Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tudi jaz se strinjam, da je to fotelj na cesti. Ampak prvič nimamo vsi 20-30K EUR za motor, kot drugo, nimamo vsi potrebe oz niti želje po takšnem fotelju. Ima določene prednosti tak motor, kot tudi slabosti.

Takšen motor je bolj okoren, za manevriranje po mestu in gužvi ni priročen,saj teh ~350kg ni mačji kašelj,  za adrenalinske užitke po ridah tud ni. Tko da vsak motor ma neke prednosti in slabosti. In takšni motorji kot so multistrada, tracer, fz1 fazer, 1000SX... so zelo dobre mešanice med udobnostjo in športnostjo. Nudijo zadovoljivo udobje, zadostno vetrno zaščito za kak daljši izlet in tudi za polaganje ovinkov so zelo dobri. Kaj še želiš boljšega. Pa tudi kovček jim paše gor.

Jaz osebno ne bi kupil čistokrvnega  terenca, še manj pa kakšnega BMW 1600GT, ker za moje potrebe je neuporaben motor in ima več minusov kot plusov.Tisti, ki pa delajo 20000km+ letno in to veliko dolgih tur,veliko v dvoje,  pa  bo seveda posegel po čim večjem udobju. Za tistih 3-4X na leto , ko nekateri naredimo res malo daljšo turo pa se z temi "sport touring  mešanci"  da prav lepo peljat. In to za celih 10K eur, kolikor stane tracer. Seveda je to moje osebno mnenje, da se ne bo kdo preveč spotikal. ;)

Vozil sem navadno MT-09, zelo lahkoten motorček, dober navor, tk da tale tracer je še toliko boljši, ker še nudi nekaj vetrne zaščite. 

 

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

za na daljso pot pac meni ne bi bilo za zadi sedet na tracerju. ne morem pomagat. ker je pozicija zame slaba. ampak to je zame!!! sm pa lepo sedela na cbf 600, pa strom zgleda neki podobnega. sicer pa odvisno od sopotnice, njene velikosti in "tečnobe" :P. jst na svojem mopedu sm ful pokrcena, ampak je drgaci ker vozis. k si zadi te to zacne prej motit.

vecji minus za potovanja so pri tem motorju omejitve pri prtljagi.

drgac je pa za moj okus veliko bolj moteca koncna izdelava tega mopeda, kot je sam sedez.

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Si se že peljala na testni vožnjo z njo, da toliko veš o ergonomiji na tem motorju ali se le vsedla nanj?

 

Sori ampak čisto pri vseh temah največ o določenih motorjih vedo tisti, ki niso naredili 1km z njim.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Si se že peljala na testni vožnjo z njo, da toliko veš o ergonomiji na tem motorju ali se le vsedla nanj?

 

Sori ampak čisto pri vseh temah največ o določenih motorjih vedo tisti, ki niso naredili 1km z njim.

ce mi je neprijetno sedet par minut v salonu ne vem kako bi bilo sele vec ur.

voznikova pozicija je pa meni super.

Objavljeno

ce mi je neprijetno sedet par minut v salonu ne vem kako bi bilo sele vec ur.

voznikova pozicija je pa meni super.

Z vsem spoštovanjem, kako dolgo že "motoriraš" :hmm:

Objavljeno

Jaz sem sedel na njem ta teden v salonu, navdušen ful. Ko bom malo topleje grem na testno vožnjo. Nakup me zelo mika, a ne vem če bom letos zbral dovolj € :P Najverjetneje ga nabavim drugo leto...

Sedež je res trd, ampak če dam 10k€ za motor mi ne bo problem dat 200€ za gel sedež (ali kaj podobnega) in 100€ za večjo šipo. Še vedno dobiš pri Tracerju daleč največ za svoj denar. Kateri motor mu sploh lahko konkurira v tem cenovnem razredu?

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Konkurenca je vedno, hvalabogu za to, npr.

 

Kawasaki versys 1000 ABS letnik 2013 (nov) za 10500 EUR recimo

 

Suzuki Vstrom Dl1000 ABS za 10.990 EUR bel

 

(gledam TC motoshop)

Objavljeno

Konkurenca je vedno, hvalabogu za to, npr.

