TakeALookAround Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Klovna ze dolgo ni, ker je zvisel s svojimi napovedmi. No, vsaj s tistim nickom ga ni vec. Grande Vale je pa res kralj! Cartman in skategrizzly 2
Cartman Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 On 9/30/2016 at 9:34 AM, Cartman said: Ajt. Se enkat. Dovizioso (04) nikoli ne pozabi povedat da je NJEGOV STRONG POINT zaviranje, na motorjih 15 in 16 pa ne more vec tako bremzat kot na 14 in 14, 2. 15 in 16 sta slabsa tam, kjer je dovi najmocnejsi. Zakaj je pedrosa tle nimam pojma. 2 hours ago, thumper said: ok ne užigaj se .. pojem zaviranje se enako uporablja v formulaciji stavka pri obeh - pri motorju in pri vozniku ... teža voznika , ki glede na geometrijo motorja spremeni vse skupaj predvsem vpliva na to kam se premakne center težišča motorja ko je na njem voznik.. .... Thump, ne bo šlo. Ne morš se zvlečt z nebulozo. Govori isti šofer z isto težo o motorjih iste znamke. Formulacirej kolkr češ. Zaviranje na novih kontravrtečih d16 je slabše kot je blo v prejšnjih generacijah. Al pa dovi zavaja. kar je morda dobro za Jorgeja.
jvalant Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) On 9/28/2016 at 9:32 PM, thumper said: dej nehej nabijat ke v 3 krasne raj poglej rezultate .. drugo leto bo imel lorenzo dejansko srečo , če se mu bo uspelo boriti s suzukijem .. na katerega gre "torpedo man" iannone .. Bom pa se jaz malo nabijal, k si lih tko pameten: pober yamahi in hondi Marqueza, Rossija, Lorenza in Pedroso, pa bos kmal vidu kolk so #RES# dobri... Dejstvo je, da je tako opevana Honda cakala dolgo casa na prvaka, in sele Stoner jim je to privozil... Ga je takoj nasledil Marquez, ce ne bi ne bilo nic od prvenstva... Ne ti ne jaz nimava blage veze kolk je ducati dober ali slab, isto velja za hondo in yamaho... Ker je rezultat kombinacija voznika in motorja, in Honda ter Yamaha imata smetano! Ce se Ducati le priblizno bori za stopnicke itd, ob na papirju slabsih voznikih, potem tehnika ni slaba.... Bi rekel, da je Ducati tehnicno kar ob boku Yamahi, boljsi od letosnje Honde. Pa filozofiraj kolkor hoces, pojma nimas kaj se v resnici dogaja. Jaz tud ne, ampak to tud direkt povem! Pejt, pa nared kej boljs! P.S: se tole: "negistel" ni deloval kakor so si zamislili, krilca naj bi, pa tud ni jasno... Vsi pljuvate po tem, ampak vsaj probali so nekaj novega... Japoncki ne pogruntajo nic! Vsaka novost je rezultat mogoce butaste ideje, tiste od 100ih, ki se pac obnese in vsaka cast tistemu ki ima jajca neki sprobat... Kakorkoli ja zate Ducati zanic pa nesposoben, trudijo se, se vec, trudijo se izven tistega kar je nekdo ze pogruntal... Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil jvalant igc1, skategrizzly, Rossi in 1 other 4
thumper Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) pred 6 urami, Cartman pravi: Thump, ne bo šlo. Ne morš se zvlečt z nebulozo. Govori isti šofer z isto težo o motorjih iste znamke. Formulacirej kolkr češ. Zaviranje na novih kontravrtečih d16 je slabše kot je blo v prejšnjih generacijah. Al pa dovi zavaja. kar je morda dobro za Jorgeja. tisto s težo šoferja je bilo mišljeno za tvojo osebno izkušnjo .. uno privat.. pred 3 urami, jvalant pravi: Bom pa se jaz malo nabijal, k si lih tko pameten: pober yamahi in hondi Marqueza, Rossija, Lorenza in Pedroso, pa bos kmal vidu kolk so #RES# dobri... Dejstvo je, da je tako opevana Honda cakala dolgo casa na prvaka, in sele Stoner jim je to privozil... Ga je takoj nasledil Marquez, ce ne bi ne bilo nic od prvenstva... Ne ti ne jaz nimava blage veze kolk je ducati dober ali slab, isto velja za hondo in yamaho... Ker je rezultat kombinacija voznika in motorja, in Honda ter Yamaha imata smetano! Ce se Ducati le priblizno bori za stopnicke itd, ob na papirju slabsih voznikih, potem tehnika ni slaba.... Bi rekel, da je Ducati tehnicno kar ob boku Yamahi, boljsi od letosnje Honde. Pa filozofiraj kolkor hoces, pojma nimas kaj se v resnici dogaja. Jaz tud ne, ampak to tud direkt povem! Pejt, pa nared kej boljs! P.S: se tole: "negistel" ni deloval kakor so si zamislili, krilca naj bi, pa tud ni jasno... Vsi pljuvate po tem, ampak vsaj probali so nekaj novega... Japoncki ne pogruntajo nic! Vsaka novost je rezultat mogoce butaste ideje, tiste od 100ih, ki se pac obnese in vsaka cast tistemu ki ima jajca neki sprobat... Kakorkoli ja zate Ducati zanic pa nesposoben, trudijo se, se vec, trudijo se izven tistega kar je nekdo ze pogruntal... p saj se pogovarjamo ane? načeloma karkoli vsak od nas napiše v tej temi je nabijanje kajne ..glede na to , da ni med nami nobenega kompetentnega sogovornika , ki bi bil v direktnem stiku s sodobno tehnologijo moto gp .. jaz bi pa - glede na odebeljeno - rekel , da je letos honda boljša od ducatija ..zakaj? poglej razvrstitev pa je cal pred obema ducatijema..kolikor vem je ta lestvica merodajna in trenutno je stanje tako kot je ..na zadnji dirki je bil cal 5 , ducatija pa 11 in 12.. honda - aja poltovarniška - 13s zaostanka , ducatija pa 32 in 35s ... nebi rekel , da je cal toliko boljši voznik kot dovi ali iannone .. in nikjer ne trdim , da je ducati zanič .. trenutno dejansko stanje je pač tako kot je in nič drugega.. kdo je že enkrat omenil da nima veze kaj , kdo in na katerem motorju temveč koliko pik je zbral? in vsak ima lahko svoje mnenje .. laično kot si ugotovil tudi sam ..zato je nesmiselno prerekati se .. kdo imaa pa boljšo prostato in več čuti na vodi bomo pa videli naslednjo sezono ..opcij je zelo veliko in upam , da ne bo slučajno dorna s kakšnimi brezveznimi pravili naredila iz moto gp ravno zdaj , ko je postal spet malo bolj zanimiv - fbljakormuloena .. Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil thumper
jvalant Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 55 minutes ago, thumper said: in nikjer ne trdim , da je ducati zanič .. trenutno dejansko stanje je pač tako kot je in nič drugega.. kdo je že enkrat omenil da nima veze kaj , kdo in na katerem motorju temveč koliko pik je zbral? Ja, jaz sem to rekel, in ti se ze cetrti, ki to izkrivlja... Prvak je na koncu tisti, ki zbere najvec tock... Ni vazno kako (no brez izrivanja, spotikanja itd), kdorkoli jih ima najvec, je prvak... To pa ne pomeni da je motor z najvec tockami najboljsi... Kako ni bil Ducati z Stonerjem najboljsi, tako tudi Honda letos ne kaze najboljsega vtisa, ker Marquez prekleto gara... Pred leti je Rossi z ne najboljso Yamaho delal cudeze itd... Statistike v teh primerih odpove... Ne branim nikogar, ampak Dovi naprimer je bil dvakrat torpediram, je sla guma v franze itd.. torej je ducati tolk dober kolikor ima tock, pa ni vazno da je bil 2krat torpediran, fda je 2krat mocno zeznu Michelin, da je