Skoči na vsebino

KTM 390 DUKE, Adventure, Enduro


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

fb KTM 390 advR skupina klik

 

524634826_24302002039442686_5003884001557540652_n.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne boj se, jaz jajc za nizke pare ne poveličujem (beri, pravkar nabijam reklamacije "indijancem". Od tega, da so navodila za kontrolo ohlapnosti verige dobesedno u kurcu, do lufta na prednjem obroču.(posledično drsa zavorni diski itd...) )

Če sem pa pošten, neglede na znamko ki jo vozim, bi z 220kg teže in hoda vzmetenja 200mm prešel na nekaj boljšega, rekel samo wau....in tko je sedaj...je wau...ne padam pa zarad tega v nezavest in ne mislim, da je to edini moped na swejti, ki to zmore. 😛

ps. elektronika (zgolj med nama) je pa prekleto dobra :D

pss. in to še vedno ni merilo, kaj mora kdo in zakaj kupit...jaz počasi nadgrajujem in seveda zato uživam. 

Kje so zafukali...pojma nimam .naj rešijo ... asistenca KTM krije prevoz, potem pa bomo videli...aja..niti 100km še nima motor.

IMG_20250821_133452.jpg

IMG_20250821_133049.jpg

Si že stehtat zadevo? :) 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 8 minutami, Snečer pravi:

Si že stehtat zadevo? :) 

.

... pa brez pravljic prosim ... da ne bo tko kot pri Kove :huh:

  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 1 minuto, pik1 pravi:

.

... pa brez pravljic prosim ... da ne bo tko kot pri Kove :huh:

poln tank in certificirana vaga :)

tovarna pravi 161kg brez tekočin, dodamo še 14,5l benza, to je 10,73kg = 171,73 kg + olje, hladilna, zavorna pa smo recimo na 174? nekje se navaja okoli 172kg, no kar blizu

in da, če sede iz monstruma, ki ima 220kg + na skoraj minus žakl cementa, bi se to moralo poznati ko evolucija v motorizmu

p.s.

po moje zaradi tega pojava tudi toliko pravljic v drugi temi ...

 

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 19 minutami, Snečer pravi:

Si že stehtat zadevo? :) 

lahka je, majkemi z levo roko jo mečem :P

včasih pa še mal desno uporabim :P

 

  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

lahka je, majkemi z levo roko jo mečem :P

včasih pa še mal desno uporabim :P

 

to lahko torej z ribiško vago zvagaš :) bo ribiška zgodba za pik1

pa v potoku zaplavaj, da vidiš, če bolj zatesnjen

Popravljeno . Popravil Snečer
  • Haha 3
Objavljeno
pred 20 minutami, Snečer pravi:

poln tank in certificirana vaga :)

tovarna pravi 161kg brez tekočin, dodamo še 14,5l benza, to je 10,73kg = 171,73 kg + olje, hladilna, zavorna pa smo recimo na 174? nekje se navaja okoli 172kg, no kar blizu

in da, če sede iz monstruma, ki ima 220kg + na skoraj minus žakl cementa, bi se to moralo poznati ko evolucija v motorizmu

p.s.

po moje zaradi tega pojava tudi toliko pravljic v drugi temi ...

 

 

dost nisi falil, 174 kg navajajo na tubi...jaz govorim o 180kg. to je 40 manj kot dosedaj. sicer pa jaz in motorji je podobno kot vremenska poročila. zunaj je 35 C občuti se kot 30 C :P

Brez šale, dejansko me moti (napram znanemu) preveč oprijema, pa so gume iste, prelahko metanje čez ovinke, nobenga pretiranega oddrsavanja kljub odprtemu plinu...skratka brezveze :P

Preveč predvidljivo :P

Pa vse pojaha, kot da ni nič spodaj :D

Pa najbrž je še kak motor ki nudi podobne občutke v tem rangu, kg gor al dol. Je lepo zapisal Marco from Italija: ride it like you stole it :P

 

 

 

bella, opla, opla, mamma mia, bella divertente, ottimo, beeeeela...tiene di brutto ragazzi, ma come va, proprio una bella cosa :P

gugl prevaja za vse nonitaliane: čudovito, opla, opla, o moj bog, čudovito, smešno, odlično, beeeeeela ... res je smešno, fantje, ampak dajte no, res lepa stvar.

