Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE, Adventure, Enduro


Priporočene objave

Objavljeno

Heh, sem pogledal posnetek in moram reči da se strinjam z enim od komentarjev na tubi spodaj:

 

I am not sure I get this review. It’s not a dirt bike and is not pretending to be a hard enduro or even and enduro bike. If you’re looking for a bike to ride at the max I would never choose this bike. It’s why I have a beta. It’s kinda a worthless review because you’re trying to turn it into an enduro bike. I kinda dont get it….maybe you all missed the point of the bike a smaller travel ADV bike?

ali

We've got a pro rider who normally has a pit crew or tech guy set up his fully customized race bike which is likely at least 5 times the cost of this 390. He then hops on this bone stock dirt cheap made in India bike and doesn't even check the tire pressures or adjust the lever positions? What are we supposed to learn here?

 

 

Izvajati test s profesionalcem, ampak nenastaviti tlak v pnevmatikah, vsaj sag na vzmetenju, naklon krmila...je smešno. Upam, da so vsaj gumice pobrali ven iz tačk :P

Bom pojasnil, profič išče nekaj drugega v motorju, kot pa "average Joe". Že zaradi tega (če se že grejo takšno ocenjevanje) je predhodno trimanje motorja obvezno.

Sam motor ni brez napak, so pa minorne in lahko odpravljive. 

V smislu informacij in občutkih je Ianov posnetek mnogo boljši. Oziroma, če tale video dobro pogledaš, opaziš da sta podani dve (celo različni) mnenji, profi in "navadnega voznika". Sam ga je potrebno pogledati do konca :P

 

Vsekakor bi bilo zanimivo pogledat "brutalno onest rewiu" še za konkurenčne mopede tipa crf300, himalajca 450, mt450, pač podobno šaro v podobnem cenovnem rangu.

Objavljeno

 

Objavljeno
pred 14 urami, franc pravi:

@DAMI34 kar tolaži se...

podobno kot z odmičnimi :P kdor ne razume, naj si pogleda klasifikacijo:

 

image.png.01fc42aaf4a2cc377fdd58ce68127abc.png

ni ENDURO ni DUAL SPORT

je TRAVEL

Objavljeno
pred 20 urami, franc pravi:

@DAMI34 kar tolaži se...

jebenti...bi blo smisleno še kaj počekirat, recimo, noben nima problemov s težo :D

je kar nekaj dobrih majstrov, ki ga primerjajo z 890R (katerega si lastijo)....ne morš bilivat, spet se tolažim :D

 

aja, neglede na jezik, ki ga govorijo, lahko podnapise transformiraš v ingliš :P

 

Objavljeno

tudi v uradni reklami za KTM noben nima tezav s tezo

  • Haha 2
Objavljeno

Če po teži primerjaš 400 in 900🙄. No meni to ni ravno plus.

Pa mislim, da sem to že enkrat napisal: Tvoj denar, tvoje želje, če si zadovoljen, je to to.

Lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 urami, Ragezor pravi:

tudi v uradni reklami za KTM noben nima tezav s tezo

uradne reklame nimajo nikol problemov, nis vedu? :P

 

pred 3 urami, franc pravi:

Če po teži primerjaš 400 in 900🙄. No meni to ni ravno plus.

 

ni plus, če je 40kg minus :P

pred 3 urami, franc pravi:

 

Pa mislim, da sem to že enkrat napisal: Tvoj denar, tvoje želje, če si zadovoljen, je to to.

Lp

točno tako, pa če veš kaj hočeš in zakaj

Objavljeno

nevozno pravi možak :P

 

503441306_18035286908653207_6721464028349599715_n.jpg

503580782_18035286986653207_1373093014883256343_n.jpg

503657680_18035286995653207_6978569549870063640_n.jpg

503999041_18035286962653207_2005709334917871817_n.jpg

504005633_18035286950653207_2795456916873391309_n.jpg

509225410_18035286941653207_9197490635745427256_n.jpg

509336064_18035286977653207_5203501856043054882_n.jpg

510025464_18035286926653207_6360805135119057300_n.jpg

Objavljeno

v glavnem, to crkuje vse po vrsti :P

 

 

Objavljeno
Ob 26. 6. 2025 ob 17:48, DAMI34 pravi:

v glavnem, to crkuje vse po vrsti :P

 

 

To je pa rbw.....ko to crkne lahko samo kličeš asistenco. Zajla je zakon 😉. Kar pa ne pomeni da je rbw slabo. To se zgodi lahko vsakemu ki ima rbw.

Objavljeno

Ja ker, če se zajla odtrga vlečeš gas pa z elastiko iz gat? 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 4
  • Haha 1
Objavljeno
pred 11 urami, miran985 pravi:

To je pa rbw.....ko to crkne lahko samo kličeš asistenco. Zajla je zakon 😉. Kar pa ne pomeni da je rbw slabo. To se zgodi lahko vsakemu ki ima rbw.

tut zajla poči :P ups, me je kolega prehitel.

Presenetljivo malo je rbw problemov. Poznam enega, ki je imel problem z rbw na CF800. to je pa to.