Dovi su u maline itd... Res ni najbolj pametno uporabljat tock za oceno sposobnosti stroja, ker ka upravljajo ljudje, ki pa gresijo, ker je odvisen od gum, ki so lahko problematicne itd... Primer ki ni izzivanje: lani se noben ni ukvarjal z tockami ko je Rossi zbral manj kot Lorenzo. Lorenzo je bil prvak, ker drugace ne gre, je tesko biti posten drugace kot z tockami... O oceni kvalitete dirkaca pa samo tocke niso dovolj, to vidimo tule vsak dan... toliko o tockah in statistiki... MiNa, sax46, skategrizzly in 1 other 4
thumper Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 2 urami, jvalant pravi: Ja, jaz sem to rekel, in ti se ze cetrti, ki to izkrivlja... Prvak je na koncu tisti, ki zbere najvec tock... Ni vazno kako (no brez izrivanja, spotikanja itd), kdorkoli jih ima najvec, je prvak... To pa ne pomeni da je motor z najvec tockami najboljsi... Kako ni bil Ducati z Stonerjem najboljsi, tako tudi Honda letos ne kaze najboljsega vtisa, ker Marquez prekleto gara... Pred leti je Rossi z ne najboljso Yamaho delal cudeze itd... Statistike v teh primerih odpove... Ne branim nikogar, ampak Dovi naprimer je bil dvakrat torpediram, je sla guma v franze itd.. torej je ducati tolk dober kolikor ima tock, pa ni vazno da je bil 2krat torpediran, fda je 2krat mocno zeznu Michelin, da je Dovi su u maline itd... Res ni najbolj pametno uporabljat tock za oceno sposobnosti stroja, ker ka upravljajo ljudje, ki pa gresijo, ker je odvisen od gum, ki so lahko problematicne itd... Primer ki ni izzivanje: lani se noben ni ukvarjal z tockami ko je Rossi zbral manj kot Lorenzo. Lorenzo je bil prvak, ker drugace ne gre, je tesko biti posten drugace kot z tockami... O oceni kvalitete dirkaca pa samo tocke niso dovolj, to vidimo tule vsak dan... toliko o tockah in statistiki... ni bil moj namen izkrivljati tvojega izreka.. obraba gum je odvisna tako od voznika kot od motorja .. marc je kar se tiče obrabe gum - dalj časa vozi gp manj so razcefrane gume .. vinales je letos dokazal da ima tisto "iskrico" .. tako kot praviš : ne samo motor in ne samo dirkač.. plus ekipa je v igri .. ampak na koncu je ducati z dovijem in andreo tam kjer pač je .. upam pa , da bo drugo leto z lorenzom bolj konkurenčen ker bo to naredilo dirke bolj zanimive .. in upam da ne bom bral komentarjev v stilu "ducati je verjetno najboljši sam lorenzo se ne ujame z njim" in pa "ja se lorenzo še ni navadil na nov stroj" ali še globje " lani je bil ducati kar dober - letos ko so ga dali lorenzu je pa čisto zanič" in za konec " najboljši stroj ki ga celo večkratni bivši prvak ne zna vozi" .. tako kot sedaj poslušam o stonerju in marcu "ja je bil prvo sezono prvak ko je sedel na nov motor" .. nekaj kar ne bom doživel : na koncu sezone dajo vse motorje vsem dirkačem po 10 krogov za nastavitev . potem pa vsi z vsemi motorji odpeljejo ene 3 kvalifikacijske kroge .. če to nebi bilo pravo razmerje med dirkači in motorji potem ne vem kaj bi še lahko bilo .. kdo bo krojil vrh naslednjih 5-10 let ? marc in vinales če se bosta le razvijala naprej kot vse kaže..rossi bo še dve leti mešal štrene in delal prvenstvo zanimivo prav tako pedrosa , ki pa ima zmeraj manj možnosti za prvaka .. za lorenza pa dvomim , da mu bo v karieri uspelo kdaj ubraniti naslov prvaka .. razen če se ujame z ducatijem kot rit in gate ter osvoji 3 ali pa 4 zaporedna prvenstva ..
