Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

Dva različna sem peljal (še woblerja), tudi malo jaće (Golica itd.) pa nisem zaznal plavanja, je lepo pobiral.

Bolj me je hlodovinast sedež motil.

je je, sploh spredaj. Pa vn iz ovinka je silila, ok, mal so bile gume krive.

Objavljeno
23 hours ago, Snečer said:

Dva različna sem peljal (še woblerja), tudi malo jaće (Golica itd.) pa nisem zaznal plavanja, je lepo pobiral.

Bolj me je hlodovinast sedež motil.

Ne mores po lepi cesti zaznati plavanja. No lahko, ampak tisto je res pretiravanje.

Najbolj se pozna v ovinku, ce zapeljes v kotanjo, potem zacne skakat.

Sedez je na 2018+ cisto drugi. Meni je ok za cel dan sedet, bolj udobno kot na TDM, spet drugi pa jokajo in dajejo fotelje od bagsterja, sargenta in podobno.

Objavljeno
pred 15 minutami, krucymucy pravi:

Ne mores po lepi cesti zaznati plavanja. No lahko, ampak tisto je res pretiravanje.

Najbolj se pozna v ovinku, ce zapeljes v kotanjo, potem zacne skakat.

Sedez je na 2018+ cisto drugi. Meni je ok za cel dan sedet, bolj udobno kot na TDM, spet drugi pa jokajo in dajejo fotelje od bagsterja, sargenta in podobno.

Na Golico je uničena, zaplavana iz južne strani.

Kako se pa palje z Ohlinsom čez Napoleonovo v Logatcu? nisem dolgo peljal

Gre kot po tračnicah? :)

Objavljeno
4 hours ago, Snečer said:

Na Golico je uničena, zaplavana iz južne strani.

Kako se pa palje z Ohlinsom čez Napoleonovo v Logatcu? nisem dolgo peljal

Gre kot po tračnicah? :)

Napoleonova ravnina? Za po ravnem je se versys dober.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

HyperJack garage, karbonski vezir

20200802_174306.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni

Sem nov lastnik tracerja 2016. Najprej bi omenil, da je nemogoče prebrati 160 strani o motorju, tudi če se odločaš zanj. Tistih 40-50 strani, ki pa sem jih prebral, pa ni pomagalo. 

Imam 2 vprašanja glede stvari, ki me moti pri tracerju

1. Original tačke itak takoj ruzijo po tleh, te bom zamenjal, vendar pa me skrbi, ker dostikrat tudi z štendrom rajsam po tleh, pa ni ravno prijetno, verjetno tudi nevarno. Ali je smiselno dati dol stojalo, ali se ga da kako adaptirat (porezat) 

2. Mene osebno tole "woblanje" (upam da sem prav napisal) ob hitrem pospesevanju in veliki hitrosti zelo moti, ali je kdo ze montiral stabilizator in ali se odnese? 

Objavljeno
pred 15 urami, 25cm pravi:

Pozdravljeni

Sem nov lastnik tracerja 2016. Najprej bi omenil, da je nemogoče prebrati 160 strani o motorju, tudi če se odločaš zanj. Tistih 40-50 strani, ki pa sem jih prebral, pa ni pomagalo. 

Imam 2 vprašanja glede stvari, ki me moti pri tracerju

1. Original tačke itak takoj ruzijo po tleh, te bom zamenjal, vendar pa me skrbi, ker dostikrat tudi z štendrom rajsam po tleh, pa ni ravno prijetno, verjetno tudi nevarno. Ali je smiselno dati dol stojalo, ali se ga da kako adaptirat (porezat) 

2. Mene osebno tole "woblanje" (upam da sem prav napisal) ob hitrem pospesevanju in veliki hitrosti zelo moti, ali je kdo ze montiral stabilizator in ali se odnese? 

1. pravilno nastavi vzmetenje. Če je že nastavljeno na max. je potrebno menjati komplet vzmetenje.

Objavljeno
20 hours ago, 25cm said:

Pozdravljeni

Sem nov lastnik tracerja 2016. Najprej bi omenil, da je nemogoče prebrati 160 strani o motorju, tudi če se odločaš zanj. Tistih 40-50 strani, ki pa sem jih prebral, pa ni pomagalo. 

