DAMI34 Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami Heh, sem pogledal posnetek in moram reči da se strinjam z enim od komentarjev na tubi spodaj: I am not sure I get this review. It’s not a dirt bike and is not pretending to be a hard enduro or even and enduro bike. If you’re looking for a bike to ride at the max I would never choose this bike. It’s why I have a beta. It’s kinda a worthless review because you’re trying to turn it into an enduro bike. I kinda dont get it….maybe you all missed the point of the bike a smaller travel ADV bike? ali We've got a pro rider who normally has a pit crew or tech guy set up his fully customized race bike which is likely at least 5 times the cost of this 390. He then hops on this bone stock dirt cheap made in India bike and doesn't even check the tire pressures or adjust the lever positions? What are we supposed to learn here? Izvajati test s profesionalcem, ampak nenastaviti tlak v pnevmatikah, vsaj sag na vzmetenju, naklon krmila...je smešno. Upam, da so vsaj gumice pobrali ven iz tačk Bom pojasnil, profič išče nekaj drugega v motorju, kot pa "average Joe". Že zaradi tega (če se že grejo takšno ocenjevanje) je predhodno trimanje motorja obvezno. Sam motor ni brez napak, so pa minorne in lahko odpravljive. V smislu informacij in občutkih je Ianov posnetek mnogo boljši. Oziroma, če tale video dobro pogledaš, opaziš da sta podani dve (celo različni) mnenji, profi in "navadnega voznika". Sam ga je potrebno pogledati do konca Vsekakor bi bilo zanimivo pogledat "brutalno onest rewiu" še za konkurenčne mopede tipa crf300, himalajca 450, mt450, pač podobno šaro v podobnem cenovnem rangu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se