Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

vsi ki ste na Tracerju zamenjali vzmetenje, ali se splača? ali je razlika zelo občutna? ali lepše amortizira čez luknje katerih je na SLO cestah vedno več.

Vozim pa se cca. 70% sam, 30% s sopotnico. Nekako srednje hitro :) nič pretiranega.

Objavljeno
pred 3 urami, Solmyr pravi:

ali se splača?

Tole je bolj vprašanje, ki bi si ga zastavil v primeru da želim menjat izpuh. Za kak kilogram manj in kakšnega konja več, če sploh, bi raje kupil močnejši motor.

Nadgradnja "izboljšanje" vzmetenja pa bo precej prinesla pri udobju, vodljivosti in tudi varnosti vožnje.

Objavljeno
pred 27 minutami, MiNa pravi:

Tole je bolj vprašanje, ki bi si ga zastavil v primeru da želim menjat izpuh. Za kak kilogram manj in kakšnega konja več, če sploh, bi raje kupil močnejši motor.

Nadgradnja "izboljšanje" vzmetenja pa bo precej prinesla pri udobju, vodljivosti in tudi varnosti vožnje.

 

 

:hmm: pravzaprav, si ga za auspuh neb postavil. Ne splača se. pa tud pri vzmetenju, ja, se splača, po 30kkm? Kolkor sm pelal tracerja, je novo vzmetenje čist zadovoljivo. Ko se pa nabere kak km, ko se pojavi guncanje...absolutno!

Objavljeno
pred 59 minutami, Cartman pravi:

 

 

:hmm: pravzaprav, si ga za auspuh neb postavil. Ne splača se. pa tud pri vzmetenju, ja, se splača, po 30kkm? Kolkor sm pelal tracerja, je novo vzmetenje čist zadovoljivo. Ko se pa nabere kak km, ko se pojavi guncanje...absolutno!

da, a samo zadovoljivo, je res da je moj testni , ki sem ga vozil imel Bridgestone T30 in da mogoče ni bil nastavljen ali pa v defolt nastavitvah, vendar je bil meni premehak, sploh prvi konec je rinil ven iz ovinka, sicer nič posebnega, verjetno se ga da zrihtat ampak vseeno, tako sem opazil. Je pa res da sem vajen in mi ustrezajo bolj manjši hodi amortizacije in pa malce trša od osnovnih nastavitev ponavadi.

Mi je pa všeč iskrivost in elastičnost agregata.

ps. bolj me pizdi, da moraš pri mopedu za 10k€ že razmišljat o izboljšanju amortizacije.

Objavljeno

Meni so zamenjali zadnji blažnik s takim, kot ga ima nov model Tracerja (2017), pa lahko povem, da se bolj mirno pelje, saj na AC nisem opazil težav v smislu woblanja. Mogoče je samo naključje (pravšnji pogoji), mogoče rešitev, bom še poročal, ko se bom kaj več vozil. Razen tega nimam kaj povedati čez vzmetenje, glede na moje potrebe in način vožnje je čisto ok.

Objavljeno

Kako je to s Tracerjem za daljša potovanja. Je motor naporen po cca 500km ali se da zdržat tudi več. Kako je, če se nanj naložita dva in nekaj opreme? Je to motor za potovanja v dvoje ok ali bolj za solo vožnje?

Objavljeno
Ob 11. 10. 2017 ob 19:28, Andrejcer pravi:

Meni so zamenjali zadnji blažnik s takim, kot ga ima nov model Tracerja (2017), pa lahko povem, da se bolj mirno pelje, saj na AC nisem opazil težav v smislu woblanja. Mogoče je samo naključje (pravšnji pogoji), mogoče rešitev, bom še poročal, ko se bom kaj več vozil. Razen tega nimam kaj povedati čez vzmetenje, glede na moje potrebe in način vožnje je čisto ok.

Kako pa ti je uspelo zamenjati zadnji blažilnik in zakaj, predvidevam pod garancijo. Saj to ni bil vpoklic ali kaj podobnega.

Objavljeno

Eno stran nazaj obrni, je vse dokumentirano v sliki in besedi.

Objavljeno
pred 42 minutami, Andrejcer pravi:

Eno stran nazaj obrni, je vse dokumentirano v sliki in besedi.

Se prav, zaradi rjavine ali zardi nekvalitete blažilnika ?