Lipstick Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 ...., MiNa, Fazer03 in 2 others 5
Lipstick Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 http://www.motogp.com/en/news/2016/10/07/lorenzo-tries-f1-the-grip-of-the-car-is-unreal/212262 erciona, skategrizzly in bikez 3
Lipstick Objavljeno Oktober 7, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2016 http://www.motorsport.com/motogp/news/dovizioso-q-a-iannone-not-a-team-player-only-thinks-about-himself-835421/?s=1
KennyJR Objavljeno Oktober 8, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2016 pred 14 urami, Cartman pravi: Odlicn zajeb. Kje je tle zajeb?
Lipstick Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 http://amcn.com.au/editorial/hybrid-motogp-suzuki/ skategrizzly in gsxf750 2
bikez Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 http://www.24ur.com/sport/motogp/lorenzo-sekundo-hitrejsi-od-rosberga-test-formula-yamaha-motogp.html gsxf750 in .... 2
.... Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, bikez pravi: http://www.24ur.com/sport/motogp/lorenzo-sekundo-hitrejsi-od-rosberga-test-formula-yamaha-motogp.html Tale 24(k)ur nucajo velik časa, da prepišejo članke. Lorenzo me je presenetil, no glede vožnje ne, to vsi vemo, da obvlada, ampak če je imel take čase...noro čeprav škoda da jih ne objavijo....js tut lahko rečem, da sem za sekundo hitrejši od Rossija. Popravljeno Oktober 9, 2016. Popravil Arzen
Cartman Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 On 08/10/2016 at 9:34 AM, KennyJR said: Kje je tle zajeb? Pol pa dohtarji men recejo de sm 50% slep.....Dovi ima bridgestonovo kapo in Tech3 kombinezon. bikez 1
Gaunar Jokl Objavljeno Oktober 9, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2016 (popravljeno) Valencia v1.01 so bli kar hitri Popravljeno Oktober 9, 2016. Popravil Gaunar Jokl
bikez Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 pred 17 urami, Arzen pravi: Tale 24(k)ur nucajo velik časa, da prepišejo članke. Lorenzo me je presenetil, no glede vožnje ne, to vsi vemo, da obvlada, ampak če je imel take čase...noro čeprav škoda da jih ne objavijo....js tut lahko rečem, da sem za sekundo hitrejši od Rossija. Za nekatere bi se lepše bralo, če bi besedo Lorenzo zamenjali za besedo Rossi .
Lipstick Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 http://www.asphaltandrubber.com/motogp/nicolas-gouber-michelin-tire-interview/
Lipstick Objavljeno Oktober 12, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2016 http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/jorge-and-ducati-how-will-it-go skategrizzly 1
Popularna objava kađiva Objavljeno Oktober 13, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 dejmo rajš kaj pametnega razpravljat in podprimo našega mladega upa Bora Klemenca, ki bo prihodnji teden, kot edini Slovenec med 117 mladci iz 32 držav sodeloval na izboru Red Bull Rookies Cup v Španiji, upajmo, da se mu uspe prerinit med najhitrejše in mogoče mogoče pa le dobimo kakšnega Slovenca spet na svetovno prvenstvo GP http://www.redbullrookiescup.com/article/finding-next-brad-binder-rookies-cup-selection-event-guadix skategrizzly, Kmet2, .... in 8 others 11
Lipstick Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 http://www.crash.net/motogp/news/234321/1/barbera-replaces-iannone-mike-jones-joins-avintia.html skategrizzly 1
KennyJR Objavljeno Oktober 13, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2016 Tole mi je pa všeč... Hektor bi lohk kej pokazal... Hehe
KennyJR Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Dovi se že ogreva , Barbera se še privaja na avion, ampak le sekundo za dovijem, verjetno mi bo šlo samo še bolje iz treninga v trening, na dirki bo pa tko kegljal Bautista kaže napredek aprilije. Kaj dela ta Jones tuki? 8 sekund? grem stavit, da bi skubic bolje odpeljal trening...
