Nito67 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Oj, sem prvič tukaj. Tracerko mam od junija 2016. Prevozu dobrih 8kkm. Woblanje prisotno. Po moje zaradi aerodinamike in težišča motorja. Problem imam z ABS, ki ne deluje kot je treba. Občasno se postavljam na prvo kolo. Skalar, kam in kje vpišeš IŠV, da preverim ali sem na seznamu? Cartman 1
jskrablin Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 41 minutami, Nito67 pravi: Problem imam z ABS, ki ne deluje kot je treba. Občasno se postavljam na prvo kolo. ABS ni anti-stoppie. Tud z ABS-om se motor komot postavi na sprednje kolo. Pri zaviranju prenesi težo nazaj ('odrineš' balanco, oz se vzravnaš), pa bo. Če pa boš pri močnem zaviranju silil z zgornjim delom telesa naprej, boš pa šal na spredno kolo. Cartman in Tex 2
Tex Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 55 minutes ago, Nito67 said: Oj, sem prvič tukaj. Tracerko mam od junija 2016. Prevozu dobrih 8kkm. Woblanje prisotno. Po moje zaradi aerodinamike in težišča motorja. Problem imam z ABS, ki ne deluje kot je treba. Občasno se postavljam na prvo kolo. Skalar, kam in kje vpišeš IŠV, da preverim ali sem na seznamu? lp na ms! kdaj točno/kako točno se ti pojavlja woblanje? pri kakšni teži voznika+sopotnika+prtljage? imaš vse original gor (šipo spredaj)? si vzmetenje kaj spreminjal ali je še na tovarniško? kot je že jskrablin povedal, ni naloga ABSa, da preprečuje stoppie .. ABS zaznava blokiranje prednjega kolesa, med stoppijem pa kolo ni blokirano ..
skalar36 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 3 hours ago, Nito67 said: Oj, sem prvič tukaj. Tracerko mam od junija 2016. Prevozu dobrih 8kkm. Woblanje prisotno. Po moje zaradi aerodinamike in težišča motorja. Problem imam z ABS, ki ne deluje kot je treba. Občasno se postavljam na prvo kolo. Skalar, kam in kje vpišeš IŠV, da preverim ali sem na seznamu? https://www.yamaha-motor.eu/si/storitve/vpoklici-vozil/index.aspx V motosi, piše, da imajo MT 09 Tracer vpoklic za narobe sestavljen ABS. Preveri. Pa tudi platišča na teh motorjih imajo preveč uteži. Naj vsak sam preveri... Tex 1
Tex Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) piše/veš mogoče za kakšne težave z ABS bi naj šlo? tega še nisem zasledil .. Popravljeno November 7, 2016. Popravil Texo
skalar36 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Ne, nič ne piše. Samo, da obstaja možnost, da je narobe sestavljen.
luxsa Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 A je ze kdo zmontiral amortizer balance ?