Imam 2 vprašanja glede stvari, ki me moti pri tracerju

1. Original tačke itak takoj ruzijo po tleh, te bom zamenjal, vendar pa me skrbi, ker dostikrat tudi z štendrom rajsam po tleh, pa ni ravno prijetno, verjetno tudi nevarno. Ali je smiselno dati dol stojalo, ali se ga da kako adaptirat (porezat) 

2. Mene osebno tole "woblanje" (upam da sem prav napisal) ob hitrem pospesevanju in veliki hitrosti zelo moti, ali je kdo ze montiral stabilizator in ali se odnese? 

1. Originalno gumico centralnegs stojala zamenjas s tanjso ali pa stanjsas originalno. 

Jaz sem menjal in dvignil kakih 30mm

2. Mi ne wobla tako da ti ne morem pomagat.

Objavljeno
2 hours ago, Lipstick said:

Mičkeno berem in se zabavam......

Se je enmu enkrat zapisalo ( sicer o mičkeno drgačnem .... ?

Pa ljudje, pa a vam je res všeč tale mopi? Zgleda vse skup kot ena nametanka, motor brez naravnanega stila, po domače rečeno wanabe nakedbike, ki je daleč od tega. Jaz ne razumem Japonskih inženirjev, imajo vso možnost, vso tehnologijo pol pa tak moped..sorry ampak zame je Yamaha za cajtem. Tudi ene spodobne lepote niso sposobni naredit. Sej ne rečem, drugim znamkam tudi kaj manjka (Kawasakiju nič, hehe!), ampak še vseeno majo mal več navdiha kot tale prdula...

Seveda, pa imajo vsake oči svojega malarja.

Pa srečno!

p.s. utripajoče srce? pa kje imajo take ideje? Prej ta agregat deluje kot en lačen želodec kmeta (tapravega farmerja, ne našga kmeta, da ne bo pomote)...

Edited June 18, 2013 by HyperJack

U si me spomnil da sem pogledal se svoj post. 

Takrat sem imel GS1200, pa mi je manjkalo neki. Potem so me pa itak povozili spomladi 2014. Maj sem prezivel v bolnici, junij v toplicah do konca oktobra sem si pa se doma rane lizal. 

Objavljeno
4 hours ago, Lipstick said:

Mičkeno berem in se zabavam......

Se je enmu enkrat zapisalo ( sicer o mičkeno drgačnem .... ?

Pa ljudje, pa a vam je res všeč tale mopi? Zgleda vse skup kot ena nametanka, motor brez naravnanega stila, po domače rečeno wanabe nakedbike, ki je daleč od tega. Jaz ne razumem Japonskih inženirjev, imajo vso možnost, vso tehnologijo pol pa tak moped..sorry ampak zame je Yamaha za cajtem. Tudi ene spodobne lepote niso sposobni naredit. Sej ne rečem, drugim znamkam tudi kaj manjka (Kawasakiju nič, hehe!), ampak še vseeno majo mal več navdiha kot tale prdula...

Seveda, pa imajo vsake oči svojega malarja.

Pa srečno!

p.s. utripajoče srce? pa kje imajo take ideje? Prej ta agregat deluje kot en lačen želodec kmeta (tapravega farmerja, ne našga kmeta, da ne bo pomote)...

Edited June 18, 2013 by HyperJack

Zaaaaaanimo vržena kost .. :kva2::lol1:

@HyperJack? Samo vprašam, no .. :ras:;)

Objavljeno
pred 11 urami, HyperJack pravi:

1. pravilno nastavi vzmetenje. Če je že nastavljeno na max. je potrebno menjati komplet vzmetenje.

Vse je na max. Kok dnarja, pa katero bi bilo optimalno novo vzmetenje? 

pred 7 urami, krucymucy pravi:

1. Originalno gumico centralnegs stojala zamenjas s tanjso ali pa stanjsas originalno. 

Jaz sem menjal in dvignil kakih 30mm

2. Mi ne wobla tako da ti ne morem pomagat.

Hvala, bom probal. 

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, 25cm said:

Vse je na max. Kok dnarja, pa katero bi bilo optimalno novo vzmetenje? 

Hvala, bom probal. 

Mene ne za vzmetenje sprasevat. Ker bo predrago. 

Gumica originalna se samo dol potegne. Lahko tudi samo nalepis tanko gumo na centralca, da vsaj nekaj ublazi  ce ti slucajno zdrsne. Jaz imam neko gumico od vrat, mislim da od VW. 

