Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 15 urami, Matej207 pravi:

180kg :)

Sam Dl ti dam za peljat :) boš videl da tega problema "navadni" smrtniki ne občutimo :D

Točno tako, sam sm jo vozil (povprečen voznik), pa nisem imel nekih wobl wobl problemov, verjamem pa da so, mogoče bolj izraženi kot pri drugih modelih. Predvidevam pa, da se jih s pravilnim ali izboljšanim vzmetenjem da odpraviti oziroma vsaj omiliti. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...po vsem tem prepucavanju pro et contra, bi dodal samo še to, da bi raje v štartu plačal malo več in dobil motor brez (potencialno) težav z woblanjem ali kakimi drugimi težavami...verjamem pa, da so lastniki, ki so povsem zadovoljni z njim...woblanje je po moje kombinacija več dejavnikov, eden izmed njih je tudi zasnova (višina, pokončna drža, mehkejše vzmetenje,...), kar sklepam iz tega, da so podobno zasnovani motorji tudi že woblali...(verys, strom,..tudi moj smt je že :-) .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Opažam tudi, da se prispevke bere zelo površno ali se jih pa po svoje interpretira. S takega branja in pisanja, pa potem iz vsake teme nastane mešana solata prerekanja s prelivom podjebavanja. 

Za mene je trenutno Tracer št. 1 izbira, a to še ne pomeni, da ne bom priznal njegovih napak ali pogledal za katerim drugim ali boljšim. Samo človek sem.

Objavljeno

Ker ste že tečni bom dal svojih 5c na to temo

 

Na nemškem MT forumu prebiram že nekaj časa glede teh "problemov". 

Tam so imeli eno "servisno akcijo" kjer so prišli inženirji iz japonske in spraševali stranke kaj jih moti na tracerju. 

Seveda standard odgovori, veterna zaščita, woblanje in nosilnost. 

Ker je nosilnost tudi pri avtomobilih v Nemčiji zelo pomembna (v SLO noben niti ne ve koliko lahko pelje!), so inženirji začudeno pogledali zakaj jih te to moti. 

Več izjav inženirjev je bila, da je motor nastavljen za 80kg voznika z nekaj prtljage, da pa bi lahko vzmetenje brez težav preneslo večjo nosilnost, le to tudi vpisali, ampak se jim ni zdelo pomembno za svetovni trg, češ da tako nihče na to gleda in večina ljudi se vozi samih z nekaj prtljage. Pa da imajo za večje podvige Super Tenere, ki je tudi v enakem segmentu kot 1190(1090),GS ipd.

 

In ravno to vam večina lastniki tudi trobijo, da je motor za solo vožnjo, moškega normalne postave z nekaj prtljage, ustrezen.

Če želite več, dodajte cca. 5000€ in dobite Super Tenere z 3 kovčki in vso ostalo šaro! 

Tracer je Sport Tourer in ne Adventure motor. Njemu je prej konkurent kaka Honda Crossrunner, BMW F800GT, mogoče Versys in med temi je še vedno TOP glede na ceno

 

Kmet2, ti si pa več kot povprečen človek, zato pa si si tudi kupil tebi primeren motor, kar si sicer tudi že večkrat napisal.

Žal je tako, tisti ki imate sami z ženo že 180kg+ pač rabite primeren motor. 

Vzamimo R1200GS LC, ki ima skupno dovoljeno težo 450kg. Sam motor ima z polnim tankom 238kg, torej ostale 212kg dodatne teže. Dodaš kake malenkosti, pa si na 200kg dovoljene dodatne teže. Torej nakoncu sploh ni takooo veliko več ostalo... :) 

 

Objavljeno

Blindek in ostali Snecerji ter lastniki ......ker sem z Tracerom prevozil cca1kkm sem pač podal mnenje ki ni bilo negativno ampak pozitivno ! 

Rekel sem samo da to ni motor za 2 in prtljago pa so se vžgal od lastnikov do Snecer profilov .....

Motor je povsem soliden za ta denar in solo vožnjo .....bo šlo zdaj ? 

Pogovarjali smo se tudi , če nadgradiš vzmetenje in ostale stvari si kaj hitro na 13k€ kjer bi za ta denar rajši vzel 1050, AT itd bo šlo tud to v podstrešje ?

Uživajte v vožnji ,sam dam , pa ni važno kaj je od motorja ,sam da mi ni treba hodit ;)

Srečno vsem lastnikom Tracera in čim več km ....

Over&aut 

Objavljeno

torej inžinirji so izgovor za slabo (švoh) ali neprimerno vzmetenje zavili v vato. Podobno vzmetenje ma kar kup motorjev, ki žal ne zmore opravljati svojega dela za 2 osebi in kovčke. Zaradi tega ni tracer slab, je pa kr muka in trplenje, ker agregat zmore, konstrukcija pa ne. Če pa vožnjo prilagodiš, pa ne vidim prav nobenega problema.

