gidl Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Med surfanjem po netu sem naletel na Scotts-ovo stran (www.scottsonline.com) kjer se trudijo razlagati prednosti njihovega blažilnika, ki je zgleda res špica z vsemi mogocimi nastavitvami (nizka hitrost, visoka hitrost, kot delovanja). Scott dela blažilnike bolj za OFF road....to kar si ti vidu tam je UNIK....in ga mi uporabljamo za Super Moto....za cesto pa poglej na German OH ali Ohlins Swerege
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 To zadevo sem si namontiral na motoguzija in je sedaj super. Kaj se mi je dogajalo? Pri hitrih ovinkih nad 140 km/h je motor začel nevarno plesat v levo in desno, prav tako tudi na ravnem od 170 km/h naprej. Po raznih pogovorih s starejšimi vozniki so mi vsi svetovali amortizer za balanco. Ko sem ga namontiral je zadeva sedaj čisto vozna in nimam več problemov. Imam 7 stopenj in lahko nastavljam trdoto dušenja. Najbolje je nekje na sredini, ko še dosti lahko sučeš balanco v levo ali desno. Kupil sem rabljenega za 10 k sit. Kasneje sem ugotovil, da imajo tudi novi moto guzziji že serijsko namontiran amortizer. So pa različne dolžine in dveh sort. Eni so za montažo zgoraj na križ pred rezervoar, drugi pa za na spodnji križ in okvir motorja- odvisno kje imaš prostor. Montirali pa so jih tudi na stare japonske motorje. B)
Gregs Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Po prihodu iz Dubrovnika resno razmisljam o nakupu stabilizatorja balance. Zakaj?! Dva na motorju, tank torba, dve stranski torbi in se top case naredijo motor pri pospesevanju hudicevo lahkega v sprednjem delu in balanca plese ko satan. Se mi je ene trikrat zgodilo, da sem kar malo poplesal po cesti (nic nevarnega), ker balanca ni drzala smeri zaradi teze. Koliko pride en tak hec, ce je nov? Z montazo vred? Kdo ve?
IKE Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Sem vozil in imel v lasti kar nekaj različnih motorjev in se dokaj strinjam z izjavo, ki jo je zapisal Ice ... pri dobro nastavljenem vzmetenju je blažilec krmila nepotreben. Blažilec sem imel edino na Suzukiju GSX 750 R saj je bil serijsko zmontiran in nikoli nisem imel občutka, da me je pomagal ali me rešil iz zagate. Največkrat se pokaže nemirnost krmila ravno pri pospeševanju, posebno iz ovinka, ko je krmilo še minimalno obrnjeno in kolo ob izgubi stika s cestiščem zaradi centrifugalne sile krmilo poravna in pri ponovnem dotiku gumaa pač malo močneje 'vgrizne' v asfalt. Vse to pa se ne zgodi, če imajo prednje vilice pravilno nastavljeno vračanje in prednapetost ... če pa pospeševanje postavi motor pošteno pokoncu pa tudi blažilec ne pomaga. Če boš blažilec kupoval, pazi na dolžino hoda in možnost pritrditve, število nastavitev niti ni tako pomembno, pravzaprav pa si z tršo nastavitvijo samo otežiš vožnjo in porabljaš mnogo moči pri vožnji iz ovinka v ovinek. PS ... zavedati pa se je treba, da kombi ne bo nikoli F1 ... :o
Gregs Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Hvala IKE... sem potreboval eno strokovno mnenje... torej bo potrebno samo dovolj natancno nastaviti blazilce... B)
SiR Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Hvala IKE... sem potreboval eno strokovno mnenje... torej bo potrebno samo dovolj natancno nastaviti blazilce... B) Ali dokupiti še eno CBR600 in prtljago v Dubrovnik poslati z avtomobilom :D
bajsi Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Za Monstera ne vem, vem pa da je na Vmaxu life saver (kanta kaj češ?). LSL 700 DM takratnih. LP Bajsi
Teya Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Hvala IKE... sem potreboval eno strokovno mnenje... torej bo potrebno samo dovolj natancno nastaviti blazilce... B) Ali dokupiti še eno CBR600 in prtljago v Dubrovnik poslati z avtomobilom :D Sym rulz!!!!!! :wub: B) :P