Kmet2 Objavljeno Oktober 14, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2016 Jorege Ducati: kako bo šlo? Kdo ve, kaj sta imela Jorge Lorenzo in Yamaha - Morda bomo izvedeli, na Japonskem, ali pač ne… Odločitev v tovarni Yamahe, da bi njegov trikratni MotoGP prvak preizkusil Ducati samo enkrat pred zimskim testiranjem kaže, na prepir med Yamaho in Lorenzom. Ne morem reči, da sem presenečen. Odnosi se pogosto zaostrijo med dirkačem in proizvajalcem, ko nadaljujeta vsak svojo pot. Kot je dejal Nicky Hayden, tik preden je zamenjal Hondo za Ducati pred nekaj leti, »things are getting a li’l salty right now.« In še manj presenečen sem, če se spomnim kratkega klepeta z višjim članom moštva Yamahe v Aragonu pred tremi tedni. To je bilo potem, ko je Lorenzo izrazil nezadovoljstvo o Valentinovem »maneveru« v Misano . Kaj menite o Jorgovem mnenju, sem vprašal Yamahinega človeka. "To je smešno," je dejal in vzdignil oči v nebo. Takrat sem bil nekoliko presenečen, vendar sedaj je vse jasno. Torej so imeli prepir. Pa kaj potem. Prepiri se dogajajo ves čas v MotoGP - na stezi in izven nje. Rezultat je bil, da bo Lorenzu dovoljeno voziti Ducati na dvodnevnih testiranjih po dirki v Valenciji, vendar ne bo mogel sodelovati pri testu Ducatija v Jerezu kasneje v novembru. Yamaha ima vse pravice, da stori to saj dirkačeva pogodba velja od 1. januarja do 31. decembra, tako da v resnici se mu dela uslugo, ki mu omogoča, da testira v Valenciji. Res je, da je zdaj normalno, da so dirkači izpuščeni predčasno iz pogodb, tako da se lahko pridružijo svojemu moštvu v Valencii, ampak očitno šlo tukaj nekaj narobe in to je posledica. Neizogibno je, da nekateri v paddoku vidijo da ima pri vseh teh dogodkih prste vmes Valentino Rossi. JAZ NE. Najbolj pomembno od vsega, je sploh važno? Testa v Valenciji ne bo. Vse, kar je resnično pomembno, je, da Lorenzo dobi nekaj dobrih dni na motociklu, tako da imajo pri Ducatiju dovolj podatkov, za razvoj v pravo smer za prve teste v naslednjem letu v Sepangu konec januarja. Lorenzo se je odločil; popoln trenutek, da zapusti Yamaho, ko niso osvojil dirko od Barcelone in to je najdaljše sušno obdobje po letu 2003. "Jorge bo imel zelo dober motocikel, ki bo pripravljen za zmago v svetovnem prvenstvu." Mimogrede, za tiste, ki s sprašujete zakaj se je Ducati odločil za Doviziosa in ne Iannoneja, pomislite malo globlje: kako bi izgledalo Lorenzo in Iannone v isti ekipi? Mislim, da bi bilo grdo, zelo hitro. Zanimivo bo videti, kako Lorenzu ustreza Ducati. Verjetno bolj kot kdorkoli drug dirkač potrebuje na milimeter točen motocikel, da bi izkoristili svoj potencial z svojo tehniko vožnje - on je Max Biaggi današnjega časa. Spomnim se leta 2001, ko je šlo prvenstvo 500cc svetovnega prvenstva proti koncu. Ko sta se Biaggi in Valentino Rossi borila za zadnji 500cc naslov svetovnega