miran985 Objavljeno Avgust 23 Objavljeno Avgust 23 pred 7 urami, Snečer pravi: Bo na Kove servis vozil, saj to je ista osnova=ktm. Kove ima skupnega s Ktm edino osnovo 800ccm agregata. To je edino "skupno" vsi ostali modeli, okvirji, agregati nimajo nič s Ktm. pred 6 urami, DAMI34 pravi: Kove servis je moj servis že par let Moto Tomi je blizu mene in vse motorje pri njemu vzdržujem že nekaj let, še preden je bil "Kove" majstr Garancije pa žal gredo preko uradnih...čeprav, kot sem rekel, Rusi nimajo s tem nič, le probleme, ki jih morajo reševati. Samo tole, bom o ktm , "indijancih" in principalu zapisal, namreč to je uradni odgovor KTM, ko sem jim sporočil naslednje lej fotke vpetja sklopke na agregatu: stanje popravek in obrazložitev da majo vsi 790/890 in Nordeni takole kot je druga fotka: Tole pravi Dolanc (odgovor je na FB v KTM tours grupi) , ki je KTMju pisal, ter posredoval njihov odgovor: Sem dobil odgovor s strani KTM ... Kompletna Bajaj skupina motornih koles, torej 125 in 390 ccm motorji imajo napeljan bovdem sklopke kot je tu na sliki ... obe matici na eni strani ! V kolikor ste imeli probleme s sklopko je problem nekje drugje saj je ta nastavitveni vijak ob pravilni nastavitvi vedno tesno naslonjen na obe matici. Ob stisku ročice sklopke pa se napetost in pritisk na matici samo poveča. in moj odgovor: potem so dali eno matico popolnoma brez potrebe . no kakorkoli, jaz bom imel točno tako kot sem nastavil, ker deluje ok. Vkolikor sta obe matici samo na eni strani, vijak ni fiksen ampak se premika gor in dol in naprej nazaj, brusi ob nosilec vijaka, ter posledično poveča obrabo pletenice. In tako kot piše Tomaž Pogačar težje je nastavit pravilen "free play" ročice sklopke, vijak se zmika ali zatika. in Tomažev odgovor (tudi lastnik 390advR: prodajajo bučke. Naj priznajo, da to ni ok, pa je. Problem obeh matic na eni strani je v tem, da ko se pletenica ob obračanju krmila potegne ven iz ležišča, navoji pa primejo tako, da ostane sklopka stisnjena. NEVARNO če ne celo SMRTNO NEVARNO! Prva slika zagotovo ni vredu. Prvič vidim takole matice.
DAMI34 Objavljeno Avgust 23 Objavljeno Avgust 23 pred 5 urami, smasher pravi: AMATERJI...še čunga lunga kitajc ima 3 matice, to je bilo v fazi štelanja zato je spodnja odvita. ps: dve sta zato da se lepo zategneta da se ne odvija od vibracij. spodnja matica je nepotrebno odvita. Oziroma zakaj bi bila. Kar se mene tiče ni pravilno, da vijak z navojem ob vsakem stisku ročice drsa po nosilcu. Namreč stik nosilca in vijaka je ohlapen. pred eno uro, miran985 pravi: Kove ima skupnega s Ktm edino osnovo 800ccm agregata. To je edino "skupno" vsi ostali modeli, okvirji, agregati nimajo nič s Ktm. Prva slika zagotovo ni vredu. Prvič vidim takole matice. kaj se pa ti razumeš v Indijo, to je neki nouga (taksomenpovedali)
Snečer Objavljeno Avgust 23 Objavljeno Avgust 23 pred 19 minutami, miran985 pravi: Kove ima skupnega s Ktm edino osnovo 800ccm agregata. To je edino "skupno" vsi ostali modeli, okvirji, agregati nimajo nič s Ktm. Prva slika zagotovo ni vredu. Prvič vidim takole matice. majo pa z drugimi znamkami, sami še niso nič razvili