Nito67 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 5 urami, jskrablin pravi: ABS ni anti-stoppie. Tud z ABS-om se motor komot postavi na sprednje kolo. Pri zaviranju prenesi težo nazaj ('odrineš' balanco, oz se vzravnaš), pa bo. Če pa boš pri močnem zaviranju silil z zgornjim delom telesa naprej, boš pa šal na spredno kolo. Sem bil na testu varne vožnje na Vranskem. Inštruktor, ki me je opazoval oz. verjetno prvič niti ne, mi je dejal kot vi na forumu. V naslednjih poskusih prisilnega ustavljanja pa me je pozorno opazoval, če naredim kaj narobe, tako kot ste napisali. Nič od tega nisem naredil. Iztegnil sem roke, prenesel težo nazaj in to je to. Inštruktorju ni bilo nič jasno, kaj je lahko narobe, razen, da nekaj z ABS-om ni v redu. Od vseh poskusov niti enkrat nisem uspel ustaviti brez, da sem se postavil na prvo kolo. Nasvet inštruktorja je bil naj bom pazljiv pri zaviranju in "check" pri serviserju. Pri normalni vožnji in zaviranju niti ni tako hudo, vendar nikoli ne veš, kdaj bo treba ustaviti na silo. pred 2 urami, skalar36 pravi: https://www.yamaha-motor.eu/si/storitve/vpoklici-vozil/index.aspx V motosi, piše, da imajo MT 09 Tracer vpoklic za narobe sestavljen ABS. Preveri. Pa tudi platišča na teh motorjih imajo preveč uteži. Naj vsak sam preveri... Hvala za odgovor. Sem preveril in nisem na seznamu. Glede uteži pa preverim (najbrž) spomladi, ko bom menjal gume. NumLock 1
NumLock Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Yamaha ni več to, kar je bila. Opasno po život! Tex in Kor13 2
skalar36 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 3 minutes ago, DL650 said: Yamaha ni več to, kar je bila. Opasno po život! Res je. Moja zadnja, ki sem jo kupil je ta, ki bo še nekaj časa pri serviserju. Tex, NumLock in Kor13 3
Tex Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) hmm .. še vedno mi ni najbolj jasno, kaj lahko abs (nedelovanje/slabo delovanje) vpliva na dvig zadnjega kolesa .. da se razumemo, ne trdim, da ni nič narobe ampak me zanima, kako bi se dalo to povezati .. sicer pa nič več ni, kot je nekoč bilo .. .. če bo tracer še po 15 letih tako delal, kot mi XT dela .... Popravljeno November 7, 2016. Popravil Texo NumLock 1
NumLock Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 pred 13 minutami, Texo pravi: hmm .. še vedno mi ni najbolj jasno, kaj lahko abs (nedelovanje/slabo delovanje) vpliva na dvig zadnjega kolesa .. Ker ABS ne deluje, kot treba, zato blokira sprednje kolo in posledično temu dviguje zadnji del motorja. Pri ABSu pa je inpulzno zaviranje in zato ne pride do blokade. Tak si jaz to tolmačim Nito67 1
Tex Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) 14 minutes ago, DL650 said: Ker ABS ne deluje, kot treba, zato blokira sprednje kolo in posledično temu dviguje zadnji del motorja. Pri ABSu pa je inpulzno zaviranje in zato ne pride do blokade. Tak si jaz to tolmačim ni bilo govora o blokiranju kolesa (pri liftu oziroma stoppieju prednje kolo ni blokirano) ali pa sem to spregledal .. abs v osnovi skrbi, da kolo ne blokira .. msc med drugim skrbi, da se zadnje kolo ne dviga .. verjetno tudi kakšni napredni abs sistemi znajo za to poskrbet .. ampak tracer nima ne enega ne drugega .. hmm .. @Nito67 imaš vzmetenje kaj nastavljeno/prilagojeno? Popravljeno November 7, 2016. Popravil Texo NumLock 1
Andrejcer Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) Pelji na servis, naj serviser potestira. Mene še nikoli ni postavljal na prednje kolo, pa sem že močno zaviral (ABS se je čutilo), je pa problem, da me večkrat postavlja na zadnje kolo, kar je pa z nekaj več občutka rešljivo. Popravljeno November 7, 2016. Popravil Andrejcer DAMI34 1
skalar36 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 51 minutes ago, Texo said: sicer pa nič več ni, kot je nekoč bilo .. .. če bo tracer še po 15 letih tako delal, kot mi XT dela ... Res je. Pa sploh niso Kitajci krivi. Ker če hočeš, da kupiš od Kitajcev dobro robo, se tudi da. Problem so "naši" nategvanti, ki bi radi čim ceneje kupili, da potem čim dražje prodajo. Aja, pa pozabi, da ti bo TRA tok časa delala. Ko ti bo XT-jka še delovala, bo TRA že 2x reciklirana...žal. PS: Mal sm slabe volje...sej se bere...