 

Mam fotografijo nekje, sem tudi nalepil tukaj. Ne najdem sedaj trenutno, se pa vidi razlila

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)
39 minutes ago, 25cm said:

Vse je na max. Kok dnarja, pa katero bi bilo optimalno novo vzmetenje? 

Hvala, bom probal. 

Gumica (odstranitev/predelava le te) na centralcu ( kot je @krucymucy omenil) bo zadnji del centralnega (kjer lahko "zahaklaš" asfalt) dvignila vsaj 2cm, dovolj ..

Vzami wilbers paket, Čarman ima ponavadi konec sezone za cca 600€, ne me za besedo držat, preveri .. če dosti voziš z različno obremenitvijo (sam, sopotnik (zaželjeno sopotnica), sopotnik(še bolj zaželjeno sopotnica)+ful kovčki), da rabiš dosti spreminjat sag, pol doplačaj za hidravlični španner .. drugače bo treba nihajko podirat, če boš hotel spreminjat prednapetost ..

Se ti bo splačalo, brez skrbi, če sedaj vlečeš vse po tleh ..

Edit: a drsaš z "tačkami" po asfaltu ali z "footpeg feelersi", torej z "navpičnimi palčkami" z bunkico na koncu?

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
Ob 17. 7. 2020 ob 9:53, hy650 pravi:

Na tracerki se da kar ugodno poštimat vzmetenje, ki je v serijski izvedbi blago rečeno obupno...:slap:, Lani smo se lotili prijateljeve  yamahe in po posegu je bil to čisto drug moped. Tudi po pisti je šel presenetljivo dobro. Recept je pa: 

-spredaj komplet kartuče od Andreani cena cca 500 eur v akciji plus delo

.zadaj rabljen amortizer od nindže 6 ali 9, cena 50 do 100 eur.

Zadeva deluje  zelo dobro in ni potrebno komplicirati in nabijati stroške z Wilbersi in Ohlinsi.

Kar sem napisal še vedno velja....

Očitno bi nekateri radi zapravljali in ne upoštevali preverjene rešitve.

Zelo spodoben stabilizator se  pri LKtajcih dobi za dokaj malo denarja....

Objavljeno
pred 14 minutami, Tex pravi:

Gumica (odstranitev/predelava le te) na centralcu ( kot je @krucymucy omenil) bo zadnji del centralnega (kjer lahko "zahaklaš" asfalt) dvignila vsaj 2cm, dovolj ..

Vzami wilbers paket, Čarman ima ponavadi konec sezone za cca 600€, ne me za besedo držat, preveri .. če dosti voziš z različno obremenitvijo (sam, sopotnik (zaželjeno sopotnica), sopotnik(še bolj zaželjeno sopotnica)+ful kovčki), da rabiš dosti spreminjat sag, pol doplačaj za hidravlični španner .. drugače bo treba nihajko podirat, če boš hotel spreminjat prednapetost ..

Se ti bo splačalo, brez skrbi, če sedaj vlečeš vse po tleh ..

Edit: a drsaš z "tačkami" po asfaltu ali z "footpeg feelersi", torej z "navpičnimi palčkami" z bunkico na koncu?

Drsam z bunkicami seveda, sm naredu ravnokar eno Paklo, pa jih pol manjka. Motor mam 1 teden, se še privajam nanj. Ni problem se dajo dol, ali jim bom pa zamenju za krajše. Sam štender, pa res neprijetno zagrabi v ovinku. 

Hvala za nasvete. 

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, 25cm said:

Drsam z bunkicami seveda, sm naredu ravnokar eno Paklo, pa jih pol manjka. Motor mam 1 teden, se še privajam nanj. Ni problem se dajo dol, ali jim bom pa zamenju za krajše. Sam štender, pa res neprijetno zagrabi v ovinku. 

Hvala za nasvete. 

Bunkice niso problem, so samo za feeling da se bližaš (so zginle tako hitro, da sem prav na fotke šel gledat, če so sploh bile montirane ?) .... Štender je štala, ko ga zahaklaš kam v kakšno luknjo te lahko mimogrede snede, nima "lufta" .. reši zaenkrat z gumico, bo mir in pol na posezonsko menjavo vzmetenja .. žal je očitno res en japonček z 55 povrečnih kg dizajniral zadevo .... sem večkrat v prvih 3 mesecih (ko sem bil na stock vzmetenju) boga prosil, naj že bo konec ovinka ... ampak to je blo novo vzmetenje in na max obremenitvi (2 + max kufri) ..