DAMI34 Objavljeno Avgust 23 Objavljeno Avgust 23 pred 8 minutami, Snečer pravi: majo pa z drugimi znamkami, sami še niso nič razvili to pa ne bo držalo. da so pa agregati (800) podobni ni nič problematičnega, kvečjemu koristno. Sicer je pa tule tema o ktm 390
DAMI34 Objavljeno Avgust 23 Objavljeno Avgust 23 Ob 21. 8. 2025 ob 15:23, Snečer pravi: Si že stehtat zadevo? 177kg, brez tablice (če je vagal pa z mesarsko vago, zna biti tudi manj ) Možak je pozabil povedati, da zraven mopeda dobiš, dva kratka plastična nosilčka z ušesom(za pritrjevanje torb) in lahko odstraniš komplet oba nosilca zadnjih tačk. -1kg
DAMI34 Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 Sem skočil na servis preverit, kaj je narobe oz zakaj luft v prednjem kolesu, pa pravijo fantje, da so skoraj zihr Kitajski ležaji. Naročeni so novi. (ne Kitajski) Na, tudi Činezium ni več kar je bil. Sem še preventivno vprašal, da niso slučajno isti kot pri Kove, pa so odgovorili, da so Kitajci bolj brihtni in stavijo Nemške 3 2
vandrovec Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 Pa kakšna ja.ca si ti kupil, se bo še Skalar prej vozil. Saj ne bo za it dlje od hiše, da ne razpade še kakšen kitajski del na njem...😎
DAMI34 Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 pred 37 minutami, vandrovec pravi: Pa kakšna ja.ca si ti kupil, se bo še Skalar prej vozil. Saj ne bo za it dlje od hiše, da ne razpade še kakšen kitajski del na njem...😎 dobra jajca, počak mal da ga zrihtam, bo šel povsod
DAMI34 Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 pred 31 minutami, miran985 pravi: Na FB grupi 390....je kar zanimivo.... danes sem podobno gledal v grupi Kove 450 Rally https://www.facebook.com/groups/kove450/permalink/1820263492182238/ Torej, verjetno ne obstaja grupa motocikla, kjer se problemi ne bi našli. Zaradi teh objav se jaz pravzaprav ne sekiram. Garancija obstaja, naj rešujejo. Kar pa se 390advR in enduro tiče, pa indijskih modelov 390 x (so že več kot pol leta na trgu) je že hudo veliko objav in tale je prva kjer pušča olje. Načeloma okrog agregata ni nekih objav. Več jih je okrog šalabajzerstva pri sestavi, kak vijak manjka, premal zategnjeno, ter čveka okrog "crkovanja" agregata pri nizkih obratih in problemov s prvim modelom tačke. Jaz že imam novo tačko, novo vzmet in nov softwere V1.13. Zelo slaba moč spodaj je bila na prvih softwerjih V.1.09
miran985 Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 pred 11 minutami, DAMI34 pravi: danes sem podobno gledal v grupi Kove 450 Rally https://www.facebook.com/groups/kove450/permalink/1820263492182238/ Torej, verjetno ne obstaja grupa motocikla, kjer se problemi ne bi našli. Zaradi teh objav se jaz pravzaprav ne sekiram. Garancija obstaja, naj rešujejo. Kar pa se 390advR in enduro tiče, pa indijskih modelov 390 x (so že več kot pol leta na trgu) je že hudo veliko objav in tale je prva kjer