jskrablin Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) pred 46 minutami, DL650 pravi: Ker ABS ne deluje, kot treba, zato blokira sprednje kolo in posledično temu dviguje zadnji del motorja. Pri ABSu pa je inpulzno zaviranje in zato ne pride do blokade. Tak si jaz to tolmačim Za zadnje kolo v luft spravit, ni potrebno sprednjega blokirat. V bistvu ga ne smeš. Če ga, gre vse skup po tleh. pred eno uro, Nito67 pravi: Sem bil na testu varne vožnje na Vranskem. Inštruktor, ki me je opazoval oz. verjetno prvič niti ne, mi je dejal kot vi na forumu. V naslednjih poskusih prisilnega ustavljanja pa me je pozorno opazoval, če naredim kaj narobe, tako kot ste napisali. Nič od tega nisem naredil. Iztegnil sem roke, prenesel težo nazaj in to je to. Inštruktorju ni bilo nič jasno, kaj je lahko narobe, razen, da nekaj z ABS-om ni v redu. Od vseh poskusov niti enkrat nisem uspel ustaviti brez, da sem se postavil na prvo kolo. Nasvet inštruktorja je bil naj bom pazljiv pri zaviranju in "check" pri serviserju. Pri normalni vožnji in zaviranju niti ni tako hudo, vendar nikoli ne veš, kdaj bo treba ustaviti na silo. Meni je to malo čudno. Načeloma ABS nima veze pri tem. Ga je pa enostavno preveriti. Se zapelješ, stisneš sklopko in zadnjo bremzo na polno. Pa takoj vidiš če dela. Za sprednjega pa isto, po kakem lepem makedamu. Če dela, ne sme blokirati sprednjega kolesa za kaj več, kot delček sekunde. V tem primeru se je treba pripraviti na kako presenečenje... ker daljša blokada sprednjega kolega ni enostavno obvladljiva. Kolko pa gre zadeva na sprednje kolo? Pa kdaj? Med zaviranjem ali proti koncu zaviranja? Popravljeno November 7, 2016. Popravil jskrablin GoBobi in Tex 2
Tex Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) mene ne moti, če se mi zadnje kolo med zaviranjem rahlo dvigne .. govorim o centimetru ali dva, seveda ne pol metra .. pol vsaj veš, kje je limit, veš da guma drži .. če pograbiš zavoro na max, pač zavorni učinek nekam mora it .. če je pri tem zadek prelahek (recimo da sediš preveč naprej ali pa si bolj pero-lahka kategorija), če se spredaj vzmetenje preveč poseda, te pač zadaj dvigne prehitro .. še vedno pa rajši to, kot pa da bi kakšna elektronika namesto mene popuščala prednje zavore .. dvomim pa, da bi nedelovanje/napačno delovanje abs-a kaj vplivalo na to .. Popravljeno November 7, 2016. Popravil Texo jskrablin, GoBobi in DAMI34 3
GoBobi Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 1 hour ago, Texo said: 1 hour ago, DL650 said: Ker ABS ne deluje, kot treba, zato blokira sprednje kolo in posledično temu dviguje zadnji del motorja. Pri ABSu pa je inpulzno zaviranje in zato ne pride do blokade. Tak si jaz to tolmačim ni bilo govora o blokiranju kolesa (pri liftu oziroma stoppieju prednje kolo ni blokirano) ali pa sem to spregledal .. abs v osnovi skrbi, da kolo ne blokira .. msc med drugim skrbi, da se zadnje kolo ne dviga .. verjetno tudi kakšni napredni abs sistemi znajo za to poskrbet .. ampak tracer nima ne enega ne drugega .. hmm .. @Nito67 imaš vzmetenje kaj nastavljeno/prilagojeno? Kot je Texo že malo nakazal... Po mojem laičnem mnenju lahko do pretiranega postavljanja na sprednje kolo prihaja ravno zaradi tega, ker je vzmetenje spredaj premehko nastavljeno in se na hitro posede, sploh, če je hod sprednjih vilic malo daljši (kot pri Tracerju verjetno je) in še posebej, če je @Nito67 bolj visok in/ali težak možak. Samo ugibam ... Je pa res, da bi verjetno inštruktor varne vožnje to že sam opazil in tudi povedal. Zdej pa bodi pameten ... Ajd! jskrablin 1
