Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mha sej ni skor nič pametnega povedal-večinoma neko nakladanje o ˝duhu˝ HD-ja.

Objavljeno
Mha sej ni skor nič pametnega povedal-večinoma neko nakladanje o ˝duhu˝ HD-ja.

To je res.

In

zakaj je res?

Zato,

ker HD ima dušo / duha .. drugi motorji pa ne.

Drugi motorji so "brezdušni" in se pri njih o tem sploh govoriti ne more.

Drugi motorji so za čustveno hladne razumnike, ki dajo veliko na

sodobno tehniko ... na čustva, srce, dušo ipd. pri motorju pa niti

pomislijo ne.

In

tako v bistvu pridemo do tega, da o brezdušnih kupih železja razmišljajo

samo tisti, ki ne vozijo HDjev.

:rolleyes:

ps.: iz tega posploševanja so seveda izvzeti

razni ljubitelji - recimo starodobnikov.

Objavljeno
Zato,

ker HD ima dušo / duha .. drugi motorji pa ne.

HD dušo prevečkrat izpusti. Precej nestabilna duša, bi rekel prijatelj Hattori.

Objavljeno
HD dušo prevečkrat izpusti. Precej nestabilna duša, bi rekel prijatelj Hattori.

Bejž no kolkrat ti pa je že spustil dušo? Al je to spet od prjatla prjatu je povedal?

Objavljeno
To je res.

In

zakaj je res?

Zato,

ker HD ima dušo / duha .. drugi motorji pa ne.

Drugi motorji so "brezdušni" in se pri njih o tem sploh govoriti ne more.

Drugi motorji so za čustveno hladne razumnike, ki dajo veliko na

sodobno tehniko ... na čustva, srce, dušo ipd. pri motorju pa niti

pomislijo ne.

In

tako v bistvu pridemo do tega, da o brezdušnih kupih železja razmišljajo

samo tisti, ki ne vozijo HDjev.

:rolleyes:

ps.: iz tega posploševanja so seveda izvzeti

razni ljubitelji - recimo starodobnikov.

a razumemo ...razumemo :worship:

ima dušo ja :kva2: :kva2: :lol1: .....zato pa moraš imeti srce,čustva, živce in denar tega pa vsi ne zmoremo :yea1:

Objavljeno
Bejž no kolkrat ti pa je že spustil dušo? Al je to spet od prjatla prjatu je povedal?

Ne, moj kompanjon s Sporsterjem. Predelanim, mogoče je to vzrok.

Mogoče pa HD-jaši ne štejete Sporsterje med prave HD-je?! :hmm:

Objavljeno

... vsak svojega konja hvali ...

... kot bi rekli v naši bivši državi: ko voli nek izvoli ...

Objavljeno

Dejstvo je, da so HD-ji tehnološko nedovršeni motocikli, zakaj je tako, ali imajo slabe snovalce, ali so so res narejeni za dolge, ravne ameriške ceste, nevem. Po tem, kar sem do sedaj sprobal, so HD-ji daleč zadaj za evro- in jap- motocikli.

Lansko poletje sem imel priložnost voziti Big Twina (iz družine Dyna) za cel dan. Naredil sem cca. 250 km-jev. Razočarale in negativno presenetile so med predvsem tri zadeve: 1. zavore, porazno!!!, spredaj en disk, ob postanku skušal ugotoviti proizvajalca, na njih piše Harley Davidson, pri silovitih zaviranjih je potrebno imeti precej moči v desni roki in nogi..., 2. vzmetenje, daleč od Ohlinsa, Showe..., 3. položaj oziroma ergonomija postavitve stopalk za noge, že pri kultivirani vožnji primejo asfalta, da ne rečem, kako je izgledala vožnja po dolenjski strani čez Bloke na notranjsko, ko je po asfaltu drsal še avzpuh...

Pozitivno me je presenetil agregat. 1584 kubični Big Twin potegne dobro, navora je dovolj, ni bilo težal tudi pri ostrih prehitevanjih tovornjakov...