 

Kawasaki versys 1000 ABS letnik 2013 (nov) za 10500 EUR recimo

 

Suzuki Vstrom Dl1000 ABS za 10.990 EUR bel

 

(gledam TC motoshop)

samo to ni Yamaha :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

samo to ni Yamaha :grim

 

:OK:  :OK:  :OK:  Yamaha :hooray:

 

p.s. po možnosti rdeča :bike:  :P

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno (popravljeno)

Konkurenca je vedno, hvalabogu za to, npr.

 

Kawasaki versys 1000 ABS letnik 2013 (nov) za 10500 EUR recimo

 

Suzuki Vstrom Dl1000 ABS za 10.990 EUR bel

 

(gledam TC motoshop)

Versys 1000 sem že gledal kot potencialni motor. Je bistveni težji 240-250kg, Nima traction control. Prav tako gre pri tem 2013 za stari model. Torej efektivno kupiš motor ki bo samo še zgubljal na vrednosti. Novi je 12k €. 

Za Vstrom nisem vedel, da je tako "ugoden". Se posipam s pepelom :) Ima traction control. Ne najdem pa podatka o teži. Je pa res, da je ta posebna cena samo za belega. Sicer je 11500 €. Tracer je 10k € cena iz kataloga ;) Za 1500 € dobim jaz vse kar rabim od dodatne opreme, šipa, sedež, kovčki, cevna zaščita motorja.

Tracer ima z vsemi polnimi rezervoarji 210kg. Lani sem vozil MT-09 in bil navdušen nad tem, kako lahek je motor.

Koliko pa ponujajo garancije? Pri obeh 3 leta?

Popravljeno . Popravil c00L3r
Objavljeno

Versys 1000 sem že gledal kot potencialni motor. Je bistveni težji 240-250kg, Nima traction control. Prav tako gre pri tem 2013 za stari model. Torej efektivno kupiš motor ki bo samo še zgubljal na vrednosti. Novi je 12k €. 

Za Vstrom nisem vedel, da je tako "ugoden". Se posipam s pepelom :) Ima traction control. Ne najdem pa podatka o teži. Je pa res, da je ta posebna cena samo za belega. Sicer je 11500 €. Tracer je 10k € cena iz kataloga ;) Za 1500 € dobim jaz vse kar rabim od dodatne opreme, šipa, sedež, kovčki, cevna zaščita motorja.

Tracer ima z vsemi polnimi rezervoarji 210kg. Lani sem vozil MT-09 in bil navdušen nad tem, kako lahek je motor.

Koliko pa ponujajo garancije? Pri obeh 3 leta?

Saj ne rabiš garancije :grim

Objavljeno

Versys 1000 sem že gledal kot potencialni motor. Je bistveni težji 240-250kg, Nima traction control. Prav tako gre pri tem 2013 za stari model. Torej efektivno kupiš motor ki bo samo še zgubljal na vrednosti. Novi je 12k €. 

Za Vstrom nisem vedel, da je tako "ugoden". Se posipam s pepelom :) Ima traction control. Ne najdem pa podatka o teži. Je pa res, da je ta posebna cena samo za belega. Sicer je 11500 €. Tracer je 10k € cena iz kataloga ;) Za 1500 € dobim jaz vse kar rabim od dodatne opreme, šipa, sedež, kovčki, cevna zaščita motorja.

Tracer ima z vsemi polnimi rezervoarji 210kg. Lani sem vozil MT-09 in bil navdušen nad tem, kako lahek je motor.

Koliko pa ponujajo garancije? Pri obeh 3 leta?

 

No, sej nič narobe če nočeš Versysa, ampak tole argumentiranje je precej napačno. Tisočaki imajo KTRC +ABS paket. Vsi. Kar se zgubljanja na ceni tiče....to si pr vseh na istem. V par letih so pač vredni polovico novega. Bo pa Versysa težje prodat ker.....res ni lep. Na DKSjevem ceniku je še označen na zalogi en 2012 za 10080, in nekaj  2013 za 10500.

 

So pa konkurenti po ceni (strom versys in crossrunner) videt precej bol touring kot Tracer. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Evo pa sem tudi sam danes potestiral tole novo čudo Yamahe. Nad motorjem sem zelo navdušen, pri vožnji nisem imel nobenih težav, da bi zadeval kam z nogo oziroma, da bi mi bilo kaj napoti. Položaj sedenja in sama vožnja motorja mi zelo odgovarja, tudi vetrna zaščita me je presenetila in niti ne deluje tako slabo kot sem si mislil tako, da za mene je to to od motorja, kar mi je pa najbolj všeč je pa njegova lahkost in padanje v ovinke :) 

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sm tebe srecal na crnem kalu, okrog 12:00?

