Skoči na vsebino

Moto GP 2016


ArcaneWater

Priporočene objave

pred eno uro, IBA pravi:

mogoče sem staromoden, ampak srčno upam da jih čimprej prepovedo.... ker drugače bo tega vedno več.... na koncu bodo še zadnja krilca začeli montirat.... 

Gigi je lepo dejal da je na aerodinamiki v motogpju še marsikaj naredit, tu se do zdej niso ukvarjali veliko, ampak imaš rajši krilce da ti motor tišči dol in motor da ven kak % več moči in si hitrejši. vedno več bo tega morali pa bodo omejit ker ko bo uno krilce z 200 km/h koga pokoslo bo bolj podobno giljotini :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se kar strinjam z avtorjem.... se pravi, če se zlomijo ob padcu ali dotiku bo Ducati dobil črno zastavo.... hm potem pa morajo res bit hitrejši od Marqueza in Rossija, ker z njima se bo težko borit brez dotika :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, jany said:

Gigi je lepo dejal da je na aerodinamiki v motogpju še marsikaj naredit, tu se do zdej niso ukvarjali veliko, ampak imaš rajši krilce da ti motor tišči dol in motor da ven kak % več moči in si hitrejši. vedno več bo tega morali pa bodo omejit ker ko bo uno krilce z 200 km/h koga pokoslo bo bolj podobno giljotini :kva2:

:hmm: kaj pa, ko motor nagnejo za 60 stopinj, in ta downforce pod istik kotom poriva kolo v zdrs? Meni niso cist jasne zadeve.  Mi je blo pa zanimivo slisat Stonerja, ki je zelo pohvalil aerodinakiko na gp 15, de se je zelo lepo skril pod oklep in ni cutil nobenga zracnega upora. Morda so ta krilca tud mal usmerniki zraka kot cisti downforce generatorji....krilca pa so pritrjena da se cela odlomijo in nimajo ostrih robov, ceprav pr 100km/h je tud fucbalzoga lahk usodna....kaj sele krilo....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MM93 je na zadnjem testiranju 3 sekunde drsel po tleh podobno kot v brnu, ko je motor želel postavit nazaj pokonci.

 

Marc Márquez explored the limits of that middle on his way through Hayshed, falling and holding it on his knee for what seemed like an age. It left Crutchlow deeply impressed. "If you get a chance go over to turn eight and look at the black line. Marc saved a slide for 3.7 seconds on his shoulder, his arm, his leg. Everyone else would have crashed after two tenths, not 3.7 seconds." The crash had come just as a few spots of rain had started to fall, Márquez explained. "I saw a couple of light spots but I thought ‘OK, I finish this lap’. But when I go into Turn 8 it was more wet for some reason, I lost the front and for three seconds the steering was completely closed, and I was there with the elbow like Brno 2013."

Popravljeno . Popravil Arcanewater
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Cartman pravi:

:hmm: kaj pa, ko motor nagnejo za 60 stopinj, in ta downforce pod istik kotom poriva kolo v zdrs? Meni niso cist jasne zadeve.  Mi je blo pa zanimivo slisat Stonerja, ki je zelo pohvalil aerodinakiko na gp 15, de se je zelo lepo skril pod oklep in ni cutil nobenga zracnega upora. Morda so ta krilca tud mal usmerniki zraka kot cisti downforce generatorji....krilca pa so pritrjena da se cela odlomijo in nimajo ostrih robov, ceprav pr 100km/h je tud fucbalzoga lahk usodna....kaj sele krilo....

Ducati je imel vedno probleme z sprednjim delom in mislim da jim krilca samo pripomorejo k temu da spredaj gumo stisne malo bolj k tlom tako jo verjetno bolj sigurno segrejejo... (moje mišljenje)

 

Absolutno pa bi to moralo bit pritrjeno da se zelo hitro polomi vendar pri 330km/h na tista krila tudi že deluje velika sila pa morajo ostat gor. Ne vem malo sem skeptičen glede varnosti teh krilc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jany pravi:

Absolutno pa bi to moralo bit pritrjeno da se zelo hitro polomi vendar pri 330km/h na tista krila tudi že deluje velika sila pa morajo ostat gor. Ne vem malo sem skeptičen glede varnosti teh krilc.