 

 

Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

lahka je, majkemi z levo roko jo mečem :P

 

.

... jo mečeš, ali ga mečeš :kva2:

Objavljeno
pred 2 minutami, pik1 pravi:

.

... jo mečeš, ali ga mečeš :kva2:

obadva :P

 

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

pss. in to še vedno ni merilo, kaj mora kdo in zakaj kupit...jaz počasi nadgrajujem in seveda zato uživam. 

:lol1:nalepke in aliexpress luminij? 

Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

:lol1:nalepke in aliexpress luminij? 

ja, neki tacga :P

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 8 urami, Snečer pravi:

poln tank in certificirana vaga :)

tovarna pravi 161kg brez tekočin, dodamo še 14,5l benza, to je 10,73kg = 171,73 kg + olje, hladilna, zavorna pa smo recimo na 174? nekje se navaja okoli 172kg, no kar blizu

in da, če sede iz monstruma, ki ima 220kg + na skoraj minus žakl cementa, bi se to moralo poznati ko evolucija v motorizmu

p.s.

po moje zaradi tega pojava tudi toliko pravljic v drugi temi ...

 

 

Moped klasa 400 iz prejšnjega tisočletja. Tovarna pravi 116 kg brez tekočin. Z par ADV dodatki ima cca 120 kg + 22 l bencina in 2 l olja. Hladilne tekočine nima. Naj bo zaokroženo 140 kg poln s tavelikim rezervarjem (original ima 9,5l)...skoraj 30 let nazaj.. 👍 Vzmetenje polno nastavljivo, akuja ni. Samo kurbla. Upali bp, Honda pač. Pelje se pa še vedno za današnji čas presenetljivo dobro in udobno. Precej primerljivo z DRZ 400 s tem, da se čuti, da je nekaj lažja. Ta sigurno ostane pri hiši 😇

xr 400r Cerje.jpg

  • Všeč mi je 7
  • Hvala 1
  • Šokiran 1
Objavljeno

S tem se samo še Amiši vozijo :) je pa zanimivo, da, da je evolucija pridelala na nekako novejšem primerljivem motorju 30-40kg+. Nesprejemljivo.

Damijev KTM bi moral imeti max 150kg fahrbereit.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno

Pr 150 kilah sme imeti samo 30kw. Spet narobe. A2 je dobra potuha. 

Objavljeno
pred 38 minutami, Snečer pravi:

 

Damijev KTM bi moral imeti max 150kg fahrbereit.

Se pravi lahko tankam samo pol rezervarja, pa shujšam za 15kg (kar ne bi škodilo) in smo na pravi vagi :D

 

 

Teža ni vedno slab faktor, spet je pa odvisno kaj iščeš. Teža pomeni oprijem, manj turbulenc na cesti itd..

Kot sem zapisal, ker izhajam z višje teže (220kg) mi je tole kar vozim sedaj lahko, okretno, čez grbine skače bolj lahkotno, uravnoteženost mopeda je tudi meni odgovarjajoča, nekje sredinska, ter za moj občutek še precej lažja od tistih deklariranih 175kg. Bom pa vrgel še nosilec tačk za sopotnika dol, bo še -1kg :D zihr se bo poznalo :D

Kar sem v teh nekaj prevoženih kmjih opazil je to, da hitrej in lažje vozim odseke, kjer se običajno trajbam, s tem mopetkom, kot pa z ostalima dvema, pa ga sploh še nisem navajen.

Objavljeno
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

Se pravi lahko tankam samo pol rezervarja, pa shujšam za 15kg (kar ne bi škodilo) in smo na pravi vagi :D

 

 

Teža ni vedno slab faktor, spet je pa odvisno kaj iščeš. Teža pomeni oprijem, manj turbulenc na cesti itd..

