Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz zamerim obrabo prve. 3500km in je zlizana. Zadnja bi bila za vsaj 5 jurčkov še. Lima pa fantastično, sploh v slabih pogojih.

Objavljeno

Evo, KTM "staro" 790 mašino daroval CF-ju

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Odmaknil sem spodnje deflektorje zraka. Problem s turbulenco je izginil. Komot 150 po ac brez motečega nabijanja v čelado.

20210429_134832_HDR.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem tvegu pa kupil printan distančnik ki spremeni naklon vizirja. Baje ni turbulence tako pravijo lastniki. Poročam ko stestiram.

20210430_101629_HDR.jpg

20210430_101729_HDR.jpg

20210430_102126_HDR.jpg

20210430_102132_HDR.jpg

20210430_102146_HDR.jpg

Objavljeno

Zdravo,

lahko še par stavkov napišeš glede vožnje v dvoje? Predvsem me zanima kako se motor obnese pri hitrejši vožnji skozi ovinke. Ali je veliko "zibanja"? Hvala

Objavljeno
pred 10 minutami, greg570 pravi:

Zdravo,

lahko še par stavkov napišeš glede vožnje v dvoje? Predvsem me zanima kako se motor obnese pri hitrejši vožnji skozi ovinke. Ali je veliko "zibanja"? Hvala

ne, to ne, se da pulit. Jaz sem razvajena rit. Ziblje se tut SX, ampak se ga da strimat dovolj dobro, da duši, pa da je dovolj visok.

790S ima premal klikov da v dvoje našponaš zadaj, pa dovolj dvigneš moped. ampak to so male finese, pa dušenja in povrata nima nastavljivega.

Ko sem kritiziral sem vzel v obzir še vsaj 20kg prtljage, pa jaz tut nisem prav lahek z opremo tako 90kg, moja pa nekje 55-60.

Tudi sopotnica ni imela nikakršne pripombe, sedi čisto komot, nič ne drsi. Le (kritika mojega zapisa)dovolj višine ne pridobiš s prednapetostjo. Ni pa amortizer cigumigu, nisem čutil podhranjenosti.

Torej motor se ne zvija in ne vobla. Drgač pa amortizer menjaš. tudi dodatne opreme za potovanja v dvoje je kolikor hočeš.

Seveda vzamem v obzir da ma 21 col spredaj in se tako tudi pelje. Ampak se pelje dobro in komot.

Če si pred nakupom, bi pa raje svetoval 890ko. Ma kup drobnarij, ki so odpravljene v primerjavi s 790. Male zadeve, več navora še spodaj, kar pride prav po terenu v "idle" mode, da ne crkuje itd..

 

Objavljeno
Ob 30. 4. 2021 ob 12:55, DAMI34 pravi:

Če si pred nakupom, bi pa raje svetoval 890ko. Ma kup drobnarij, ki so odpravljene v primerjavi s 790. Male zadeve, več navora še spodaj, kar pride prav po terenu v "idle" mode, da ne crkuje itd..

 

Saj 790 ne delajo več?

Objavljeno
pred 11 minutami, vandrovec pravi:

Saj 790 ne delajo več?

kar vem ne, lahko pa rabljenega. 

Je pa tako, moja razvajena rit, kar uživa na njem, Ga mam točno za to kar sem si namenil:

kmetijsko orodje, da zaoram, kjerkolhočem, brez da bi se sekiral. Bonus pa je da je komot tut po cesti za ležerna kruzanja, brez da bi mu manjkalo moči.

Objavljeno

Kako se obnese distančnik?

Objavljeno
pred 2 urami, greg570 pravi:

Kako se obnese distančnik?

škoda denarja..malce bolje, ma najbolje je odstraniti spodnje plastike/deflektorje pod lučjo. (če teh ni, potem pride s spodnje strani večji air flow po notranji strani šipce, kar pomaga nekoliko odriniti turbulenco/vrtinčenje zraka preko vizirja

 

Sicer moram stestirat še veliki vizir z distančnikom in brez deflektorjev, mali vizir in brez deflektorjev.

Seveda pa je še vse odvisno od tipa čelade (šilt ali brez), višine nastavljenega sedeža in višine voznika.

 

tule pa en dober long term test

https://www.webbikeworld.com/2019-ktm-790-adventure-12000-mile-long-term-review/?fbclid=IwAR2e5A_03e4Sd94e841xEhu4DfL49lTG_TCXY7N9t0xrlk87WAvZOGhpmd0

Objavljeno
pred 53 minutami, greg570 pravi:

Mogoče se bolj splača vzeti celoten kit....kakor berem ga zelo hvalijo...

sam cena...pa ni mala :D

Z ozirom koliko se vozim po prašnem makedamu (v glavnem pa sam), bi bilo dovolj da mal zaščitim sesalne cevi pod sedežem, ker so kar odprte. Že tam če nataknem neko spužvo čez bo dobro. Pa tudi bolj varno je potem, če kaj spraviš pod sedež da ne zdrsne v cev.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sam cena...pa ni mala :D

Z ozirom koliko se vozim po prašnem makedamu (v glavnem pa sam), bi bilo dovolj da mal zaščitim sesalne cevi pod sedežem, ker so kar odprte. Že tam če nataknem neko spužvo čez bo dobro. Pa tudi bolj varno je potem, če kaj spraviš pod sedež da ne zdrsne v cev.