pušča olje. Načeloma okrog agregata ni nekih objav. Več jih je okrog šalabajzerstva pri sestavi, kak vijak manjka, premal zategnjeno, ter čveka okrog "crkovanja" agregata pri nizkih obratih in problemov s prvim modelom tačke. Jaz že imam novo tačko, novo vzmet in nov softwere V1.13. Zelo slaba moč spodaj je bila na prvih softwerjih V.1.09 Hočem pokazat kako se je folk obnašal ob pridobitvi novih modelov v Slovenijo....take in drugačne cvetke so krožile. 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 No kar se KTMja tiče in Indijcev, so šalabajzerji. Nič sicer vitalnega, ker če bi jaz FB grupe bral, bi prodal 790 še preden sem jo kupil, pa Nordena tudi In ker imajo (ktm, husqvarna) mobilno garancijo, jim gladko pošiljam motor na njihove stroške na servis. Huso 3x (2x za isti problem), 790ko 1x, 390 zaenkrat 1x. Fantje popravijo, kar upravičeno povem. (do sedaj nisem nič neupravičenega zahteval, lahko celo spisek povem, kaj je bilo menjano v sklopu garancij) Nekako pa lažje prenesem problem, če dam za moped 7-8 jurjev, kot pa če bi jih odkartal 25. A mi gre na živce, seveda, ampak bomo zrihtali. Če bi bil iz Ljubljane bi mi bilo 10x lažje. So pa mopedi zabavni in mi ni čisto nič žal, da sem 390 advR vzel. Pri vseh motorjih pa zapišem vse probleme. Nič ne skrivam, ker le tako se lahko vsaj malce pritisne na proizvajalca, da zadeve popravlja in posodablja, ter vsaj malo poskrbi za odgovornost. Zato so grupe na FB koristne. Seveda pa je lahko med objavami marsikatera tudi sporna in plod malomarnosti lastnika ali pa zlorabe. 8
miran985 Objavljeno Avgust 25 Objavljeno Avgust 25 pred eno uro, DAMI34 pravi: No kar se KTMja tiče in Indijcev, so šalabajzerji. Nič sicer vitalnega, ker če bi jaz FB grupe bral, bi prodal 790 še preden sem jo kupil, pa Nordena tudi In ker imajo (ktm, husqvarna) mobilno garancijo, jim gladko pošiljam motor na njihove stroške na servis. Huso 3x (2x za isti problem), 790ko 1x, 390 zaenkrat 1x. Fantje popravijo, kar upravičeno povem. (do sedaj nisem nič neupravičenega zahteval, lahko celo spisek povem, kaj je bilo menjano v sklopu garancij) Nekako pa lažje prenesem problem, če dam za moped 7-8 jurjev, kot pa če bi jih odkartal 25. A mi gre na živce, seveda, ampak bomo zrihtali. Če bi bil iz Ljubljane bi mi bilo 10x lažje. So pa mopedi zabavni in mi ni čisto nič žal, da sem 390 advR vzel. Pri vseh motorjih pa zapišem vse probleme. Nič ne skrivam, ker le tako se lahko vsaj malce pritisne na proizvajalca, da zadeve popravlja in posodablja, ter vsaj malo poskrbi za odgovornost. Zato so grupe na FB koristne. Seveda pa je lahko med objavami marsikatera tudi sporna in plod malomarnosti lastnika ali pa zlorabe. Največje veselje je probat kaj novega, iti ven iz cone udobja, uživati, deliti izkušnje,pomagati en drugemu, družit....... To je smisel vsega. Ne pa vztrajati na 30-40 stari drvarnici in klet vse po spisku kako ni nič dobro,ne bo dobro, itd. Itd.... Tako da taki ki kupijo kljub 429 razlogov rizike, take spoštujem. 3 1 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 26 Objavljeno Avgust 26 Sem vedel, da bo Big Rock skompliciral ne moreš na moped za 8 jurjev naložit opreme in posodobitev še za 3 jurje ampak on upa, še več mal v šali mal pa res. https://www.facebook.com/groups/948343150337766/permalink/1084380536734026/