Objavljeno

Sm tebe srecal na crnem kalu, okrog 12:00?

 

Jap. z čim si pa bil ?

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Tudi sam sem postal lastnik Tracerja (prej Fazer 600). Hodil sem jo gledat po salonih in me je kot sem tukaj prebral še najbolj skrbela razdalja med mojimi in sopotnikovimi stopalkami.

Po 700 km sm ugotovil da nog skoraj ne premikam več (mogoče zaradi počasne vožnje prvih 1000km ) na fazerju sem jih. Pač drugačna pozicija na motorju je in sem se jo že navadil.

S sopotnico sva tudi naredila nekaj testnih km predvsem v klance, ČUDOVITO kaj bo šele ko bom lahko malo bolj resno dodal plin . Vozim se zaenkrat samo na STD programu in je prehitevanje postalo zelo lahko.Čuti se da je navora dovolj. B program bo pa res samo za dež me prav zanima koliko konjev je v B programu. Traction control sem tudi preizkusil in če ne bi videl na armaturi utripajoče lučke tcs sploh ne bi vedel da dela. Glede porabe mislim da je zelo podobna kot pri fazerju 5,5 za neko normalno vožnjo.

Lahko rečem da sem vsako leto hodil gledat če bodo TDM naredil malo lepšo, močnejšo itd. pa jo k sreči niso in so naredil nov motor Tracer in upam da mi bo vsaj tako dobro služila kot Fazer-ka skoraj 7 let 0 problemov

 

lp

naj ti služi :OK:  :OK:  :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Tudi sam sem postal lastnik Tracerja (prej Fazer 600). Hodil sem jo gledat po salonih in me je kot sem tukaj prebral še najbolj skrbela razdalja med mojimi in sopotnikovimi stopalkami.

Po 700 km sm ugotovil da nog skoraj ne premikam več (mogoče zaradi počasne vožnje prvih 1000km ) na fazerju sem jih. Pač drugačna pozicija na motorju je in sem se jo že navadil.

S sopotnico sva tudi naredila nekaj testnih km predvsem v klance, ČUDOVITO kaj bo šele ko bom lahko malo bolj resno dodal plin . Vozim se zaenkrat samo na STD programu in je prehitevanje postalo zelo lahko.Čuti se da je navora dovolj. B program bo pa res samo za dež me prav zanima koliko konjev je v B programu. Traction control sem tudi preizkusil in če ne bi videl na armaturi utripajoče lučke tcs sploh ne bi vedel da dela. Glede porabe mislim da je zelo podobna kot pri fazerju 5,5 za neko normalno vožnjo.

Lahko rečem da sem vsako leto hodil gledat če bodo TDM naredil malo lepšo, močnejšo itd. pa jo k sreči niso in so naredil nov motor Tracer in upam da mi bo vsaj tako dobro služila kot Fazer-ka skoraj 7 let 0 problemov

 

lp

Vidim, da je še nekdo takšen kot jst, ki je FZ6 zamenjal za Tracerja :) upam, da pride do drugega tedna vsa oprema in bom naslednji vikend že lahko naredil kako turo :) tudi sam sem bil zelo navdušen nad motorjem na testni vožnji in mi niti malo ni bilo žal za FZ6, ko sem videl kaj me sedaj čaka  :grim B način pa ima 95 konjev torej malo manj kot prej Fazer 600.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vidim, da je še nekdo takšen kot jst, ki je FZ6 zamenjal za Tracerja :) upam, da pride do drugega tedna vsa oprema in bom naslednji vikend že lahko naredil kako turo :) tudi sam sem bil zelo navdušen nad motorjem na testni vožnji in mi niti malo ni bilo žal za FZ6, ko sem videl kaj me sedaj čaka  :grim B način pa ima 95 konjev torej malo manj kot prej Fazer 600.

tudi tebi želim, da bi ti služil :OK:  :OK:  :OK:

Objavljeno

Čestitke ob nakupu in želja po srečnih in lepih kilometrih tudi iz moje strani =)

 

Yamahar

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala obema  :grim tudi sam upam, da mi bo motor dobro služil. ker sem se kr dolgo odločal za nakup :)

Objavljeno

Čestitke obema  :OK:

 

Drugače Tracer v B programu ima okoli 95 konjev.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!