Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE, Adventure, Enduro


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

fb KTM 390 advR skupina klik

 

524634826_24302002039442686_5003884001557540652_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

Me pa vcasih zanima, kaj zaene terene so odpravlate raziskovat in kako hitro se tam potuje, ker zahteve za hardwear so zelo visoke. Meni se bere kot da vsi vozite dakar, s kamp opremo vred. Si ne predstavljam teh divjih avantur.

Tok divje avanture so, da gre komot marsikje z 19 col, pa cestno gumo, pa 250kg...ampak...vedno je ta ampak, ko kje zašteka, kak klanec, blato, vodica, pa kar naenkrat točno veš kaj "več" in "manj " rabiš. :P

Vsaj za moj dakar ukul bajte, vem da pride prav teža pod 200kg, da kak cm federčkov lažje požre luknje, da moč na teh relacijah ne igra bistvene vloge.

Predvsem pa to, da starim mopedom se vrtijo kmji, da šodranje precej bolj uničuje moped itd. Potem se vprašaš, kaj je bolje: starga popravljat in zmetat kakega jurčka na vzdrževanje, al je bolj zanimivo vzeti nekaj novega, kar je bolj poceni in kar ustreza mojim parametrom. Zase vem zakaj se 390advR vzel. In trenutno vem da se nisem motil. Če bo zdravje in volja in še želja po vožnji ter evriči, ga bom čez par let spet menjal. Bogvekaj nouga bodo izzumili :D mogoče hibrid, elektrika, al pa na pomije. Pustmo se presenetiti.

morala: če že babe ne morem menjati na 2 do 3 leta, lahko vsaj moped :D

 

 

 

548193509_24732892636353622_2441958821329678794_n.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Tok divje avanture so, da gre komot marsikje z 19 col, pa cestno gumo, pa 250kg...ampak...vedno je ta ampak, ko kje zašteka, kak klanec, blato, vodica, pa kar naenkrat točno veš kaj "več" in "manj " rabiš. :P

Vsaj za moj dakar ukul bajte, vem da pride prav teža pod 200kg, da kak cm federčkov lažje požre luknje, da moč na teh relacijah ne igra bistvene vloge.

Predvsem pa to, da starim mopedom se vrtijo kmji, da šodranje precej bolj uničuje moped itd. Potem se vprašaš, kaj je bolje: starga popravljat in zmetat kakega jurčka na vzdrževanje, al je bolj zanimivo vzeti nekaj novega, kar je bolj poceni in kar ustreza mojim parametrom. Zase vem zakaj se 390advR vzel. In trenutno vem da se nisem motil. Če bo zdravje in volja in še želja po vožnji ter evriči, ga bom čez par let spet menjal. Bogvekaj nouga bodo izzumili :D mogoče hibrid, elektrika, al pa na pomije. Pustmo se presenetiti.

morala: če že babe ne morem menjati na 2 do 3 leta, lahko vsaj moped :D

 

 

 

548193509_24732892636353622_2441958821329678794_n.jpg

Seveda. Dejansko mi ni kapnilo. To so igrace! Igraca more bit tocno taka kot si jo otrok zeli, in otroci (obicajno) niso racionalna bitja. Nekako razumem. Bol kot da se res rabi, se hoce imet. OK. 

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno

A ni bilo že enkrat davno  ugotovljeno in rečeno, da je edina razlika med otrokom in odraslim moškim v ceni njunih igrač?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sorry, samo tule daš jurčka zraven pa imaš kove 450 rally. Deli proti temu praktično zastonj.