Kot sem zapisal, ker izhajam z višje teže (220kg) mi je tole kar vozim sedaj lahko, okretno, čez grbine skače bolj lahkotno, uravnoteženost mopeda je tudi meni odgovarjajoča, nekje sredinska, ter za moj občutek še precej lažja od tistih deklariranih 175kg. Bom pa vrgel še nosilec tačk za sopotnika dol, bo še -1kg :D zihr se bo poznalo :D

Kar sem v teh nekaj prevoženih kmjih opazil je to, da hitrej in lažje vozim odseke, kjer se običajno trajbam, s tem mopetkom, kot pa z ostalima dvema, pa ga sploh še nisem navajen.

Kove 450 probaj, je v tem težnostnem rangu? :) 

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

Kove 450 probaj, je v tem težnostnem rangu? :) 

boljšem.

Je lažji, ma boljše vzmetenje, servis mam blizu, žal nekoliko višji sedež in ceno, v bistvu je zame predober. (recmo da se tako tolažim  :P )

Objavljeno

Berem, da so vibracije kar prisotne na stopalkah in krmilu pri cestni vožnji. Lahko kak komentar?

Objavljeno
pred 53 minutami, mato295 pravi:

Berem, da so vibracije kar prisotne na stopalkah in krmilu pri cestni vožnji. Lahko kak komentar?

Ja, jih ni. Vsaj jaz jih ne občutim (oziroma so nemoteče), ma pa že moj posodobljen softwere na V1.13, prejšnji oz prvi so radi crkovali spodaj, prav tako je posodobljeno stransko stojalo, katero je bilo slabo dizajnirano in si s peto (offroad vožnja) pritiskal nanj, ter je posledično prihajalo do prekinitve vžiga, in menjano vzmet na stojalu, saj ni bila dovolj močna in je tačka skakala gor pa dol in spet je prihajalo do istega problema.

Za 400ccm pričakovat 150km/h ali 160km/h brez vibracij po AC je iluzorno. Po regionalkah pa z lahkoto in predvsem komot vozim med 90-110 km/h kar je moja potovalna hitrost, pa kamorkol grem. In pri tej brzini je vožnja zelo udobna. torej od vetrne zaščite, vibracij, celo pospeški so dovolj dobri (400ccm moraš zavrteti ne pa čakati, kdaj ob od 3 jurje dalje potegnil), predvsem pa udobje pri sedenju, verjetno je celo boljše od pručke ki jo ima 790 adv.

Na tubi je veliko posnetkov transferja po AC..meni sicer to ni glavna prioriteta, ker se AC izogibam.

 

Kar se vibracij na asfaltu in velikih hitrosti tiče, nemalokrat je celo čelada kriva, da občutiš voblanje na krmilu, pa vizir itd...samo mali detajl menjaš in problemi čudežno izginejo. Sem mel podoben problem na Nordenu. Krmilo mi je treslo, ko sem dal višji vizir in obsojal slab obroč, dobesedno je bil blury vision. Nakar ugotovim, da tresenje krmila izgine, če dam glavo nižje. 

Aha..sem dodal podaljšek strehice na čeladi. Nič več problemov od takrat.

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Se pravi lahko tankam samo pol rezervarja, pa shujšam za 15kg (kar ne bi škodilo) in smo na pravi vagi :D

 

 

Teža ni vedno slab faktor, spet je pa odvisno kaj iščeš. Teža pomeni oprijem, manj turbulenc na cesti itd..

Kot sem zapisal, ker izhajam z višje teže (220kg) mi je tole kar vozim sedaj lahko, okretno, čez grbine skače bolj lahkotno, uravnoteženost mopeda je tudi meni odgovarjajoča, nekje sredinska, ter za moj občutek še precej lažja od tistih deklariranih 175kg. Bom pa vrgel še nosilec tačk za sopotnika dol, bo še -1kg :D zihr se bo poznalo :D

Kar sem v teh nekaj prevoženih kmjih opazil je to, da hitrej in lažje vozim odseke, kjer se običajno trajbam, s tem mopetkom, kot pa z ostalima dvema, pa ga sploh še nisem navajen.