Vem sam to, da je recimo SX komot zmogel (stane pa 13k€), ena yamaha XJ6 se je pa matrala v dvoje (cena 5.5 k€)

 

Objavljeno

Upgrade :) kappa nosilci ter 33 kovčki... 

Perajt za 2017 :)

DSC_1006.JPG

DSC_1008.JPG

DSC_1009.JPG

Objavljeno
pred eno uro, Matej207 pravi:

Upgrade :) kappa nosilci ter 33 kovčki

S takimi kovčki mi je TDM woblala, verjetno bo tudi ta. 

Predpisana hitrost za take kovčke je 120 ali 130? ...to ni panike, nad 170 pa ne gre več. :cool:

Objavljeno

120 je vpisan top speed.. newem zakaj bi se sekiral za 180 :P če se nesmem peljat toliko :)...  že Topxase ima vpisanih 130... 

Na fz6 ni bilo problemov z temi "škatlami" :)

Objavljeno
pred 2 urami, Matej207 pravi:

120 je vpisan top speed.. newem zakaj bi se sekiral za 180 :P če se nesmem peljat toliko :)...  že Topxase ima vpisanih 130... 

Na fz6 ni bilo problemov z temi "škatlami" :)

a to resno al se hecajo ?

Objavljeno

Resno... v kovčku je nalepka top speed 120km/h pa max load 10kg... 

Zadnji kovček pa 130.... (49l)

Objavljeno

a potem če maš oba stranska pa zanjega lahko pelješ 123.333 ? :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, thumper said:

a potem če maš oba stranska pa zanjega lahko pelješ 123.333 ? :P

A-a, sešteva se .. torej 370 ( ali? 5 pirov je za mano, don't judge me ) .. :? :drunk:

5 hours ago, vandrovec said:

S takimi kovčki mi je TDM woblala, verjetno bo tudi ta. 

Wobla baje v vsakem primeru .. ko jebe ce bo z kovci bolj .. ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, vandrovec pravi:

S takimi kovčki mi je TDM woblala, verjetno bo tudi ta. 

Predpisana hitrost za take kovčke je 120 ali 130? ...to ni panike, nad 170 pa ne gre več. :cool:

S TDMko ( kovček givi maxia), tastaro Fazerco (moto detail) in zdajšnjo Fazerco (kappa) sem šel preko 200, pa ni bilo niti sledi o kakršnihkoli motnjah v vožnji.

Objavljeno

Ja sam to so bili motorji stare šole, te novotarije so pa sedaj čisto nekaj drugega .... imajo kup elektronskih pomagal, ampak vse znanje jim pa zjebe en navaden moto kufer ... (sam merketing jih je in nič drugega - Dark Side pa kaj še .... so že čisto podobni energijskim napitkom - sama reklama ) .

 

Objavljeno

Skalar36@ kak so wilbersi? 

Poročaj, ne se samo vozit :P

Objavljeno

Haha. Motor je še kar na "reklamaciji". Ne vem kdaj bo.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 29. 10. 2016 at 16:31, vandrovec pravi:

S takimi kovčki mi je TDM woblala, verjetno bo tudi ta.

Moja TDM-ka z istimi stranskimi kovčki + givi maxia 55 3 tech pr 180km/h nič ve wobla

Popravljeno . Popravil Danilo D
Objavljeno
Ob 3. 11. 2016 at 17:36, skalar36 pravi:

Haha. Motor je še kar na "reklamaciji". Ne vem kdaj bo.

a je tolele "problem":

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Lipstick said:

a je tolele "problem":

 

Ne.

Sem iskal za nazaj, svoj post v katerem sem zapisal, da imata Yamaha in KTM istega dobavitelja platišč;).

Pa vidim, da je bil nekdo "priden" in ga je izbrisal.

Monter Wilbersev ima pa dopust, tako, da motor stoji pri njemu. 

 

V motoreviji swm tudi zasledil, da ima Yamaha mt 09\TRA. Vpoklic zaradi "možnosti blokiranja menjalnika" + "narobe sestavljen ABS". Po vpisani moji IŠV moj ni na seznamu za vpoklic. Čeprav bi lahko rekel, da z menjalnikom ni čist vse OK. Bova več o tem z serviserjem...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
Ob 3. 11. 2016 at 17:46, Danilo D pravi:

Moja TDM-ka z istimi stranskimi kovčki + givi maxia 55 3 tech pr 180km/h nič ve wobla

Moram popravit, verjetno sem imel drugačne kovčke na TDM20130907_145328.jpg

Samo z zadnjim kovčkom, tudi Givi Maxia, sem šel 210 brez problema (po števcu), z tema stranskima je pa pričelo zanašat okrog 170, enostavno sem moral nekoliko zmanjšat in ravno, ko se mi je mudilo po hitri cesti do Pule.

Drugače TDM leti po avtocesti bolje od GSa...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!