Objavljeno
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Seveda. Dejansko mi ni kapnilo. To so igrace! Igraca more bit tocno taka kot si jo otrok zeli, in otroci (obicajno) niso racionalna bitja. Nekako razumem. Bol kot da se res rabi, se hoce imet. OK. 

kaj pa ti veš o otrocih? :P Prekleto sitna in preračunljiva bitja so. Res da mi gredo na živce, majo pa včasih svoj prav. In kaj mi lahko pri nakupu...zlajnano sem 1500x zapisal zakaj 790 menjujem za 390 advR očitaš...namreš smetimo temo 390....zlahka bom skapiral kaj te moti sam prosim, pojasni zakaj je 390 advR v mojem primeru zgrešen nakup. Sam to me zanima, zakaj bi moral poseči po čem drugem in zakaj NE ravno po tem kar sem. Vsekakor me zanima debata vezana na ktm 390 advR, oz v primeru koga drugega, ker je tema splošna o 390 vsaj malce primerjave. Do sedaj me ni še nihče v nič prepričal :P 

Tako da, splošen čvek je v temi "light offroad"...saj vemo kje, mar ne.

Objavljeno
pred 18 minutami, Kawl pravi:

sorry, samo tule daš jurčka zraven pa imaš kove 450 rally. Deli proti temu praktično zastonj.

nope..pa ni štos v temu, pri meni je bilo nekaj drugih zadev v igri, z lahkoto pa priznam, da bi se tudi s kove450 rally zelo lepo zastopil. Bi pa moral nabaviti:

zaščito ročk

drug ECU

drug airbox

konjenica bi bila podobna

neb mel RBW, hočem kvalitetno in dobro KTM elektroniko, ki jo poznam do obisti

moram še naštevat?

Relly bike je zame mogoče celo preveč (neb ga skoristil) in njegov hod vzmetenja ter premer vzmetenja tumač, interval servisa prekratek in tako je prevagal KTM 390 ADVR. Pa še Miranu sem reku, da iz inata Kove ne vzamem. :P (med name, zlahka bi na kove 450 rally užival, bi pač plunil malce več in pošlihtal moped po mojih željah, lih debil v tem svetu nisem)

Nadalje, zame ni noben problem transfer na tej ropotulji od 390 do pakle in več, sem mislil že ta vikend, pa se je mojamoja odločila dab šla z mopedom. Sem vrgel vse plane v maline, upam da ni zadnjič, ma najbrž je. Tako bo 901 pela po poti. Lani maja sva bila zadnjič skupaj na moedu, potem je pa bolezen preprečila vse nadaljnje izlete.

 

Matematično pa: jurček gor al dol. Zna pa veliko pomeniti pri prodaji, maš jurja preveč ne prodaš, maš jurja manj nastavljeno ceno in prodaš v 10ih minutah. :P Tak da, ne ni bil denar v igri. Dnarja itak nimam.

 

Objavljeno
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

nope..pa ni štos v temu, pri meni je bilo nekaj drugih zadev v igri, z lahkoto pa priznam, da bi se tudi s kove450 rally zelo lepo zastopil. Bi pa moral nabaviti:

zaščito ročk

drug ECU

drug airbox

konjenica bi bila podobna

neb mel RBW, hočem kvalitetno in dobro KTM elektroniko, ki jo poznam do obisti

moram še naštevat?

Relly bike je zame mogoče celo preveč (neb ga skoristil) in njegov hod vzmetenja ter premer vzmetenja tumač, interval servisa prekratek in tako je prevagal KTM 390 ADVR. Pa še Miranu sem reku, da iz inata Kove ne vzamem. :P (med name, zlahka bi na kove 450 rally užival, bi pač plunil malce več in pošlihtal moped po mojih željah, lih debil v tem svetu nisem)

Nadalje, zame ni noben problem transfer na tej ropotulji od 390 do pakle in več, sem mislil že ta vikend, pa se je mojamoja odločila dab šla z mopedom. Sem vrgel vse plane v maline, upam da ni zadnjič, ma najbrž je. Tako bo 901 pela po poti. Lani maja sva bila zadnjič skupaj na moedu, potem je pa bolezen preprečila vse nadaljnje izlete.