Ko gre zadeva po tleh, odleti marsikaj. Dvomim da je to krilo kaj bistveno nevarnejše od random odlomljenega dela oklepa, okvirja, ipd... Lahko bi sicer naredili manjši obvod in usmernike zraka integrirali v oklep. Bi bil motor spredaj malo širši...

pred 19 urami, Cartman pravi:

Morda so ta krilca tud mal usmerniki zraka kot cisti downforce generatorji....

Glede na zgoraj linkan članek znajo služiti tudi temu. "Dirty air" za dirkalnikom je znana fora iz F1 s katero se otežuje uporabo zavetrja/sledenja neposredno za ritjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, jany said:

Ducati je imel vedno probleme z sprednjim delom in mislim da jim krilca samo pripomorejo k temu da spredaj gumo stisne malo bolj k tlom tako jo verjetno bolj sigurno segrejejo... (moje mišljenje)

 

Absolutno pa bi to moralo bit pritrjeno da se zelo hitro polomi vendar pri 330km/h na tista krila tudi že deluje velika sila pa morajo ostat gor. Ne vem malo sem skeptičen glede varnosti teh krilc.

ja, vse drži. ampak že osnovnošolska fizika in matematika sta dokaj dvoumni v tem primeru. Tle na moji "simulaciji" ga sicer rešuje štender :P

 

tako si jez predstaulam delovanje sil......in ko nagnejo...se sila sicer manjša, ampak smer delovanja je enaka in za gumo dokaj neugodna. 

krilca.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsem se strinjam res v nagibu mogoče ne pripomore najbolj.

Bomo videli na progi.

Še vedno nakoncu verjetno prinesejo več dobrega kot slabega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pogledas krilca iz sprednje strani vidis da ne gledajo iz motora ravno pod kotom 90 stopinj ampak so nagnjena navdol kar po mojem mnenju spremeni silo delovanja in ta ni naravnoat dol ampak proti sredini sprednje gume. Tak si jaz to razlagam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/25/2016 at 1:47 PM, Cartman said:

ja, vse drži. ampak že osnovnošolska fizika in matematika sta dokaj dvoumni v tem primeru. Tle na moji "simulaciji" ga sicer rešuje štender :P

 

tako si jez predstaulam delovanje sil......in ko nagnejo...se sila sicer manjša, ampak smer delovanja je enaka in za gumo dokaj neugodna. 

 

  Ce bi z osnovnosolsko fiziko lohk zmagoval v kateremkoli tehnicnem sportu, bi blo prov fajn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TALE ponudba se mi zdi fair enough!

a to še koga zanima tlele? Rok? Če me gripa ne premaga bi šu kr iskat drug teden....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 25/02/2016 at 7:15 PM, Dejanx said:

Ce pogledas krilca iz sprednje strani vidis da ne gledajo iz motora ravno pod kotom 90 stopinj ampak so nagnjena navdol kar po mojem mnenju spremeni silo delovanja in ta ni naravnoat dol ampak proti sredini sprednje gume. Tak si jaz to razlagam :)

To samo po sebi nima veze. Ko je motor pokonci, se precni komponenti odstejeta in ostane sila v navpicni smeri. Nekaj manjsa, kot bi bila, ce bi krilci bili horizontalni, ampak rezultanta je navpicna. In ce bi aerodinamicne razmere ostale enake ne glede na nagib, bi bilo vseeno pod kaksnim kotom bi bila krilca.

Ko je motor nagnjen, pa se aerodinamicne razmere na spodnji in zgornji strani precej razlikujejo. Vsaj nekaj razlik je: tok zraka je na spodnji strani verjetno hitrejsi in zaradi Bernoullijevega principa je tlak tam manjsi. Po drugi strani se verjetno del toka zraka preusmeri na zgorjno stran. Pa se voznik ima na spodnji strani spusceno nogo, kar deluje kot neke sorte padalo in zavira tok. Ziher so se drugi efekti, ki jih brez modeliranja, testiranja v vetrovniku in izdatnih izkusenj tezko predvidis.