gidl Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Sem vozil in imel v lasti kar nekaj različnih motorjev in se dokaj strinjam z izjavo, ki jo je zapisal Ice ... pri dobro nastavljenem vzmetenju je blažilec krmila nepotreben. Blažilec sem imel edino na Suzukiju GSX 750 R saj je bil serijsko zmontiran in nikoli nisem imel občutka, da me je pomagal ali me rešil iz zagate. Največkrat se pokaže nemirnost krmila ravno pri pospeševanju, posebno iz ovinka, ko je krmilo še minimalno obrnjeno in kolo ob izgubi stika s cestiščem zaradi centrifugalne sile krmilo poravna in pri ponovnem dotiku gumaa pač malo močneje 'vgrizne' v asfalt. Vse to pa se ne zgodi, če imajo prednje vilice pravilno nastavljeno vračanje in prednapetost ... če pa pospeševanje postavi motor pošteno pokoncu pa tudi blažilec ne pomaga. Če boš blažilec kupoval, pazi na dolžino hoda in možnost pritrditve, število nastavitev niti ni tako pomembno, pravzaprav pa si z tršo nastavitvijo samo otežiš vožnjo in porabljaš mnogo moči pri vožnji iz ovinka v ovinek. PS ... zavedati pa se je treba, da kombi ne bo nikoli F1 ... :o Deloma drži kar si napisu....seveda je treba nastavit amortizerje....v Gregsovem primeru bi blo potrebno močno stršati, če ne celo zamenjati vzmet na zadnjem amortizerju, pa še kkšn klik na comp adyusterju bi blo treba dodat in potem bi šlo lažje....kaj pa pri mortorjih katerim se amortizerji na nastavljajo??? Kaj pa pri dirkalnikih, pri katerih se nastavlja vse in še več??? Jah moje mnenje je da amortizer krmila pomaga, je pa res da dobri stanejo od 300-500€ Motocross in Supermoto....nasploh bolj OFF Road varianta Različne variante kitov amortizerjev z montažnimi deli.... Univerzalni amortizerji TWIN TUBE sistem za cestno in Racing uporabo Več o amortizerčkih in sistemu delovanja...navodila za montažo etc.......na OHLINS
IKE Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Gidl ... se popolnoma strinjam s tabo ... v vsakem primeru pomaga. Samo nekaterim ... pravzaprav večina tistih, ki so dokupili in montirali blažilce krmila sami v upanju in želji, da bo to umirilo motor, sosamo klikali proti zaprtosti pretoka in s tem naredili motoje še bolj toge in nevozne. Nekaterim je težko povedat, da amortizacija blaženja krmila ne dela po sistemu : bolj zategneš ... bolj drži ... :blink:
CAPIROMZY Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 Imam ga gor na cestnem motorju, pa ne vem ali mi je že kdaj pomagal :blink: , vem pa da se pelje drugače kot če si brez. Pri 600 Suzukiju sm bil brez pa me je enkrat zmetalo ko norca, tko da še sam ne vem kako sm ga ujel. Blo je pa tko da sm ga dvignil na zadnje kolo, pol pa balanco držal postrani dokler nisem padel s prvim kolesom na tla-pol se pa začne <_< --borba-- :lol:
hotschko Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 Kdor ima težave s tresenjem krmila, naj proba pred nakupom dragega blažilca montirat večje (težje) uteži na krmilo. Naj bi kar precej pomagalo. Sicer pa jaz tudi brez uteži z vso prtljago vozim vedno enako kvalitetno B) . Vse kar nastavljam je dušenje zadnjega amortizerja.
Desmo Objavljeno Maj 8, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 Jaz sem imel na prejšnjem motorju montiran NHK blažilnik, ki sem ga dobil zelo poceni (80 funtov) pa se mi je občutek pri vožnji kar dopadel. Glede na to, da ga zdaj ne morem več uporabiti imam zaenkrat ogledanega tega, ki ima tudi neprimerno ugodnejšo namestitev (prejšnji je bil montiran ob strani na okvirju): Neto cena v Trstu naj bi bila okoli 300€, tako da bo ob prvi priliki moj. ;) Nekaj podatkov je na volj tudi tukaj: Matris Steering Dampers
hotschko Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 pa se mi je občutek pri vožnji kar dopadel. kako pa si ti to razliko opazil v resnici ? Desmo, za tvoj motor nimaš kaj tega montirat. Škoda denarja. Samo amortizerje nastavit pa bo. Imaš vse "full adjustable".
Desmo Objavljeno Maj 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2003 kako pa si ti to razliko opazil v resnici ? Saj je bil bolj občutek kot karkoli konjkretnega. Tista prva prilika pa spet ne bo tako kmalu... ;)
elbarto Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Halo narod. PROSIL BI TISTE KI NIMATE IZKUŠENJ DA SE VZDRŽITE (PONAVADI) BUTASTIH ODGOVOROV!!!! Torej, na kaj je treba še posebej pazit pri predelavi lenkarce iz clip-on sistema na "superbike" lenkarco? Jasno, da mora biti ravna, pod pravim kotom, da ne ruka v rezervoar in sprednji oklep, da so lajtunge dovolj dolge, itd... ker se nekak ne morem navadit v clip-one. LP, El B.