No, če strnim doživetje Harleja v enem dnevu, lahko rečem, da je to motocikel, ki navdušuje, ampak navdušuje predvsem nepoznavalce, ne-motoriste...Če mene vprašate, bi ga imel, ampak šele za drugi ali tretji motocikel...ter na njem zamenjal večino komponent.

Objavljeno

Harleya ne gre meriti z istim metrom, kot sportake...

Glede zavor bi se pa kar strinjal. Road king ima spredaj dva diska, zakaj ne bi mogli tega imeti vsi...?

Vzmetenje... S Harleyem pač ne divjaš po raz***nem asfaltu.

Da stopalke hitro drsajo po tleh? A je treba vedno po kolenu skozi ovinek?

Objavljeno

No, če strnim doživetje Harleja v enem dnevu, lahko rečem, da je to motocikel, ki navdušuje, ampak navdušuje predvsem nepoznavalce, ...Če mene vprašate, bi ga imel, ampak šele za drugi ali tretji motocikel...ter na njem zamenjal večino komponent.

Objavljeno
No, če strnim doživetje Harleja v enem dnevu, lahko rečem, da je to motocikel, ki navdušuje, ampak navdušuje predvsem nepoznavalce, ...Če mene vprašate, bi ga imel, ampak šele za drugi ali tretji motocikel...ter na njem zamenjal večino komponent.

ves kaj pravijo. Nije žvaka za seljaka!!! Prvič HD je kult, ljudje ki si ga kupijo vedo zakaj so kupili to.Aja ti si pa pomojem motorist klase Valentino rossi ali pa mike doohan. No malce si preberi o zgodovini HD ti ne bi skodovalo. Spoštujem tvoje mnenje. Ampak (((ampak ta stavek navdušuje predvse nepoznavalce,ne-motoriste!!! :stupid:

Tocno tako HD = way o life! Meni sicer ne najbolj vsecen, kljub temu, da sem tukaj v ZDA... Ko enkrat dozivis Sturgis, potem ti je jasno (bolj ali manj) kaj je HD scena!

Se tisto o "ravnih cestah": pa od kod vecini Slovencev predstava, da so tukaj ceste le ravne in siroke?. So ja, tu na srednjem zahodu (Midwest) in se kje, imas pa tudi zavite in ozke, ki peljejo skoz in po goratih podrocjih Rocky Mountains (in se kje). Enih in drugih je nekaj 100x vec, kot je povrsina cele Slovenije, torej se lahko vozis, kjer ti pac srce in dusa pozeli.

LP iz Chicaga!

Objavljeno
Dejstvo je, da so HD-ji tehnološko nedovršeni motocikli, zakaj je tako, ali imajo slabe snovalce, ali so so res narejeni za dolge, ravne ameriške ceste, nevem. Po tem, kar sem do sedaj sprobal, so HD-ji daleč zadaj za evro- in jap- motocikli.

Lansko poletje sem imel priložnost voziti Big Twina (iz družine Dyna) za cel dan. Naredil sem cca. 250 km-jev. Razočarale in negativno presenetile so med predvsem tri zadeve: 1. zavore, porazno!!!, spredaj en disk, ob postanku skušal ugotoviti proizvajalca, na njih piše Harley Davidson, pri silovitih zaviranjih je potrebno imeti precej moči v desni roki in nogi..., 2. vzmetenje, daleč od Ohlinsa, Showe..., 3. položaj oziroma ergonomija postavitve stopalk za noge, že pri kultivirani vožnji primejo asfalta, da ne rečem, kako je izgledala vožnja po dolenjski strani čez Bloke na notranjsko, ko je po asfaltu drsal še avzpuh...

Pozitivno me je presenetil agregat. 1584 kubični Big Twin potegne dobro, navora je dovolj, ni bilo težal tudi pri ostrih prehitevanjih tovornjakov...

