Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE, Adventure, Enduro


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

fb KTM 390 advR skupina klik

 

524634826_24302002039442686_5003884001557540652_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 urami, smasher pravi:

sem bral temo o Kove... pa me google prepričuje za nekaj drugega 😄

 

Screenshot_20250920-204107~2.png

.

.... kitajc je itak predrag ... za svoj izvor :eek:

Objavljeno
pred 55 minutami, pik1 pravi:

.

.... kitajc je itak predrag ... za svoj izvor :eek:

tut indijec :P

 

  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

tut indijec :P

 

.

... ja, ampak že uveljavljen indijc :D

  • Haha 1
Objavljeno
Ob 18. 9. 2025 ob 14:36, DAMI34 pravi:

nekaj drugih zadev v igri, z lahkoto pa priznam, da bi se tudi s kove450 rally zelo lepo zastopil. Bi pa moral nabaviti:

zaščito ročk

drug ECU

drug airbox

konjenica bi bila podobna

Ne spremljam podrobno pa me zanima, zakaj je treba menjati ECU pa airbox, če imata skoraj enake konje ob tem pa je KOVE znatno lažji? 

 

Objavljeno
33 minutes ago, Joker said:

Ne spremljam podrobno pa me zanima, zakaj je treba menjati ECU pa airbox, če imata skoraj enake konje ob tem pa je KOVE znatno lažji? 
 

 

KER SE TAKO SPODOB! Pa qua tep ni jasn, bi rekla Jelka G. :D 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Ne spremljam podrobno pa me zanima, zakaj je treba menjati ECU pa airbox, če imata skoraj enake konje ob tem pa je KOVE znatno lažji? 

 

zaradi eu norm, ki ga morijo. Bolj natančno je pa v temi Kove. Sicer ni neki strošek, je že napisal Miran.

Po domače: da zadiha :D sicer pa ni nujno menjat.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

A KTM-a pa euro norme ne morijo?

Objavljeno

seveda ga, ampak težave uspešno rešuje v stock varianti :P

beri...tudi tule bodo predelave (pri meni najbrž ne)

Objavljeno

evo primerjave...za drkat na Kove, vsaj tak zgleda, ima nov ECU, pa zamenjane verižnike, drug ror oziroma "cober pipe",pa ni zamorjen z Euro5 normami in potem primerjava s stock jajci od KTM 390advR...sicer o ceni res ne bi, mogoče so to Hameriške cene :P

Aja, pozabili so poleg vseh problemov na 390 (ček you bolt, end positiv terminal on bateri) dodati obvezno kontrolo špic. Običajno jih je potrebno po nekaj 100km zategniti (no nekatere)

 

In na koncu je tak kot sem rekel in že zapisal: primerja se neprimerljivo ozrima je nonsens primerjava. Eno je relly specialka, ki se z nekaj modifikacijami lahko spremeni v to kar rabijo (dualsport, enduro), in drugo je budget moped na sicer zelo dobri osnovi, ki se spet z nekaj modifikacijami lahko spremeni v to kar iščeš. vse ostalo je zgolj zguba mojega časa ob gledanju :P

Objavljeno

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!