Če primerjaš stari dobri XT660Z Tenere s katerim je Ni3us trasiral slovenski in albanski TET je KTM 390 ADV velik korak naprej. Konjev skoraj isto, naloudan z elektroniko in preceeej lažji. Tenerejka ima polna po tovarniških podatkih kar 206 kg. Pa noben ni jamral, da je pretežka (ne mislim hard enduro). Tale KTM-ček je po moje res en odličen paket. Allroad za povsod. Če bi ali če bom kupoval v tej klasi zame trnutno prva izbira. Malo tehniko izpilit, da kile voziš, ne pa porivaš, in postane vožnja enostavna in zabavna. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

price/performance je zame ugoden in dober nakup. V tej temi sem večkrat zapisal moje pogoje, ki niso merodajni, so pa meni pisani na kožo. Naj poudarim, to naj bi bil drugi moped (prvi bolj potovalni je v garaži) za ukul bajte, v bistvu zamenjava za ktm790adv, čedalje bolj pa ugotavljam da tudi do BIHa in ex YU zna biti primeren

1. več kot 200mm hoda vzmetenja ne pa preveč, kljukica (230 ima) vzmetenje je WP ki ni slabo, pa še nastavljivo je

2. agregat ki se rad zavrti, kljukica

3. teža pod 200kg obvezno, tule nisem iskal optimuma, ampak teh 175kg je znosnih

4. sedež, lahko ma 1cm več od huse 901, ki mi je taman max. In ker je ožji je podobno kot bi huso vozil, kljukica

5. elektronika, ki jo poznam in vozim in vem da je dobra ter zanesljiva, kljukica

6. izgled, kljukica

7. tubles gume, kljub obljubam smo bili nategnjeni, pnevmatike niso tubless, ni kljukice

8. tempomat in kvikšifter, prav tako samo za doplačilo, kar ni bilo v štartu povedano, ni kljukice

9. cena, kljukica (ja, sem dobil spodoben popust, v nasprotnem ga ne bi vzel)

10. nek normalen interval servisa, torej 8-10kkm, pa ventili na 20k, kljukica

Naj poudarim, v teh 100km, ki sem jih prevozil sem zadovoljen. Z zasnovo, predvsem pa se zabavam ob vožnji. Ostalega ne morem oceniti.

 

A obstajajo boljši, kvalitetnejši, bolj sposobni motorji, ki jih v akciji lahko dobiš tudi za dobro ceno? Seveda in hvala bogu. Nisem pa teh iskal. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

price/performance je zame ugoden in dober nakup. V tej temi sem večkrat zapisal moje pogoje, ki niso merodajni, so pa meni pisani na kožo. Naj poudarim, to naj bi bil drugi moped (prvi bolj potovalni je v garaži) za ukul bajte, v bistvu zamenjava za ktm790adv, čedalje bolj pa ugotavljam da tudi do BIHa in ex YU zna biti primeren

1. več kot 200mm hoda vzmetenja ne pa preveč, kljukica (230 ima) vzmetenje je WP ki ni slabo, pa še nastavljivo je

2. agregat ki se rad zavrti, kljukica

3. teža pod 200kg obvezno, tule nisem iskal optimuma, ampak teh 175kg je znosnih

4. sedež, lahko ma 1cm več od huse 901, ki mi je taman max. In ker je ožji je podobno kot bi huso vozil, kljukica

5. elektronika, ki jo poznam in vozim in vem da je dobra ter zanesljiva, kljukica

6. izgled, kljukica

7. tubles gume, kljub obljubam smo bili nategnjeni, pnevmatike niso tubless, ni kljukice

8. tempomat in kvikšifter, prav tako samo za doplačilo, kar ni bilo v štartu povedano, ni kljukice

9. cena, kljukica (ja, sem dobil spodoben popust, v nasprotnem ga ne bi vzel)

10. nek normalen interval servisa, torej 8-10kkm, pa ventili na 20k, kljukica

Naj poudarim, v teh 100km, ki sem jih prevozil sem zadovoljen. Z zasnovo, predvsem pa se zabavam ob vožnji. Ostalega ne morem oceniti.