Edit: + pakla je/zna bit zajebana za mopet in pilota .. :kva2::bounce: ;)

Edit2: glede stabilzatorja, po upgrejdu in pravilni nastavitvi zadeva nima kaj woblat .. stock/iz trgovine nastavitve pa verjamem, pa pleše vsepovprek ..

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred 15 urami, Lipstick pravi:

Mičkeno berem in se zabavam......

Se je enmu enkrat zapisalo ( sicer o mičkeno drgačnem .... ?

Pa ljudje, pa a vam je res všeč tale mopi? Zgleda vse skup kot ena nametanka, motor brez naravnanega stila, po domače rečeno wanabe nakedbike, ki je daleč od tega. Jaz ne razumem Japonskih inženirjev, imajo vso možnost, vso tehnologijo pol pa tak moped..sorry ampak zame je Yamaha za cajtem. Tudi ene spodobne lepote niso sposobni naredit. Sej ne rečem, drugim znamkam tudi kaj manjka (Kawasakiju nič, hehe!), ampak še vseeno majo mal več navdiha kot tale prdula...

Seveda, pa imajo vsake oči svojega malarja.

Pa srečno!

p.s. utripajoče srce? pa kje imajo take ideje? Prej ta agregat deluje kot en lačen želodec kmeta (tapravega farmerja, ne našga kmeta, da ne bo pomote)...

Edited June 18, 2013 by HyperJack

Zarečenega kruha se največ poje..sicer se pa pri denarju vse konča. V razmerah ko sem kupoval cestni motor, mi je Tracerka nudila največ za vloženi denar.

Ampak agregat je pa res en lačen želodec, samo muuuuka :D.

  • Haha 2
Objavljeno

problem woblanja je sprednji del, prelahek, slaba aerodinamika,premalo pritiska,ščitnika na krmilu

mt09 nima teh težav

eni so spredaj spustili v križu za kak cm

Objavljeno
1 hour ago, Snečer said:

problem woblanja je sprednji del, prelahek, slaba aerodinamika,premalo pritiska,ščitnika na krmilu

mt09 nima teh težav

eni so spredaj spustili v križu za kak cm

Si probal, al so ti povedal....

Objavljeno
pred 12 urami, Tex pravi:

Zaaaaaanimo vržena kost .. :kva2::lol1:

@HyperJack? Samo vprašam, no .. :ras:;)

"zarečenega kruha se največ poje" :naughty:

Objavljeno
On 8/11/2020 at 5:17 PM, 25cm said:

Pozdravljeni

Sem nov lastnik tracerja 2016. Najprej bi omenil, da je nemogoče prebrati 160 strani o motorju, tudi če se odločaš zanj. Tistih 40-50 strani, ki pa sem jih prebral, pa ni pomagalo. 

Imam 2 vprašanja glede stvari, ki me moti pri tracerju

1. Original tačke itak takoj ruzijo po tleh, te bom zamenjal, vendar pa me skrbi, ker dostikrat tudi z štendrom rajsam po tleh, pa ni ravno prijetno, verjetno tudi nevarno. Ali je smiselno dati dol stojalo, ali se ga da kako adaptirat (porezat) 

2. Mene osebno tole "woblanje" (upam da sem prav napisal) ob hitrem pospesevanju in veliki hitrosti zelo moti, ali je kdo ze montiral stabilizator in ali se odnese? 

1. Menjam original obrabljene vijake za tvoje. Ti ne bo vec drgnilo. 

Objavljeno

To pa ne vem na kaj misliš, oz. kere vijake

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, 25cm said:

To pa ne vem na kaj misliš, oz. kere vijake

Feelerje na tackah.

Nasel. Original gumics vs. VW gumica

20180908_225750.thumb.jpg.7efb9c7e71dfe5e82f2da88ce1605582.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 2 urami, 25cm pravi:

To pa ne vem na kaj misliš, oz. kere vijake

pred 15 urami, Tex pravi:

"footpeg feelersi", torej z "navpičnimi palčkami" z bunkico na koncu?

Vijak.thumb.JPG.603c938bae3e45f852e876f8c7437e03.JPG

tele...

 

 

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!