 

Matematično pa: jurček gor al dol. Zna pa veliko pomeniti pri prodaji, maš jurja preveč ne prodaš, maš jurja manj nastavljeno ceno in prodaš v 10ih minutah. :P Tak da, ne ni bil denar v igri. Dnarja itak nimam.

 

kolk te je pa prišel ktm ?

Objavljeno
pred 3 minutami, Kawl pravi:

kolk te je pa prišel ktm ?

malu :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

malu :P

 

aja to so že spet tiste fore trgovcev ko nobenmu ne smeš povedat pa vsak ma drugačno ceno. Take mam najrajš :D  mislim izogibam se jih po dolgem in počez.

Ne vem sicer verjetno imajo tudi pri Kove trgovcih določeni privilegije. Ampak kot mi je uspelo razbrati je cena taka kot je če želiš vzameš drugače greš drugam. In to mi je všeč. Isto kot Tesla na spletu. Cena je taka kot je če imaš evre jih daš drugače pa pač pozabiš in iščeš alternative.

 

 

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno
pred 7 minutami, Kawl pravi:

aja to so že spet tiste fore trgovcev ko nobenmu ne smeš povedat pa vsak ma drugačno ceno. Take mam najrajš :D  mislim izogibam se jih po dolgem in počez.

Ne vem sicer verjetno imajo tudi pri Kove trgovcih določeni privilegije. Ampak kot mi je uspelo razbrati je cena taka kot je če želiš vzameš drugače greš drugam. In to mi je všeč. Isto kot Tesla na spletu. Cena je taka kot je če imaš evre jih daš drugače pa pač pozabiš in iščeš alternative.

 

 

no pri meni je odločalo, cena je uradno taka, ampak več kot sem si zamislil pa ne dam :P več, ti lahko na PM povem.

Objavljeno

Velik faktor je cena ja. Je pač Indijec cenejši od Kitajca, takle mamo 😅.

Drugače pa..

@DAMI34

450 rally IMA sedaj serijsko zaščite ročk 😉.

Ecu-airbox 150eur. To je to od naštetih želja.

Qs se da dogradit.....

Ostala "elektronska jajca" pa pri takem motorju nimajo smisla.

Glede popustov pa...Kove nima popustov za nobenega.

Če jih Ktm ima, njihova stvar nič narobe 👍

Mi je pa zanimivo kako ktm fani naglasite vedno model z.....390advRrrr 😅.celo večkrat v parih stavkih. Nikoli ni samo 390ka, pa vsi vemo o čem se gre.

Objavljeno

Ma kaki fan 390, jaz sem fan kove 450 rally, sem ti že povedal. tak da, vse kar si mi povedal sem že vzel v račun in če si v tej temi prebral, ne trdim, da je 450rally predrag...tudi s cenovno politiko Kove se strinjam. Cena je in konc. Sem tudi gladko povedal da preko 8 kek za 390advR v sedanji izvedbi je preveč, ker so ga ogulili zadev (sem spet zapisal že v tej temi) katere so obljubljali kot serijske. 

Ampak to ne pomeni da za denar, ki sem ga pljunil ne morem in ne znam uživat na 390advR. Zakaj...a se spet moram ponavljat?

Fajn mašina je 390advR. Enostavna, poceni, zmogljiva in zabavna :D

 

 

Objavljeno

Če bi jaz izbiral med Kove 450 in Ktm 390 bi tudi slednjega izbral, ker je lepši. Ostale malenkosti ne igrajo vloge za ta namen, če je dirkanje in tekmovanje izvzeto. Pravzaprav bi sam crf 300 izbral, ampak spet brezveze, ker za doma bi bil boljši en okrog 100kg. 🙂 Ktm 390 se mi zdi povsem soliden motor, če bi imel še malo več navora - kubikov ob enakih karakteristikah pa sploh.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

kaj pa ti veš o otrocih? :P Prekleto sitna in preračunljiva bitja so. Res da mi gredo na živce, majo pa včasih svoj prav. In kaj mi lahko pri nakupu...zlajnano sem 1500x zapisal zakaj 790 menjujem za 390 advR očitaš...namreš smetimo temo 390....zlahka bom skapiral kaj te moti sam prosim, pojasni zakaj je 390 advR v mojem primeru zgrešen nakup. Sam to me zanima, zakaj bi moral poseči po čem drugem in zakaj NE ravno po tem kar sem. Vsekakor me zanima debata vezana na ktm 390 advR, oz v primeru koga drugega, ker je tema splošna o 390 vsaj malce primerjave. Do sedaj me ni še nihče v nič prepričal :P 

