Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 10 urami, dolenc100 pravi:

Lep pozdrav, 

čaka me servis vzmetenja, pa bi na 790 naredil manjšo nadgradnjo. 🤨 Ker se vozim malo bolj po terenu, bi želel spredaj kakih 20% trše. Ker so nenastavljivi,  bi zamenjal samo vzmeti. Opazil sem, da ste eni zamenjali vzmeti spredaj in zadaj. Kakšna je bila kj razlika, občutki v vožnji? Gledam Turatech, 280€ za set, kar se mi zdi sprejemljivo. Žal pa ni podatka o spring rate, mislim da ga ima standardno 790 ADV, 78N/mm.... jst pa bi tam okoli 95N/mm za sprednje vilice. Kdo to ve bolj natančno? Ravno novih kartuš ne bi kupoval, raje motor zamenjam. 😁

Lp,

kaj pa hod? Ti ne manjka kak cm več? Celo sedež imam na najvišji poziciji, ker mi bolj odgovarja.

Meni manjka prav slednje, zanimivo, mi je pa stock trdota taman (za moj stil vožnje)

Razmišljam sicer o Ru, pa se bojim da bo previsok.

 

456954171_8288699577866188_4059241945518472512_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@HyperJack ja lahk mi daš kontakt v ZS. Hvala. Jst bi generalno vzmeti- za ORVS bi še premislil. Sem pa z opremo 80kg. 😁

@DAMI34 hod 200mm še mi zdi OK, sem tut gledal za predelavo na 220mm. Cca. Dobrih 600€ je set, vendar ne vem, če bo tolikšna razlika. Pa malo se podre cikilstika,  ker je tudi 20mm spredaj višji.  Treba razmislit. 🤔

Lp,r

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, dolenc100 pravi:

@HyperJack ja lahk mi daš kontakt v ZS. Hvala. Jst bi generalno vzmeti- za ORVS bi še premislil. Sem pa z opremo 80kg. 😁

@DAMI34 hod 200mm še mi zdi OK, sem tut gledal za predelavo na 220mm. Cca. Dobrih 600€ je set, vendar ne vem, če bo tolikšna razlika. Pa malo se podre cikilstika,  ker je tudi 20mm spredaj višji.  Treba razmislit. 🤔

Lp,r

sem se tudi jaz pozanimal (zihr mam z opremo 95kg) (motoxgeneration bi lahk menjali vzmeti), namreč Husa ima 220mm, kar je superfajn in tudi drugače deluje, najprej je mehko potem otrdi, manj je občutljiva na hitrost, bolje požira, pa nastavljivo je.  Ni pa moped tok fajn za po tleh, več škode je takoj. (tudi kot vilic pri husi je drugačen kot pri ktm)  Zgoraj je norden širši, za spodaj pa nočem odkartat 400€ za šusplato, ki je baje zlo dobra. 

Pri KTM je trdo vzmetenje vsaj pri meni in mi vseeno odgovarja. 

Ma pa novi ktm 890 nastavljivo vzmetenje, sicer samo 200mm hoda.

Nisem pa vedel, da KTM lahko predelaš na husino vzmetenje z 220mm hoda. Če se boš to odločil mam glanc nove vilice doma od huse zapakirane. Dam 33% cenej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja daljše hode ponuja TracTive, celo +40mm s katušami. Če res od Huse paše pa nisem 100%, sem pa nekje zasledil, da je eden nekaj zamenjal.🤔

Ostali bolj v standard dolžini 200mm ponujajo različne rešitve. (Wilbers,Rottweiler,Turatech, Unitgarage,....) Sam €€€ so pa kr divji za nekatere sete.🫣

Pač,  za nekaj se bo treba odločit..🙂

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 8. 2024 ob 14:49, dolenc100 pravi:

@HyperJack ja lahk mi daš kontakt v ZS. Hvala. Jst bi generalno vzmeti- za ORVS bi še premislil. Sem pa z opremo 80kg. 😁

@DAMI34 hod 200mm še mi zdi OK, sem tut gledal za predelavo na 220mm. Cca. Dobrih 600€ je set, vendar ne vem, če bo tolikšna razlika. Pa malo se podre cikilstika,  ker je tudi 20mm spredaj višji.  Treba razmislit. 🤔

Lp,r

Jaz sem šel recimo na tenerejki zdaj samo na ORVS kit.