Kakor sem gledal je potem midrange skoraj na ravni 890-tke...

Še eno vprašanje...sklopka ima zelo ozko območje prijema..pol cm med popolnoma spuščeno in stisnjeno...že kaj gledal camel upgrade oziroma kakšna cenejša opcija?

 

Objavljeno
pred 51 minutami, greg570 pravi:

Kakor sem gledal je potem midrange skoraj na ravni 890-tke...

Še eno vprašanje...sklopka ima zelo ozko območje prijema..pol cm med popolnoma spuščeno in stisnjeno...že kaj gledal camel upgrade oziroma kakšna cenejša opcija?

 

cenejše nisem videl, sem pa že 100x pomislil, da ne bi bilo slabo nabavit "one finger clutch" zadeve.

Sicer jaz nimam nekih hudih problemov s sklopko, torej mi ni problem drseti z njo, vendar vidim kako kratko delovanje ima, ko presedlam na SXa.

790 ima spodaj bolj slab "rejnđ". Ampak to so na 890 rešili z večjo maso.

Vsekakor so pa zadeve od rotweilerja dobre in pripomorejo, da motor bolje zadiha. Sam potem ni konca z investiranjem. Zgoraj sem dal link do "long term testa" in je tip iz modela S naredil R in na koncu zagonil, če se ne motim okrog 16 jurjev za vse.

 

Objavljeno

790 adventure ima ponoven vpoklic, prednje zavore. Sem bil včeraj na servisu in so me opozoril. Domov dopis še ni prišel. ?

Objavljeno
pred 4 urami, dolenc100 pravi:

790 adventure ima ponoven vpoklic, prednje zavore. Sem bil včeraj na servisu in so me opozoril. Domov dopis še ni prišel. ?

tule bi moralo pisati:

https://www.ktm.com/en-si/service/Service-and-safety-check.html

en teden nazaj sem preverjal, ni bilo nič, takrat je bil vpoklic za vzmet na ročici..mogoče je isto

Sicer pa 790 ADV je nadstroj.

Dobesedno sem ga potopil (jebiga spregledal, da je nek pizdun nakopal šoder za bajto) tut luč je bila v vodi, pol sem pa še 4x se zvrnil, ko sem ga vlačil ven iz vode.

In laufa..sicer po 5ih urah šraufanja :D

20210508_130752_HDR.thumb.jpg.e19fc0895d1b30ad682804af6405b7a5.jpg

20210508_170510_HDR.thumb.jpg.3c52d562984d406af3fc0d0d9ba7a00d.jpg

20210508_175029_HDR.thumb.jpg.efe8bc7bba2c7af25beaab47599d67e4.jpg

20210508_201949_HDR.thumb.jpg.955fd9621bb3e5b05883200fac24848d.jpg

Objavljeno

Dami a uno luknjo spodaj si sam naredu al je to posledica potopa??? Upam da nebos kasnej imel kaksnih problemov.... 

Video bi zdele zmagu kako se potopis.. Direkt za na Youtube Motorbike fails 2021. Tob se uhka mal zasluzu!

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

Tak stroj pa samo 520 veriga ??????????????????'

Objavljeno

Zakaj pa po vodi?

Objavljeno
pred 10 urami, gasperX pravi:

Dami a uno luknjo spodaj si sam naredu al je to posledica potopa??? Upam da nebos kasnej imel kaksnih problemov.... 

Video bi zdele zmagu kako se potopis.. Direkt za na Youtube Motorbike fails 2021. Tob se uhka mal zasluzu!

da, sem že dolgo reku da jo bom nardil, ker se kondenz nabira občasno v roru. Zarad tega ne bo škode. Video...hja..ne bi bil zanimiv, ker bi kamera šla pod vodo :P

Moram pa olje menjat, po mojem je voda prišla not, ker sem ga včeraj laufal 10 minut, da je zagnal ventilatorje in je sedaj čudne drekaste barve, ni več prozorno. Pa še filter preventivno, čeprav sem ga posušil.

 

20210509_090813_HDR.jpg

20210509_090749_HDR.jpg

Objavljeno
pred 9 urami, ChilliPalmer pravi:

Zakaj pa po vodi?

ker gre pot tam čez :D

Brez šale, včasih celo vode ni, samo je nek kreten izkopal luknjo sred poti....

20210218_121954_HDR.jpg.29cde5fd1be71f4f4a5b47783d0850d2.thumb.jpg.df4c3aa82d54899684831b92f04c86df.jpg

Objavljeno

a kar celga z wdejem prešpricam :P

 

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

a kar celga z wdejem prešpricam :P

 

Jaz bi na tvojem mestu vse konektorje prešprical z kontakt sprejem, da ti ne bodo oksidirali in mogoče kasneje nagajali.

Kontakt sprej Wurth 300ml | Polet trgopromet

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!