 

Objavljeno
pred 14 urami, Nightmare pravi:

Ja ker, če se zajla odtrga vlečeš gas pa z elastiko iz gat? 

 

Lp, Samo

Marsikaj se da naredit da prideš domov za silo. Nekako že poštukaš da vlečeš zadevo do nekje.

Potenciometer???? Tam pa nimaš kaj ja.

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

tut zajla poči :P ups, me je kolega prehitel.

Presenetljivo malo je rbw problemov. Poznam enega, ki je imel problem z rbw na CF800. to je pa to.

 

Poči ja...samo ni konec sveta zaradi tega..no razen če imaš 0% tehničnega znanja. Pri rbw ker je potenciometer v igri in elektronika pa....tam nekje v šumi.... sanjaj.

Objavljeno

Ja no, tehnologija gre naprej. Potem pa se zaganjač dol, ker lahko crkne. Baterija se lahko izprazni. Za vzmetenje bi prav tako lahko imeli le vzmeti v vilicah kot je imel Tomos pa nima kje puščat olje. Matr, se bremze na zajle predelat, boš ja vleku, če se slučajni vtrze, v primeru hidravlike boš pa kaj, brez zavor? 😳

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 14 minutami, miran985 pravi:

Marsikaj se da naredit da prideš domov za silo. Nekako že poštukaš da vlečeš zadevo do nekje.

Potenciometer???? Tam pa nimaš kaj ja.

Poči ja...samo ni konec sveta zaradi tega..no razen če imaš 0% tehničnega znanja. Pri rbw ker je potenciometer v igri in elektronika pa....tam nekje v šumi.... sanjaj.

sanjam zadnjih 5 al 6 motorjev, je vse na rbw, ni panike :D

 

 

oziroma, bom drugače zapisal, rbw je že tako razširjen in preiskušen, da dvomit o tem, kako te bo v neki vukojebini (to zlo radi zapišemo, ko se po naših gozdovih, pol ure stran od civilizacije klatimo :P ) pustil, mal smešno. vse drugo te lahko prej. Definitivno obstaja 1000x večja možnost, da boš zletel v maline al pa ob kakem padcu razbil kaj bolj vitalnega na motorju.

 

Objavljeno

Da z rbw ni problemov je lari fari. Ni samo "potenciometer"ampak še kup senzorjev in ti, ti znajo jeb.. znanje za malenkosti in če se to ne vidi na računalniku ni boga, da bi to popravil, ampak menjajo dele dokler ne trofijo, tebe pa trofi račun.

Vsa ta tehnologija je super dokler dela. Ko pa gre kaj narobe je najceneje menjati motor, nov pa ima še več tega sranja...

Lp

Objavljeno
pred 21 minutami, Nightmare pravi:

Ja no, tehnologija gre naprej. Potem pa se zaganjač dol, ker lahko crkne. Baterija se lahko izprazni. Za vzmetenje bi prav tako lahko imeli le vzmeti v vilicah kot je imel Tomos pa nima kje puščat olje. Matr, se bremze na zajle predelat, boš ja vleku, če se slučajni vtrze, v primeru hidravlike boš pa kaj, brez zavor? 😳

 

Lp, Samo

Zadnje dve leti poslušam pametovanja "raje starega Japonca". Tako da to povej drugim. Meni je vse jasno. Nimam nič proti tehnologiji. Imam doma najnovejše zadeve....

Objavljeno
pred 17 minutami, miran985 pravi:

 Nimam nič proti tehnologiji. Imam doma najnovejše zadeve....

na zajlo :P 

Objavljeno
pred 32 minutami, franc pravi:

Da z rbw ni problemov je lari fari. Ni samo "potenciometer"ampak še kup senzorjev in ti, ti znajo jeb.. znanje za malenkosti in če se to ne vidi na računalniku ni boga, da bi to popravil, ampak menjajo dele dokler ne trofijo, tebe pa trofi račun.

Vsa ta tehnologija je super dokler dela. Ko pa gre kaj narobe je najceneje menjati motor, nov pa ima še več tega sranja...

Lp

larifari, velika večina mopedov večje kubature je vse na rbw. In vse drugo prej crkuje kot rbw. 

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

na zajlo :P 

Misliš da vse veš pa žal ne. Se zdaleč ne. Imam kar lep vozni park.

  • Haha 1
Objavljeno
Pravkar, miran985 pravi:

Misliš da vse veš pa žal ne. Se zdaleč ne. Imam kar lep vozni park.

čestitam, sam nisem prepričan, a te ni nič strah, da ti rbw crkne?

Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

čestitam, sam nisem prepričan, a te ni nič strah, da ti rbw crkne?

Mene ne, sem probal marsikaj,medtem ko so drugi modrovali "pocakajmo 5-10let da vidimo kaj bo". 

Objavljeno

ja počak 5-10 let :P

veš večino teh modrovanj okrg RBW bi lahko napisali v verjetno polovico tem o motorjih. Po mojem je to dokaj brezvezna debata.

Crkne, menjaš, simpl. Ne crkne, se ne sekiraš, voziš tankaš.

 

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!