Matej207 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Moje laično mnenje je da če imaš težavo z motorjem, se obrni na "strokovnjake" kateri ti ga bodo pregledali in svetovali... Potem vprašaj za mnenje uporabnike, če nebo rešitve... Tukaj pa jih polovica klobasa ki tracerja niti probala ni, in pa 1/4 takih ki se "vtaknejo" v vse teme pa nič pametnega ne povedo... Skratka, pojdi na servis, podaj "reklamacijo" (opažanje).. Ker bi za vse uporabnike bilo tudi "zdravo" če svoje težave javijo uvozniku.. le ta jih lahko posreduje naprej itd... Če pa bo sam skalar36 (se ti opravičujem) jamral pri uvozniku, drugi pa tlelele jamrali, nebo efekta... Andrejcer, Nearrain in skalar36 3
bajsi Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 stoppie ni posledica nepravilnega delovanja ABSa, v Motorradu so pred nekaj številkami lepo opisali ta pojav in razloge za njegov nastanek. Motor reklamirat zaradi tega je podobno smiselno kot zaradi wheelija... Ko berem nekatere odgovore in razmišljanja, dobim občutek, da bi nekateri morali ostati pri avtomobilih ali pa nasploh peš... LP Bajsi Kmet2, Cartman, Joker in 2 others 5
Ciko86 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 a ni anti wheel lock in anti rear wheel lift razlicen pojem? Zakaj bi se ti abs uzgal ce kolo ni blokiralo?
Matej207 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) 3 hours ago, bajsi said: stoppie ni posledica nepravilnega delovanja ABSa, v Motorradu so pred nekaj številkami lepo opisali ta pojav in razloge za njegov nastanek. Motor reklamirat zaradi tega je podobno smiselno kot zaradi wheelija... Ko berem nekatere odgovore in razmišljanja, dobim občutek, da bi nekateri morali ostati pri avtomobilih ali pa nasploh peš... LP Bajsi Bajsi, beri da uporabnik "tarna" da mu ABS ne deluje pravilno. to je zadeva za reklamirat...Nikjer ni omenil da ga moti samo to da se motor dvigne zadaj, ampak da mu ABS zraven ne deluje pravilno... Meni se tud zdi da nekateri na forumu berejo tisto kar želijo, ter da forum postaja cirkuška arena :D Popravljeno November 7, 2016. Popravil Matej207
NumLock Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) pred 21 minutami, Matej207 pravi: Meni se tud zdi da nekateri na forumu berejo tisto kar želijo, ter da forum postaja cirkuška arena :D Ko narediš en povzetek vsega skupaj ugotoviš, da to niti za v cirkus ni, ampak zgolj kakšna sedmina. (Govorim o celoti, da spet ne bo kdo užaljen.) Popravljeno November 7, 2016. Popravil DL650
TakeALookAround Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Al pa ce se lastniki Trejserjev cist prevec obremenjujete z vsem..... Kmet2, Andrejcer, NumLock in 2 others 5
Matej207 Objavljeno November 7, 2016 Opozori Objavljeno November 7, 2016 Bolj se obremenjujejo tisti ki ga nimajo in ga niti nimajo namen kupiti.... Tisti so najbolj glasni tukaj.. pa to nebi bilo niti tako slabo, če bi bili pošteno kritični... Ne da se nabija v tri dni za gumbek "like" skalar36 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se