Objavljeno (popravljeno)
On 14. 10. 2017 at 5:01 PM, tomash said:

Kako je to s Tracerjem za daljša potovanja. Je motor naporen po cca 500km ali se da zdržat tudi več. Kako je, če se nanj naložita dva in nekaj opreme? Je to motor za potovanja v dvoje ok ali bolj za solo vožnje?

V Grčijo, po Grčiji in nazaj, dnevno med 500 in 600 kilometrov, s tremi kufri in sopotnico, brez težav. Seveda če ti sedež ustreza...

Popravljeno . Popravil IF7
Objavljeno

Pod sprednje luči bi potreboval spojler. Nekaj podobnega kot motogp (Ducati ) Bi bil večji pritisk pri nedovoljenih hitrostih. :book:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

če koga zanima prodajam svojo MT09 Tracer z veliko dodatne opreme za cca 8800eur za več informacij mi naj piše na zs. Motor prodajam izključno zaradi pomankanja časa in ne, ker bi bilo z njim kaj narobe. 

Objavljeno

Hvala Snecer, se mi je zdelo, ker tega podatka nisem nikjer zasledil, vendar sem hotel še preveriti.

Objavljeno

Ne vem, če se je že omenilo

Tracer 900 GT :) v pravo smer gredo, zadaj končno lepši ročaji itd., tempomat, quickshifter itd...

2019 Tracer 900 GT Exclusive Features

  • Color matched hard side cases fitted as standard
  • Full color TFT instrument panel (Thin Film Transistor)
  • Fully adjustable gold colored upside down front forks
  • Rear shock with remote preload adjuster
  • Quick Shift System (QSS) for seamless upshifting
  • Cruise Control
  • Heated grips

Tracer 900 GT Technical Highlights

  • 847cc, 3-cylinder, liquid-cooled, 4-valve engine
  • Assist and Slipper (A&S) clutch
  • 3-mode Traction Control System (TCS)
  • Tracer-specific D-MODE selectable running modes
  • Slim and lightweight CF die-cast aluminum frame
  • Large capacity long-range 4.8 gallon fuel tank
  • Main stand and ABS fitted as standard equipment

http://www.motorcycledaily.com/2017/11/yamaha-replaces-fj-09-with-2019-tracer-900-and-tracer-900-gt/110617middle2-4.thumb.jpg.99b61cb3e5f049d24abe68b68bbb7bcc.jpg

Objavljeno

Všečna barvna kombinacija. Dodal bi mu še 300ccm in ga spomladikuj kupim :D

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Danilo D said:

Všečna barvna kombinacija. Dodal bi mu še 300ccm in ga spomladikuj kupim :D

pri obstoječem motorju tudi v primerjavi z večjimi ni čutiti hudega pomanjkanja 300ccm, tudi polno otovorjen fajn vleče; vzmetenje zadaj je tisto ki prvo pokaže šibkost... upam da je nov blažilnik boljši.

Sem letos naredil z njim 15000km, od tega 10000 v dvoje (5000 pa polno otovorjen).

Popravljeno . Popravil IF7
Objavljeno
pred 5 urami, Danilo D pravi:

Všečna barvna kombinacija. Dodal bi mu še 300ccm in ga spomladikuj kupim :D

Zakaj?  300+ ccm ?

 A, bi se potem hitreje vozil?

Od nič do omejitve kakšno sekundo hitreje?

Že tukaj je ogromno rezervne moči. V dvoje pa še imaš dodatno zavoro, ko ti tišči prste med rebra :wub: :twak: ali tolče po čeladi. :jezik:

Objavljeno
pred 17 minutami, The OO pravi:

Zakaj?  300+ ccm ?

 A, bi se potem hitreje vozil?

Od nič do omejitve kakšno sekundo hitreje?

Že tukaj je ogromno rezervne moči. V dvoje pa še imaš dodatno zavoro, ko ti tišči prste med rebra :wub: :twak: ali tolče po čeladi. :jezik:

če nima moped vsaj 1 ccm več kot 1300 je za en qurtz :P

šalo na stran, mogoče je pa mislil motor od vfr 1200ccm. Ne razumem zakaj qubike povezujete s hitrostjo, zakaj jih ne raje z ležernostjo vožnje? Ugodnim navorom?

Mam 2 mopeda doma, en ma 950ccm, drug pa 1301ccm, a oba vozim enako hitro (če zanemarim ravne odseke in AC, kjer je vetrna zaščita le pomoč, z nagecom mi je muka čez 120km/h), ko je 50km/h je pač 50, ko ni 50, grem z obema enako, čez ovinke se pa tko al tko ne da pretentat fizike.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!