak to ne pomeni da vsi crkujejo. Pa zaribu je pri 105k km :P 

Sem imel dve apriliji v2(mille in tuono) in nimam pojma o cem govoris :D pac vsak motor je treba navozit, dobit filing. 
Vsi pravijo da sportak ni za daljse fure - kolegi sli do Budve(enkrat spali do tja) s cbr, gsxr ipd..

Haa, to je problem. V4 Tuono, ki je tako kot more bit, z raznim APRC pod 7-8k nebos dobil. Dodej se malo opremice, zamenjan stator/alternator pa bos dal za njega 9k.

Jaz vem da svojega se kolegu za 8.5k nebi prodal. Nej stoji u garaz :) 

48 minutes ago, skalar36 said:

@Voodoo Tist od BMW.ja rajš pobriš. Te bojo Kje za cseto čakal. Sej veš kakšni so...:jezik:

Hahaha. :lol1:

@maus Kok ti je Yamaha FZ1 žrla, če si jo mal prganju?

PS: Aprillia ni zanesljiva. Sem imel sam. In jo ima brat. Fajn motorji. Sam ene stvari, so pa slabe. Men je števec crknu. Bratu pa pri 9k na Dursouduro pušča olje. Jo ima od novega. Pa zlomila se mu je tačka za bremzo. Kr na lepem.

Dorsduri je slab primer. Pogovarjamo se o gen1 v2 ter v4 ki naceloma nima problema razen prvi letniki.. gred/ventili ki se stelajo na 20k km.

Meni zre tuna do pakle dobrih 6l. Poln tank v Senju pa do Pakle, pa sem spet tankal v Senju..(na hlape sicer :P).. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 2 minutami, Voodoo pravi:

v bistvu sm za gsx1000 spraševal.

... nisem vsega bral... sem bolj kot ne kar "not uletu"...   :P ...

...tko da se opravičujem, če je bilo o tem že govora.    :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 1 minuto, ukica pravi:

Dorsduri je slab primer. Pogovarjamo se o gen1 v2 ter v4 ki naceloma nima problema razen prvi letniki.. gred/ventili ki se stelajo na 20k km.

Pogovarjamo se od Kawasakija. Vmes smo pa pomešal še en kup ostalih znamk :).

Ko je bila ravno Aprillia omenjena, pa sem samo pokomentiral, da niso tok zanesljive. Za 2 lahko rečem iz prve roke, ker sta doma. Kar je pa baba čula pa rekla, pa tud vem. Sa, tist ni za pisat :jezik:

Sicer ima pa Aprillia proti japoncem precej boljše komponente. Bremze, Vzmetenje itd.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

V bistvu ste zašli.

Komprrrrressssorrrr je kompresor, bo Maus pojasnil, kako vleče in diha.

Mere so ista pašta kot Z900, torej mala mašina, s kakim cm več za noge, saj je sedež višji.

Cena pričakovana. Prvič je že sam agregat H2 drag, plus vsa oprema primerljivo.

Tudi 2011 je bil SX 11500, zdej bo pa 15. Imel bo vse kar imajo veliki razen semiactivnega vzmetenja.

Nasploh đapanezerji vsako leto skočijo pri cenah gor za kakega pol jurčka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba
On 11/22/2019 at 6:21 PM, DAMI34 said:

kaj bom pa kupil? ne vem še al novi SX al novi H2SX al novi GT..

H2 SX ? Bravo ! 

ko ga gledam na fotkah, v živo ga itak sploh še nisem videl, se mi zdi, da mu kovčki prav pašejo, še veliki akrapo se nekako skrije. 

Screenshot 2019-11-23 at 20.57.19.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • zviz
      By zviz
      Ugotavljam, da po vseh tehničnih specifikacijah za Kawasaki Ninja ZX6R l.98 piše, da ima 108 konjev. Meni v prometni piše 72kW, kar je cca 98 konjev. Ali je možno, da je "zaprta" za nemško tržišče in ali mogoče kdo ve, kako se odstrani zapore, ker 10. konjev pa ne bi podaril kar tako.

      Sem že brskal po arhivu, pa nisem nič v zvezi s tem našel.

      Hvala za informacije in pomoč.
    • Pervy
      By Pervy
      njam njam :P 8)

      Kawasaki’s new ZX-10R is set to take the litre superbike class by storm by continuing the companies drive to move its top of the line sports bikes closer towards the ZX-RR MotoGP bike that will be ridden by Andrew Pitt and Gary McCoy in the coming season.

      You can read all about the new bike in this weeks Motor Cycle News, out tomorrow, February 12. The exclusive MCN computer generated image on the right shows how the 1000cc four-cylinder machine is likely to look according to sources in Japan.

      This is the first bike to take full advantage of Kawasaki’s new design philosophies with everything on it being designed from scratch. The engine is expected to produce in excess of 160BHP and is likely to form the basis of a revived WSB effort for 2004.

      vir MCM:
      http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...63904&pageNum=2
    • urbee
      By urbee
      Pred cca 14 dnevi sem postal lastnik rabljene Ninje 250R '08 kupljene pri R-Moto z Rimskih Toplic. Motor je uvožen z italije in baje ima 18.000 km.

      Težava je sledeča - med vožnjo se mi shladi tudi kakšen milimeter pod prvo črtico števca temperature. Ampak samo ob večerih, ko je hladneje. Čez dan ko je vroče je nekje med sredino in spodnjo črtico. Ko se ustavim na križišču gre tako ob vročih kot hladnih dnevih temperatura normalno gor (in po par minutah tako visoko da se prižge ventilator, kar predvidevam da je normalno).

      Menjali smo termostat in hladilno tekočino, težava ostaja.
      Nekje sem bral da so to bolj hladnokrvne zivalce ampak vse skupaj mi je malo sumljivo.

      Od danes se mi zdi tudi da motor precej vibrira tam od 6 do 7500 obratov. Dobim kar malo mravljince po levi nogi.

      Vse lastnike (in bivše) prosim za mnenje.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!