skalar36 Objavljeno Avgust 26 Objavljeno Avgust 26 Meni nikakor ne gre v glavo podatek o teži. Težko je razumet, da 400 ccm tehta več kot 690. S tem, da je cena tvojega ,Dami, res visoka, glede na to, da je Indijski in da se to na izdelavi tudi pozna. No vsaj na vgrajenih delih. KTM zgleda hoče s tem motorjem in njegovimi izpeljankami reševat svoje finančne težave, očitno. Recimo CF 450, ki sem ga imel je bil res kvalitetno narejen. Nikoli ne bi pričakoval tako visokega nivoja izdelave od tako "poceni" motorja. Sam bi se še vedno raje odločil z CF kot pa za KTM , če bi se fijakal tako kot ti. Ampak jaz sem jaz, ti si ti. Tripava na drugačne stvari. Ampak jaz te razumem, cela poanta je, da si kupiš nekaj in si s tem zadovoljen, neglede na okolico. Si pa tud zelo fer, in eden redkih, ki pač pove napake in težave. Tega je zello malo. Vsak samo hvali, in potem nimamo prave slike o določenem motorju. Tko da hvala za iskrenost! 6
franc Objavljeno Avgust 26 Objavljeno Avgust 26 To tudi meni ne gre "skupaj" . Ima šibkejši motor, slabše vzmetenje (vilice so 42, 690 48 mm) . Tudi vse ostale komponente so 2 razreda slabše kot na 690, pa je "oh in sploh" in težji od 690. 690 je daleč od idealnega, tole pa je (vsaj na papirju) bistveno slabše. Si moram to čudo enkrat ogledat od blizu. 4
DAMI34 Objavljeno Avgust 26 Objavljeno Avgust 26 CF 450mt in ktm390advX sta zlo blizu po ceni in dimenzijah. Govorim predvsem o vzmetenju. 690 (ali 701) je pač drug moped in ga ne gre primerjat s 400taki. tudi redna cena je mal drugačna pred eno uro, skalar36 pravi: Meni nikakor ne gre v glavo podatek o teži. Težko je razumet, da 400 ccm tehta več kot 690. S tem, da je cena tvojega ,Dami, res visoka, glede na to, da je Indijski in da se to na izdelavi tudi pozna. No vsaj na vgrajenih delih. KTM zgleda hoče s tem motorjem in njegovimi izpeljankami reševat svoje finančne težave, očitno. Recimo CF 450, ki sem ga imel je bil res kvalitetno narejen. Nikoli ne bi pričakoval tako visokega nivoja izdelave od tako "poceni" motorja. Sam bi se še vedno raje odločil z CF kot pa za KTM , če bi se fijakal tako kot ti. Ampak jaz sem jaz, ti si ti. Tripava na drugačne stvari. Ampak jaz te razumem, cela poanta je, da si kupiš nekaj in si s tem zadovoljen, neglede na okolico. Si pa tud zelo fer, in eden redkih, ki pač pove napake in težave. Tega je zello malo. Vsak samo hvali, in potem nimamo prave slike o določenem motorju. Tko da hvala za iskrenost! pelje se res dobro, pa ni to sam z mojga zelnika prišlo. In teža je nižja od CF450mt, vzmetenja je več, tak da ja, zaradi tega in oblike sem se odločil. CF450 ne bi bil nič bolj naprej od 790, ki sem ga imel in ugotovil, kaj mi manjka in kaj hočem.