No, če strnim doživetje Harleja v enem dnevu, lahko rečem, da je to motocikel, ki navdušuje, ampak navdušuje predvsem nepoznavalce, ne-motoriste...Če mene vprašate, bi ga imel, ampak šele za drugi ali tretji motocikel...ter na njem zamenjal večino komponent.

Se o HD in sportakih...

Kaj pa pravite potem na HD sport division, ki nosi ime BUELL?

http://buell.com

Tudi to je Harley...

LP iz Chicaga!

Objavljeno
Dejstvo je, da so HD-ji tehnološko nedovršeni motocikli, zakaj je tako, ali imajo slabe snovalce, ali so so res narejeni za dolge, ravne ameriške ceste, nevem. Po tem, kar sem do sedaj sprobal, so HD-ji daleč zadaj za evro- in jap- motocikli.

Lansko poletje sem imel priložnost voziti Big Twina (iz družine Dyna) za cel dan. Naredil sem cca. 250 km-jev. Razočarale in negativno presenetile so med predvsem tri zadeve: 1. zavore, porazno!!!, spredaj en disk, ob postanku skušal ugotoviti proizvajalca, na njih piše Harley Davidson, pri silovitih zaviranjih je potrebno imeti precej moči v desni roki in nogi..., 2. vzmetenje, daleč od Ohlinsa, Showe..., 3. položaj oziroma ergonomija postavitve stopalk za noge, že pri kultivirani vožnji primejo asfalta, da ne rečem, kako je izgledala vožnja po dolenjski strani čez Bloke na notranjsko, ko je po asfaltu drsal še avzpuh...

Pozitivno me je presenetil agregat. 1584 kubični Big Twin potegne dobro, navora je dovolj, ni bilo težal tudi pri ostrih prehitevanjih tovornjakov...

No, če strnim doživetje Harleja v enem dnevu, lahko rečem, da je to motocikel, ki navdušuje, ampak navdušuje predvsem nepoznavalce, ne-motoriste...Če mene vprašate, bi ga imel, ampak šele za drugi ali tretji motocikel...ter na njem zamenjal večino komponent.

You missed the point. :rtfm:

Objavljeno

"Nije žvaka za seljaka !"

:worship:

krasno - to si velja zapomniti .. še nisem slišow.

:lol1:

Drugače

pa HD dejansko ni za motoriste, ki radi "polagajonakoleno".

Tko to je - ne morš nč.

To so taki motroji in konec.

Tako

kot Ferrar-ji niso vsem/meni všeč. Tudi, če bi mi ga kdo poklonil,

bi rekel le: "Ja, super .. hvala lepa iz srca !!" in ga še tisti isti

trenutek začel prodajati - čm rečt - z njim ne bi naredil

niti enega samega kilometrčka - tako kot s Hayabuso - ne.

Zdaj

bodo spet vsi rekli, da sem čez les .. ampak kaj morem za to, če

mi sportaki v nobeni obliki ne "sedejo"? Sportaki so po mojem mišljenju za

na dirkalne steze in ne za na današnje ceste, kjer je taka morilska scena.

Če

pa potegnemo črto pri nesrečah na cesti - črto med HD-ji in podobnimi

ter cestaki, nam bo pravilno razmerje marsikaj pojasnilo. Škoda, da ta statistika ne obstaja, kakor je škoda, da ne obstaja statistika nesreč glede na znamko avtomobilov.

Objavljeno

broj1, to si pa povedal čisto prav. Tudi jaz bi Hayabuso ali pa Ferrarija prodal, če bi ga dobil. Samo kakšen kilometerček bi pa naredil z njimi. Normalno, motoristi smo si različni,- eni si kupijo sportake, drugi chopperje. Samo sportaki pljuvajo po chopperistih, obratno ne.

Še ena: ''nije seno za guske''.

Objavljeno (popravljeno)
broj1, ....

Še ena: ''nije seno za guske''.

:OK:

Ja,

ljudje ne vedo, da že pri nakupu motorja prihaja do

samo-selekcije

motoristične v pod-motoristične skupine.