 

A obstajajo boljši, kvalitetnejši, bolj sposobni motorji, ki jih v akciji lahko dobiš tudi za dobro ceno? Seveda in hvala bogu. Nisem pa teh iskal. 

Se manjka kljukica kako hitro bodo uredili reklamacijo 😉

Objavljeno
pred 13 urami, miran985 pravi:

Se manjka kljukica kako hitro bodo uredili reklamacijo 😉

to sicer ni povezano z izborom motorja in to kar sem iskal. Iz iskušenj lahko povem, da so urejali tudi pri Nordenu, ko sem reklamiral pokrov termostata, pa opletanje zadnje feltne, slabo baterijo po enem letu. Vsaka stvar pač traja nekaj časa. Žal. So pa vse rešili.

Zgolj špekulacijsko gledano, menjati osovino in puše, če bo še luft pa tudi ležaje oz celo kolo. Simpl ko keks.

Objavljeno
pred 14 urami, miran985 pravi:

Se manjka kljukica kako hitro bodo uredili reklamacijo 😉

Bo na Kove servis vozil, saj to je ista osnova=ktm. :) 

Objavljeno
pred eno uro, Snečer pravi:

Bo na Kove servis vozil, saj to je ista osnova=ktm. :) 

Kove servis je moj servis že par let :P

Moto Tomi je blizu mene in vse motorje pri njemu vzdržujem že nekaj let, še preden je bil "Kove" majstr :D

Garancije pa žal gredo preko uradnih...čeprav, kot sem rekel, Rusi nimajo s tem nič, le probleme, ki jih morajo reševati.

Samo tole, bom o ktm , "indijancih" in principalu zapisal, namreč to je uradni odgovor KTM, ko sem jim sporočil naslednje lej fotke vpetja sklopke na agregatu:

stanje534610931_24493936223582599_7342740640915678571_n.jpg.681a19730958d7c0ececb5f5bd562905.jpg

popravek

514405639_24493937366915818_2856177806868772204_n.jpg.6dcdb68137bf2ece283ef716801a3ed0.jpg

in obrazložitev da majo vsi 790/890 in Nordeni takole kot je druga fotka:

Tole pravi Dolanc (odgovor je na FB v KTM tours grupi) , ki je KTMju pisal, ter posredoval njihov odgovor: 

Sem dobil odgovor s strani KTM ...
Kompletna Bajaj skupina motornih koles, torej 125 in 390 ccm motorji imajo napeljan bovdem sklopke kot je tu na sliki ... obe matici na eni strani !
V kolikor ste imeli probleme s sklopko je problem nekje drugje saj je ta nastavitveni vijak ob pravilni nastavitvi vedno tesno naslonjen na obe matici. Ob stisku ročice sklopke pa se napetost in pritisk na matici samo poveča.

in moj odgovor:

 potem so dali eno matico popolnoma brez potrebe . no kakorkoli, jaz bom imel točno tako kot sem nastavil, ker deluje ok. Vkolikor sta obe matici samo na eni strani, vijak ni fiksen ampak se premika gor in dol in naprej nazaj, brusi ob nosilec vijaka, ter posledično poveča obrabo pletenice. In tako kot piše Tomaž Pogačar težje je nastavit pravilen "free play" ročice sklopke, vijak se zmika ali zatika.

in Tomažev odgovor (tudi lastnik 390advR:

prodajajo bučke. Naj priznajo, da to ni ok, pa je. Problem obeh matic na eni strani je v tem, da ko se pletenica ob obračanju krmila potegne ven iz ležišča, navoji pa primejo tako, da ostane sklopka stisnjena. NEVARNO če ne celo SMRTNO NEVARNO!

 

 

 

  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Objavljeno (popravljeno)

AMATERJI...še čunga lunga kitajc ima 3 matice, to je bilo v fazi štelanja zato je spodnja odvita.

IMG_20250720_191956956~2.jpg

ps: dve sta zato da se lepo zategneta da se ne odvija od vibracij.

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 5

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!