Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
jamar

Enduro/Cross registracija

Recommended Posts

jamar

Pozdravljeni!

 

Ker bi se rad malo vozil po makedamu razmišljam o nakupu enduro oziroma cross motorja. Vem, da večino pravih cross motorjev ne gre registrirati, zasledil sem pa, da je nekaj takšnih, jih gre. Zanima me, če lahko kdo napiše kakšen model motorja, ki ga v Sloveniji lahko registriram. Razni GSi, kawasaki KLE in podobni ne pridejo v poštev saj so preveliki in preokorni. Rad bi nekaj v stilu cross motorja, da tudi če padeš na njem ni večje škode.

 

Zasledil sem, da gre registrirati yamaho wr450f in pa KTM EXC modele. Zanima me ali je to res? Pravtako je pisalo, da imata ta dva motorja nekakšno blokado. Na koliko konjev je ta blokada in pa ali se jo da vzeti ven?

 

Hvala za odgovore!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

Pozdravljeni!

 

Ker bi se rad malo vozil po makedamu razmišljam o nakupu enduro oziroma cross motorja. Vem, da večino pravih cross motorjev ne gre registrirati, zasledil sem pa, da je nekaj takšnih, jih gre. Zanima me, če lahko kdo napiše kakšen model motorja, ki ga v Sloveniji lahko registriram. Razni GSi, kawasaki KLE in podobni ne pridejo v poštev saj so preveliki in preokorni. Rad bi nekaj v stilu cross motorja, da tudi če padeš na njem ni večje škode.

 

Zasledil sem, da gre registrirati yamaho wr450f in pa KTM EXC modele. Zanima me ali je to res? Pravtako je pisalo, da imata ta dva motorja nekakšno blokado. Na koliko konjev je ta blokada in pa ali se jo da vzeti ven?

 

Hvala za odgovore!

Ne vem ali se zafrkavaš ali pa resno misliš?! Oba navedena motorja sta homologirana in se registrirata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • J.a.m.e.s
      🤢 https://www.slovenskenovice.si/kronika/na-tujem/clanek/pozor-vznemirjajoc-video-migrant-na-dvoriscu-spolno-zlorabil-psa-248947
    • bobi1001
      ILirska bistrica je raj za migranTE
    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!