Za tvoje kile nimaš kaj razmišljat o drugih vzmeteh. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav osebno so mi pisali 

 

Hello, 

 

Here is an important update on handling the camshaft topic for selected KTM models. Firstly, we would like to extend our apologies to the people who feel affected by the camshaft topic. We see and hear all the feedback we can, whether it's online, via authorized KTM dealers or simply through community chatter. To best equip our authorized KTM dealer network, we issued a communication on how to inspect camshafts if customers report issues on the following motorcycles:

 

  • KTM 790 DUKE, model year 2018, 2019 and 2020
  • KTM 790 ADVENTURE, model year 2018, 2019 and 2020

Investigations have shown that a large proportion of these camshafts that are the subject of complaints are in order. In these cases, it is not a question of wear, but mostly just discoloration or running marks that have formed on the running surface of the cams or on the bearing points of the shafts and can be removed by cleaning.

 

The overall quality and integrity of the camshaft itself is not the problem.

 

Please visit your authorized KTM dealer, in case you have experienced the following symptoms: poor starting behaviour, clearly audible, unusual running noises from the engine and noticeably reduced engine power.

 

If the camshafts are found to be damaged during an inspection by an authorized KTM dealer, they will be replaced. The cost of replacing damaged camshafts will be borne by KTM under the goodwill scheme.

 

If customers have already ordered a camshaft replacement for affected models from an authorized KTM dealer in the past, KTM will re-examine new goodwill applications through the authorized KTM dealer network. If the conditions explained in this statement and in the communication to the authorized KTM dealer network are met, subsequent goodwill may be considered.

 

KTM takes product quality seriously and continuously drives the development of its products. As part of the continuous development of our products and to improve the quality and wear behaviour of the engine, we have introduced wider rocker arms from model year 2021 and an additional oil strainer from model year 2020 to improve the overall performance and quality of the engine. Both adaptations simultaneously resolve the contributing factors mentioned above.

 

Once again, we apologize for any inconvenience or hassle that any of our customers may have experienced.

 

KTM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

Once again, we apologize for any inconvenience or hassle that any of our customers may have experienced.

7 let dolga "lojtra - lestev", da so si "prišli gor". Kakšen zajeb so nardil pri mazanju odmičnih gredi...

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, MiNa pravi:

7 let dolga "lojtra - lestev", da so si "prišli gor". Kakšen zajeb so nardil pri mazanju odmičnih gredi...

še sedaj ne vem, a je zajeb mazanje, al je zajeb slabe odmične, ker če je mazanje potem bi moralo biti še več problemov, kot jih je. Na YT je veliko informacij/dezinformacij, vsak ma svojo teorijo, se pa strinjam, da bi v tem primeru moral biti vpoklic ne pa neko opravičevanje v stilu, bomo preverili.

Moj 790 ma 38kkm, laufa u nulo, na 28kkm je bila kontrola ventilov in mi je mehanik rekel da so odmične ok. Mam tut fotke. Vem pa da so jih marsikomu menjali že pri Selesu in da je bilo kar nekaj problemov (beri veliko več od normalnega)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

še sedaj ne vem, a je zajeb mazanje, al je zajeb slabe odmične,

Poglej posnetek. Možakar lepo razloži kaj je vzrok.

Posledica so požrte odmične...

Očitno so si tud pri KTM pogledal in se posul s pepelom...

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Poglej posnetek. Možakar lepo razloži kaj je vzrok.

Posledica so požrte odmične...

sem pogledal kar nekaj posnetkov in v teoriji vsi držijo. To pomeni da bi 100% vsi modeli morali met izrabljene odmične, drži?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prejšnjem postu nisem prilepil posnetka.

Ja, če na tubi iščeš "napaka na odmični gredi" dobiš "mali milion" zadetkov o "slabem materialu" tale je pa prišel do vzroka, kar nazorno pokaže (primerja) s kotno brusilko.

Ni govora o slabem materialu ampak v slabem načrtovanju in tudi izdelavi pretočnih kanalov za olje...

Poglej, če še nisi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pravim da sem, pa ne vem kaj naj si mislim. Meni je logično v kolikor je slabo dizjaniran pretok olja bi pomenilo, da niti en ktm s takim ohišjem ni imun na okvaro. Nadalje, sama menjava odmičnih problema ne reši. Problem potem ostaja.

Vem, da ktm rad prodaja pravljice, pravzaprav obstajajo youtube posnetki, če ne celo ta, ki si ga prilepil, kjer govori o nesmiselnosti uradne izjave ktm.

Načeloma pa, goni pinjo, bi rekli pri nas, ko bo pa prišlo do citiram ktm:

poor starting behaviour, clearly audible, unusual running noises from the engine and noticeably reduced engine power.

bom pa šel preverit dobro voljo uradnega servisa. :D

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!