Pomoje se zaradi vseh teh efektov zmanjsa aerodinamicni efekt spodnjih krilc, zato pa rezultanta ne kaze vec vzdolz navpicne osi motorja, ampak bolj proti zemlji. Kar ne bi bilo res, ce bi krilci bili horizontalni. Vec o tem pa si ne bi upal ugibati ker je, kot receno, zadeva precej komplicirana.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, orcus pravi:

Da slab mesec pred prvo dirko malo pogrejem navijaške strasti! Že lep čas se po spletnih medijih sučejo članki, ki nakazujejo, da MM išče spravo z Rossijem, vendar na način " dajmo že pozbit", ne pa na način, "ok, jaz sem kriv". Rossi pa ga ne šljivi! In po nekaj mesečnem razmišljanju,sem prišel do špekulacije, kaj se je morda zares dogajalo zadnji dve dirki prejšnje sezone. Vzamimo za dejstvo, da je MM onemogočil Rossijev boj z Lorenzom za prvaka. Špekuliram, da je ideja prišla iz strani Honde oziroma Nakamota. Namreč Honda je izpadla iz boja za naslov in šlo je še samo za manjšanje škode. Rossi se je Hondi zagotovo zameril ob odhodu k Yamahi ( saj se spomnimo tistih prerekanj kdo je bolj važen- motor ali on ) in ko se je ločeval od Ducatija so mu bila pri Hondi vrata zaprta. Drug, najbolj važen razlog pa je, da je za Hondo boljše, če je prvak JL kot Rossi, saj bi se znala ob 10 naslovu zgoditi globalna euforija, ki bi dejansko Yamaho katapultirala v vesolje. Dejstvo je, da ljudje od JL kupijo  mnogo manj stvari kot od Rossija. Honda je za MM naredila ogromno. V bistvu vse! In če je prišlo povelje...... verjetno tudi zaradi tega zgodba z telemetrijo, ki je MM dala "lažno" legitimnost njegovi zgodbi. Tako je Honda Marqueza vsaj delnao razbremenila. Mislim, da malega peče vest. Ve da je zgubil prijatelja, ve, da je prekršil dirkaško etiko in ve, da mu Rossi ne bo ostal dolžen. Rossi trenutno dela pritisk na Yamaho, da odslovijo Lorenza. Podpisal bo po nekaj dirkah, saj Lorenzo od Yamahe želi ponudbo pred začetkom prve dirke. Torej če ne bo ponudbe, bo šel drugam, če pa bo, pa morda ne bo podpisal Rossi!

P.s In Gaber, ko boš prišel ven z mojo teorijo, ne pozabi omenit, kdo jo je pogruntal ;)

Rossi spletkari kot vedno, nč novega. Problem je edino v tem, da po novem so vsi krivi, da je nesposoben:ras:, urota zoper njega:lol1:Bolj star, bolj jaden:OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Ni lih nesposoben, ce je dal vetra cudeznemu decku...:lol1:

 kara te Kid:lol1:, dobesedno

Popravljeno . Popravil builder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Orcus, ti kot kaže že nekaj mesecev ne moreš spati, te tlačijo more. Daj, odklopi že to preteklost in se spočij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caki, najprej zakuhajo spanci tako telenovelo, zdej pa hitr pozabt vse skupej? :lol1: Tipicno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zadnji dirkalnik za letos. Aprilia RS-GP. Men je bla črna, testna poslikava precej lepša. tole se mi ne zdi nek dizajnerski presežek....Upam da bo hitra, in na vseh dirkah mešala štrene med top 10.

 

Aprilia 2016 MotoGP bike

 

1e2a1ed8-8353-44d8-b690-ca70305012fc.sma

 

Katarski test bo trajal do 21 po naši uri, trenutno je tako:

1
93
M. MARQUEZ
1:57.616
2
46
V. ROSSI
+0.022
3
35
C. CRUTCHLOW
+0.315
4
4
A. DOVIZIOSO
+0.360
5
29
A. IANNONE
+0.426
6
25
M. VIÑALES
+0.430
7
44
P. ESPARGARO
+0.518
8
53
T. RABAT
+0.520
9
45
S. REDDING
+0.567
10
41
A. ESPARGARO
+1.028
11
6
S. BRADL
+1.317
12
7
H. AOYAMA
+1.972
13
99
J. LORENZO
+1.986

 

Vale se je popolnoma brez posledic stresu v ovinku 10.

 

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DinDiin said:

Upam,da bojo cim manj med 10, kdo bo to grafiko gledu po tv :P 

Sam res, a niso taljani neki stilisti pa esteti? Točno mal turkiznih in roza črt manjka, pa bi blo use......

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!