Tako da, splošen čvek je v temi "light offroad"...saj vemo kje, mar ne.

ma dec, sej se ne menim o tebi osebno. Niti o tvoji izbiri motorja, niti o razlogih menjave.  Gledam/berem SPLOŠNO galamo okol te adventure/off roud mitologije, in mi prioritetna lestvica ni čist jasna. Zdaj mi je malček bol. 

Objavljeno
pred 21 minutami, vandrovec pravi:

Če bi jaz izbiral med Kove 450 in Ktm 390 bi tudi slednjega izbral, ker je lepši. Ostale malenkosti ne igrajo vloge za ta namen, če je dirkanje in tekmovanje izvzeto. Pravzaprav bi sam crf 300 izbral, ampak spet brezveze, ker za doma bi bil boljši en okrog 100kg. 🙂 Ktm 390 se mi zdi povsem soliden motor, če bi imel še malo več navora - kubikov ob enakih karakteristikah pa sploh.

crf je legitimna izbira za podobne zadeve. Spet so to male preference. Oba brata  @motomsta na kove450 in crf300. In se skupaj vozita. Oba zadovoljna z izbiro motorja :D kar je bistvo vsega.

pred 16 minutami, Kugelschreiber pravi:

ma dec, sej se ne menim o tebi osebno. Niti o tvoji izbiri motorja, niti o razlogih menjave.  Gledam/berem SPLOŠNO galamo okol te adventure/off roud mitologije, in mi prioritetna lestvica ni čist jasna. Zdaj mi je malček bol. 

pol si pa čist v napačni temi. Lajt advenčr, tet in podobno so teme za taka vprašanja.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

KTM 390 ADV je lep kot slika. V osnovi močnejši od Kove 450. Bistvena je pa tudi poprodajna usluga predvsem v garancijskem roku. Za KTM se piše, da se ne ali se ni upoštevalo lih vsega. Za Kove, po vsem nabijanju in kovanju v zvezde, sem skoraj prepričan, da bo za stvarne napake vedno kriv "jezdec", ker Kove je preveč superioren, da bi se pokvaril samo od sebe. In da te kot novopečenega kupca intenzivno prepričujejo v nasprotno....že zdaj mi dviga živec... 😁😁😁

  • Hvala 1
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Ma kaki fan 390, jaz sem fan kove 450 rally, sem ti že povedal. tak da, vse kar si mi povedal sem že vzel v račun in če si v tej temi prebral, ne trdim, da je 450rally predrag...tudi s cenovno politiko Kove se strinjam. Cena je in konc. Sem tudi gladko povedal da preko 8 kek za 390advR v sedanji izvedbi je preveč, ker so ga ogulili zadev (sem spet zapisal že v tej temi) katere so obljubljali kot serijske. 

Ampak to ne pomeni da za denar, ki sem ga pljunil ne morem in ne znam uživat na 390advR. Zakaj...a se spet moram ponavljat?

Fajn mašina je 390advR. Enostavna, poceni, zmogljiva in zabavna :D

 

 

Sej sem že nekaj časa nazaj povedal da važno da uživaš. Sem na strani vseh,  samo vedno pa folk izbere eno besedo in tisto besedo drgne čez vse meje.

To da je dost moči za namen ki ga ta motor ima mi je jasno. Dost je tudi že 20konjev.