In

vsak bo kaj hitro uganil, katera od pod-skupin

se bolj izpostavlja na današnjih cestah.

Smrti.

Popravljeno . Popravil Br1
Objavljeno
broj1, to si pa povedal čisto prav. Tudi jaz bi Hayabuso ali pa Ferrarija prodal, če bi ga dobil. Samo kakšen kilometerček bi pa naredil z njimi. Normalno, motoristi smo si različni,- eni si kupijo sportake, drugi chopperje. Samo sportaki pljuvajo po chopperistih, obratno ne.

Še ena: ''nije seno za guske''.

Bom rekel takole; poleg choperjev-crusarjev ki so si po zasnovi podobni i sportaki ob katerih se krešejo iskre, še obstajajo tudi kakšni drugi motoikli za vožnjo in ti so namenjeni predvsem za vožnjo in kratkomalo za uživanje v vseh režimih vožnje in to so???....definitivno to niso choperji-crusarji in cestaki po tridesetletni uporabi enih in drugih mi tega ne more nišče oporekat, moje skromno mnenje je koliko sem imel priliko preiskusit tri različne- HD- da je res samo legenda, ki pa tudi nekaj velja...če bo kdaj kak € viška bo mogoče pristal v garaži če ne drugega za okras! :naughty:

Objavljeno
No, če strnim doživetje Harleja v enem dnevu, lahko rečem, da je to motocikel, ki navdušuje, ampak navdušuje predvsem nepoznavalce, ...Če mene vprašate, bi ga imel, ampak šele za drugi ali tretji motocikel...ter na njem zamenjal večino komponent.

ves kaj pravijo. Nije žvaka za seljaka!!! Prvič HD je kult, ljudje ki si ga kupijo vedo zakaj so kupili to.Aja ti si pa pomojem motorist klase Valentino rossi ali pa mike doohan. No malce si preberi o zgodovini HD ti ne bi skodovalo. Spoštujem tvoje mnenje. Ampak (((ampak ta stavek navdušuje predvse nepoznavalce,ne-motoriste!!! :stupid:

:worship: So motoristi, ki kupujejo motorje zaradi znamke, druženja, moto dogodkov, poziranja pred kafiči...in smo taki, ki pred tem sprobamo več bajkov...razmerje med ceno in kakovostjo motocikla je pri HD-ju, ...uhuhu..za spodoben HD morš odštet cca dvajset tisočakov in kaj dobiš? Kako piše že u naslovu tega topica, kup...to mene ne navduši in še marsikaterega motorista, ki ga poznam ne, navduši pa tiste, za katere obstaja samo HD in nič drugega...hvala lepa za kult, kult je za mene tudi kej druzga, najmanj pa zgodovina znamke, katere imajo nekatere znamke motociklov vsaj toliko...nisem klase Vale-ja, žal, vozim naked-a...

ChgoTom, Buell-a še nism vozu, tako d ne morem rečt, mi je pa všečen naked...

Objavljeno
:worship: So motoristi, ki kupujejo motorje zaradi znamke, druženja, moto dogodkov, poziranja pred kafiči...in smo taki, ki pred tem sprobamo več bajkov...razmerje med ceno in kakovostjo motocikla je pri HD-ju, ...uhuhu..za spodoben HD morš odštet cca dvajset tisočakov in kaj dobiš? Kako piše že u naslovu tega topica, kup...to mene ne navduši in še marsikaterega motorista, ki ga poznam ne, navduši pa tiste, za katere obstaja samo HD in nič drugega...hvala lepa za kult, kult je za mene tudi kej druzga, najmanj pa zgodovina znamke, katere imajo nekatere znamke motociklov vsaj toliko...nisem klase Vale-ja, žal, vozim naked-a...

ChgoTom, Buell-a še nism vozu, tako d ne morem rečt, mi je pa všečen naked...

sploh ni res. mene navdusuje HD pa obstaja tudi Triumph :whistle:

no katera znamka ima se toliko zgodovine kot HD??' Mogoče Indian......