prvaka. Biaggi in njegova Yamaha YZR500 sta lovila Rossija in njegovo Honda NSR. Za vse zdrse prednjega kolesa med sezono so krivili Yamaho, sklicali celo novinarsko konferenco na kateri so priznali odgovornost za izgubo prvenstva, čeprav smo vsi vedeli, da je bila težava Biaggi in njegova tehnika. Vedno je vozil 500cc motocikel kot 250cc, prav tako kot Rossi, dokler mu šef moštva Jeremy Burgess ni povedal, da se mora prilagoditi motociklu. "Z vožnjo kot Max, je mogoče zmagati tri ali štiri dirke na leto, saj s tem stilom vožnje je potrebno imeti nastavitve 100-odstotno pravilne," je dejal Rossiju leta 2001. "Ko sem začel voziti 500cc sem tudi sam uporabljal sprednji del zelo veliko, in večkrat sem padel. Biaggi še vedno uporablja prednji del preveč in nikoli ne »drsi« zadaj. " Iannone pravi da ima Ducati zdaj dober prednji-zadnji oprijem, tako da morda Lorenzo ne bo končal kot Biaggi, če bo dobljene nastavitve uporabil 100% pravilno. Vendar ga bo zanimivo spremljati kako se bo prilagodil, zlasti zato, ker je bilo to leto zaznamovano z pnevmatikami in ne z motocikli. Lorenzo je osvojil svoj prvi MotoGP naslov z Michelinom leta 2008, nato pa v naslednjih sedmih sezonah prilagodil svojo tehniko Bridgeston gumam. Razlika med temi pnevmatikami je ogromna. "Ko dirkač prvič uporabi Bridgestonovo pnevmatiko spredaj, bo vedno rekel da se kolo ne vrti, da je težka kot tovornjak," pojasnjuje Christophe Bourguignon (šef mehanikov LCR Honde). "Ko dirkač razume, da mora obremeniti prednjo gumo bolj, potem motocikel deluje veliko boljše. "Morda je to trenutni problem Lorenza - izgubil je pogled na delovanje sprednje pnevmatike. Letos je njegov glavni mehanik Ramon Forcada poskušal prilagoditi Yamaho M1, da ustreza Michelinu. Spremenil je geometrijo za povečanje obremenitve na sprednji del motocikla, da bi ustvaril več toplote in s tem izboljšal oprijem. To deluje včasih, včasih pa povzroča druge težave. "Ko imamo bolj obremenjeni sprednji del, potem nimamo dovolj obremenitve na zadnjem delu motocikla, tako se zadnje koli vrti in nimamo hitrosti iz ovinka," pravi Forcada. "Ampak to je edini način za Jorgeja ker potrebuje zaupanje v sprednjem delu." Ducati je začel delati v smeri 2017, ko je začel z testi Casey Stoner za vožnjo Desmosedicija brez krilc. Stoner je ugotovil, da je motocikel brez krilc lažje pobrati iz ovinka in da je celo hitrejši na ravninah. Po drugi strani pa je ugotovil tudi, da se je zmanjšala obremenitev na sprednje kolo, kar bi lahko bila skrb za dirkača na sprednji Michelinovi pnevmatiki. Vendar pa imajo pri Michelinu nov profil za sezono 2017. Pri Ducatiju so prepričani, da bo talent Lorenza zadnji košček v mozaiku za odlične rezultate. Povzeto po: Mat Oxley; 12. oktobra 2016; Motor Sport Magazine ...., IBA, Frenk 67 in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se