Ice Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 sirina balance je tudi lahko faktor. meni najbolj odgovarja nekje 72-80 cm siroka. zakaj ravna? mislis cisto ravna ali priblizno taksna? te druge so vecinoma bolj udobne, ker drugace te na srednjih/dolgih turah zacnejo boleti zapestja. glej na cimbolj ergonomicno (= ravno) drzo zapestja.
elbarto Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 :grim :grim :grim Valjda da taka in ne kake ravne cevi ko na naspidirani drek pumpi...za širino vem, bolje stran žagat kot met prekratko...pa ne preveč nazaj zavito... El barto
Shargo Objavljeno Maj 6, 2004 Opozori Objavljeno Maj 6, 2004 Eno je izgled, drugo je vodljivost, nacin voznje, sploh pa povej na kak motor, kolk mocan in kako se mislis z njim vozit. skratka bolj bos specificiral, bolj primerne nasvete bos dobil.
elbarto Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Na aprilio falco, vozil bi se tak kot zdaj LT do CMM, samo bolj pokonci (ker nisem pussy tak kot eni da bi jih veter motil) in z zapestji obrnjenimi bolj horizontalno. Pa ne mi rečt da nebo vredu (če kdo ne verjame, naj preveri ta link )
FalcoR Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Elbarto poglej si tu variobars. Kot lahko vidiš delajo model tudi za falcota. Če pa na vsak način hočeš ravno balanco pa povprašaj na aprilio kako je kaj s posameznimi deli iz falco steetfighter kita. LP, FalcoR P.S. Pošlji mi na PM tvoj e-mail, da ti pošljem slike od moje mrcine
elbarto Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 Elbarto poglej si tu variobars. Kot lahko vidiš delajo model tudi za falcota. Če pa na vsak način hočeš ravno balanco pa povprašaj na aprilio kako je kaj s posameznimi deli iz falco steetfighter kita. LP, FalcoR P.S. Pošlji mi na PM tvoj e-mail, da ti pošljem slike od moje mrcine Falco fighter kit zahteva zamenjavo sprednjega spojlerja (da je potem čisto brez šipe) kar pa je spet $$$, pa menda se dobi samo v kompletu za 1999$ US Če se dobi posamezno, nebi vedel, bom povprašal. Variobarsi so spet $$$ (menda 90 jurčkov al kolko že..) Za isti denar dobim LSL superbike kit z novimi lajtungami za bremze in kuplungo (ker je original prekratek), ki pa tudi zahteva modofikacijo spojlerja (reži stran 5 cm) Jao jao jao.... :wacko: :wacko: :wacko: Danes sva z Ikom hotela vzet dol most...IMBUS 14 !!!! :BUA: :BUA: :BUA: Jasno, da ga nimam. Javim ko bo kak napredek. El Barto
Red Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 (popravljeno) Malce sem v dilemi, ko berem napisano... ker ko se zgodi, je :devil: :devil: Lani sem šel na vožnjo s sveže montiranimi D 207RR. Na "kvalitetni" domači cesti sem doživel "bika" v bilanci, med prehitevanjem os. avta, pri cca. 170 km/h. Ko se je srečno končalo in sem zadevo premlel, sem bil dobesedno srečen, da sem ostal na motorju in na cesti, da imam obe roki. Prašniki so bili pretreseni... :afro1:. Zavore so, ko sem jih dosegel in se je motor že umiril, prijele šele po tretjem poskusu! Se mi zdi, da v takih primerih pomaga ali stabilizator ali pa samo sreča, sam voznik v tistem trenutku lahko stori zelo malo. Če še malo potožim: bilo je kot rodeo, bilanco je zabijalo od enega konca do drugega, na dogajanje nisem imel vpliva. Hvalabogu sem bil na cesti jaz in avto za mano. Zato kar intenzivno razmišljam o stabilizatorju krmila. Kaj pravite? PS:doma nisem povedal, kaj se je zgodilo.... :xx: Popravljeno April 1, 2005. Popravil Red
SLEPEC Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 Ne razmišljaj ,raje nabavi,kvalitetnega :OK:
Ice Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 sem preprican da ti bilance sigurno ni stepalo; mogoce balanco ali krmilo. :P :devil: :) mogoce probas prej z drugim modelom gum. ni receno, da d207rr niso nic krive za tako obnasanje, amapk nasprotno tudi ne morem trditi. siguren bos sele, ce (ali ko) bos sprobal vse alternative, ce seveda zelis. ali nabavi blazilnik krmila.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se