Of all the inspired "wrenches" who picked up Indian's engineering reins after Oscar Hedstrom's departure, the two most remarkable were Hedstrom's long-time assistant Charles Gustafson and Charles B. Franklin, an Irish immigrant who had ridden for the "Indian Rules" team that swept the Isle of Man TT in 1911.

aja pa še to

1902

First Indian motorcycles, featuring innovative belt-drives and streamlined styling, sold to public.

Objavljeno

Good point, se strinjam z napisanim, Mr. Jake. :)

V-Max v redu?

In ja, HD ima toliko "duše", kolikor si jo pričaraš v lastno čebulico. Nekateri to rabijo, nekateri pa pač ne čutijo nobene afinitete do kupa železja, ki je sestavljeno v Ameriki. Seveda s korejskimi in tajvanskimi deli v sebi. B)

Objavljeno
broj1, to si pa povedal čisto prav. Tudi jaz bi Hayabuso ali pa Ferrarija prodal, če bi ga dobil. Samo kakšen kilometerček bi pa naredil z njimi. Normalno, motoristi smo si različni,- eni si kupijo sportake, drugi chopperje. Samo sportaki pljuvajo po chopperistih, obratno ne.

Še ena: ''nije seno za guske''.

No so pa se druge kategorije... sam se najbolj navdusujem nad TOURERJI: Honda GoldWing, Yamaha FJR1300, Kawasaki Conqurs, pa BMW druzina seveda in se kaj bi se naslo. Torej bike, s katerim se peljes hitro, udobno in pa predvsem - dalec, dalec... To pa chopperji niso pa sportaki tudi ne. Od kategorij, ki ji pozabljamo o se crosserji pa oni road-crosserji...

LP iz Chicaga!

Objavljeno

Fajn

se mi zdi, da debata tako lepoo teče.

:rolleyes:

Nekaj

važnega smo pozabili.

Namreč,

poleg vsega nam HD nudi nekaj, kar je pri ostalih kupih železja in palstike,

s katerimi se poleti tako radi preganjamo sem in tja,

zelo važna zimska ponudba garažne zabave - da fantom

tipa "samsvojmojster" zima hitreje mine.

Definitivno

neben stroj ne nudi tooooooliko raznih možnosti dodelave in predelave

prinešene na krožniku (v katalogih) kot ravno HD. Brezmejne možnosti, ki nam jih ponuja za zimsko garažno igro se ne morejo primerjati z nobenim izdelovalcem motorjev.

:unsure:

Objavljeno

"vsakemu svoje"

"vsak berac svojo malho hvali"

itd itn.

lepo da vas je toliko "pristnih" bajkerjev, bikerjev, ali ostalih derivatov in izpeljank tega "imidza".

mogoce pa imajo nekateri enostavno raje kaj drugega kot enoloncnico ali burek.

kar takorekoc pomeni vaso "duhovno" in "dusevno" prevladje pri motoriranju. uzivajte.

comprende, compadres ?

pa da vas kje kaksen ducatisti ali guzzist ali triumphator ali ferraristi ali ....................... (vstavi poljubni nik gorecneza necesa) ne pogleda crno.

IMHO je takale debata se manj kot brezvredna in brezvezna. but WTF do I know. :whistle:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem si na Discoveryju ogledal 1-urno oddajo o izdelavi V-roda. Oddaja me je prepričala, da je moj odgovor na vprašanje v nalovu te teme: NE :)

Osebno ga iz praktičnih razlogov ne bi imel, vendar je za tiste, ki jim je ta moped namenjen, Harley VELIKO motorja ... .)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

dons sm sedel na rockerju :naughty:

in me je neki ful motil

glede na to da je to nov model

bi skor mogl met armotizerje naštimane

nekak mi je ful preveč trd deloval

sam zadnja guma pa je ubijalska :evilgrin:

mal mi je dolgcajt pa gledam starejše teme

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!