Rad pa samo omenjam razlike. Kar pa ne pomeni da je sedaj win win en motor. Enkrat je win en enkrat drug....vedno je plus in minus.

 

Objavljeno
pred 12 minutami, miran985 pravi:

 

Rad pa samo omenjam razlike. Kar pa ne pomeni da je sedaj win win en motor. Enkrat je win en enkrat drug....vedno je plus in minus.

 


Res je, enkrat je win win, 510, drugič 800 naslednjic 450. Vsi imajo pa nekaj skupnega. Vsi so pa superiorni.

  • Haha 1
Objavljeno
pred 10 minutami, skalar36 pravi:


Res je, enkrat je win win, 510, drugič 800 naslednjic 450. Vsi imajo pa nekaj skupnega. Vsi so pa superiorni.

Top! Sem te čakal 🥰.

Objavljeno
pred 11 minutami, miran985 pravi:

Top! Sem te čakal 🥰.

Tud jest čaka, da kitajci nardijo motor, ki ne bo cukal. Ti si hitro dočakal...jaz...

Objavljeno
pred 1 uro, kp-kp pravi:

KTM 390 ADV je lep kot slika. V osnovi močnejši od Kove 450. Bistvena je pa tudi poprodajna usluga predvsem v garancijskem roku. Za KTM se piše, da se ne ali se ni upoštevalo lih vsega. Za Kove, po vsem nabijanju in kovanju v zvezde, sem skoraj prepričan, da bo za stvarne napake vedno kriv "jezdec", ker Kove je preveč superioren, da bi se pokvaril samo od sebe. In da te kot novopečenega kupca intenzivno prepričujejo v nasprotno....že zdaj mi dviga živec... 😁😁😁

kar se tiče ktm, je problem lahko samo Dolanc, ki občasno rad mal pokomplicira, pa vendar sem rekel, meni so v garanciji menjali čisto vse. Na sdgt luč, 2x flap valve, dokler nisem znoru in montiral dongla, in še nekaj drobnarij. Na 790 štop stikalo (poslan v Grospulje na njihove stroške oz stroške garancije), na husi sem tule že pisal, vklučno s feltno, ki je opletala, pa baterijo, ki je crknila, pa 2x sem jim ga v sklopu garancije poslal s kamionom v Ljubljano, puščanje pokrova termostata, 390 je bil poslan v Lj 1x kar je tudi tule zapisano, nekatere drobnarije, ki jih je moč odpraviti pa uredim kar sam. Torej, recimo temu tako, za stvarne napake ni bilo nikoli problema.

Za konkurenco ne vem, ker si je ne lastim.

ps. 390 advR je res lepo zložen in ličen motorček. Malce kvari izgled nosilec tablice, a taka je žal zakonodaja, pa tudi hitro lahko aftermarket montiraš.

pred 40 minutami, miran985 pravi:

Sej sem že nekaj časa nazaj povedal da važno da uživaš. Sem na strani vseh,  samo vedno pa folk izbere eno besedo in tisto besedo drgne čez vse meje.

To da je dost moči za namen ki ga ta motor ima mi je jasno. Dost je tudi že 20konjev.

Rad pa samo omenjam razlike. Kar pa ne pomeni da je sedaj win win en motor. Enkrat je win en enkrat drug....vedno je plus in minus.

 

o konjih bom tko rekel, teh 45konjičev je ravno na meji spodnjega. Ker jih ne koristiš vedno vseh. 390 pa sploh moraš vrtet, sam potem je veselje. Seveda je to moje mnenje, ki prehajam s 95 oz 105 konjev na manj. Govorim za teren in ceste, ki jih jaz vozim.

Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

Tud jest čaka, da kitajci nardijo motor, ki ne bo cukal. Ti si hitro dočakal...jaz...

Je že rešeno popolnoma, lahko prideš preverit.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 urami, skalar36 pravi:


... Vsi imajo pa nekaj skupnega. Vsi so pa superiorni.

.

... a so ??? :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!