DAMI34 Objavljeno Avgust 26 Objavljeno Avgust 26 pred 8 urami, franc pravi: To tudi meni ne gre "skupaj" . Ima šibkejši motor, slabše vzmetenje (vilice so 42, 690 48 mm) . vilice so 43mm (230mm hoda), za povprečnega uporabnika in težo motorja vrh glave. To ni hard enduro, niti dual, niti kros, če rabiš slednje je bolje poseči po kakem drugem modelu. Kar se agregata tiče...zgolj za tvoj info, mam jajca šponat 200 konjev (in sem jih že, tudi precej čez namreč Elisin H2 ma akrapota in odfukano ekologijo), koneckoncev preko 60kkm mam na 174 konjskem SDGT, katerega sem včasih gnal v neprimerne razmere) in nazaj in navzdol, bolj je bistvo, kje ti konji primejo, ne pa kolk navaja specifikacija, namreč teh ubogih 45 konjičev na 390ki je men vrh glave dovolj, sploh če izklopim elktronsko podporo na terenu. Na cesti, pa sej se mal šalite vsi? Če se lepo zavrti je to to, če prehiti kot golf dvojka je tudi dovolj. Ne morem pa v gostilni govort, kok sem ga žgal. to je pač 400ccm mlinček 100km/h gre....torej je vprašanje ali sedim komot, in to je vse. 2 1
skalar36 Objavljeno Avgust 27 Objavljeno Avgust 27 Komentiram motor. Ne komentiram tvoje odločitve @DAMI34 Bolj ko gledam razne opise o tem KTMu bojl se ne znebim občutka, da je eno skrupucalo. Kove z KTM agregatom naredi 30 kg lažji motor, KTM (redy to race) pa naredi, kar smo pričakovali da bo naredu kitajc. Narobe svet. KTM je šu u maloro. 2
motom Objavljeno Avgust 27 Objavljeno Avgust 27 Ob 25. 8. 2025 ob 18:18, DAMI34 pravi: danes sem podobno gledal v grupi Kove 450 Rally https://www.facebook.com/groups/kove450/permalink/1820263492182238/ Torej, verjetno ne obstaja grupa motocikla, kjer se problemi ne bi našli. Zaradi teh objav se jaz pravzaprav ne sekiram. Garancija obstaja, naj rešujejo. Kar pa se 390advR in enduro tiče, pa indijskih modelov 390 x (so že več kot pol leta na trgu) je že hudo veliko objav in tale je prva kjer pušča olje. Načeloma okrog agregata ni nekih objav. Več jih je okrog šalabajzerstva pri sestavi, kak vijak manjka, premal zategnjeno, ter čveka okrog "crkovanja" agregata pri nizkih obratih in problemov s prvim modelom tačke. Jaz že imam novo tačko, novo vzmet in nov softwere V1.13. Zelo slaba moč spodaj je bila na prvih softwerjih V.1.09 No zdaj pa še jest... Motiš se....obstaja...CRF300 Kupil sem rabljenega s 300km in pri 1000km se je bilo treba odločit, peljat na 1.servis ali ne. In nisem. Zavrgel garancijo in sam zamenjal olje. Zakaj? Ceneje in bolje. Pooblaščenec po mojih izkušnjah ne pozna 10W-30 in mi je brez veze plačevat za nekvalitetno storitev da obdržim garancijo. Pri Africi sem po 1.menjavi olja sam spet menjal, ker se je slabše šaltal. Po menjavi pa spet ok. Torej obstaja trouble free motor, le sam ga moraš servisirat. 6
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 27 Objavljeno Avgust 27 Sem tel omenit, da zelo tezko najdem fimcke reellse or whatever, o zaribanih suzukijih in hondah ki kazejo blajerce soncu. Nekako nočjo objavlat? 2
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 27 Objavljeno Avgust 27 Edit. Zdej bo prisel swe/jValant povedat da OSEBNO POZNa 9 lastnikov Hond. ki so na cesti ostali zarad scvrtega statorja. 1
franc Objavljeno Avgust 27 Objavljeno Avgust 27 Ma idealnih motorjev ni. Če ima nekaj poštimano, izdahne kaj drugega. Menda sem x krat napisal, če bi bil KTM malo manj redy to race in malo bolj redy to ride in bi bilo precej več zadovoljnih strank (samo priznati tega nočejo). 3
skalar36 Objavljeno Avgust 28 Objavljeno Avgust 28 Najhuje mi je pa, k sm slišu BigRockMoto, da je šu updejtat qwikija, pa so mu zaračunal 270 $. Ne trgovec. Tovarna racuna trgovcu, on pa naprej. Noro. Tud moj CF moto se spreminja v KTMa. Motoplay bo naslednje leto placljiv. Cca 40 eur, če ga bom hotu uporabljat...to kar sem imel sedajle 1.5 leta zastonj. Fak off. Še malo pa bo treba pred vsakim vžigom dat 5 eur, da se bomo lahko vozili... Nazaj na japonca.... 1 3 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se